Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника New Destinations B1+ (на 2 навчальні роки 10-11 клас)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника New Destinations B1+ (на 2 навчальні роки 10-11 клас)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Клас 9   Підручник:  New Destinations B1+

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

 

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

 

 

Module 1

Стосунки між людьми. Розвиток навичок читання

1a Reading, SB, pp. 5-7

Висловлювати власну точку зору

Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається

Instant messaging, skype, to break up, to fall out with, to get divorced, to get engaged, to get married, to freeze up, to get on with, to hand out with

Present Simple

Читання текстів та виконання завдань (reading for gist act., multiple choice act.)

Групова дискусія щодо спілкування за допомогою сучасних технологій

WB, p. 4, ex. A, B

 

Module 1

Прикметники, які описують почуття. Опрацювання лексичного матеріалу

1a Vocabulary and Grammar, SB, p. 8

Аргументувати власну точку зору

Уважно слідкувати за презентованою інформацією та занотовувати важливі факти

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

 

Читання електроного листа та виконання граматичного завдання

 

WB, p. 5, ex. A

 

Module 1

Розвиток граматичних навичок: порівняння Present Simple та Present Continuous

1a Vocabulary and Grammar, SB, p. 9

Описувати дії та явища, активно використовувати засвоєний матеріал

Розвивати здатність до критичного мислення

 

Present Simple/ Present Progressive, Stative Verbs

 

 

WB, pp. 5-6, ex. D, E

 

Module 1

Життєві ситуації. Розвиток навичок аудіювання

1a Listening and Speaking, SB, p. 10

Висловлювати власні припущення

Вміння коректно сприймати новий досвід

Module 1 “Meeting People”

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Групова або парна робота: обговорення та порівняння фотографій, надання відповідей на запитання

WB, p. 7, ex. A

 

Module 1

Meeting People

1a Writing, SB, p. 11-

Розвиток навичок писемного мовлення. Написання неофі-

ційного листа/імейла

Робити пропозицію та аргументувати власну точку зору

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Закріплення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання листа та виконання завдання (mistakes correction)

Написання неформального листа: фокус на стилі

WB, p. 7, ex. B

 

Module 1

Meeting People

1b Reading, SB, pp. 12-13 Кочівники пустелі: культура, що змінюється. Розвиток навичок читання 

Висловлювати власні емоції у зв’язку з прочитаним

Знати історичні та культурні цінності інших країн

To access, ancestor, constantly, to descend from, generosity, honour, outskirts, related, shortage, grace, spiced, tribe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (matching activity, multiple choice activity)

Групова дискусія щодо стилю життя кочових племінних народів

WB, p. 8, ex. A, B

 

Module 1

Meeting People

1b Vocabulary and Grammar, SB, pp. 14 Словотвір. Опрацювання лексичного матеріалу 

 

Ефективно співпрацювати в групових видах роботи

 

 

 

 

WB, p. 9, ex. A, B

 

Module 1

Meeting People

1b Vocabulary and Grammar, SB, pp. 14-15 Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників. Порівняльні звороти

Порівнювати явища, предмети, дії, вчинки

 

Hospitality/hospitable, generous/generosity, courageous/courage/intelligent/intelligence etc.

Comparisons

Читання тексту “Surfing” та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 9, ex.  C

 

Module 1

Meeting People

1b Listening and Speaking, SB, p. 16

Проблеми сучасної молоді. Телефон довіри Youth Con

nect. Розвиток навичок аудіювання

Характеризувати стосунки між людьми

Вміння коректно сприймати новий досвід

Traumatic, trouble sleeping, helpline, to suffer, stress, to take time off etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice activity.)

Групове обговорення проблем молоді та їх родин

WB, p. 11, ex. A

 

Module 1

Meeting People

1b Vocabulary and Grammar, SB, p. 17

Розвиток граматичних навичок. Злічувані та незлічувані іменники

Аргументувати щось

Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її

Close friend, acquaintance, stepmother, mother-in-law, fiancé, colleague, classmate

Countable and Uncountable Nouns

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, pp. 11-12, ex. B, C, D

 

Module 1

Meeting People

1b ,Writing SB, pp. 18-19 Написання есе (висловлення власної думки)

Висловлювати власну точку зору

Вміння логічно висловлювати свої думки

To benefit, conflict, as far as, to differ, friendship, similarity, key, impact, priority, value

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання есе та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Написання есе з метою вираження точки зору

WB, p. 13, ex. A, B

 

Module 1

Meeting People

1b Round-up SB, pp. 20-21 Розвиток навичок читання. Опрацювання тексту «Друзі»

Аргументувати свій вибір

Вміння самостійно та відповідально вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘Friends…’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 14, ex. A

 

Module 1

Meeting People

1b Round-up SB, pp. 21-22 Узагальнення лексичного та грама

тичного  матеріалу

Висловлювати власні враження у зв’язку з почутим

Ефективно співпрацювати під час парної або групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act,)

Групове або парне обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 15, ex. B

 

Module 1

Meeting People

Task 1 SB, pp. 170-171

Ми всі такі різні… Опрацювання текстів

Запитувати та надавати інформацію

Знання про соціокультурне розмаїття

Exchange programme, architecture, venue, hospitable, to socialize, band, to attend, nutrition, priority, laptop

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (matching act)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 15, ex. C

 

Test 1

Урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Module 2

See the world

2a Reading SB, pp. 23-25 Розвиток навичок читання. Гірськолижний курорт в Дубаї

Розповідати про свої уподобання

Вміння коректно сприймати новий досвід та ділитись власним

Having rest: admission fee, availability, ski pole, slope, snowboard, outing, priority, extraordaniary, feature etc.

 

Читання тексту ‘Ski Dubai’ та виконання заданнь (matching, guessing the meaning of the unknown words)

Групове обговорення улюблених місць відпочинку, дозвілля та популярних курортів

WB, p. 16, ex. A, B

 

Module 2

See the world

2a Vocabulary and Grammar SB, pp. 26 Відпочинок. Опрацювання лексичного матеріалу 

Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним

Уважно стежити за презентованою інформацією

Room, suite, cabin, hotel, resort, hostel, tour, journey, voyage, trip, expedition, fee, bill, fare

 

 

 

WB, pp. 17-18,ex. A, B, C

 

Module 2

See the world

2a Vocabulary and Grammar SB, pp. 27 Розвиток граматичних навичок.  Past Simple / Past Progressive

Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

Past Simple / Past Progressive

Читання тексту ‘Goa’ та виконання граматичного завдання

Робота в парах або групі: обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp18, ex. D, E, F

 

Module 2

See the world

2a Listening and Speaking SB, p. 28 Розвиток навичок аудіювання. Як поводити себе під час подорожі

Приймати або відхиляти пропозицію

Вміння за ситуацією вживати досвід

Extreme sport vacation, bustling life, exotic, secluded, endurance

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act..)

