КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Клас 9 Підручник: New Destinations B1+
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
|
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
|
||||||||
|
Module 1 Стосунки між людьми. Розвиток навичок читання 1a Reading, SB, pp. 5-7 |
Висловлювати власну точку зору |
Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається |
Instant messaging, skype, to break up, to fall out with, to get divorced, to get engaged, to get married, to freeze up, to get on with, to hand out with |
Present Simple |
Читання текстів та виконання завдань (reading for gist act., multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо спілкування за допомогою сучасних технологій |
WB, p. 4, ex. A, B |
|
Module 1 Прикметники, які описують почуття. Опрацювання лексичного матеріалу 1a Vocabulary and Grammar, SB, p. 8 |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією та занотовувати важливі факти |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
|
Читання електроного листа та виконання граматичного завдання |
|
WB, p. 5, ex. A |
|
Module 1 Розвиток граматичних навичок: порівняння Present Simple та Present Continuous 1a Vocabulary and Grammar, SB, p. 9 |
Описувати дії та явища, активно використовувати засвоєний матеріал |
Розвивати здатність до критичного мислення |
|
Present Simple/ Present Progressive, Stative Verbs |
|
|
WB, pp. 5-6, ex. D, E |
|
Module 1 Життєві ситуації. Розвиток навичок аудіювання 1a Listening and Speaking, SB, p. 10 |
Висловлювати власні припущення |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Module 1 “Meeting People” |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Групова або парна робота: обговорення та порівняння фотографій, надання відповідей на запитання |
WB, p. 7, ex. A |
|
Module 1 Meeting People 1a Writing, SB, p. 11- Розвиток навичок писемного мовлення. Написання неофі- ційного листа/імейла |
Робити пропозицію та аргументувати власну точку зору |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Закріплення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання листа та виконання завдання (mistakes correction) |
Написання неформального листа: фокус на стилі |
WB, p. 7, ex. B |
|
Module 1 Meeting People 1b Reading, SB, pp. 12-13 Кочівники пустелі: культура, що змінюється. Розвиток навичок читання |
Висловлювати власні емоції у зв’язку з прочитаним |
Знати історичні та культурні цінності інших країн |
To access, ancestor, constantly, to descend from, generosity, honour, outskirts, related, shortage, grace, spiced, tribe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання (matching activity, multiple choice activity) |
Групова дискусія щодо стилю життя кочових племінних народів |
WB, p. 8, ex. A, B |
|
Module 1 Meeting People 1b Vocabulary and Grammar, SB, pp. 14 Словотвір. Опрацювання лексичного матеріалу |
|
Ефективно співпрацювати в групових видах роботи |
|
|
|
|
WB, p. 9, ex. A, B |
|
Module 1 Meeting People 1b Vocabulary and Grammar, SB, pp. 14-15 Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників. Порівняльні звороти |
Порівнювати явища, предмети, дії, вчинки |
|
Hospitality/hospitable, generous/generosity, courageous/courage/intelligent/intelligence etc. |
Comparisons |
Читання тексту “Surfing” та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 9, ex. C |
|
Module 1 Meeting People 1b Listening and Speaking, SB, p. 16 Проблеми сучасної молоді. Телефон довіри Youth Con nect. Розвиток навичок аудіювання |
Характеризувати стосунки між людьми |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Traumatic, trouble sleeping, helpline, to suffer, stress, to take time off etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice activity.) |
Групове обговорення проблем молоді та їх родин |
WB, p. 11, ex. A |
|
Module 1 Meeting People 1b Vocabulary and Grammar, SB, p. 17 Розвиток граматичних навичок. Злічувані та незлічувані іменники |
Аргументувати щось |
Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її |
Close friend, acquaintance, stepmother, mother-in-law, fiancé, colleague, classmate |
Countable and Uncountable Nouns |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, pp. 11-12, ex. B, C, D |
|
Module 1 Meeting People 1b ,Writing SB, pp. 18-19 Написання есе (висловлення власної думки) |
Висловлювати власну точку зору |
Вміння логічно висловлювати свої думки |
To benefit, conflict, as far as, to differ, friendship, similarity, key, impact, priority, value |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання есе та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Написання есе з метою вираження точки зору |
WB, p. 13, ex. A, B |
|
Module 1 Meeting People 1b Round-up SB, pp. 20-21 Розвиток навичок читання. Опрацювання тексту «Друзі» |
Аргументувати свій вибір |
Вміння самостійно та відповідально вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту ‘Friends…’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 14, ex. A |
|
Module 1 Meeting People 1b Round-up SB, pp. 21-22 Узагальнення лексичного та грама тичного матеріалу |
Висловлювати власні враження у зв’язку з почутим |
Ефективно співпрацювати під час парної або групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act,) |
Групове або парне обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 15, ex. B |
|
Module 1 Meeting People Task 1 SB, pp. 170-171 Ми всі такі різні… Опрацювання текстів |
Запитувати та надавати інформацію |
Знання про соціокультурне розмаїття |
Exchange programme, architecture, venue, hospitable, to socialize, band, to attend, nutrition, priority, laptop |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання (matching act) |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 15, ex. C |
|
Test 1 Урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
||||||||
|
Module 2 See the world 2a Reading SB, pp. 23-25 Розвиток навичок читання. Гірськолижний курорт в Дубаї |
Розповідати про свої уподобання |
Вміння коректно сприймати новий досвід та ділитись власним |
Having rest: admission fee, availability, ski pole, slope, snowboard, outing, priority, extraordaniary, feature etc. |
|
Читання тексту ‘Ski Dubai’ та виконання заданнь (matching, guessing the meaning of the unknown words) |
Групове обговорення улюблених місць відпочинку, дозвілля та популярних курортів |
WB, p. 16, ex. A, B |
|
Module 2 See the world 2a Vocabulary and Grammar SB, pp. 26 Відпочинок. Опрацювання лексичного матеріалу |
Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Room, suite, cabin, hotel, resort, hostel, tour, journey, voyage, trip, expedition, fee, bill, fare |
|
|
|
WB, pp. 17-18,ex. A, B, C |
|
Module 2 See the world 2a Vocabulary and Grammar SB, pp. 27 Розвиток граматичних навичок. Past Simple / Past Progressive |
Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
Past Simple / Past Progressive |
Читання тексту ‘Goa’ та виконання граматичного завдання |
Робота в парах або групі: обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp18, ex. D, E, F |
|
Module 2 See the world 2a Listening and Speaking SB, p. 28 Розвиток навичок аудіювання. Як поводити себе під час подорожі |
Приймати або відхиляти пропозицію |
Вміння за ситуацією вживати досвід |
Extreme sport vacation, bustling life, exotic, secluded, endurance |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act..) |
