Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А.Несвіт I семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А.Несвіт I семестр зі змістовими лініями. Планування відповідає Програмі та змісту підручника

Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з англійської мови

9 клас (за підручником Несвіт)

3 год. на тиждень

І семестр

№ п/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

Граматика

Лексика

Читан ня

Аудіювання

Мовлен ня

Письмо

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Вступ. Ми дев’ятикласники   

1

 

З поверненням до школи

 

 

 

Ex.3 p.8

Ex.2 p.7

Ex.4 p.8

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

2

 

Загальна середня освіта в Україні

 

 

Verb tenses

 

 

 

Ex.7 p.12

Ex.6 p.11

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Родина та друзі

3

 

Риси характеру

Запитувати на надавати інформацію

 

Ex.5 p.17

Ex.4b p.17

Ex.2a p.16

Ex.1 p.15

 

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

4

 

Знайди себе

 

 

 

 

 

Ex.2b,4a p.16

Ex.3 p.16

 

5

 

Як це відбувається?

 

Ex.3,4 p.20

 

Ex.1 p.19

Ex.2 p.19

 

 

 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

6

 

Молодіжна культура Британії

 

 

 

 

Ex.3 p.19

 

 

Описує субкультури Британії

7

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

Як це відбувається?

 

 

 

Ex.2 p.24

Ex.1c p.23

 

 

Ex.1a,b p.23

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

9

 

Зачіска. Якою вона повинна бути?

 

 

 

 

Ex.3,4a p.24-25

 

 

Дискутує з приводу вибору зачіски 

10

 

Популярні зачіски

 

 

 

 

Впр.4 с25

 

 

 

11

 

Молодь сьогодні

Аргументувати власну думку

 

 

Ex.2 p.27

Ex.1 p.26

Ex.1b p.26

Ex.3 p.28

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних  течій

12

 

Шкільне шоу

 

 

 

 

Впр8,10

с30

 

 

Робить вибір костюмів для шкільного свята

13

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Написання автобіографії

 

 

 

Ex.3 p.31

Ex.2 p.30

Ex.1,4 p.30-31

Ex.5 p.32

 

15

 

Молодіжна організація

Аргументувати власну думку

 

Ex.2 p.34

Ex.1 p.33

Ex.3 p.34

 

Ex.4a p.34

Ex.4b p.34

Висловлює власне ставлення до  молодіжних організацій

 

16

 

Підсумкова робота

 

Ex.5 p.37

 

Ex.2 p.36

Ex.1 p.35

Ex.4,6 p.36-37

Ex.3 p.36

 

 

Природа

17

 

Наша планета Земля

 

 

Ex.5 p.43

Ex.4 p.42

Ex.1 p.41

Ex.2 p.41

 

Розглядає природу як цілісну систему.

 

18

 

Проблеми навколишнього середовища

 

 

 

Впр5

Впр 6 с 43

 

 

 

19

 

Асканія-Нова – український національний заповідник

 

 

Ex.4 p.46

Ex.2,3 p.44

 

Ex.1 p.44

Ex.5 p.46

Робить повідомлення про Асканію Нову.

 

20

 

Асканія-Нова – український національний заповідник

 

 

 

 

 

 

 

Розробляє план дій щодо проведення екологічних заходів

21

 

Національні парки Великої Британії

 

 

Ex.2 p.50

Ex.3,4 p.51-52

Ex.5 p.54

Ex.1b p.50

Ex.1a p.50

 

 

22

 

Національний парк Сноудонія

 

 

 

Ex.3,4 p.51-52

Ex.5 p.54

Ex.1b p.50

 

Робить повідом повід про нац.. парк Сноудонія

23

 

Відпочинок у національному парку

 

 

 

 

 

7,с55

 

 

24

 

Національні парки світу

Аргументувати власну думку

 

 

 

 

Ex.3 p.57

Ex.2 p.57

Аргументує власну думку щодо національна парків світу

 

25

 

Відпочинок біля озера

 

 

 

 

4.с.59

 

 

 

26

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

27

 

Підсумкова робота

 

 

 

 

Ex.4 p.59

Ex.3,5 p.58-59

Ex.1,2 p.58

 

 

Навколишнє середовище

28

 

 

Захист навколишнього середовища

 

 

Ex.4 p.64

Ex.3 p.64

Ex.7 p.65

Ex.6 p.65

Ex.1,2 p.63

Ex.8 p.65

 

Доводить необхідність захисту навколишнього середовища

29

 

Що таке Fly-tipping?

 

 

Ex.3 p.66

Ex.4 p.67

Ex.2 p.66

 

Ex.1 p.66

 

 

30

 

Проблеми нашого міста/села

 

 

 

6,с 68

7,с 68

 

 

Аналізує проблеми свого міста/села

31

 

Вплив людей на природу

 

pp. 240-244

Ex.3a p.70

Ex.2 p.69-70

Ex.6 p.71

Ex.1,3b p.69-70

 

Доводить необхідність дбайливого ставлення до природи

 

32

 

Розвиток граматичних навичок

Пасивний стан дієслова

 

 

 

 

 

С.72

 

33

 

СОС: вимираючі види

Запитувати і надавати інформацію

 

 

Ex.3 p.75

Ex.4 p.76

Ex.1a,2 p.74

Ex.1b p.74

Наводить приклади вимираючих видів

34

 

Вимираючі види тварин. Проектна робота

 

 

 

7,с 77

 

 

8,с 77

Готує проект

35

 

Як знизити домашні витрати?

 

 

Ex.3 p.80

Ex.2 p.79

Ex.1b p.78

Ex.1a p.78

 

Аргументує доцільність витрат

36

 

Як допомогти навколишньому середовищу?

 

 

 

 

5 с81

6 с 81

 

Обговорює способи переробне сміття

37

 

Життєздатний розвиток

Аргументувати власну думку

 

Ex.4a p.83

Ex.3 p.82

Ex.1 p.82

Ex.2 p.82

Ex.5 p.84

Ex.4b p.83

 

 

38

 

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

39

 

Яке ж воно, навколишнє середовище?

 

 

 

 

 

Ex.1a p.85

Ex.1b p.85

Висловлює власну думку  про захист природи

40

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

Підсумкова робота

 

 

 

Ex.4 p.88

Ex.1a p.87

Ex.1b p.87

Ex.5 p.89

Ex.2,3 p.87-88

 

 

 

42

 

Контроль   аудіювання

43

 

Контроль  читання

44

 

Контроль  письма

45

 

Контроль  говоріння

46

 

Розвиток навичок аудіювання

47

 

Розвиток граматичних навичок

48

 

Підсумковий урок

 

  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мороз Альона Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Атаманчук Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
5390
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку