Календарно-тематичне планування на ІІ семестр включає змістові лінії, як цього вимагає чинна Програма з предмету. Планування розроблено на 5 тем і містить 52 години.
(За О. Д. Карп’юк. Англійськамова. Підручник для 5класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль, Астон. – 2018).
Les |
Date |
Tо-pic |
Theme (speaking) |
Vocabulary |
Grammar Writing |
Reading Listening |
Line |
H / t |
48 |
15.01 |
Свята і традиції |
Свята і традиції. Введення та опрацювання лексики та текст. |
|
|
В.4, с. 123 |
Здоров`я і безпека.Усвідомлює необхідність дотримання режиму дня |
Вивч.слова |
49 |
16.01 |
Ситуативне мовлення за темою. |
Thanksgiving, mean, excited |
В.2, с. 122 |
В.6, с. 124 |
Громадянська відповідальність. Вміє розподіляти свій день |
В.3, с. 123 |
|
50 |
18.01 |
Улюблені свята. Опрацювання діалогу та введення нової лексики. |
attic, ghost, horror, lightning, thunder, hide, dark, spider, bat, branch, skeleton |
В.2, с. 125 |
В.2, с. 126 В.4, с. 128 |
Громадянська відповідальність. Порівнює свята і традиції в різних країнах |
В.5,6, с. 128 |
|
51 |
22.01 |
Свята України. Розвиток навичок аудіювання. |
|
§ 2, с. 254
|
В.3, с. 130 |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Підготув. розпов.про улюбл.свято |
|
52 |
23.01 |
Відпрацювання лексики. Опрацювання минулого часу дієслова “to be”. |
|
В.4,с. 130 |
В.6, с. 131 |
Підприємливість та фінансова грамотність. Показує вміння розподіляти кошти |
В.5,с. 131, с.130-граматика |
|
53 |
25.01 |
Виконання граматичних вправ. |
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність Обговорює традиції святкування свят |
Перекласти речення у зошиті |
|
54 |
29.01 |
Розвиток навичок аудіювання. Складаємо казку |
|
Неправ. дієслова В.5,с. 133 |
В.2,с. 132 |
Громадянська відповідальність Демонструє повагу до людей старшого віку |
В.7,с. 133 |
|
55
|
30.01 |
В гостях у казки. Ситуативне мовлення за темою.
|
childhood, fairytale, kindergarten, piece, title, split |
В.1, с. 135 |
В.1,4, с. 135 |
Громадянська відповідальність Націлює на уміння обговорювати розмаїття літературної спадщини
|
В.5, с. 135 |
|
56 |
01.02 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
|
В.3,с. 136 В.7, с. 137 |
В.3,4, с. 136 В.7, с. 137 |
|
В.6, с. 136 |
|
57 |
05.02 |
Одяг |
Одяг. Прогноз погоди. Введення та опрацювання лексики та текстів. |
centigrade, degree, forecast, expect, report |
В.3, с. 147 |
В.1,3,с. 147 |
Підприємливість та фінансова грамотність Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
В.2, с. 149 |
58 |
06.02 |
Погодні умови. Розвиток навичок читання. |
|
Часи дієслова В.2, с. 150 |
В.3, с. 149 В.1,2, с. 150 |
|
В.3,с. 151 |
|
59 |
08.02 |
Зима в Англії. Розвиток навичок аудіювання. |
climate, sunbathe, freezing, frosty, various |
|
В.3,с.152 |
|
В.5,с. 153 |
|
60 |
12.02 |
Ситуативне мовлення за темою. Прогноз погоди. |
clothes, careful, slippery, tomorrow |
|
В.2,с. 153 В.3,с. 154 |
Підприємливість та фінансова грамотність Вміє аргументувати власну точку зору |
В.4,с. 155 |
|
61 |
13.02 |
Погода і одяг. Ситуативне мовлення за темою. |
|
В.4, с. 159 |
В.2,с. 158 |
Здоров`я і безпека Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
В.3,с. 159 |
|
62 |
15.02 |
Збираємось до школи. Введення та опрацювання лексики та тексту. |
event, size, enjoy, tryon, finally |
В.3,с. 161 |
В.1,2,с. 160 |
|
В.2,с. 160 |
|
63 |
19.02 |
Стильний одяг. Розвиток навичок аудіювання. |
fashion, borrow, light |
|
В.2,3,4, с. 162 |
|
В.2 с. 162 |
|
64 |
20.02 |
Мій улюблений одяг. Розвиток усного мовлення. |
|
В.1,2, с. 165 |
В.5,с. 164 |
|
В. 4, с. 164 |
|
65 |
22.02 |
Контрольна робота з теми«Одяг» |
|
|
|
|
В.5, с. 167 |
|
66 |
26.02 |
Природа |
Природа. Активний відпочинок. Ситуативне мовлення за темою.