Робота в парах: обговорення проблеми та пошук рішення |
WB, p. 19, ex. A |
|
Module 2 See the world 2a Writing SB, p. 29 Бат – перлина на річці Ейвон. Розвиток навичок письма. Написання статті з елементами опису |
Описувати явища та надавати інформацію |
Вміння самостійно працювати над проектним завданням |
Intriguing, elegant, to bubble up, interior, remarkable, jewel, pasty, pastry, exceptional |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Bath; a jewel on the Avon’ та виконання завдання (matching, searching the word act.) |
Групове або парне обговорення цікавих місць – написання статті |
WB, p. 19, ex. B |
|
Module 2 See the world 2b Reading SB, pp. 30-31 Розвиток навичок читання. Опрацю- вання уривку з повісті А.К.Дойла «Етюд у багряних тонах» |
Висловлювати враження та емоції у зв’язку з прочитаним |
Знання про історичні цінності країн, мова яких вивчається |
Inhospitable, barren, to indicate, absolute, companion, rifle, thirst, to injure |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту-уривку з роману та виконання завдань (matching + multiple choice act.) |
Обговорення прочитаного тексту (надання пропозицій) |
WB, p. 20, ex. A, B, C |
|
Module 2 See the world 2b Vocabulary and Grammar SB, pp. 32 Прикметники, які закінчуються на –ing, -ed. Словотвір. |
Аргументувати свій вибір |
Уважно слідкувати за презентованим матеріалом |
Adjectives describing people: optimistic, amazing, lonely, dull, spectacular, attractive, luxurious, pale, weak, fascinating / fascinated |
|
|
|
WB, pp. 21-22, ex. A, B, C |
|
Module 2 See the world 2b Vocabulary and Grammar SB, pp. 33 Розвиток граматичних навичок. Past Perfect Simple / Past Perfect Progressive |
Аргументувати свій вибір |
Уважно слідкувати за презентованим матеріалом |
|
Past Perfect Simple / Past Perfect Progressive |
Читання тексту ‘Fishing in a … coracle’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 21-22, ex. D, E, F |
|
Module 2 See the world 2b Listening and Speaking SB, p. 34 Подорож до Патагонії. Розвиток навичок аудіювання. |
Висловлювати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Stress, worry, disappointment, hassle, to let down |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в групах: обговорення та пошук рішення |
WB, p. 23, ex. B |
|
Module 2 See the world 2b Vocabulary and Grammar SB, p. 35 Прислівники способу дії. Used to – would – was/were going to. Розвиток граматичних навичок |
Висловлювати власні емоції та почуття |
Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти |
Adverbs of manner: fortunately, completely, possibly, suddenly, naturally, luckily, probably, incredibly |
Used to – would – was/were going to |
|
Групове обговорення малюнків |
WB, pp. 23-24, ex. A, C, D |
|
Розвиток граматичних навичок. Вирази Used to – would – was/were going to. |
|
|
|
Used to – would – was/were going to |
|
|
WB, pp. 23-24, ex. E, F |
|
Module 2 See the world 2b Writing SB, pp. 36-37 Розвиток навичок письма. Написання історії |
Описувати події |
Вміння самостійно відповідально вирішувати завдання |
Anxious, screen, misunderstanding, antique, pistol, go through security control |
Закріплення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання історії та виконання завдання з метою удосконалення структури написання історій |
Індивідуальне написання історії про канікули |
WB, p. 25, ex. A, B, C |
|
Module 2 See the world 2b Round-up SB, pp. 38-39 Систематизація вивченого матеріалу |
Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним |
Знання про соціокультурне розмаїття |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Закріплення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту ‘A memorable day in Tokyo’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 26, ex. A |
|
Module 2 See the world 2b Round-up SB, pp. 39-40 Узагальнення лексичного та грама тичного матеріалу |
Активно використовувати пройдений матеріал |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 26, ex. B |
|
Module 2 See the world Task 2 SB, pp. 39-40 Подорожі. Розвиток навичок аудіювання |
Розповідати про свої уподобання |
Уважно слідкувати за презентованим матеріалом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та надання відповідей на запитання за змістом |
Робота в групах: презентація улюбленого місця |
WB, p. 26, ex. C |
|
Test 2 Урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Скласти розповідь |
|
Плани на літо |
|
|
|
|
|
|
Скласти розповідь |
|
Плани на літо |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Клас 10 Підручник: New Destinations B1+
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
Module 3 “Getting ahead” |
||||||||
|
Знову за парти |
Запитувати та надавати відповіді на запитання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
|
|
|
|
Module 3 Getting Ahead 3a Reading SB, pp. 41-43 Незвичайні професії. Опрацювання тексту |
Висловлювати свої почуття у зв’язку з прочитаним |
Працювати ефективно в груповій та парній видах роботи |
Essential, convicted, baggy, to identify,glamorous, fingerprint analyst, commercial, to buck off etc. |
Present Perfect Simple |
Читання тексту ‘Odd jobs’ та виконання завдання (reconstructing a gapped text) |
Групове або парне обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 28, ex. A |
|
Module 3 Getting Ahead 3a Reading SB, pp. 41-43 Незвичайні професії. Реконструкція тексту |
Висловлювати свої почуття у зв’язку з прочитаним |
Працювати ефективно в груповій та парній видах роботи |
Essential, convicted, baggy, to identify,glamorous, fingerprint analyst, commercial, to buck off etc. |
Present Perfect Simple |
Читання тексту ‘Odd jobs’ та виконання завдання (reconstructing a gapped text) |
Групове або парне обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 28, ex. B |
|
Module 3 Getting Ahead 3a Vocabulary and Grammar SB, pp. 44 Словотвір. Опрацювання лексичного матеріалу |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Receptionist, electrician, politician, biologist, archaeologist, babysitter, manager |
|
|
|
WB, pp. 29-30, ex. A, B, C |
|
Module 3 Getting Ahead 3a Vocabulary and Grammar SB, pp. 45 Розвиток граматичних навичок. Present Perfect Simple / Present Perfect Progressive |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
Present Perfect Simple / Present Perfect Progressive |
Читання текстів та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 29-30, ex. D, E, F |
|
Module 3 Getting Ahead 3a Listening and Speaking SB, p. 46 Вибір професії. Розвиток навичок аудіювання. |
Порівнювати інформацію |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Flexible, valuable experience, responsible, efficient, make ends meet, communication skills |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдань (multiple choice act.) |
Опис картинки в усній формі; групова дискусія |
WB, p. 31, ex. A |
|
Module 3 Getting Ahead 3a Writing SB, p. 47 Написання резюме |
Запитувати та надавати інформацію |
Вміння самостійно працювати над завданням |
To realize, to appreciate, enclosed, to negotiate, reference |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання листа та виконання завдання з метою удосконалення структури та стилю написання листа-заяви |
Індивідуальне написання листа-заяви за оголошенням |