Робота в парах: обговорення проблеми та пошук рішення

WB, p. 19, ex. A

 

Module 2

See the world

2a Writing SB, p. 29 Бат – перлина на річці Ейвон. Розвиток навичок письма. Написання статті з елементами опису

Описувати явища та надавати інформацію

Вміння самостійно працювати над проектним завданням

Intriguing, elegant, to bubble up, interior, remarkable, jewel, pasty, pastry, exceptional

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Bath; a jewel on the Avon’ та виконання завдання (matching, searching the word act.)

Групове або парне обговорення цікавих місць – написання статті

WB, p. 19, ex. B

 

Module 2

See the world

2b Reading SB, pp. 30-31 Розвиток навичок читання. Опрацю-

вання уривку з повісті А.К.Дойла «Етюд у багряних тонах»

Висловлювати враження та емоції у зв’язку з прочитаним

Знання про історичні цінності країн, мова яких вивчається

Inhospitable, barren, to indicate, absolute, companion, rifle, thirst, to injure

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту-уривку з роману та виконання завдань (matching + multiple choice act.)

Обговорення прочитаного тексту (надання пропозицій)

WB, p. 20, ex. A, B, C

 

Module 2

See the world

2b Vocabulary and Grammar SB, pp. 32 Прикметники, які закінчуються на –ing, -ed. Словотвір. 

Аргументувати свій вибір

Уважно слідкувати за презентованим матеріалом

Adjectives describing people: optimistic, amazing, lonely, dull, spectacular, attractive, luxurious, pale, weak, fascinating / fascinated

 

 

 

WB, pp. 21-22, ex. A, B, C

 

Module 2

See the world

2b Vocabulary and Grammar SB, pp. 33 Розвиток граматичних навичок.   Past Perfect Simple / Past Perfect Progressive

Аргументувати свій вибір

Уважно слідкувати за презентованим матеріалом

 

Past Perfect Simple / Past Perfect Progressive

Читання тексту ‘Fishing in a … coracle’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 21-22, ex. D, E, F

 

Module 2

See the world

2b Listening and Speaking SB, p. 34 Подорож до Патагонії. Розвиток навичок аудіювання.

Висловлювати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Stress, worry, disappointment, hassle, to let down

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в групах: обговорення та пошук рішення

WB, p. 23, ex. B

 

Module 2

See the world

2b Vocabulary and Grammar SB, p. 35 Прислівники способу дії. Used to – would – was/were going to. Розвиток граматичних навичок

Висловлювати власні емоції та почуття

Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти

Adverbs of manner: fortunately, completely, possibly, suddenly, naturally, luckily, probably, incredibly

Used to – would – was/were going to

 

Групове обговорення малюнків

WB, pp. 23-24, ex. A, C, D

 

Розвиток граматичних навичок. Вирази Used to – would – was/were going to.

 

 

 

Used to – would – was/were going to

 

 

WB, pp. 23-24, ex. E, F

 

Module 2

See the world

2b Writing SB, pp. 36-37 Розвиток навичок письма. Написання історії

Описувати події

Вміння самостійно відповідально вирішувати завдання

Anxious, screen, misunderstanding, antique, pistol, go through security control

Закріплення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання історії та виконання завдання з метою удосконалення структури написання історій

Індивідуальне написання історії про канікули

WB, p. 25, ex. A, B, C

 

Module 2

See the world

2b Round-up SB, pp. 38-39 Систематизація вивченого матеріалу

Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним

Знання про соціокультурне розмаїття

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Закріплення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘A memorable day in Tokyo’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 26, ex. A

 

Module 2

See the world

2b Round-up SB, pp. 39-40 Узагальнення лексичного та грама

тичного  матеріалу

Активно використовувати пройдений матеріал

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 26, ex. B

 

Module 2

See the world

Task 2 SB, pp. 39-40

Подорожі. Розвиток навичок аудіювання

Розповідати про свої уподобання

Уважно слідкувати за презентованим матеріалом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та надання відповідей на запитання за змістом

Робота в групах: презентація улюбленого місця

WB, p. 26, ex. C

 

Test 2

Урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Скласти розповідь

 

Плани на літо

 

 

 

 

 

 

Скласти розповідь

 

Плани на літо

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Клас 10   Підручник:  New Destinations B1+

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

Module 3 “Getting ahead”

 

Знову за парти

Запитувати та надавати відповіді на запитання

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

 

 

 

 

 

Module 3

Getting Ahead

3a Reading SB, pp. 41-43 Незвичайні професії. Опрацювання тексту

Висловлювати свої почуття у зв’язку з прочитаним

Працювати ефективно в груповій та парній видах роботи

Essential, convicted, baggy, to identify,glamorous, fingerprint analyst, commercial, to buck off etc.

Present Perfect Simple

Читання тексту ‘Odd jobs’ та виконання завдання (reconstructing a gapped text)

Групове або парне обговорення прочитаного тексту

WB, p. 28, ex. A

 

Module 3

Getting Ahead

3a Reading SB, pp. 41-43 Незвичайні професії. Реконструкція тексту

Висловлювати свої почуття у зв’язку з прочитаним

Працювати ефективно в груповій та парній видах роботи

Essential, convicted, baggy, to identify,glamorous, fingerprint analyst, commercial, to buck off etc.

Present Perfect Simple

Читання тексту ‘Odd jobs’ та виконання завдання (reconstructing a gapped text)

Групове або парне обговорення прочитаного тексту

WB, p. 28, ex. B

 

Module 3

Getting Ahead

3a Vocabulary and Grammar SB, pp. 44

Словотвір. Опрацювання  лексичного матеріалу

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованою інформацією

Receptionist, electrician, politician, biologist, archaeologist, babysitter, manager

 

 

 

WB, pp. 29-30, ex. A, B, C

 

Module 3

Getting Ahead

3a Vocabulary and Grammar SB, pp. 45

Розвиток граматичних навичок. Present Perfect Simple / Present Perfect Progressive

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

Present Perfect Simple / Present Perfect Progressive

Читання текстів та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 29-30, ex. D, E, F

 

Module 3

Getting Ahead

3a Listening and Speaking SB, p. 46 Вибір професії. Розвиток навичок аудіювання.