|
|
|
В.3,4, с. 169 |
Екологічна безпека та сталий розвиток.Обговорює природні та погодні явища |
В.4, с. 169 |
67 |
27.02 |
Види відпочинку. Читання та опрацювання текстів. |
activity, cabin, brave, countryside, shelter, sick, cosy, comfortable |
|
В.2, с. 170 |
Громадянська відповідальність Розуміє необхідність бережного ставлення до природи |
В.3,с. 171 |
|
68 |
01.03 |
Минулі канікули: пригоди. Розвиток усного мовлення. |
|
В.4,5, с. 174 |
В.1, с. 172 |
Здоров`я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
В.2,3, с. 173 |
|
69 |
05.03 |
Мій улюблений вид відпочинку. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
В.1,с. 176 |
В.2,с. 174 В.5, с. 175 |
Здоров`я і безпека Демонструє розуміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
В.4,6, с. 175 |
|
70 |
06.03 |
Відпочинок з сім'єю. Написання листа. |
|
В.2, с. 177 |
В.1,с. 177 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
В.5, с. 177 |
|
71 |
12.03 |
Краса природи. Введення та опрацювання лексики та текстів. |
bloom, flood, melt, soil, thunderstorm |
|
В.2, с. 178 |
Екологічна безпека та сталий розвиток. Робить повідомлення про складні погодні умови в інших частинах світу |
В.3,4, с. 179 |
|
72 |
13.03 |
Пори року. Розвиток навичок аудіювання. |
berry, nest, blossom, blow, mild |
|
В.2,с. 180 В.5,с. 181 |
Здоров`я і безпека Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
В.4, с. 181 |
|
73 |
15.03 |
Турбота про природу. Ситуативне мовлення за темою. |
theEarth |
В.1,2, с. 182 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток.Обговорює переваги екологічних видів транс- порту |
В.2, с. 182 |
|
74 |
19.03 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
В.1,2,3, с. 183 |
Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння необхідності збереження навколи-шнього середовища. |
В.4,с. 184 |
|
75 |
20.03 |
Рідне місто |
Рідне місто. Подорож по місту. Введення та опрацювання лексики та тексту. |
crossroad, square, guidetraffic, modern, opposite, library, |
|
В.1,З, с. 192 В.5, с. 193 |
Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
В.6, с. 184 |
76 |
22.03 |
Визначні місця. Розвиток навичок аудіювання. |
|
В.5,с. 197 |
В.1, с. 194 В.2,с. 196 |
|
В.4, с. 197 |
|
77 |
02.04 |
Місце, де я живу. Ситуативне мовлення за темою. |
|
В.1,с. 201 |
В.2, с. 198 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
В.4, с. 200 |
|
78 |
03.04 |
Поради туристам. Розвиток навичок письма. |
|
В.2, с. 201 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
В.7, с. 201 |
|
79 |
05.04 |
Відкриваємо Великобританію. Введення та опрацювання лексики та текстів. |
cross, unite, kingdom, consistof, be situated
|
В.6, с. 205 |
В.2, с. 202 В.3, с. 203 |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
В.5, с. 204 |
|
80 |
09.04 |
Введення та опрацювання Present Perfect Tense. |
send, spend |
§ 5, c. 263 |
|
|
В.3,с.207 |
|
81 |
10.04 |
Виконання граматичних вправ. |
|
В.1,с.206 |
В.2, с. 206 |
|
В.4,с.207 |
|
82 |
12.04 |
Рушаємо у подорож. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
В.1,с.208 В.2, с. 209 |
Підприємливість та фінансова грамотність Вміє аргументувати власну точку зору |
