Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником А.Несвіт на I семестр зі змістовими лініями. Відповідає Програмі та змісту підручника
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі
за підручником А. Несвіт І семестр
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
|||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
І семестр Я, моя сім’я, мої друзі. |
|||||||||||
1 |
|
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Артикль |
ЛО теми
|
Впр. 2,3,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4,6 С. 6 |
Планує траєкторію власного життя. |
2 |
|
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Порівнює сімейні традиції. |
|
3 |
|
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old |
ЛОтеми. Впр. 4 С.13 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
4 |
|
|
Мої батьки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
5 |
|
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
6 |
|
|
Мої тітка та дядько |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
|
|
7 |
|
|
Мої родичі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
8 |
|
|
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
9 |
|
|
Риси характеру людини |
|
|
|
|
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
10 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Покупки |
|||||||||||
12 |
|
|
Торговий день |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 С.30-31 |
|
|
|
13 |
|
|
Список покупок |
|
|
|
|
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
Мотивує необхідність покупок |
|
14 |
|
|
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
|
15 |
|
|
Купуємо продукти |
|
|
|
|
6 с35 |
|
Вибір продуктів у магазині |
|
16 |
|
|
Покупки у магазині |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів |
|
17 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3,4,5 С.39-4 |
Впр. 6 С.41 |
|
|
19 |
|
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. |
|
20 |
|
|
Обговорюємо покупки |
|
|
|
|
4 с 44 |
5 с 45 |
Аргументує що потрібно враховувати при виборі товару |
|
21 |
|
|
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
|
22 |
|
|
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
Розповідає про можливості купівлі товарів |
|
23 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Харчування
25 |
|
|
Продукти харчування |
Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
26 |
|
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
||
27 |
|
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
|
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
||
28 |
|
|
Ланч |
|
|
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
|
|
Обговорює вибір продуктів для ланчу |
||
29 |
|
|
Улюблена їжа |
|
|
|
Впр. 5 С. 62 |
|
Впр. 6 С. 62 |
Наводить приклади щоденного раціону |
||
30 |
|
|
Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
|
Впр.4 С.64 |
|
||
31 |
|
|
Традиції харчування у родині друга |
|
|
|
|
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр.7 |
|
||
32 |
|
|
Готуємо торт |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
Розподіляє кошти на продукти харчування. |
||
33 |
|
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
Складає перелік покупок. |
||
34 |
|
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
Обговорює особливості української кухні |
||
35 |
|
|
Вітаємо гостей |
|
|
|
Впр. 3 С.70 |
|
Впр. 5,6,7 С.71 |
|
Обговорює список страв |
|
36 |
|
|
Покупки |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
|
Повідомлення учнів |
|
Впр. 1 С.72 |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
37 |
|
|
Улюблений десерт |
|
|
|
Впр 3 с 73 |
|
|
Впр 4 |
|
|
38 |
|
|
Святковий обід |
|
|
|
|
Впр 5,6, с74 |
|
|
Аргументує вибір страв для святкового обіду |
|
39 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
||||||
44 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
||||||
45 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
||||||
46 |
|
|
Розвиток усного мовлення |
|
|
|
||||||
47 |
|
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
||||||
48 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
||||||