Порівнювати інформацію

Вміння коректно сприймати новий досвід

Flexible, valuable experience, responsible, efficient, make ends meet, communication skills

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдань (multiple choice act.)

Опис картинки в усній формі; групова дискусія

WB, p. 31, ex. A

 

Module 3

Getting Ahead

3a Writing SB, p. 47 Написання резюме

Запитувати та надавати інформацію

Вміння самостійно працювати над завданням

To realize, to appreciate, enclosed, to negotiate, reference

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання листа та виконання завдання з метою удосконалення структури та стилю написання листа-заяви

Індивідуальне написання листа-заяви за оголошенням

WB, p. 31, ex. B

 

Module 3

Getting Ahead

3b Reading SB, pp. 48-49 Навчання медіа грамотності та кінознавству. Розвиток навичок читання

Висловлювати власні емоції у зв’язку з прочитаним

Знання культури України та інших країн

Nevertheless, curriculla, digital, educator, minority, repeatedly, influential

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдань (multiple choice act.)

Групова дискусія щодо курсів кінематографа

WB, p. 32, ex. A, B

 

Module 3

Getting Ahead

3b Vocabulary and Grammar SB, p. 50

Словосполучення з get, make, do, take, study

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованою інформацією

Professor, teacher, instructor, subject, lesson, course, certificate, degree, award

 

 

 

WB, pp. 33-34, ex. A, B, C

 

Module 3

Getting Ahead

3b Vocabulary and Grammar SB, p. 51

Обмежувальні означальні підрядні речення. Розвиток граматичних навичок

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

Defining and Non-defining Relative Clauses

Читання тексту ‘An author confesses’ та виконання граматичного завдання

Парне обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 33-34, ex. D, E, F

 

Module 3

Getting Ahead

3b Listening & Speaking SB, p. 52  Навіщо вивчати іноземні мови? Розвиток навичок аудіювання.

Порівнювати ситуації та факти

Вміння ділитись власним досвідом

Authenic texts, read extensively, audio-visual material, individual attention, quick/slow pace

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення методів навчання іноземним мовам

WB, p. 35, ex. A

 

Module 3

Getting Ahead

3b Vocabulary and Grammar SB, p. 53 Британський та американський варіанти англійської мови. Опрацювання лексичного матеріалу

Висловлювати власні думки

Вміння самостійно відповідально виконувати завдання

Cooker, chips, flat, jumper, pavement, football, queue, shop, autumn, trainers, trousers etc.

 

 

 

WB, pp. 35-36, ex. B, C, D

 

Module 3

Getting Ahead

3b Vocabulary and Grammar SB, p. 53 Модальні дієслова Should / ought to / had better

Аргументувати свій вибір

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

Should / ought to / had better

 

 

WB, pp. 35-36, ex. E, F

 

Module 3

Getting Ahead

3b Writing SB, pp. 54-55 Написання есе (висловлення власної думки)

Порівнювати факти та явища

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Extra-curricular activities, to adjust to, to deal with, to leave behind, punctuality

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу есе та виконання завдань (надання відповідей на запитання)

Написання есе з метою висвітлення переваг та недоліків чогось

WB, p. 37, ex. A, B, C

 

Module 3

Getting Ahead

3b Round-up SB, pp. 56-57 Урок розвитку граматичних навичок та навичок читання

Висловлювати враження та думки у зв’язку з прочитаним

Вміння за ситуацією вживати досвід

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘A football star’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 38, ex. A

 

Module 3

Getting Ahead

3b Round-up SB, pp. 57-58 Урок розвитку граматичних навичок та навичок читання

Аргументувати свій вибір

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 38, ex. B

 

Module 3

Getting Ahead

Task 3 SB, pp. 173-174

Пошук роботи в Інтернеті. Розвиток навичок читання

Пропонувати вибір

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Currently, to complete, multinational, ambitious, full-time employment

 

Читання тексту та виконання завдання (true/false/not mentioned)

Робота в парах: обговорення питання та аргументування власної точки зору

WB, p. 38, ex. C

 

Test 3

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4a Reading SB, pp. 59-61 Життя у майбутньому. Опрацювання тексту «Літаючі машини»

Робити припущення

Вміння коректно сприймати новий досвід

Inevitable, congested, considerably, simultaneously, altitude, flexible, compulsory, ordinary

Future Simple

Читання тексту ‘Flying Cars: next generation vehicles’ та виконання завдання (reading for gist activities, multiple choice act.)

Групова дискусія щодо ролі машин та техніки в нашоу житті

WB, p. 40, ex. A, B, C

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4a Vocabulary and Grammar SB, p. 62

Словотвір. Сполучення дієслово+прийменник

Опрацювання лексичного матеріалу

Висловлювати власні припущення щодо майбутнього

Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її

To benefit from, to compare with, to warn against, to bump into, to translate from, to suffer from, to replace with etc

 

 

 

WB, pp. 41-42, ex. A, B, C

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4a Vocabulary and Grammar SB, p. 63

Майбутні часи. Різні способи вираження майбутнього. Опра-

цювання граматич-ного матеріалу

Висловлювати власні припущення щодо майбутнього

Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її

 

Future Tenses

Читання тексту ‘Science museums’ та виконання граматичного завдання

Парне або групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 41-42, ex. D, E, F

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4a Listening and Speaking SB, p. 64

Сучасні пристрої. Розвиток навичок аудіювання.

Запитувати та надавати інформацію

Вміння вживати мовленнєві навички

Microscope, experiment, test tubes, laboratory, breakthrough, research

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Порівняння фотографій та опис свого досвіду, надання відповідей на запитання

WB, p. 43, ex. A

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4a Writing SB, p. 65

Написання статті

Висловлювати власні думки

Вміння самостійно працювати над завданням

Generation, necessity, definitely, entertainment, to post smth etc.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання статті та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання статті

Написання статті щодо гаджетів

WB, p. 43, ex. B

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Reading SB, pp. 66-67 Віртуальна реальність. Опрацю- вання тексту 

Порівнювати дії та ситуації

Знання про соціокультурне розмаїття

To carry out, to do without, to come up with, to put up with, to revolutionise, to monitor, to generate etc.

