КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний. рік___________________ Семестр__ІІ_ Вчитель_____________________________________________ Клас________ Підручник: New DestinationsB2
(5 год)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
Module 7 “Celebrities”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетеннісний потенціал |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/читання |
Письмо/Говоріння |
|||||
71 |
Як відомі люди витрачають гроші. Reading SB, pp. 91-93 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Вести бесіду |
Perks, acquisition, to maintain, to soak up, spree, relief |
|
Читання тексту “How celebrities spend their cash” та виконання завдань (reconstructing a gapped text) |
Групова дискусія щодо відомих людей та надання відповідей на питання |
Виконати впр.А,В,С ст..46 WB, |
72 |
Відомі люди сьогодення. Утворення прикметників. Vocabulary and Grammar SB, pp. 94-95 |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних культур і течій (гр..від.) |
Сприймати новий матеріал |
Income, donation, salary, notorious, reward, to earn, to invest, to gain, to win |
Relative Clauses (defining and non-defining clauses) |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
Писати впр.А-С ст..47-48 WB |
73 |
Кіно, театр, книги та музика. Прослуховування аудіо запису, виконання завдання. Listening SB, p. 96 |
Обговор.є розмаїття спадщини (гр..від.) |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Particularly, special effects, expensive, firefighter, suggestion, jewellery |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
Доповнити речення впр.А ст..49 |
74 |
Сцена та вистави. Вживання Participle Clauses. Виконання вправ.Vocabulary and Grammar SB, p. 97 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Announcement, advertisement, commercial, publicity, gaze, glance, start, watch, audience, onlookers etc |
Participle Clauses |
|
|
Писати впр.В,С ст..49 WB |
75 |
Відомі зірки в об’єктивах фотокамер. Висловлення точки зору. Speaking SB, p. 98 |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних культур і течій (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати в парі |
Curious, intelligent, to risk one’s life, trend-setting, in the limelight, ambitious, competition |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Робота в парах: обговорення малюнків та висловлення своєї точки зору |
Виконати впр.А,В ст..50 WB |
76 |
Особисте життя знаменитостей. Читання есе. Виконання завдань.Writing SB, pp. 99-100
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних культур і течій (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Fame, to justify, to expose to, fundamental, to be in the spotlight |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання есе та виконання завдань (answer the questions) |
Brainstorming ideas |
Дати відповіді на запитання впр.С ст..99 SB |
77 |
Зіркове життя. Написання есе по темі. Writing SB, pp. 99-100
|
Визначає достовірність інформації (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Fame, to justify, to expose to, fundamental, to be in the spotlight |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання есе та виконання завдань (answer the questions) |
Brainstorming ideas |
Написати есе по темі |
78 |
Історія про Шерлока Холмса. Читання тексту та виконання завдання. Round-up SB, pp. 101-102
|
Визначає достовірність інформації (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Доповнити речення впр.А ст..51WB |
79 |
Як живуть зірки. Читання та опрацювання текстів. Виконання завдань. Round-up SB, pp. 101-102
|
Визначає достовірність інформації (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Доповнити речення впр.В ст..51WB
|
80 |
Урок домашнього читання. Відомі книги. Обговорення прочитаного. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
|
|
Читання уривків з книг |
Обговорення прочитаного |
Написати відгук по прочитаному |
81 |
Відома зірка сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Визначає достовірність інформації (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Захист проектних робіт |
Доробити проектні роботи |
82 |
Відомі люди. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань. Test 7 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Module 8 “Entertainment”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетеннісний потенціал |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/читання |
Письмо/Говоріння |
|||||
83 |
Відвідування театральних вистав.Reading SB, pp. 104-105 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
Incorporate, glimpse, function, rave, renowned, enchanted |
Infinitive |
Читання текстів та виконання завдань (scanning for specific information, reading for gist) |
Групова дискусія щодо мистецтва та улюблених видів мистецтва |
Виконати впр.А-С ст..52 WB |
84 |
Відомі фестивалі. Читання тексту та виконання граматичного завдання.Vocabulary and Grammar SB, pp. 106-107 |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн (п. та фін.гр.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Mute, speechless, silent, to remove, to launh, to eject, to estimate, to appreciate, to preview etc |
Infinitive and –ing forms |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Писати впр.А-Е ст..53-54 WB |
85 |
Кінофільми та кінофестивалі. Робота в парах, обговорення побаченого. Listening SB, p. 108 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Розуміти нову інформацію |
Bittersweet, clumsy, argument, emptiness, soundtrack, commercial, to found |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-записів та виконання завдань (multiple choice activities) |
Групове або парне обговорення кінофільмів |
Доповнити речення впр.А ст..55 WB |
86 |
Хто створює кіно шедеври. Вживання Modal Verbs + Have + Past Participle.Vocabulary and Grammar SB, p. 109 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Boredom, artist, director, operator, scientist, politician, musician, plumber |
Modal Verbs + Have + Past Participle |
|
|
Виконати впр.В-D ст..55 WB |
87 |
Шкільні вистави. Робота в парах: складання діалогів. Speaking SB, p. 110 |
Обговорює шкільні правила (гр..від.) |
Коректно реагувати на несподівані життєві ситуації |
To develop talent, to encourage creativity, to cultivate cultural awareness, to broaden horizons, to expose |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання опису ситуації та подальша співпраця у парі |
Робота в парах: обговорення проблеми та пошук рішення |
Доповнити речення впр.А ст..56 WB |
88 |
Серіали по телебаченню. Читання відгуку на серіал. Writing SB, pp. 111-112
|
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Здатність співпраці з викладачем та іншими учнями |