В.7, с.210 |
|
83 |
16.04 |
Цікаві місця світу. Розвиток усного мовлення. Дорогами Британії. |
Р. 212 |
В.4, с.214
|
В.2,с.211 |
Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
В.3,с.213 |
|
84 |
17.04 |
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
В.4, с.215 |
В.6.с.216
|
|
В. 3, с.215 |
|
85 |
19.04 |
Подорож |
Подорож. Ми – українці. Введення та опрацювання лексики та тексту. |
independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region |
В.З,с.219 |
В.1.с.218 В.2,с.219 |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
В.4, с. 220, вивчити нові слова |
86 |
23.04 |
Містами України. Читання та опрацювання текстів. |
|
|
В.5, с. 220 |
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
В.6, с. 221 |
|
87 |
24.04 |
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
|
Перекласти речення |
|
88 |
26.04 |
Виконання граматичних вправ. |
|
Часи дієслова В.2, с. 225 |
В.1,с.224 |
|
В.3,4, с. 225 |
|
89 |
03.05 |
Подорож до України. Розвиток діалогічного мовлення. |
advice, trip, agency, dish |
В.1,с.231 |
В.7, с. 226 |
Громадянська відповідальність Показує уміння розпитувати про правила поведінки в незнайомих місцях |
В.2, 3, с. 228 |
|
90 |
07.05 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
Прочитати текст |
|
91 |
08.05 |
Моя країна –Україна. Ситуативне мовлення за темою. |
|
В.2,с.,231 |
В.8, с. 230 |
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
В.7, с. 230 |
|
92 |
10.05 |
Плани на літо. Читання та опрацювання текстів. |
actor, actress, practice, pretend, promise |
§ 3, c. 262, В.1,с.235 |
В.2, с. 232 |
Здоров`я і безпека .Розуміє життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях |
В.3, с. 236 |
|
93 |
11.05. |
Відпочинок майбутнього. Виконання вправ. |
|
В.4, с. 236 |
В.6, 7, с. 237 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
В.5, с. 236 |
|
94 |
14.05 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
Повторити лексику |
95 |
15.05 |
Планування подорожі. . Розвиток навичок аудіювання. |
|
В.5, с. 239 |
В.1, 2, с. 238 |
Здоров`я і безпека Демонструє знання життєво важливої потреби дотримання правил дорожнього руху |
В.6, с. 239 |
|
96 |
17.05 |
Літні табори. Діалогічне мовлення за темою. |
|
В.1, с. 242 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі
|
В.З,4, с.242 |
|
97 |
21.05 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
Прочитати текст |
|
98 |
22.05 |
Знову літо! Розвиток усного мовлення. |
|
В.2, с. 243 |
В.5, с. 241 |
Здоров`я і безпека Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
В.6, с. 242 |
|
99 |
24.05. |
Ситуативне мовлення за темою. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
|
В.7, с. 246 |
В.1, 3, с. 244 |
Здоров`я і безпека Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
Вид контролю |
Заплановано |
Проведено |
Контрольна робота з теми „ Одяг ”. |
1 |
|
Ведення зошита |
5 |
|
Контроль письма. |
1 |
|
Контроль читання. |
1 |
|
Контроль говоріння. |
1 |
|
Контроль аудіювання. |
1 |
|
Назва теми |
Заплановано уроків |
Проведено уроків |
Свята і традиції |
9 |
|
Одяг |
9 |
|
Природа |
9 |
|
Рідне місто |
10 |
|
Подорож |
15 |
|