Conditional Sentences (introduction)

Читання текстів та виконання завдань (matching + multiple choice act.)

Групове обговорення концепту віртуальної реальності

WB, p. 44, ex. A, B, C

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Vocabulary and Grammar SB, pp. 68-69

Словотвір. Опрацювання лексичного матеріалу

 

Уважно стежити за презентованою інформацією

Endless, to rebuild, painful, incorrect, unimportant, careful, harmful, helpful, to catch smb’s eye, to have an eye for etc

 

 

 

WB, pp. 44-45, ex. A, B

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Vocabulary and Grammar SB, pp. 68-69

Умовні речення 1,2 типів. Опрацювання граматичного матеріалу

Висловлювати свою точку зору у зв’язку з прочитаним

 

 

Conditional Sentences (Type 1, Type 2)

Читання тексту ‘Teen problems’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 44-45, ex. C, D

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Listening and Speaking SB, p. 70

Паспорт. Навіщо він людині? Розвиток навичок аудіювання.

Характеризувати якості особистості

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

State-of-the-art, convenient, high-tech, rechargeable batteries, to facilitate communication

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдань (multiple choice act.)

Співпраця в парах: рольова гра – обговорення ситуації та пошук рішення

WB, p. 46, ex. A, B, C

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Vocabulary and Grammar SB, p. 71 Модальні дієслова must/ have to/ need. Розвиток граматичних навичок

Аргументувати свій вибір

Вміння коректно сприймати нову інформацію

In use, in the future, out of the question, out of date, in detail, out of order etc.

Modal verbs – must/ have to/ need

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Обговорювати прочитаний текст

WB, pp. 46-47, ex. D, E, F

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Writing SB, pp. 72-73 Написання есе.

Пропонувати рішення

Вміння самостійно виконувати завдання

Linkers: as a matter of fact, moreover, taking everything into account, as a consequence, my belief is that

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу есе та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання

Написання есе з метою надання варіантів вирішення проблеми

WB, pp. 48-49, ex. A, B, C

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Round-up SB, pp. 74-75 Урок розвитку граматичних навичок

Аргументувати свій вибір

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘Mighty Mouse’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 50, ex. A

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

4b Round-up SB, pp. 75-76 Урок розвитку  навичок читання та аудювання

Висловлювати власні почуття у зв’язку з почутим

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, pp. 50-51, ex. B

 

Module 4

From Hi-fi to Wi-fi

Task 4 SB, p. 175 Сучасні винаходи. Опрацювання текстів

Аргументувати свій вибір

Вміння використовувати набуті мовленнєві навички

A graduate, IT skills, to support, various, to build up, electrical appliance

 

Читання тексту та виконання завдань (true/false)

Робота в парах: обговорення сучасних гаджетів

SB, p. 164, ex. A, B, C

 

Систематизація вивченого матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Module 5

Out and about

5a Reading SB, pp. 78-79 Розвиток навичок читання. Опрацюван-ня  текстів

Описувати місця, події та уподобання

Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається

In tune, habitat, replica, behind bars, depleted

Infinitive

Читання текстів та виконання завдань (matching, guessing the meaning of the unknown words)

Групове обговорення дозвілля та тематичних парків

WB, p. 52. Ex. A, B, C

 

Module 5

Out and about

5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 80 Словотвір. Словосполучення з  get, go, have, take

 

Активно використовувати мову, що вивчається

To take part/ to take place, suit/costume/uniform, to hold/ to keep, wet/humid

 

 

 

WB, pp. 53, ex. A, B

 

Module 5

Out and about

5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 81 Розвиток граматичних навичок. Інфінітив та герундій

Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним

 

 

Infinitive and –ING form

 

 

WB, pp. 53-54, ex. C, D

 

Розвиток граматичних навичок. Інфінітив та герундій

 

 

 

Infinitive and –ING form

Читання тексту ‘A trip to Peru’ та виконання граматичних завдань

Обговорення прочитаного тексту

WB, pp. 54, ex. E, F

 

Module 5

Out and about

5a Listening and Speaking SB, p. 82 Розваги у вільний час. Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати власну точку зору

Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається

Pastime, amusement park, technological equipement, to surf the Net, widespread

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групова дискусія – надання відповідей на запитання

WB, p. 55, ex. A

 

Module 5

Out and about

5a Writing SB, p. 83 Написання есе (висловлення власної думки)

Висловлювати власну точку зору

Вміння використовувати набуті навички

Impressive, engaging, to educate, to stimulate, entertaining

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу есе та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання есе

Написання есе з метою висловлення власної точки зору

WB, p. 55, ex. B

 

Module 5

Out and about

5b Reading SB, pp. 84-85 Дивні хобі. Розвиток навичок читання.

Описувати людей, висловлювати власну точку зору

Вміння коректно сприймати новий досвід

To respond, avid, to publish, to appreciate, to request, peculiar,

Modal verbs (may-might-could)

Читання тексту ‘Strange hobbies’ та виконання завдань (reading for gist, reconstructing a gapped text)

Групова дискусія щодо колекціонування предметів

WB, p. 56, ex. A, B, C

 

Module 5

Out and about

5b Vocabulary and Grammar SB, p. 86 Опрацювання лексичного матеріалу. Збірні іменники

Висловлювати припущення

Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її

To be interested in, to be bored with, to be fond of, to be proud of, to be impressed by, with, to be fed up with etc

Modal Verbs (must-can’t)

Читання текстів та виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 57-58, ex. A, B, C

 

Module 5

Out and about

5b Vocabulary and Grammar SB, p. 87 Модальні дієслова

 

 

 

 

виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 57-58, ex. D, E

 

Module 5

Out and about

5b Listening and Speaking SB, p. 88 У театрі. Розвиток навичок аудіювання

Пропонувати щось; приймати або відхиляти пропозицію

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Family responsibilities, to commute, disappointing etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matching)

Рольова гра в усній формі

WB, p. 59, ex. A

 

Module 5

Out and about

5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89 У театрі. Опрацювання лексичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

WB, pp. 59-60, ex. B, C

 

Module 5

Out and about

5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89 Розвиток граматичних навичок. Розділові питання.