WB, p. 31, ex. B |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Reading SB, pp. 48-49 Навчання медіа грамотності та кінознавству. Розвиток навичок читання |
Висловлювати власні емоції у зв’язку з прочитаним |
Знання культури України та інших країн |
Nevertheless, curriculla, digital, educator, minority, repeatedly, influential |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдань (multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо курсів кінематографа |
WB, p. 32, ex. A, B |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Vocabulary and Grammar SB, p. 50 Словосполучення з get, make, do, take, study |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Professor, teacher, instructor, subject, lesson, course, certificate, degree, award |
|
|
|
WB, pp. 33-34, ex. A, B, C |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Vocabulary and Grammar SB, p. 51 Обмежувальні означальні підрядні речення. Розвиток граматичних навичок |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
Defining and Non-defining Relative Clauses |
Читання тексту ‘An author confesses’ та виконання граматичного завдання |
Парне обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 33-34, ex. D, E, F |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Listening & Speaking SB, p. 52 Навіщо вивчати іноземні мови? Розвиток навичок аудіювання. |
Порівнювати ситуації та факти |
Вміння ділитись власним досвідом |
Authenic texts, read extensively, audio-visual material, individual attention, quick/slow pace |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення методів навчання іноземним мовам |
WB, p. 35, ex. A |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Vocabulary and Grammar SB, p. 53 Британський та американський варіанти англійської мови. Опрацювання лексичного матеріалу |
Висловлювати власні думки |
Вміння самостійно відповідально виконувати завдання |
Cooker, chips, flat, jumper, pavement, football, queue, shop, autumn, trainers, trousers etc. |
|
|
|
WB, pp. 35-36, ex. B, C, D |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Vocabulary and Grammar SB, p. 53 Модальні дієслова Should / ought to / had better |
Аргументувати свій вибір |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
Should / ought to / had better |
|
|
WB, pp. 35-36, ex. E, F |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Writing SB, pp. 54-55 Написання есе (висловлення власної думки) |
Порівнювати факти та явища |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Extra-curricular activities, to adjust to, to deal with, to leave behind, punctuality |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу есе та виконання завдань (надання відповідей на запитання) |
Написання есе з метою висвітлення переваг та недоліків чогось |
WB, p. 37, ex. A, B, C |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Round-up SB, pp. 56-57 Урок розвитку граматичних навичок та навичок читання |
Висловлювати враження та думки у зв’язку з прочитаним |
Вміння за ситуацією вживати досвід |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘A football star’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 38, ex. A |
|
Module 3 Getting Ahead 3b Round-up SB, pp. 57-58 Урок розвитку граматичних навичок та навичок читання |
Аргументувати свій вибір |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 38, ex. B |
|
Module 3 Getting Ahead Task 3 SB, pp. 173-174 Пошук роботи в Інтернеті. Розвиток навичок читання |
Пропонувати вибір |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Currently, to complete, multinational, ambitious, full-time employment |
|
Читання тексту та виконання завдання (true/false/not mentioned) |
Робота в парах: обговорення питання та аргументування власної точки зору |
WB, p. 38, ex. C |
|
Test 3 Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
||||||||
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4a Reading SB, pp. 59-61 Життя у майбутньому. Опрацювання тексту «Літаючі машини» |
Робити припущення |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Inevitable, congested, considerably, simultaneously, altitude, flexible, compulsory, ordinary |
Future Simple |
Читання тексту ‘Flying Cars: next generation vehicles’ та виконання завдання (reading for gist activities, multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо ролі машин та техніки в нашоу житті |
WB, p. 40, ex. A, B, C |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4a Vocabulary and Grammar SB, p. 62 Словотвір. Сполучення дієслово+прийменник Опрацювання лексичного матеріалу |
Висловлювати власні припущення щодо майбутнього |
Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її |
To benefit from, to compare with, to warn against, to bump into, to translate from, to suffer from, to replace with etc |
|
|
|
WB, pp. 41-42, ex. A, B, C |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4a Vocabulary and Grammar SB, p. 63 Майбутні часи. Різні способи вираження майбутнього. Опра- цювання граматич-ного матеріалу |
Висловлювати власні припущення щодо майбутнього |
Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її |
|
Future Tenses |
Читання тексту ‘Science museums’ та виконання граматичного завдання |
Парне або групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 41-42, ex. D, E, F |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4a Listening and Speaking SB, p. 64 Сучасні пристрої. Розвиток навичок аудіювання. |
Запитувати та надавати інформацію |
Вміння вживати мовленнєві навички |
Microscope, experiment, test tubes, laboratory, breakthrough, research |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Порівняння фотографій та опис свого досвіду, надання відповідей на запитання |
WB, p. 43, ex. A |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4a Writing SB, p. 65 Написання статті |
Висловлювати власні думки |
Вміння самостійно працювати над завданням |
Generation, necessity, definitely, entertainment, to post smth etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання статті та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання статті |
Написання статті щодо гаджетів |
WB, p. 43, ex. B |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Reading SB, pp. 66-67 Віртуальна реальність. Опрацю- вання тексту |
Порівнювати дії та ситуації |
Знання про соціокультурне розмаїття |
To carry out, to do without, to come up with, to put up with, to revolutionise, to monitor, to generate etc. |
Conditional Sentences (introduction) |
Читання текстів та виконання завдань (matching + multiple choice act.) |
Групове обговорення концепту віртуальної реальності |
WB, p. 44, ex. A, B, C |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Vocabulary and Grammar SB, pp. 68-69 Словотвір. Опрацювання лексичного матеріалу |
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Endless, to rebuild, painful, incorrect, unimportant, careful, harmful, helpful, to catch smb’s eye, to have an eye for etc |
|
|
|
WB, pp. 44-45, ex. A, B |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Vocabulary and Grammar SB, pp. 68-69 Умовні речення 1,2 типів. Опрацювання граматичного матеріалу |
Висловлювати свою точку зору у зв’язку з прочитаним |
|
|
Conditional Sentences (Type 1, Type 2) |
Читання тексту ‘Teen problems’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 44-45, ex. C, D |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Listening and Speaking SB, p. 70 Паспорт. Навіщо він людині? Розвиток навичок аудіювання. |
