Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А.Несвіт I семестр зі змістовими лініями. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
Календарно – тематичне планування з англійської мови
9 клас (за підручником Несвіт)
3 год. на тиждень
І семестр
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
||||
Граматика |
Лексика |
Читан ня |
Аудіювання |
Мовлен ня |
Письмо |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Вступ. Ми дев’ятикласники |
||||||||||
1 |
|
З поверненням до школи |
|
|
|
Ex.3 p.8 |
Ex.2 p.7 |
Ex.4 p.8 |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
2 |
|
Загальна середня освіта в Україні |
|
Verb tenses |
|
|
|
Ex.7 p.12 |
Ex.6 p.11 |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
Родина та друзі |
||||||||||
3 |
|
Риси характеру |
Запитувати на надавати інформацію |
|
Ex.5 p.17 |
Ex.4b p.17 |
Ex.2a p.16 |
Ex.1 p.15
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
|
4 |
|
Знайди себе |
|
|
|
|
|
Ex.2b,4a p.16 |
Ex.3 p.16 |
|
5 |
|
Як це відбувається? |
|
Ex.3,4 p.20 |
|
Ex.1 p.19 |
Ex.2 p.19 |
|
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
6 |
|
Молодіжна культура Британії |
|
|
|
|
Ex.3 p.19 |
|
|
Описує субкультури Британії |
7 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Як це відбувається? |
|
|
|
Ex.2 p.24 |
Ex.1c p.23
|
Ex.1a,b p.23 |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
9 |
|
Зачіска. Якою вона повинна бути? |
|
|
|
|
Ex.3,4a p.24-25 |
|
|
Дискутує з приводу вибору зачіски |
10 |
|
Популярні зачіски |
|
|
|
|
Впр.4 с25 |
|
|
|
11 |
|
Молодь сьогодні |
Аргументувати власну думку |
|
|
Ex.2 p.27 |
Ex.1 p.26 |
Ex.1b p.26 |
Ex.3 p.28 |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних течій |
12 |
|
Шкільне шоу |
|
|
|
|
Впр8,10 с30 |
|
|
Робить вибір костюмів для шкільного свята |
13 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Написання автобіографії |
|
|
|
Ex.3 p.31 |
Ex.2 p.30 |
Ex.1,4 p.30-31 |
Ex.5 p.32 |
|
15 |
|
Молодіжна організація |
Аргументувати власну думку |
|
Ex.2 p.34 |
Ex.1 p.33 Ex.3 p.34 |
|
Ex.4a p.34 |
Ex.4b p.34 |
Висловлює власне ставлення до молодіжних організацій
|
16 |
|
Підсумкова робота |
|
Ex.5 p.37 |
|
Ex.2 p.36 |
Ex.1 p.35 |
Ex.4,6 p.36-37 |
Ex.3 p.36 |
|
Природа |
||||||||||
17 |
|
Наша планета Земля |
|
|
Ex.5 p.43 |
Ex.4 p.42 |
Ex.1 p.41 |
Ex.2 p.41 |
|
Розглядає природу як цілісну систему.
|
18 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
|
|
|
Впр5 |
Впр 6 с 43 |
|
|
|
19 |
|
Асканія-Нова – український національний заповідник |
|
|
Ex.4 p.46 |
Ex.2,3 p.44 |
|
Ex.1 p.44 |
Ex.5 p.46 |
Робить повідомлення про Асканію Нову.
|
20 |
|
Асканія-Нова – український національний заповідник |
|
|
|
|
|
|
|
Розробляє план дій щодо проведення екологічних заходів |
21 |
|
Національні парки Великої Британії |
|
|
Ex.2 p.50 |
Ex.3,4 p.51-52 |
Ex.5 p.54 |
Ex.1b p.50 |
Ex.1a p.50 |
|
22 |
|
Національний парк Сноудонія |
|
|
|
Ex.3,4 p.51-52 |
Ex.5 p.54 |
Ex.1b p.50 |
|
Робить повідом повід про нац.. парк Сноудонія |
23 |
|
Відпочинок у національному парку |
|
|
|
|
|
7,с55 |
|
|
24 |
|
Національні парки світу |
Аргументувати власну думку |
|
|
|
|
Ex.3 p.57 |
Ex.2 p.57 |
Аргументує власну думку щодо національна парків світу
|
25 |
|
Відпочинок біля озера |
|
|
|
|
4.с.59 |
|
|
|
26 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
Ex.4 p.59 |
Ex.3,5 p.58-59 |
Ex.1,2 p.58 |
|
Навколишнє середовище |
||||||||||
28
|
|
Захист навколишнього середовища |
|
|
Ex.4 p.64 |
Ex.3 p.64 Ex.7 p.65 |
Ex.6 p.65 |
Ex.1,2 p.63 Ex.8 p.65 |
|
Доводить необхідність захисту навколишнього середовища |
29 |
|
Що таке Fly-tipping? |
|
|
Ex.3 p.66 |
Ex.4 p.67 |
Ex.2 p.66 |
|
Ex.1 p.66 |
|
30 |
|
Проблеми нашого міста/села |
|
|
|
6,с 68 |
7,с 68 |
|
|
Аналізує проблеми свого міста/села |
31 |
|
Вплив людей на природу |
|
pp. 240-244 |
Ex.3a p.70 |
Ex.2 p.69-70 |
Ex.6 p.71 |
Ex.1,3b p.69-70 |
|
Доводить необхідність дбайливого ставлення до природи
|
32 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Пасивний стан дієслова |
|
|
|
|
|
С.72 |
|
33 |
|
СОС: вимираючі види |
Запитувати і надавати інформацію |
|
|
Ex.3 p.75 |
Ex.4 p.76 |
Ex.1a,2 p.74 |
Ex.1b p.74 |
Наводить приклади вимираючих видів |
34 |
|
Вимираючі види тварин. Проектна робота |
|
|
|
7,с 77 |
|
|
8,с 77 |
Готує проект |
35 |
|
Як знизити домашні витрати? |
|
|
Ex.3 p.80 |
Ex.2 p.79 |
Ex.1b p.78 |
Ex.1a p.78 |
|
Аргументує доцільність витрат |
36 |
|
Як допомогти навколишньому середовищу? |
|
|
|
|
5 с81 |
6 с 81 |
|
Обговорює способи переробне сміття |
37 |
|
Життєздатний розвиток |
Аргументувати власну думку |
|
Ex.4a p.83 |
Ex.3 p.82 |
Ex.1 p.82 |
Ex.2 p.82 Ex.5 p.84 |
Ex.4b p.83 |
|
38 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
Яке ж воно, навколишнє середовище? |
|
|
|
|
|
Ex.1a p.85 |
Ex.1b p.85 |
Висловлює власну думку про захист природи |
40 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
Ex.4 p.88 |
Ex.1a p.87 |
Ex.1b p.87 Ex.5 p.89 |
Ex.2,3 p.87-88 |
|
42 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
43 |
|
Контроль читання |
||||||||
44 |
|
Контроль письма |
||||||||
45 |
|
Контроль говоріння |
||||||||
46 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
||||||||
47 |
|
Розвиток граматичних навичок |
||||||||
48 |
|
Підсумковий урок |