Календарно-тематичне планування з англійської мови
для учнів 3-А класу за підручником О.Карпюк
І семестр ( 2 години на тиждень )
№ |
Дата |
Тема |
Вид діяльності |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
1. |
03.09 |
Повторення тем «привітання» «знайомство» «алфавіт» |
Аудіювання знайомих структур |
|
|
Вп.1, с.3 |
Вп.7, с.5 |
Вп.2, с.3 Вп.3,6, с.4 |
|
Вп.7, с.5 |
2. |
06.09 |
Шкільні речі. Кольори |
Узагальнення знань лексичного матеріалу |
|
Прийменники on, in, under, near |
|
Вп.3, с.6 Вп.5, с.7 |
Вп.1,2, с.6 |
|
Вп.3, с.6 |
3. |
10.09 |
Родина Біла.
|
Формуван.фонет. навичок |
|
Присвійн. Відмінок імен., Модальне дієслово can |
|
Вп.3,4, с.8-9 |
Вп.1,2, с.8 |
|
Вп.5, с.9 |
4. |
13.09 |
Пори року. Частини тіла |
Розвиток та тренув. Пам яті |
Вп.1, с.10 |
Дієслово to be |
|
Вп.3, с.11 |
Вп.2, с.10 |
|
Вп.4, с.11 |
Тема: Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах) |
|
|
|
|
|
|
|
|||
5. |
17.09 |
Країни Європи
|
Введення нових ЛО |
Вп.2, с.13 |
|
|
|
Вп.1, с.12 |
|
Вп.3, с.13 |
6. |
20.09 |
Де ти живеш?
|
Практикув у вживанні нової конструкції |
Вп.2, с.14 |
Конструкція Can you spell...? |
|
Вп.4, с.15 |
Вп.1, с.14 |
|
Вп.5, с.15 |
7. |
24.09 |
Літній табір
|
Розповіді про табір відпочинку |
Вп.2, с.17 |
Вп.3, с.17 Вказівн. Займ. This - that |
|
Вп.1, с.16 |
|
Вп.4, с.17 |
Вп.4, с.17 |
8. |
27.09 |
Ігри та улюблені
|
Розвиток навичок усного мовлення |
|
Конструкція Can you…? I like to... Lets... |
|
Вп.1, с.18 |
Вп.2, с.19 Вп.3, с.19 |
|
Вп.2, с.19 |
9. |
01.10 |
Відпочинок дітей у таборі
|
Відпрацювання нових конструкт. |
|
Вирази How are you? Do you like...? |
Вп.2, с.21 |
Вп.1, с.20 Вп.3, с.21 |
Вп.4,5, с.21 |
|
Вп.4, с.21 (слова) |
10. |
04.10 |
Спортивні ігри
|
Ознайомлення з новою лексикою |
Вп.1, с.22 |
Do you play...? What is your favourite sport? |
Вп.3, с.23 |
Вп.2, с.23 |
Вп.4,5, с.24 |
|
Вп.2, с.23 |
11. |
08.10 |
Улюблені заняття
|
Удосконал мовленнєв. навичок |
Вп.1, с.25 |
Конструкції I like... I do not like |
Вп.2, с.26 |
Вп.1, с.25 Вп.3, с.26 |
Вп.4, с.26 |
|
Вп.3, с.26 (сказати про себе) |
12. |
11.10 |
Наші захоплення
|
Повторен. ЛО з теми |
|
Конструкція What is your hobby? |
Вп.3, с.28 |
Вп.1, 4, с.27-28 |
Вп.5, с.28 |
|
Вп.6, с.28 |
13. |
18.10 |
Друг за листуванням
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
Вп.1, с.29 |
Вп.3, с.29 Вп.1, с.30 |
Вп.2, с.29 |
Вп.4, с.30 |
Тема: Я, моя сім’я і друзі |
|
|
|
|
|
|
|
|||
14. |
22.10 |
Родинне дерево
|
Ознайомлення з ЛО |
Вп.2, с.31 |
|
Вп.2, с.31 |
Вп.1, с.31 Вп.3, с.32 |
|
|
Вп.4, с.32 |
15. |
25.10 |
Моя родина
|
Розповіді про свою родину |
Вп.2, с.34 |
Конструкція Where is...? |
Вп.2, с.34 |
|
Вп.3, с.34 |
|
Вп.4, с.34 (родинне дерево намалюв) |
16. |
24.10 |
Наші іграшки
|
Навчання діалогічн. мовлення |
Вп.1, с.35 |
Вирази What is your favourite toy? Have you got a…? |
Вп.1,2, с.35 Вп.5, с.36 |
Вп.5, с.36 |
Вп.3, с.36 |
|
Вп.3, с.36 |
17. |
05.11 |
Будинок, квартира
|
Тренуван. У вживанні ЛО з теми |
Вп.1, с.37 Вп.2, с.38 |
Прийменники On the right, left |
Вп.1, с.37 Вп.2, с.38 |
Вп.3, с.39 |
Вп.4, с.39 |
|
Вп.1,2, с.37-38 |
18. |
08.11 |
Меблі в домі
|
Активне використ. Вивч. матеріалу |
Вп.1, с.40 |
Прийменники місця In, above, near, in front of, next to, on, under |
Вп.3, с.41 |
Вп.3, с.41 |
Вп.3, с.41 |
|
Вп.1, с.40 |
19. |
12.11 |
Моя кімната
|
Практикув. У вживанні приймен. |
Вп.2, с.42 |
Прийменники місця In, above, near, in front of, next to, on, under
|
|
Вп.1, с.42 |
Вп.4, с.42 |
|
Вп.3, с.42 |
20. |
15.11 |
Свійські тварини
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
Вп.1, с.43 |
Вказівні займенники These, those |
Вп.1, с.43 Вп.2, с.44 |
Вп.2, с.44 |
|
|
Вп.1, с.43 |
Тема: Школа |
||||||||||
21. |
19.11 |
Розповіді про кімнату
|
Практикув. В усному мовленні |
Вп.1, с.48 |
|
Вп.1, с.48 |
Вп.2, с.48
|
Вп.1, с.49 |
|
Вп.4, с.50 |
22. |
22.11 |
Дні тижня
|
Ознайомл. З новою лексикою |
Вп.2, с.51 |
|
Вп.2, с.51 Вп.1, с.51 |
Вп.2, с.52 |
Вп.4, с.52 |
|
Вп.5, с.52 |
23. |
26.11 |
Шкільні предмети
|
Введення нової лексики |
Вп.2, с.53 |
Конструкція What day is it today? |
Вп.1,2, с.53 |
|
Вп.3.4.5, с.53-54 |
|
Вп.5, с.54 |
24. |
29.11 |
Мої улюблені предмети
|
Висловл. Власн.думк |
|
|
Вп.5, с.56 |
Вп.1, с.55 |
Вп.2,4, с.55 |
|
Вп.1, с.55 |
25. |
03.12 |
Які предмети я не люблю
|
Практикув.у вжив. Необх.фраз |
|
|
|
Вп.1, с.57 |
Вп.3,2, с.57 |
|
Вп,4, с.58 |
26. |
06.12 |
Мій розклад уроків і заняття |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
Вп.1,3, с.61-62 |
|
Вп.3, с.62 |
Вп.2, с.61 |
Вп.4, с.62 |
|
Вп.4, с.62 |
27. |
10.12 |
Контроль аудіювання
|
Практикув. В аудіюв. |
Вп.3, с.63 |
|
|
Вп.1, с.63 |
Вп.2, с.63 |
|
Вп.4, с.64 |
28. |
13.12 |
Контроль письма |
Перевірка умінь та навичок учнів |
Вп.4, с.66 |
|
Вп.1, с.65 |
|
Вп.2, с.65 |
Вп.3, с.65 |
Вп.7, с.66 |
29. |
17.12 |
Контроль читання |
Розвиток навичок монолог мовлення
|
|
|
Вп.1, с.67 |
|
Вп.2,4,5, с.68 |
Вп.3, с.68 |
Вп.3, с.68 |
30. |
20.12 |
Контроль говоріння |
Осмислен. Отриманої інформ. |
|
|
|
Вп.1, с.69 |
Вп.2,3, с.69 |
|
Вп.6, с.70 |
31. |
27.12
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
32. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та ГС |
3-А |
|
Контрольні роботи |
Тематичні |
Контроль письма 13.12 Контроль аудіювання 10.12 Контроль читання 17.12 Контроль говоріння 20.12 |
1. Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах) 03.09- 18.10 2. Я, моя сім’я і друзі 22.10- 15.11 3. Школа 19.11- 06.12 |
Календарно-тематичне планування з англійської мови
для учнів 3-Б класу за підручником О.Карпюк
І семестр ( 2 години на тиждень )
№ |
Дата |
Тема |
Вид діяльності |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
1. |
04.09 |
Повторення тем «привітання» «знайомство» «алфавіт» |
Аудіювання знайомих структур |
|
|
Вп.1, с.3 |
Вп.7, с.5 |
Вп.2, с.3 Вп.3,6, с.4 |
|
Вп.7, с.5 |
2. |
05.09 |
Шкільні речі. Кольори |
Узагальнення знань лексичного матеріалу |
|
Прийменники on, in, under, near |
|
Вп.3, с.6 Вп.5, с.7 |
Вп.1,2, с.6 |
|
Вп.3, с.6 |
3. |
11.09 |
Родина Біла.
|
Формуван.фонет. навичок |
|
Присвійн. Відмінок імен., Модальне дієслово can |
|
Вп.3,4, с.8-9 |
Вп.1,2, с.8 |
|
Вп.5, с.9 |
4. |
12.09 |
Пори року. Частини тіла |
Розвиток та тренув. Пам яті |
Вп.1, с.10 |
Дієслово to be |
|
Вп.3, с.11 |
Вп.2, с.10 |
|
Вп.4, с.11 |
Тема: Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах) |
|
|
|
|
|
|
|
|||
5. |
18.09 |
Країни Європи
|
Введення нових ЛО |
Вп.2, с.13 |
|
|
|
Вп.1, с.12 |
|
Вп.3, с.13 |
6. |
19.09 |
Де ти живеш?
|
Практикув у вживанні нової конструкції |
Вп.2, с.14 |
Конструкція Can you spell...? |
|
Вп.4, с.15 |
Вп.1, с.14 |
|
Вп.5, с.15 |
7. |
25.09 |
Літній табір
|
Розповіді про табір відпочинку |
Вп.2, с.17 |
Вп.3, с.17 Вказівн. Займ. This - that |
|
Вп.1, с.16 |
|
Вп.4, с.17 |
Вп.4, с.17 |
8. |
26.09 |
Ігри та улюблені
|
Розвиток навичок усного мовлення
|
|
Конструкція Can you…? I like to... Lets... |
|
Вп.1, с.18 |
Вп.2, с.19 Вп.3, с.19 |
|
Вп.2, с.19 |
9. |
02.10 |
Відпочинок дітей у таборі
|
Відпрацювання нових конструкт. |
|
Вирази How are you? Do you like...? |
Вп.2, с.21 |
Вп.1, с.20 Вп.3, с.21 |
Вп.4,5, с.21 |
|
Вп.4, с.21 (слова) |
10. |
03.10 |
Спортивні ігри
|
Ознайомлення з новою лексикою |
Вп.1, с.22 |
Do you play...? What is your favourite sport? |
Вп.3, с.23 |
Вп.2, с.23 |
Вп.4,5, с.24 |
|
Вп.2, с.23 |
11. |
09.10 |
Улюблені заняття
|
Удосконал мовленнєв. навичок |
Вп.1, с.25 |
Конструкції I like... I do not like |
Вп.2, с.26 |
Вп.1, с.25 Вп.3, с.26 |
Вп.4, с.26 |
|
Вп.3, с.26 (сказати про себе) |
12. |
10.10 |
Наші захоплення
|
Повторен. ЛО з теми |
|
Конструкція What is your hobby? |
Вп.3, с.28 |
Вп.1, 4, с.27-28 |
Вп.5, с.28 |
|
Вп.6, с.28 |
13. |
16.10 |
Друг за листуванням
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
Вп.1, с.29 |
Вп.3, с.29 Вп.1, с.30 |
Вп.2, с.29 |
Вп.4, с.30 |
Тема: Я, моя сім’я і друзі |
|
|
|
|
|
|
|
|||
14. |
17.10 |
Родинне дерево
|
Ознайомлення з ЛО |
Вп.2, с.31 |
|
Вп.2, с.31 |
Вп.1, с.31 Вп.3, с.32 |
|
|
Вп.4, с.32 |
15. |
23.10 |
Моя родина
|
Розповіді про свою родину |
Вп.2, с.34 |
Конструкція Where is...? |
Вп.2, с.34 |
|
Вп.3, с.34 |
|
Вп.4, с.34 (родинне дерево намалюв) |
16. |
24.10 |
Наші іграшки
|
Навчання діалогічн. мовлення |
Вп.1, с.35 |
Вирази What is your favourite toy? Have you got a…? |
Вп.1,2, с.35 Вп.5, с.36 |
Вп.5, с.36 |
Вп.3, с.36 |
|
Вп.3, с.36 |
17. |
|
Будинок, квартира
|
Тренуван. У вживанні ЛО з теми |
Вп.1, с.37 Вп.2, с.38 |
Прийменники On the right, left |
Вп.1, с.37 Вп.2, с.38 |
Вп.3, с.39 |
Вп.4, с.39 |
|
Вп.1,2, с.37-38 |
18. |
06.11 |
Меблі в домі
|
Активне використ. Вивч. матеріалу |
Вп.1, с.40 |
Прийменники місця In, above, near, in front of, next to, on, under |
Вп.3, с.41 |
Вп.3, с.41 |
Вп.3, с.41 |
|
Вп.1, с.40 |
19. |
07.11 |
Моя кімната
|