Характеризувати якості особистості |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
State-of-the-art, convenient, high-tech, rechargeable batteries, to facilitate communication |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдань (multiple choice act.) |
Співпраця в парах: рольова гра – обговорення ситуації та пошук рішення |
WB, p. 46, ex. A, B, C |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Vocabulary and Grammar SB, p. 71 Модальні дієслова must/ have to/ need. Розвиток граматичних навичок |
Аргументувати свій вибір |
Вміння коректно сприймати нову інформацію |
In use, in the future, out of the question, out of date, in detail, out of order etc. |
Modal verbs – must/ have to/ need |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Обговорювати прочитаний текст |
WB, pp. 46-47, ex. D, E, F |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Writing SB, pp. 72-73 Написання есе. |
Пропонувати рішення |
Вміння самостійно виконувати завдання |
Linkers: as a matter of fact, moreover, taking everything into account, as a consequence, my belief is that |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу есе та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання |
Написання есе з метою надання варіантів вирішення проблеми |
WB, pp. 48-49, ex. A, B, C |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Round-up SB, pp. 74-75 Урок розвитку граматичних навичок |
Аргументувати свій вибір |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту ‘Mighty Mouse’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 50, ex. A |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi 4b Round-up SB, pp. 75-76 Урок розвитку навичок читання та аудювання |
Висловлювати власні почуття у зв’язку з почутим |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, pp. 50-51, ex. B |
|
Module 4 From Hi-fi to Wi-fi Task 4 SB, p. 175 Сучасні винаходи. Опрацювання текстів |
Аргументувати свій вибір |
Вміння використовувати набуті мовленнєві навички |
A graduate, IT skills, to support, various, to build up, electrical appliance |
|
Читання тексту та виконання завдань (true/false) |
Робота в парах: обговорення сучасних гаджетів |
SB, p. 164, ex. A, B, C |
|
Систематизація вивченого матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
||||||||
|
Module 5 Out and about 5a Reading SB, pp. 78-79 Розвиток навичок читання. Опрацюван-ня текстів |
Описувати місця, події та уподобання |
Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається |
In tune, habitat, replica, behind bars, depleted |
Infinitive |
Читання текстів та виконання завдань (matching, guessing the meaning of the unknown words) |
Групове обговорення дозвілля та тематичних парків |
WB, p. 52. Ex. A, B, C |
|
Module 5 Out and about 5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 80 Словотвір. Словосполучення з get, go, have, take |
|
Активно використовувати мову, що вивчається |
To take part/ to take place, suit/costume/uniform, to hold/ to keep, wet/humid |
|
|
|
WB, pp. 53, ex. A, B |
|
Module 5 Out and about 5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 81 Розвиток граматичних навичок. Інфінітив та герундій |
Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним |
|
|
Infinitive and –ING form |
|
|
WB, pp. 53-54, ex. C, D |
|
Розвиток граматичних навичок. Інфінітив та герундій |
|
|
|
Infinitive and –ING form |
Читання тексту ‘A trip to Peru’ та виконання граматичних завдань |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, pp. 54, ex. E, F |
|
Module 5 Out and about 5a Listening and Speaking SB, p. 82 Розваги у вільний час. Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати власну точку зору |
Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається |
Pastime, amusement park, technological equipement, to surf the Net, widespread |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групова дискусія – надання відповідей на запитання |
WB, p. 55, ex. A |
|
Module 5 Out and about 5a Writing SB, p. 83 Написання есе (висловлення власної думки) |
Висловлювати власну точку зору |
Вміння використовувати набуті навички |
Impressive, engaging, to educate, to stimulate, entertaining |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу есе та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання есе |
Написання есе з метою висловлення власної точки зору |
WB, p. 55, ex. B |
|
Module 5 Out and about 5b Reading SB, pp. 84-85 Дивні хобі. Розвиток навичок читання. |
Описувати людей, висловлювати власну точку зору |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
To respond, avid, to publish, to appreciate, to request, peculiar, |
Modal verbs (may-might-could) |
Читання тексту ‘Strange hobbies’ та виконання завдань (reading for gist, reconstructing a gapped text) |
Групова дискусія щодо колекціонування предметів |
WB, p. 56, ex. A, B, C |
|
Module 5 Out and about 5b Vocabulary and Grammar SB, p. 86 Опрацювання лексичного матеріалу. Збірні іменники |
Висловлювати припущення |
Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її |
To be interested in, to be bored with, to be fond of, to be proud of, to be impressed by, with, to be fed up with etc |
Modal Verbs (must-can’t) |
Читання текстів та виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 57-58, ex. A, B, C |
|
Module 5 Out and about 5b Vocabulary and Grammar SB, p. 87 Модальні дієслова |
|
|
|
|
виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 57-58, ex. D, E |
|
Module 5 Out and about 5b Listening and Speaking SB, p. 88 У театрі. Розвиток навичок аудіювання |
Пропонувати щось; приймати або відхиляти пропозицію |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Family responsibilities, to commute, disappointing etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matching) |
Рольова гра в усній формі |
WB, p. 59, ex. A |
|
Module 5 Out and about 5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89 У театрі. Опрацювання лексичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
WB, pp. 59-60, ex. B, C |
|
Module 5 Out and about 5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89 Розвиток граматичних навичок. Розділові питання. |
Аргументувати свій вибір |
Вміння правильно використовувати граматичний посібник під час самостійної роботи |
Production, acting, soundtrack, special effects, blockbuster, screen, stuntman, foyer, rehearsal |
Question Tags |
|
|
WB, pp. 59-60, ex. D, E, F |
|
Module 5 Out and about 5b Writing SB, pp. 90-91 Написання рецензії на фільм. |
Характеризувати та описувати кінофільми |
Знання культурних цінностей України та англомовних країн |
Excellent, spectacular, violent, authentic, unrealistic, predictable, original, amusing, brilliant |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу відгуку та виконання завдань з метою покращення навичок написання відгуків |
Написання відгуку на фільм |
WB, p. 61, ex. A, B |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Плани на зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
Святкування зимових свят |
Висловлювати власну точку зору |
|
|
|
|
|
Випис. слова в словник |
|||||
|
Module 5 Out and about 5b Round-up SB, pp. 92-93 Розвиток граматичних навичок. Опрацювання тексту |
Аргументувати свій вибір |
Вміння самостійно виконувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту ‘Away from home’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 62, ex. A |
|||||
|
Module 5 Out and about 5b Round-up SB, pp. 93-94 Розвиток навичок аудіювання. На відпочинку |
Висловлювати враження у зв’язку з прослуханим матеріалом |
Вміння вживати досвід та мовленнєві навички |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 62, ex. B |
|||||
|
Module 5 Out and about Task 5 SB, pp. 176-177 Розвиток навичок читання. Опрацю- вання текстів |
Висловлювати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Newsletter, tournament, to share, mailing list, recipe, to update |
|
Читання текстів та виконання завдання (multiple matching) |
Робота в парах: обговорення дозвілля |
SB, p. 165, ex. A, B |
|||||
|
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||||
|
|||||||||||||
|
Module 6 Earth Watch 6a Reading SB, pp. 95-97 Захист навко-лишнього середовища Робота з текстом |
Пропонувати заходи для покращення стану довкілля |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down |
|
Читання тексту ‘Cleaning uo the environment’ та виконання завдань (multiple choice act.) |
Групове обговорення проблем довкілля, пошук шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 64, ex. A, B, C |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98-99 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу |
Висловлювати свої враження від прочитаного тексту |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc |
Passive Voice I |
Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, pp. 66-66, ex. A, B, C, D, E, F |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6a Listening and Speaking SB, p. 100 Австралія. Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати власну точку зору |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Wildlife, lake, toxins, pollution, man-made disaster, clear, clean, healthy, rock wallaby |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: опис фотографій |
WB, p. 67, ex. A |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6a Writing SB, p. 101 Екотуризм. Написання есе. |
Аргументувати власну точку зору |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
Endagered species, living in captivity, high maintenance cost, conservation effects, raising awareness etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу есе та виконаня завдань з метою удосконалення стилю та структури есе |
Написання есе щодо ролі та впливу зоопарків та соціум – висвітлення переваг та недоліків |
WB, p. 67, ex. B |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103 Колумбійський зоопарк та акваріум. Розвиток навичок читання |
Висловлювати власну точку зору |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
Handsome, thrown, coral reef, aquarium, manatee, saltwater, pachyderm, gallon, captivity, wildlife sanctuary, savannah etc. |
|
Читання тексту та виконання завдань (multiple choice, reading for gist task) |
Групова дискусія щодо зоопарків, їх недоліків та переваг |
WB, p. 68, ex. A, B |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103 Колумбійський зоопарк та акваріум. |
|
|
|
|
|
|
WB, p. 68, ex.C |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105 Словотвір. Прийменникові фрази. |
|
Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її |
To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming |
|
|
|
WB, pp. 69-70, ex. A, B, C, D, E, F |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105 Словотвір. Складні іменники. Пасивний стан |
Висловлювати думки у зв’язку з прочитаним текстом |
Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її |
|
Passive Voice II |
Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
|
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, p105 Розвиток граматичних навичок. Пасивний стан |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Listening and Speaking SB, p. 106 Природні лиха. Ураган Катріна. Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати співчуття |
Вміння за ситуацією вживати мовленнєві навички |
Earthquake, flood, tornado, tsunami, forest fire, volcanic eruption, to be well-informed etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування інтерв’ю та виконання задання (multiple choice act.) |
Групове обговорення природних катаклізмів |
WB, p. 71, ex. A |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу. Підрядні речення |
Описувати події |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc |
Clauses of Concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 71, ex. B, C |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Розвиток граматичних навичок. Підрядні речення |
Описувати події |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc |
Clauses of Concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 71, ex. D |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Writing SB, pp. 108-109 Написання листа видавцеві (висловлен ня власної думки) |
Висловлювати свою точку зору |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Linking words: to sum up, therefore, firstly, such as, secondly, finally, however, in my opinion etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу листа, що висловлює точку зору з метою розвитку письмових навичок |
Написання листа редактору |
WB, pp. 72-73, ex. A, B, C |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Round-up SB, pp. 110-111 Розвиток граматичних навичок. Опрацювання тексту про екотуризм |
Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Eco-fashion’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 74, ex. A |
|||||
|
Module 6 Earth Watch 6b Round-up SB, pp. 111-112 Розвиток граматичних навичок. |
Висловлювати свою точку зору у зв’язку з прочитаним |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Обговорення почутого |
WB, p. 74, ex. B |
|||||
|
Module 6 Earth Watch Task 6 SB, p. 178 Ласкаво просимо на екологічний сайт. Робота з текстом |
Аргументувати свій вибір |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Carbon emissions, to reduce, recycling programme, reforestation, awareness, environmentally-friendly fuel etc |
|
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: обговорення екологічних проектів |
SB, p. 166, ex. A, B |
|||||
|
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||||
|
|||||||||||||
|
Module 7 Body talk 7a Reading SB, pp. 113-115 Відпочинок на спа-курорті. Здо-ровий спосіб життя. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про свої уподобання |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Entire, to promote, scorching, to cater for, switching to etc |
|
Читання тексту ‘The Miraval Miracle’ та виконання завдань (multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо здорового способу життя |
WB, p. 76, ex. A, B, C |
|||||
|
Module 7 Body talk 7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce |
Reported Speech (Statements) |
Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 77, ex. A, B, C |
|||||
|
Module 7 Body talk 7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce |
Reported Speech (Statements) |
|
|
WB, p. 78, ex. D, E, F |
|||||
|
Module 7 Body talk 7a Listening and Speaking SB, p. 118 Про що ти мрієш? Розвиток навичок аудіювання |
Пропонувати щось, приймати або відхиляти пропозицію |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Guide, contact lenses, eyesight, frame, handle, obstruct, recovery, solution |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matchng) |
Робота в парах: пошук шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 79, ex. A |
|||||
|
Module 7 Body talk 7a Writing SB, p. 119 Написання неофіцій ного листа на задану тему |
Надавати інформацію |
Знання про моделі вербальної поведінки підлітків |
Allergic, shelter, sneezing, to adore, hamster, beloved |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу листа та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Написання неформального листа |
WB, p. 79, ex. B |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Reading SB, pp. 120-121 Безстрашний дослідник Джейсон Льюіс. Розвиток навичок читання |
Описувати людей |
Знання про соціокультурне розмаїття |
To turn on, to go after, to take down, to set off, endurance, physical fitness, courage, patience, satellite phone, camcordeer |
|
Читання тексту ‘Fearless explorer..’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text) |
Групова дискусія щодо фізичних навичок |
WB, p. 80, ex. A, B, C |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Словотвір. Опрацювання лексич ного матеріалу. |
Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect |
Reported Questions |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 81-82, ex. A, B, C |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Розвиток грама- тичних навичок. Непрямі питання |
Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
Reported Questions |
|
|
WB, pp. 82, ex. D, E, F |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Listening and Speaking SB, p. 124 Про вегетаріанство… Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичнго матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення видів спорту |
WB, p. 83, ex. A |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125 Розвиток граматич- них навичок. Підрядні речення |
Робити пропозицію |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією |
Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc. |
Clauses of Result |
|
Трансформація речень в письмовій формі |
WB, p. 83, ex. B, C |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Writing SB, pp. 126-127 Написання повідомлення |
Робити доповідь |
Знання про моделі вербальної поведінки |
Location, premises, facility, to focus on, to expand, to supervise, to cancel, to carry out, to accommodate, lack, feature, personnel |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу доповіді з метою удосконалення структури та стилю доповіді |
Написання доповіді |
WB, p. 85, ex. A, B, C, D |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Round-up SB, pp. 128-129 Розвиток граматичних навичок. |
Висловлювати свої думки у зв’язку з прочитаним |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘I love yoga’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 86, ex. A |
|||||
|
Module 7 Body talk 7b Round-up SB, pp. 129-130 Опрацювання тексту «Обожнюю йогу» |
Висловлювати свою думку у зв’язку з прослуханим |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 86, ex. B |
|||||
|
Module 7 Body talk Task 7 SB, pp. 179-180 Здоровий спосіб життя. Дієти: за та проти |
Висловлювати співчуття |
Знання культурних цінностей інших країн |
To consume, obesity, moderate portion, handball, nutritious ingredients, weight etc. |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання, читання текстів |
Робота в парах: обговорення дієти, проблем зі здоров’ям |
SB, p. 167, ex. A, B, C |
|||||
|
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||||
|
|||||||||||||
|
Module 8 On the go 8a Reading SB, pp. 131-132 Що мене приваблює у торгівельних центрах? Опрацювання текстів |
Описувати місце |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Metropolitan, high-end, booming, quaint, complimentary, perks, spree etc |
|
Читання текстів про торгівельні центри та виконання завдань (matching activities) |
Групове обговорення торгівельних центрів |
WB, p. 88, ex. A, B, C |
|||||
|
Module 8 On the go 8a Vocabulary and Grammar SB, pp. 133-134 Опрацювання лексичного матеріалу. |
Порівнювати ситуації |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією та застосовувати її |
Cooker, cuisine, kitchen, comfortable, cosy, convenient, common, ordinary, popular, to cater for, to offer, to supply |
Unreal Past I |
Читання тексту ‘Are you a fast food addict?’ та виконання граматичного завдання |
Трансформація речень в письмовій формі |
WB, pp. 89-90, ex. A, B, C, D, E |
|||||
|
Module 8 On the go 8a Listening and Speaking SB, p. 136 |
Характеризувати місця |
Вміння вживати мовленнєві навички |
Designer label, credit card, better quality, bargain, affordable, street market |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Порівняння та опис фотографій в усній формі |
WB, p. 91, ex. A |
|||||
|
Module 8 On the go 8a Writing SB, p. 137 |
Надавати інформацію |
Знання про моделі вербальної поведінки |
Committee, resident, council, to be worth, landmark, consideration, to demolish, to request |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу листа та виконання завдання з метою удосконалювання стилю |
Написання листа |
WB, p. 91, ex. B |
|||||
|
Module 8 On the go 8b Reading SB, pp. 138-139 |
Характеризувати об’єкт |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Drastic, barely, lack, to tend to, hustle and bustle, to bude on’s time |
|
Читання тексту ‘Moving into a new life’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text) |
Групове обговорення місцевості та місця проживання |
WB, p. 92, ex. A, B |
|||||
|
Module 8 On the go 8b Vocabulary and Grammar SB, pp. 140-141 |
Робити припущення |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
To take breath away, to take the blame, to take an interest in, to take for granted, to take by surprise etc |
Unreal Past II |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 93-94, ex. A, B, C, D, E |
|||||
|
Module 8 On the go 8b Listening and Speaking SB, p. 142 |
Характеризувати дії |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
To download smth, to be creative, to keep active, packaged items |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення питання |
WB, p. 95, ex. A |
|||||
|
Module 8 On the go 8b Vocabulary and grammar SB, p. 143 |
Висловлювати власні емоції |
Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти |
Collocations with ‘put’ and ‘set’: to set the table, to set a date, to set an example, to set eyes on, to set fire to, to set foot in, to set free |
Causative Form |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 96-97, ex. B, C, D, E, F |
|||||
|
Module 8 On the go 8b Writing SB, pp. 144-145 |
Робити пропозицію |
Використовувати набуті мовленнєві навички |
Addiction, concern, consequence, councellor, demand, family ties, household, isolated, society |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу есе та виконання завдання з метою удосконалення стилю |
Написання есе з метою надання шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 97, ex. A, B |
|||||
|
Module 8 On the go 8b Round-up SB, pp. 146-147 |
Висловлювати власні враження від прочитаного матеріалу |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту ‘Turning your life around’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 98, ex. A |