Аргументувати свій вибір

Вміння правильно використовувати граматичний посібник під час самостійної роботи

Production, acting, soundtrack, special effects, blockbuster, screen, stuntman, foyer, rehearsal

Question Tags

 

 

WB, pp. 59-60, ex. D, E, F

 

Module 5

Out and about

5b Writing SB, pp. 90-91 Написання рецензії на фільм.

Характеризувати та описувати кінофільми

Знання культурних цінностей України та англомовних країн

Excellent, spectacular, violent, authentic, unrealistic, predictable, original, amusing, brilliant

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу відгуку та виконання завдань з метою покращення навичок написання відгуків

Написання відгуку на фільм

WB, p. 61, ex. A, B

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Плани на зимові канікули

 

 

 

 

 

 

 


 

Святкування зимових свят

Висловлювати власну точку зору

 

 

 

 

 

Випис. слова в словник

 

Module 5

Out and about

5b Round-up SB, pp. 92-93 Розвиток граматичних навичок. Опрацювання тексту

Аргументувати свій вибір

Вміння самостійно виконувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘Away from home’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 62, ex. A

 

Module 5

Out and about

5b Round-up SB, pp. 93-94 Розвиток навичок аудіювання. На відпочинку

Висловлювати враження у зв’язку з прослуханим матеріалом

Вміння вживати досвід та мовленнєві навички

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 62, ex. B

 

Module 5

Out and about

Task 5 SB, pp. 176-177 Розвиток навичок читання. Опрацю-

вання текстів

Висловлювати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Newsletter, tournament, to share, mailing list, recipe, to update

 

Читання текстів та виконання завдання (multiple matching)

Робота в парах: обговорення дозвілля

SB, p. 165, ex. A, B

 

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Module 6

Earth Watch

6a Reading SB, pp. 95-97 Захист навко-лишнього середовища Робота з текстом

Пропонувати заходи для покращення стану довкілля

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down

 

Читання тексту ‘Cleaning uo the environment’ та виконання завдань (multiple choice act.)

Групове обговорення проблем довкілля, пошук шляхів вирішення проблеми

WB, p. 64, ex. A, B, C

 

Module 6

Earth Watch

6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98-99 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу 

Висловлювати свої враження від прочитаного тексту

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc

Passive Voice I

Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, pp. 66-66, ex. A, B, C, D, E, F

 

Module 6

Earth Watch

6a Listening and Speaking SB, p. 100 Австралія. Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати власну точку зору

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Wildlife, lake, toxins, pollution, man-made disaster, clear, clean, healthy, rock wallaby

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: опис фотографій

WB, p. 67, ex. A

 

Module 6

Earth Watch  6a Writing SB, p. 101  Екотуризм. Написання есе.

Аргументувати власну точку зору

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

Endagered species, living in captivity, high maintenance cost, conservation effects, raising awareness etc.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу есе та виконаня завдань з метою удосконалення стилю та структури есе

Написання есе щодо ролі та впливу зоопарків та соціум – висвітлення переваг та недоліків

WB, p. 67, ex. B

 

Module 6

Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103  Колумбійський зоопарк та акваріум. Розвиток навичок читання

Висловлювати власну точку зору

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

Handsome, thrown, coral reef, aquarium, manatee, saltwater, pachyderm, gallon, captivity, wildlife sanctuary, savannah etc.

 

Читання тексту та виконання завдань (multiple choice, reading for gist task)

Групова дискусія щодо зоопарків, їх недоліків та переваг

WB, p. 68, ex. A, B

 

Module 6

Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103  Колумбійський зоопарк та акваріум.

 

 

 

 

 

 

WB, p. 68, ex.C

 

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105  Словотвір. Прийменникові фрази.

 

Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її

To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming

 

 

 

WB, pp. 69-70, ex. A, B, C, D, E, F

 

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105  Словотвір. Складні іменники. Пасивний стан

Висловлювати думки у зв’язку з прочитаним текстом

Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її

 

Passive Voice II

Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

 

 

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, p105 Розвиток граматичних навичок. Пасивний стан

 

 

 

 

 

 

 

 

Module 6

Earth Watch  6b Listening and Speaking SB, p. 106 Природні лиха. Ураган Катріна. Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати співчуття

Вміння за ситуацією вживати мовленнєві навички

Earthquake, flood, tornado, tsunami, forest fire, volcanic eruption, to be well-informed etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування інтерв’ю та виконання задання (multiple choice act.)

Групове обговорення природних катаклізмів

WB, p. 71, ex. A

 

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу. Підрядні речення

Описувати події

Вміння коректно сприймати новий досвід

Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc

Clauses of Concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 71, ex. B, C

 

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Розвиток граматичних навичок. Підрядні речення

Описувати події

Вміння коректно сприймати новий досвід

Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc

Clauses of Concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 71, ex. D

 

Module 6

Earth Watch  6b Writing SB, pp. 108-109  Написання листа видавцеві (висловлен

ня власної думки) 

Висловлювати свою точку зору

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Linking words: to sum up, therefore, firstly, such as, secondly, finally, however, in my opinion etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу листа, що висловлює точку зору з метою розвитку письмових навичок

Написання листа редактору

WB, pp. 72-73, ex. A, B, C

 

Module 6

Earth Watch

6b Round-up SB, pp. 110-111 Розвиток граматичних навичок. Опрацювання тексту про екотуризм

Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Eco-fashion’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 74, ex. A

 

Module 6

Earth Watch

6b Round-up SB, pp. 111-112 Розвиток граматичних навичок.

Висловлювати свою точку зору у зв’язку з прочитаним

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Обговорення почутого

WB, p. 74, ex. B

 

Module 6

Earth Watch

Task 6 SB, p. 178 Ласкаво просимо на екологічний сайт. Робота з текстом

Аргументувати свій вибір

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Carbon emissions, to reduce, recycling programme, reforestation, awareness, environmentally-friendly fuel etc

 

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: обговорення екологічних проектів

SB, p. 166, ex. A, B

 

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Module 7

Body talk

7a Reading SB, pp. 113-115 Відпочинок на спа-курорті.  Здо-ровий спосіб життя. Розвиток навичок читання.