Практикув. У вживанні приймен. |
Вп.2, с.42 |
Прийменники місця In, above, near, in front of, next to, on, under
|
|
Вп.1, с.42 |
Вп.4, с.42 |
|
Вп.3, с.42 |
20. |
13.11 |
Свійські тварини
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
Вп.1, с.43 |
Вказівні займенники These, those |
Вп.1, с.43 Вп.2, с.44 |
Вп.2, с.44 |
|
|
Вп.1, с.43 |
Тема: Школа |
||||||||||
21. |
14.11 |
Розповіді про кімнату
|
Практикув. В усному мовленні |
Вп.1, с.48 |
|
Вп.1, с.48 |
Вп.2, с.48
|
Вп.1, с.49 |
|
Вп.4, с.50 |
22. |
20.11 |
Дні тижня
|
Ознайомл. З новою лексикою |
Вп.2, с.51 |
|
Вп.2, с.51 Вп.1, с.51 |
Вп.2, с.52 |
Вп.4, с.52 |
|
Вп.5, с.52 |
23. |
21.11 |
Шкільні предмети
|
Введення нової лексики |
Вп.2, с.53 |
Конструкція What day is it today? |
Вп.1,2, с.53 |
|
Вп.3.4.5, с.53-54 |
|
Вп.5, с.54 |
24. |
27.11 |
Мої улюблені предмети
|
Висловл. Власн.думк |
|
|
Вп.5, с.56 |
Вп.1, с.55 |
Вп.2,4, с.55 |
|
Вп.1, с.55 |
25. |
28.11 |
Які предмети я не люблю
|
Практикув.у вжив. Необх.фраз |
|
|
|
Вп.1, с.57 |
Вп.3,2, с.57 |
|
Вп,4, с.58 |
26. |
04.12 |
Мій розклад уроків і заняття |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
Вп.1,3, с.61-62 |
|
Вп.3, с.62 |
Вп.2, с.61 |
Вп.4, с.62 |
|
Вп.4, с.62 |
27. |
05.12 |
Контроль аудіювання
|
Практикув. В аудіюв. |
Вп.3, с.63 |
|
|
Вп.1, с.63 |
Вп.2, с.63 |
|
Вп.4, с.64 |
28. |
11.12 |
Контроль письма |
Перевірка умінь та навичок учнів |
Вп.4, с.66 |
|
Вп.1, с.65 |
|
Вп.2, с.65 |
Вп.3, с.65 |
Вп.7, с.66 |
29. |
12.12 |
Контроль читання |
Розвиток навичок монолог мовлення
|
|
|
Вп.1, с.67 |
|
Вп.2,4,5, с.68 |
Вп.3, с.68 |
Вп.3, с.68 |
30. |
18.12 |
Контроль говоріння |
Осмислен. Отриманої інформ. |
|
|
|
Вп.1, с.69 |
Вп.2,3, с.69 |
|
Вп.6, с.70 |
31. |
19.12 |
Повторення вивченого матеріалу |
Систематизація вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Повтор ЛО |
32. |
26.12 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та ГС |
3-Б |
|
Контрольні роботи |
Тематичні |
Контроль письма 11.12 Контроль аудіювання 05.12 Контроль читання 12.12 Контроль говоріння 18.12 |
1. Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах) 04.09- 16.10 2. Я, моя сім’я і друзі 17.10- 13.11 3. Школа 14.11- 04.12 |
Календарно-тематичне планування з англійської мови
для учнів 3-В класу за підручником О.Карпюк
І семестр ( 2 години на тиждень )
№ |
Дата |
Тема |
Вид діяльності |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
1. |
04.09 |
Повторення тем «привітання» «знайомство» «алфавіт» |
Аудіювання знайомих структур |
|
|
Вп.1, с.3 |
Вп.7, с.5 |
Вп.2, с.3 Вп.3,6, с.4 |
|
Вп.7, с.5 |
2. |
06.09 |
Шкільні речі. Кольори |
Узагальнення знань лексичного матеріалу |
|
Прийменники on, in, under, near |
|
Вп.3, с.6 Вп.5, с.7 |
Вп.1,2, с.6 |
|
Вп.3, с.6 |
3. |
11.09 |
Родина Біла.