|||||
|
Module 8 On the go 8b Round-up SB, pp. 147-148 |
Висловлювати власні враження від проcлуханого матеріалу |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 98, ex. B |
|||||
|
Module 8 On the go Task 8 SB, p. 181 |
Аргументувати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Snail mail, hand-writtem, capability, via, receiver |
|
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання(filling in the gaps) |
Робота в групах: дебати |
SB, p. 168, ex. A, B, C |
|||||
|
Test 8 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||||
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Extra Materials “Culture Time in Ukraine”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
106 |
Culture Time 1 Customs and Traditions in Ukraine |
Висловлювати свою точку зору |
Знання традицій в Україні |
Doorway, express, join, symbolize, shake, tradition etc |
Читання тексту та виконання завдань (filling in the gaps) |
Групове обговорення традицій країни |
|
107 |
Culture Time 2 Education in Ukraine and the UK |
Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним |
Знання про особливості навчальних систем україни та країни, мова якої вивчається |
Pre-school, qualification, to access, admission, compulsory |
Читання тексту та виконання завдань |
Написання короткого звіта |
|
108 |
Culture Time 3 Artists |
Порівнювати культуру |
Знання культурних цінностей України та англомкраїновних |
Boundary, naïve, to be marveled at, to intricate, emotional, fund |
Читання тексту та виконання завдання |
Групове обговорення мистецтва |
|
109 |
Culture Time 4 National cuisine in Britain and Ukraine |
Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним |
Знання традицій в Україні |
Diverse, substitution, multiethnical, undeniably, loaded |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення прочитаної статті |
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Клас 11 Підручник: New Destinations B1+
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
Module 6 “Earth Watch” |
||||||||
1 |
Знову за парти |
Запитувати та надавати відповіді на запитання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
|
|
|
2 |
Module 6 Earth Watch 6a Reading SB, pp. 95-97 Захист навколишньо-го середовища Робота з текстом |
Пропонувати заходи для покращення стану довкілля |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down |
|
Читання тексту ‘Cleaning uo the environment’ та виконання завдань (multiple choice act.) |
|
WB, p. 64, ex. A |
3 |
Module 6 Earth Watch 6a Reading SB, pp. 95-97 Вплив діяльності людини на довкілля |
Пропонувати заходи для покращення стану довкілля |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down |
|
|
Групове обговорення проблем довкілля, пошук шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 64, ex. B |
4 |
Module 6 Earth Watch Грінпіс на захисті довкілля |
Пропонувати заходи для покращення стану довкілля |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
|
|
|
Опрацювання тексту |
WB, p. 64, ex. C |
5 |
Module 6 Earth Watch 6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу |
Аргументувати власну точку зору |
|
To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc |
|
|
|
WB, p. 66, ex. A, B |
6 |
Module 6 Earth Watch 6a Екотуризм: благословення або загроза? |
Висловлювати свої враження від прочитаного тексту |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
|
|
Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, pp. 66, ex. C, D |
7 |
Module 6 Earth Watch 6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98 Розвиток граматичних навичок. Пасивний час |
Висловлювати свої враження від прочитаного тексту |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc |
Passive Voice I |
|
|
WB, pp. 66, ex.E, F |
8 |
Module 6 Earth Watch 6a Listening and Speaking SB, p. 100 Австралія. Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати власну точку зору |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Wildlife, lake, toxins, pollution, man-made disaster, clear, clean, healthy, rock wallaby |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: опис фотографій |
WB, p. 67, ex. A |
9 |
Module 6 Earth Watch 6a Writing SB, p. 101 Екотуризм. Написання есе. |
Аргументувати власну точку зору |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
Endagered species, living in captivity, high maintenance cost, conservation effects, raising awareness etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу есе та виконаня завдань з метою удосконалення стилю та структури есе |
Написання есе щодо ролі та впливу зоопарків та соціум – висвітлення переваг та недоліків |
WB, p. 67, ex. B |
10 |
Module 6 Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103 Колумбійський зоопарк та акваріум. Розвиток навичок читання |
Висловлювати власну точку зору |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
Handsome, thrown, coral reef, aquarium, manatee, saltwater, pachyderm, gallon, captivity, wildlife sanctuary, savannah etc. |
|
Читання тексту та виконання завдань (multiple choice, reading for gist task) |
Групова дискусія щодо зоопарків, їх недоліків та переваг |
WB, p. 68, ex. A, B |
11 |
Module 6 Earth Watch 6b Reading SB, pp. 102-103 Колумбійський зоопарк та акваріум. |
|
|
|
|
|
|
WB, p. 68, ex.C |
12 |
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105 Словотвір. Прий менникові фрази. |
|
Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її |
To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming |
|
|
|
WB, pp. 69-70, ex. A, B, C, D, E, F |
13 |
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105 Словотвір. Складні іменники. Пасивний стан |
Висловлювати думки у зв’язку з прочитаним текстом |
Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її |
|
Passive Voice II |
Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 69-70, ex. C, D |
14 |
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, p105 Розвиток граматичних навичок. Пасивний стан |
|
Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її |
|
Passive Voice II |
|
|
WB, pp. 69-70, ex. E, F |
15 |
Module 6 Earth Watch 6b Listening and Speaking SB, p. 106 Природні лиха. Ураган Катріна. Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати співчуття |
Вміння за ситуацією вживати мовленнєві навички |
Earthquake, flood, tornado, tsunami, forest fire, volcanic eruption, to be well-informed etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування інтерв’ю та виконання задання (multiple choice act.) |
Групове обговорення природних катаклізмів |
WB, p. 71, ex. A |
16 |
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Словотвір. Опрацю-вання лексичного матеріалу. Підрядні речення |
Описувати події |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc |
Clauses of Concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 71, ex. B, C |
17 |
Module 6 Earth Watch 6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107 Розвиток граматичних навичок. Підрядні речення |
Описувати події |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc |
Clauses of Concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 71, ex. D |
18 |
Module 6 Earth Watch 6b Writing SB, pp. 108-109 Написання листа видавцеві (висловлен ня власної думки) |