Розповідати про свої уподобання

Вміння коректно сприймати новий досвід

Entire, to promote, scorching, to cater for, switching to etc

 

Читання тексту ‘The Miraval Miracle’ та виконання завдань (multiple choice act.)

Групова дискусія щодо здорового способу життя

WB, p. 76, ex. A, B, C

 

Module 7

Body talk

7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce

Reported Speech (Statements)

Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 77, ex. A, B, C

 

Module 7

Body talk

7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce

Reported Speech (Statements)

 

 

WB, p. 78, ex. D, E, F

 

Module 7

Body talk

7a Listening and Speaking SB, p. 118 Про що ти мрієш? Розвиток навичок аудіювання

Пропонувати щось, приймати або відхиляти пропозицію

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Guide, contact lenses, eyesight, frame, handle, obstruct, recovery, solution

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matchng)

Робота в парах: пошук шляхів вирішення проблеми

WB, p. 79, ex. A

 

Module 7

Body talk

7a Writing SB, p. 119 Написання неофіцій

ного листа на задану тему

Надавати інформацію

Знання про моделі вербальної поведінки підлітків

Allergic, shelter, sneezing, to adore, hamster, beloved

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу листа та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Написання неформального листа

WB, p. 79, ex. B

 

Module 7

Body talk

7b Reading SB, pp. 120-121 Безстрашний дослідник Джейсон Льюіс. Розвиток навичок читання

Описувати людей

Знання про соціокультурне розмаїття

To turn on, to go after, to take down, to set off, endurance, physical fitness, courage, patience, satellite phone, camcordeer

 

Читання тексту ‘Fearless explorer..’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text)

Групова дискусія щодо фізичних навичок

WB, p. 80, ex. A, B, C

 

Module 7

Body talk

7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Словотвір. Опрацювання лексич

ного матеріалу.

Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним

Активно застосовувати мову, що вивчається

Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect

Reported Questions

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 81-82, ex. A, B, C

 

Module 7

Body talk

7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Розвиток грама-

тичних навичок. Непрямі питання

Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

Reported Questions

 

 

WB, pp. 82, ex. D, E, F

 

Module 7

Body talk

7b Listening and Speaking SB, p. 124 Про вегетаріанство… Розвиток навичок аудіювання 

Висловлювати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичнго матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: обговорення видів спорту

WB, p. 83, ex. A

 

Module 7

Body talk  7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125 Розвиток граматич-

них навичок. Підрядні речення 

Робити пропозицію

Уважно слідкувати за презентованою інформацією

Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc.

Clauses of Result

 

Трансформація речень в письмовій формі

WB, p. 83, ex. B, C

 

Module 7

Body talk  7b Writing SB, pp. 126-127  Написання  повідомлення

Робити доповідь

Знання про моделі вербальної поведінки

Location, premises, facility, to focus on, to expand, to supervise, to cancel, to carry out, to accommodate, lack, feature, personnel

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу доповіді з метою удосконалення структури та стилю доповіді

Написання доповіді

WB, p. 85, ex. A, B, C, D

 

Module 7

Body talk

7b Round-up SB, pp. 128-129 Розвиток граматичних навичок.

Висловлювати свої думки у зв’язку з прочитаним

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘I love yoga’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 86, ex. A

 

Module 7

Body talk

7b Round-up SB, pp. 129-130 Опрацювання тексту «Обожнюю йогу»

Висловлювати свою думку у зв’язку з прослуханим

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 86, ex. B

 

Module 7

Body talk

Task 7 SB, pp. 179-180 Здоровий спосіб життя. Дієти: за та проти

Висловлювати співчуття

Знання культурних цінностей інших країн

To consume, obesity, moderate portion, handball, nutritious ingredients, weight etc.

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання, читання текстів

Робота в парах: обговорення дієти, проблем зі здоров’ям

SB, p. 167, ex. A, B, C

 

Узагальнення лексичного та граматичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Module 8

On the go

8a Reading SB, pp. 131-132 Що мене приваблює у торгівельних центрах? Опрацювання текстів

Описувати місце

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Metropolitan, high-end, booming, quaint, complimentary, perks, spree etc

 

Читання текстів про торгівельні центри та виконання завдань (matching activities)

Групове обговорення торгівельних центрів

WB, p. 88, ex. A, B, C

 

Module 8

On the go

8a Vocabulary and Grammar SB, pp. 133-134 Опрацювання лексичного матеріалу. 

Порівнювати ситуації

Уважно слідкувати за презентованою інформацією та застосовувати її

Cooker, cuisine, kitchen, comfortable, cosy, convenient, common, ordinary, popular, to cater for, to offer, to supply

Unreal Past I

Читання тексту ‘Are you a fast food addict?’ та виконання граматичного завдання

Трансформація речень в письмовій формі

WB, pp. 89-90, ex. A, B, C, D, E

 

Module 8

On the go

8a Listening and Speaking SB, p. 136

Характеризувати місця

Вміння вживати мовленнєві навички

Designer label, credit card, better quality, bargain, affordable, street market

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Порівняння та опис фотографій в усній формі

WB, p. 91, ex. A

 

Module 8

On the go

8a Writing SB, p. 137

Надавати інформацію

Знання про моделі вербальної поведінки

Committee, resident, council, to be worth, landmark, consideration, to demolish, to request

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу листа та виконання завдання з метою удосконалювання стилю

Написання листа

WB, p. 91, ex. B

 

Module 8

On the go

8b Reading SB, pp. 138-139

Характеризувати об’єкт

Вміння коректно сприймати новий досвід

Drastic, barely, lack, to tend to, hustle and bustle, to bude on’s time

 

Читання тексту ‘Moving into a new life’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text)

Групове обговорення місцевості та місця проживання

WB, p. 92, ex. A, B

 

Module 8

On the go

8b Vocabulary and Grammar SB, pp. 140-141

Робити припущення

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

To take breath away, to take the blame, to take an interest in, to take for granted, to take by surprise etc

Unreal Past II

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 93-94, ex. A, B, C, D, E

 

Module 8

On the go

8b Listening and Speaking SB, p. 142

Характеризувати дії

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

To download smth, to be creative, to keep active, packaged items

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення питання

WB, p. 95, ex. A

 

Module 8

On the go

8b Vocabulary and grammar SB, p. 143

Висловлювати власні емоції

Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти

Collocations with ‘put’ and ‘set’: to set the table, to set a date, to set an example, to set eyes on, to set fire to, to set foot in, to set free