|
Формуван.фонет. навичок |
|
Присвійн. Відмінок імен., Модальне дієслово can |
|
Вп.3,4, с.8-9 |
Вп.1,2, с.8 |
|
Вп.5, с.9 |
4. |
13.09 |
Пори року. Частини тіла |
Розвиток та тренув. Пам яті |
Вп.1, с.10 |
Дієслово to be |
|
Вп.3, с.11 |
Вп.2, с.10 |
|
Вп.4, с.11 |
Тема: Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах) |
|
|
|
|
|
|
|
|||
5. |
18.09 |
Країни Європи
|
Введення нових ЛО |
Вп.2, с.13 |
|
|
|
Вп.1, с.12 |
|
Вп.3, с.13 |
6. |
20.09 |
Де ти живеш?
|
Практикув у вживанні нової конструкції |
Вп.2, с.14 |
Конструкція Can you spell...? |
|
Вп.4, с.15 |
Вп.1, с.14 |
|
Вп.5, с.15 |
7. |
25.09 |
Літній табір
|
Розповіді про табір відпочинку |
Вп.2, с.17 |
Вп.3, с.17 Вказівн. Займ. This - that |
|
Вп.1, с.16 |
|
Вп.4, с.17 |
Вп.4, с.17 |
8. |
27.09 |
Ігри та улюблені
|
Розвиток навичок усного мовлення
|
|
Конструкція Can you…? I like to... Lets... |
|
Вп.1, с.18 |
Вп.2, с.19 Вп.3, с.19 |
|
Вп.2, с.19 |
9. |
02.10 |
Відпочинок дітей у таборі
|
Відпрацювання нових конструкт. |
|
Вирази How are you? Do you like...? |
Вп.2, с.21 |
Вп.1, с.20 Вп.3, с.21 |
Вп.4,5, с.21 |
|
Вп.4, с.21 (слова) |
10. |
04.10 |
Спортивні ігри
|
Ознайомлення з новою лексикою |
Вп.1, с.22 |
Do you play...? What is your favourite sport? |
Вп.3, с.23 |
Вп.2, с.23 |
Вп.4,5, с.24 |
|
Вп.2, с.23 |
11. |
09.10 |
Улюблені заняття
|
Удосконал мовленнєв. навичок |
Вп.1, с.25 |
Конструкції I like... I do not like |
Вп.2, с.26 |
Вп.1, с.25 Вп.3, с.26 |
Вп.4, с.26 |
|
Вп.3, с.26 (сказати про себе) |
12. |
11.10 |
Наші захоплення
|
Повторен. ЛО з теми |
|
Конструкція What is your hobby? |
Вп.3, с.28 |
Вп.1, 4, с.27-28 |
Вп.5, с.28 |
|
Вп.6, с.28 |
13. |
16.10 |
Друг за листуванням
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
Вп.1, с.29 |
Вп.3, с.29 Вп.1, с.30 |
Вп.2, с.29 |
Вп.4, с.30 |
Тема: Я, моя сім’я і друзі |
|
|
|
|
|
|
|
|||
14. |
18.10 |
Родинне дерево
|
Ознайомлення з ЛО |
Вп.2, с.31 |
|
Вп.2, с.31 |
Вп.1, с.31 Вп.3, с.32 |
|
|
Вп.4, с.32 |
15. |
23.10 |
Моя родина
|
Розповіді про свою родину |
Вп.2, с.34 |
Конструкція Where is...? |
Вп.2, с.34 |
|
Вп.3, с.34 |
|
Вп.4, с.34 (родинне дерево намалюв) |
16. |
25.10 |
Наші іграшки
|
Навчання діалогічн. мовлення |
Вп.1, с.35 |
Вирази What is your favourite toy? Have you got a…? |
Вп.1,2, с.35 Вп.5, с.36 |
Вп.5, с.36 |
Вп.3, с.36 |
|
Вп.3, с.36 |
17. |
|
Будинок, квартира
|
Тренуван. У вживанні ЛО з теми |
Вп.1, с.37 Вп.2, с.38 |
Прийменники On the right, left |
Вп.1, с.37 Вп.2, с.38 |