Висловлювати свою точку зору |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Linking words: to sum up, therefore, firstly, such as, secondly, finally, however, in my opinion etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу листа, що висловлює точку зору з метою розвитку письмових навичок |
Написання листа редактору |
WB, pp. 72-73, ex. A, B, C |
19 |
Module 6 Earth Watch 6b Round-up SB, pp. 110-111 Розвиток граматичних навичок. Опрацювання тексту про екотуризм |
Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Eco-fashion’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 74, ex. A |
20 |
Module 6 Earth Watch 6b Round-up SB, pp. 111-112 Розвиток граматичних навичок. |
Висловлювати свою точку зору у зв’язку з прочитаним |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Обговорення почутого |
WB, p. 74, ex. B |
21 |
Module 6 Earth Watch Task 6 SB, p. 178 Ласкаво просимо на еколо-гічний сайт. Робота з текстом |
Аргументувати свій вибір |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Carbon emissions, to reduce, recycling programme, reforestation, awareness, environmentally-friendly fuel etc |
|
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: обговорення екологічних проектів |
SB, p. 166, ex. A, B |
22 |
Узагальнення лексичного та грама тичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Module 7 “Body Talk” |
||||||||
23 |
Module 7 Body talk 7a Reading SB, pp. 113-115 Відпочинок на спа-курорті. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про свої уподобання |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Entire, to promote, scorching, to cater for, switching to etc |
|
Читання тексту ‘The Miraval Miracle’ та виконання завдань (multiple choice act.) |
|
WB, p. 76, ex. A, B, C |
24 |
Module 7 Body talk 7a Reading SB, pp. 113-115 Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок говоріння |
Розповідати про свої уподобання |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
|
|
|
Групова дискусія щодо здорового способу життя |
WB, p. 76, ex. C |
25 |
Module 7 Body talk Словотвір. Опрацювання лексич ного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
Module 7 Body talk 7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce |
Reported Speech (Statements) |
Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 77, ex. A, B |
27 |
Module 7 Body talk 7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117 Розвиток грама-тичних навичок. Непряма мова |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce |
Reported Speech (Statements) |
|
|
WB, p. 78, ex. C, D |
28 |
Module 7 Body talk Розвиток граматичних навичок. Непряма мова. Накази/ прохання. |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce |
Reported Speech (Orders) |
|
|
WB, p. 78, ex. E, F |
29 |
Module 7 Body talk 7a Listening and Speaking SB, p. 118 Про що ти мрієш? Розвиток навичок аудіювання |
Пропонувати щось, приймати або відхиляти пропозицію |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Guide, contact lenses, eyesight, frame, handle, obstruct, recovery, solution |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matchng) |
Робота в парах: пошук шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 79, ex. A |
30 |
Module 7 Body talk 7a Writing SB, p. 119 Написання неофіційного листа на задану тему |
Надавати інформацію |
Знання про моделі вербальної поведінки підлітків |
Allergic, shelter, sneezing, to adore, hamster, beloved |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу листа та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Написання неформального листа |
WB, p. 79, ex. B |
31 |
Module 7 Body talk 7b Reading SB, pp. 120-121 Безстрашний дос лідник Джейсон Льюіс. Розвиток навичок читання |
Описувати людей |
Знання про соціокультурне розмаїття |
To turn on, to go after, to take down, to set off, endurance, physical fitness, courage, patience, satellite phone, camcordeer |
|
Читання тексту ‘Fearless explorer..’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text) |
Групова дискусія щодо фізичних навичок |
WB, p. 80, ex. A, B, C |
32 |
Module 7 Body talk Якби я був мандрівником… Обговорення тексту |
Описувати людей |
Знання про соціокультурне розмаїття |
|
|
|
|
WB, p. 80, ex. C |
33 |
Module 7 Body talk 7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Словотвір. Опрацювання лексич ного матеріалу. |
Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect |
Reported Questions |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 81-82, ex. A, B, C |
34 |
Module 7 Body talk 7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 Розвиток грама- тичних навичок. Непрямі питання |
Висловлювати власні почуття у зв’язку з прочитаним |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
Reported Questions |
|
|
WB, pp. 82, ex. D, E |
35 |
Module 7 Body talk Розвиток граматичних навичок. Непрямі питання |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reported Questions |
|
|
WB, pp. 82, ex. F |
36 |
Module 7 Body talk 7b Listening and Speaking SB, p. 124 Про вегетаріанство… Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичнго матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення видів спорту |
WB, p. 83, ex. A |
37 |
Module 7 Body talk 7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125 Розвиток граматич- них навичок. Підрядні речення |
Робити пропозицію |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією |
Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc. |
Clauses of Result |
|
Трансформація речень в письмовій формі |
WB, p. 83, ex. B, C |
38 |
Module 7 Body talk 7b Writing SB, pp. 126-127 Написання повідомлення |
Робити доповідь |
Знання про моделі вербальної поведінки |
Location, premises, facility, to focus on, to expand, to supervise, to cancel, to carry out, to accommodate, lack, feature, personnel |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу доповіді з метою удосконалення структури та стилю доповіді |
Написання доповіді |
WB, p. 85, ex. A, B, C, D |
39 |
Module 7 Body talk 7b Round-up SB, pp. 128-129 Розвиток граматичних навичок. |
Висловлювати свої думки у зв’язку з прочитаним |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘I love yoga’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 86, ex. A |
40 |
Module 7 Body talk 7b Round-up SB, pp. 129-130 Опрацювання тексту «Обожнюю йогу» |
Висловлювати свою думку у зв’язку з прослуханим |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 86, ex. B |
41 |
Module 7 Body talk Task 7 SB, pp. 179-180 Здоровий спосіб життя. Дієти: за та проти |
Висловлювати співчуття |
Знання культурних цінностей інших країн |
To consume, obesity, moderate portion, handball, nutritious ingredients, weight etc. |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання, читання текстів |
Робота в парах: обговорення дієти, проблем зі здоров’ям |
SB, p. 167, ex. A, B |
42 |
Module 7 Body talk Написання параграфу про харчування та спорт |
Висловлювати свою думку |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття |
|
|
SB, p. 167, ex. C |
43 |
Узагальнення лексичного та грама тичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
44 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
45 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
46 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
Плани на зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|