Causative Form

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 96-97, ex. B, C, D, E, F

 

Module 8

On the go

8b Writing SB, pp. 144-145

Робити пропозицію

Використовувати набуті мовленнєві навички

Addiction, concern, consequence, councellor, demand, family ties, household, isolated, society

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу есе та виконання завдання з метою удосконалення стилю

Написання есе з метою надання шляхів вирішення проблеми

WB, p. 97, ex. A, B

 

Module 8

On the go

8b Round-up SB, pp. 146-147

Висловлювати власні враження від прочитаного матеріалу

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘Turning your life around’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 98, ex. A

 

Module 8

On the go

8b Round-up SB, pp. 147-148

Висловлювати власні враження від проcлуханого матеріалу

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 98, ex. B

 

Module 8

On the go

Task 8 SB, p. 181

Аргументувати свою точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Snail mail, hand-writtem, capability, via, receiver

 

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання(filling in the gaps)

Робота в групах: дебати

SB, p. 168, ex. A, B, C

 

Test 8

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 


Extra Materials “Culture Time in Ukraine”

 

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістична  компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

106

Culture Time 1

Customs and Traditions in Ukraine

Висловлювати свою точку зору

Знання традицій в Україні

Doorway, express, join, symbolize, shake, tradition etc

Читання тексту та виконання завдань (filling in the gaps)

Групове обговорення традицій країни

107

Culture Time 2

Education in Ukraine and the UK

Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним

Знання про особливості навчальних систем україни та країни, мова якої вивчається

Pre-school, qualification, to access, admission, compulsory

Читання тексту та виконання завдань

Написання короткого звіта

108

Culture Time 3

Artists

Порівнювати культуру

Знання культурних цінностей України та англомкраїновних

Boundary, naïve, to be marveled at, to intricate, emotional, fund

Читання тексту та виконання завдання

Групове обговорення мистецтва

109

Culture Time 4

National cuisine in Britain and Ukraine

Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним

Знання традицій в Україні

Diverse, substitution, multiethnical, undeniably, loaded

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: обговорення прочитаної статті

 


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Клас 11   Підручник:  New Destinations B1+

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

Module 6 “Earth Watch”

1

Знову за парти

Запитувати та надавати відповіді на запитання

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

 

 

 

 

2

Module 6

Earth Watch  6a Reading SB, pp. 95-97 Захист навколишньо-го середовища Робота з текстом

Пропонувати заходи для покращення стану довкілля

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down

 

Читання тексту ‘Cleaning uo the environment’ та виконання завдань (multiple choice act.)

 

WB, p. 64, ex. A

3

Module 6

Earth Watch  6a Reading SB, pp. 95-97 Вплив діяльності людини на довкілля

Пропонувати заходи для покращення стану довкілля

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down

 

 

Групове обговорення проблем довкілля, пошук шляхів вирішення проблеми

WB, p. 64, ex. B

4

Module 6

Earth Watch

Грінпіс на захисті довкілля

Пропонувати заходи для покращення стану довкілля

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

 

 

 

Опрацювання тексту

WB, p. 64, ex. C

5

Module 6

Earth Watch  6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу 

Аргументувати власну точку зору

 

To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc

 

 

 

WB, p. 66, ex. A, B

6

Module 6

Earth Watch  6a Екотуризм: благословення або загроза?

Висловлювати свої враження від прочитаного тексту

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

 

 

Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, pp. 66, ex. C, D

7

Module 6

Earth Watch  6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98 Розвиток граматичних навичок. Пасивний час

Висловлювати свої враження від прочитаного тексту

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc

Passive Voice I

 

 

WB, pp. 66, ex.E, F

8

Module 6

Earth Watch

6a Listening and Speaking SB, p. 100 Австралія. Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати власну точку зору

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Wildlife, lake, toxins, pollution, man-made disaster, clear, clean, healthy, rock wallaby

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: опис фотографій

WB, p. 67, ex. A

9

Module 6

Earth Watch  6a Writing SB, p. 101  Екотуризм. Написання есе.

Аргументувати власну точку зору

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

Endagered species, living in captivity, high maintenance cost, conservation effects, raising awareness etc.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу есе та виконаня завдань з метою удосконалення стилю та структури есе

Написання есе щодо ролі та впливу зоопарків та соціум – висвітлення переваг та недоліків

WB, p. 67, ex. B

10

Module 6

Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103  Колумбійський зоопарк та акваріум. Розвиток навичок читання

Висловлювати власну точку зору

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

Handsome, thrown, coral reef, aquarium, manatee, saltwater, pachyderm, gallon, captivity, wildlife sanctuary, savannah etc.

 

Читання тексту та виконання завдань (multiple choice, reading for gist task)

Групова дискусія щодо зоопарків, їх недоліків та переваг

WB, p. 68, ex. A, B

11

Module 6

Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103  Колумбійський зоопарк та акваріум.

 

 

 

 

 

 

WB, p. 68, ex.C

12

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105  Словотвір. Прий

менникові фрази.

 

Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її

To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming

 

 

 

WB, pp. 69-70, ex. A, B, C, D, E, F

13

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105  Словотвір. Складні іменники. Пасивний стан

Висловлювати думки у зв’язку з прочитаним текстом

Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її

 

Passive Voice II

Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 69-70, ex. C, D

14

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, p105 Розвиток граматичних навичок. Пасивний стан

 

Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її

 

Passive Voice II

 

 

WB, pp. 69-70, ex. E, F

15

Module 6

Earth Watch  6b Listening and Speaking SB, p. 106 Природні лиха. Ураган Катріна. Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати співчуття

Вміння за ситуацією вживати мовленнєві навички

Earthquake, flood, tornado, tsunami, forest fire, volcanic eruption, to be well-informed etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування інтерв’ю та виконання задання (multiple choice act.)