Вп.3, с.39 |
Вп.4, с.39 |
|
Вп.1,2, с.37-38 |
18. |
06.11 |
Меблі в домі
|
Активне використ. Вивч. матеріалу |
Вп.1, с.40 |
Прийменники місця In, above, near, in front of, next to, on, under |
Вп.3, с.41 |
Вп.3, с.41 |
Вп.3, с.41 |
|
Вп.1, с.40 |
19. |
08.11 |
Моя кімната
|
Практикув. У вживанні приймен. |
Вп.2, с.42 |
Прийменники місця In, above, near, in front of, next to, on, under
|
|
Вп.1, с.42 |
Вп.4, с.42 |
|
Вп.3, с.42 |
20. |
13.11 |
Свійські тварини
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
Вп.1, с.43 |
Вказівні займенники These, those |
Вп.1, с.43 Вп.2, с.44 |
Вп.2, с.44 |
|
|
Вп.1, с.43 |
Тема: Школа |
||||||||||
21. |
15.11 |
Розповіді про кімнату
|
Практикув. В усному мовленні |
Вп.1, с.48 |
|
Вп.1, с.48 |
Вп.2, с.48
|
Вп.1, с.49 |
|
Вп.4, с.50 |
22. |
20.11 |
Дні тижня
|
Ознайомл. З новою лексикою |
Вп.2, с.51 |
|
Вп.2, с.51 Вп.1, с.51 |
Вп.2, с.52 |
Вп.4, с.52 |
|
Вп.5, с.52 |
23. |
22.11 |
Шкільні предмети
|
Введення нової лексики |
Вп.2, с.53 |
Конструкція What day is it today? |
Вп.1,2, с.53 |
|
Вп.3.4.5, с.53-54 |
|
Вп.5, с.54 |
24. |
27.11 |
Мої улюблені предмети
|
Висловл. Власн.думк |
|
|
Вп.5, с.56 |
Вп.1, с.55 |
Вп.2,4, с.55 |
|
Вп.1, с.55 |
25. |
29.11 |
Які предмети я не люблю
|
Практикув.у вжив. Необх.фраз |
|
|
|
Вп.1, с.57 |
Вп.3,2, с.57 |
|
Вп,4, с.58 |
26. |
04.12 |
Мій розклад уроків і заняття |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
Вп.1,3, с.61-62 |
|
Вп.3, с.62 |
Вп.2, с.61 |
Вп.4, с.62 |
|
Вп.4, с.62 |
27. |
06.12 |
Контроль аудіювання
|
Практикув. В аудіюв. |
Вп.3, с.63 |
|
|
Вп.1, с.63 |
Вп.2, с.63 |
|
Вп.4, с.64 |
28. |
11.12 |
Контроль письма |
Перевірка умінь та навичок учнів |
Вп.4, с.66 |
|
Вп.1, с.65 |
|
Вп.2, с.65 |
Вп.3, с.65 |
Вп.7, с.66 |
29. |
13.12 |
Контроль читання |
Розвиток навичок монолог мовлення
|
|
|
Вп.1, с.67 |
|
Вп.2,4,5, с.68 |
Вп.3, с.68 |
Вп.3, с.68 |
30. |
18.12 |
Контроль говоріння |
Осмислен. Отриманої інформ. |
|
|
|
Вп.1, с.69 |
Вп.2,3, с.69 |
|
Вп.6, с.70 |
31. |
20.12 |
Повторення вивченого матеріалу |
Систематизація вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Повтор ЛО |
32. |
27.12 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та ГС |
3-В |
|
Контрольні роботи |
Тематичні |
Контроль письма 11.12 Контроль аудіювання 06.12 Контроль читання 13.12 Контроль говоріння 18.12 |
1. Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах) 04.09- 16.10 2. Я, моя сім’я і друзі 18.10- 13.11 3. Школа 15.11- 04.12 |