Групове обговорення природних катаклізмів

WB, p. 71, ex. A

16

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу. Підрядні речення

Описувати події

Вміння коректно сприймати новий досвід

Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc

Clauses of Concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 71, ex. B, C

17

Module 6

Earth Watch  6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Розвиток граматичних навичок. Підрядні речення

Описувати події

Вміння коректно сприймати новий досвід

Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc

Clauses of Concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 71, ex. D

18

Module 6

Earth Watch  6b Writing SB, pp. 108-109  Написання листа видавцеві (висловлен

ня власної думки) 

Висловлювати свою точку зору

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Linking words: to sum up, therefore, firstly, such as, secondly, finally, however, in my opinion etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу листа, що висловлює точку зору з метою розвитку письмових навичок

Написання листа редактору

WB, pp. 72-73, ex. A, B, C

19

Module 6

Earth Watch

6b Round-up SB, pp. 110-111 Розвиток граматичних навичок. Опрацювання тексту про екотуризм

Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Eco-fashion’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 74, ex. A

20

Module 6

Earth Watch

6b Round-up SB, pp. 111-112 Розвиток граматичних навичок.

Висловлювати свою точку зору у зв’язку з прочитаним

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Обговорення почутого

WB, p. 74, ex. B

21

Module 6

Earth Watch  Task 6 SB, p. 178 Ласкаво просимо на еколо-гічний сайт. Робота з текстом

Аргументувати свій вибір

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Carbon emissions, to reduce, recycling programme, reforestation, awareness, environmentally-friendly fuel etc

 

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: обговорення екологічних проектів

SB, p. 166, ex. A, B

22

Узагальнення лексичного та грама

тичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Module 7 “Body Talk”

23

Module 7

Body talk  7a Reading SB, pp. 113-115 Відпочинок на спа-курорті.  Розвиток навичок читання.

Розповідати про свої уподобання

Вміння коректно сприймати новий досвід

Entire, to promote, scorching, to cater for, switching to etc

 

Читання тексту ‘The Miraval Miracle’ та виконання завдань (multiple choice act.)

 

WB, p. 76, ex. A, B, C

24

Module 7

Body talk  7a Reading SB, pp. 113-115 Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок говоріння

Розповідати про свої уподобання

Вміння коректно сприймати новий досвід

 

 

 

Групова дискусія щодо здорового способу життя

WB, p. 76, ex. C

25

Module 7

Body talk Словотвір. Опрацювання лексич

ного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

26

Module 7

Body talk  7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce

Reported Speech (Statements)

Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 77, ex. A, B

27

Module 7

Body talk  7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce

Reported Speech (Statements)

 

 

WB, p. 78, ex. C, D

28

Module 7

Body talk Розвиток граматичних навичок. Непряма мова. Накази/ прохання.

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce

Reported Speech (Orders)

 

 

WB, p. 78, ex. E, F

29

Module 7

Body talk  7a Listening and Speaking SB, p. 118 Про що ти мрієш? Розвиток навичок аудіювання

Пропонувати щось, приймати або відхиляти пропозицію

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Guide, contact lenses, eyesight, frame, handle, obstruct, recovery, solution

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matchng)

Робота в парах: пошук шляхів вирішення проблеми

WB, p. 79, ex. A

30

Module 7

Body talk  7a Writing SB, p. 119 Написання неофіційного листа на задану тему

Надавати інформацію

Знання про моделі вербальної поведінки підлітків

Allergic, shelter, sneezing, to adore, hamster, beloved

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу листа та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Написання неформального листа

WB, p. 79, ex. B

31

Module 7

Body talk  7b Reading SB, pp. 120-121 Безстрашний дос

лідник Джейсон Льюіс. Розвиток навичок читання

Описувати людей

Знання про соціокультурне розмаїття

To turn on, to go after, to take down, to set off, endurance, physical fitness, courage, patience, satellite phone, camcordeer

 

Читання тексту ‘Fearless explorer..’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text)

Групова дискусія щодо фізичних навичок

WB, p. 80, ex. A, B, C

32

Module 7

Body talk  Якби я був мандрівником… Обговорення тексту

Описувати людей

Знання про соціокультурне розмаїття

 

 

 

 

WB, p. 80, ex. C

33

Module 7

Body talk  7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Словотвір. Опрацювання лексич

ного матеріалу.

Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним

Активно застосовувати мову, що вивчається

Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect

Reported Questions

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 81-82, ex. A, B, C

34

Module 7

Body talk  7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Розвиток грама-

тичних навичок. Непрямі питання

Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

Reported Questions

 

 

WB, pp. 82, ex. D, E

35

Module 7

Body talk Розвиток граматичних навичок. Непрямі питання

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reported Questions

 

 

WB, pp. 82, ex. F

36

Module 7

Body talk  7b Listening and Speaking SB, p. 124 Про вегетаріанство… Розвиток навичок аудіювання 

Висловлювати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичнго матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: обговорення видів спорту

WB, p. 83, ex. A

37

Module 7

Body talk  7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125 Розвиток граматич-

них навичок. Підрядні речення 

Робити пропозицію

Уважно слідкувати за презентованою інформацією

Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc.

Clauses of Result

 

Трансформація речень в письмовій формі

WB, p. 83, ex. B, C

38

Module 7

Body talk  7b Writing SB, pp. 126-127  Написання  повідомлення

Робити доповідь

Знання про моделі вербальної поведінки

Location, premises, facility, to focus on, to expand, to supervise, to cancel, to carry out, to accommodate, lack, feature, personnel

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу доповіді з метою удосконалення структури та стилю доповіді

Написання доповіді

WB, p. 85, ex. A, B, C, D

39

Module 7

Body talk  7b Round-up SB, pp. 128-129 Розвиток граматичних навичок.

Висловлювати свої думки у зв’язку з прочитаним

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘I love yoga’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 86, ex. A

40

Module 7

Body talk  7b Round-up SB, pp. 129-130 Опрацювання тексту «Обожнюю йогу»

Висловлювати свою думку у зв’язку з прослуханим

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 86, ex. B

41

Module 7

Body talk

Task 7 SB, pp. 179-180 Здоровий спосіб життя. Дієти: за та проти

Висловлювати співчуття

Знання культурних цінностей інших країн

To consume, obesity, moderate portion, handball, nutritious ingredients, weight etc.

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання, читання текстів

Робота в парах: обговорення дієти, проблем зі здоров’ям

SB, p. 167, ex. A, B

42

Module 7

Body talk Написання параграфу про харчування та спорт

Висловлювати свою думку

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття

 

 

SB, p. 167, ex. C

43

Узагальнення лексичного та грама

тичного  матеріалу

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

44

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

45

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

46

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

47

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

48

Плани на зимові канікули

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Томчук Катерина Володимирівна
    Дякую за корисний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0