Episode, fictional, set, series, character, cast, plot |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання відгуку на серіал та виконання завдання (matching activity) |
Написання відгуку: відпрацювання структури та стилю написання відгуку |
Виконати впр.В,С ст..56 WB |
89 |
Мій улюблений серіал. Написання відгуку. Writing SB, pp. 111-112
|
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Здатність співпраці з викладачем та іншими учнями |
Episode, fictional, set, series, character, cast, plot |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання відгуку на серіал та виконання завдання (matching activity) |
Написання відгуку: відпрацювання структури та стилю написання відгуку |
Написати відгук |
90 |
Знаменитості. Повторення вивчених ЛО. Виконання вправ.Round-up SB, pp. 113-114
|
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Писати впр.А ст..57 WB |
91 |
Улюблені фільми та серіали. Повторення вивченої граматики. Виконання вправ. Round-up SB, pp. 113-114
|
Висловлює власне ставлення (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Писати впр.В ст..57 WB |
92 |
Чому ми хочемо бути знаменитими. Читання тексту та виконання завдання. Checkpoint SB, pp. 115-116
|
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається |
Hectic, to annoy, inadequatelym to be homeschooled, to be engaged, isolated, tutoring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
Читати впр.А ст..58 WB |
93 |
Мюзикл як вид кіно. Вчити учнів обговорювати прочитане. Checkpoint SB, pp. 115-116
|
Висловлює власне ставлення (гр..від.) |
Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається |
Hectic, to annoy, inadequatelym to be homeschooled, to be engaged, isolated, tutoring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
Писати впр.В ст..59 WB |
94 |
Як це бути відомим. Діти-знаменитості. Checkpoint SB, pp. 117-118 |
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act,) |
Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання
|
Читати ст..117 SB |
95 |
Графіті як вид мистецтва. Розвиток вмінь аудіювання та усного мовлення. Checkpoint SB, pp. 117-118 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act,) |
Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання
|
Скласти діалог ст..118 SB |
96 |
Урок домашнього читання. Відомі актори. Обговорення прочитаного. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
|
|
Читання уривків з книг |
Обговорення прочитаного |
Написати відгук по прочитаному |
97 |
Відомі фільми та серіали сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Захист проектних робіт |
Доробити проектні роботи |
98 |
Знаменитості. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань. Test 8 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити вивчені ЛО |
Module 9 “Let’s celebrate”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетеннісний потенціал |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
99 |
Фестивалі та їх святкування. Участь у фестивалях. Reading SB, pp. 119-121 |
Пояснює правила культури у закладах культури (гр..від.) |
Вести бесіду за запитанням |
Fake, frisky, fluffy, pageant, automobile, proceeds, in advance, cash prize, amusement park |
|
Читання тексту “Fire Ant Festival” та виконання завдань (reading for gist activities, multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо фестивалів та участі в них |
Виконати впр.А-С ст..60 WB |
100 |
Давайте святкувати. Вживання Passive Voice I Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123 |
Пояснює правила культури у закладах культури (гр..від.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Lastly, at least, at last, last but not least, celebration, ceremony, festival, trophy, award, reward etc |
Passive Voice I |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Впр.А-С ст..61 WB |
Писати впр.D-F ст..62 WB |
101 |
Фестиваль їжі. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 124 |
Пояснює правила культури у закладах культури (гр..від.) |
Вміння проявити зацікавленість |
Dairy products, spontaneous, to require, cyclist, recipe |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity + matching) |
Групове обговорення фестивалів їжі та напоїв |
Доповнити речення впр.А ст..63 WB |
102 |
Відомі фестивалі. Вживання Passive Voice II. Vocabulary and Grammar SB, p. 125 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Сприймати нову мову |
Phrasal verbs: turn in, turn down, turn up, turn into, turn over, turn out |
Passive Voice II |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
Писати впр.В,С ст..63 WB |
103 |
Як ми відзначаємо особливі події. Розвитокк вмінь усного мовлення учнів. Speaking SB, p. 126 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Out-of-the-ordinary, downside, sensation, ancestors, feasible, costly, venue etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання умов завдання та подальша парна робота |
Парна робота: обговорення завдання та прийняття, а також презентація рішення |
Доповнити речення впр.А ст..64 WB |
104 |
Особливі події. Написання листа з описом події. Writing SB, pp. 127-128 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Знання культури міжособистих стосунків |
A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання листа та виконання завдання (matching activity) |
Написання неформального листа: покращення стилю написання
|
WB, p. 64, ex. B |
105 |
Неформальні листи. Вчити учнів писати листи на задану тему. Writing SB, pp. 127-128. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Знання культури міжособистих стосунків |
A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання листа та виконання завдання (matching activity) |
Написання неформального листа: покращення стилю написання
|
Написати лист |
106 |
Особливі події. Виконання письмових завдань на знання ЛО. Round-up SB, pp. 129-130
|
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Писати впр.А,В ст..64 WB |
107 |
Лондонське метро. Читання тексту та виконання граматичного завдання. Round-up SB, pp. 129-130
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн (п. та фін.гр.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Впр.В ст..65 WB |
Писати впр.А ст..64 WB |
108
|
Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
|
|
Читання уривків з книг |
Обговорення прочитаного |
Написати відгук по прочитаному |
109 |
Відомі фестивалі сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Захист проектних робіт |
Доробити проектні роботи |
110 |
Фестивалі та святкування. Повторення вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань. Test 9 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Module 10 “Get the message”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетеннісний потенціал |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
||||||
111 |
Ми у Всесвіті. Читання тексту та виконання завдання. Reading SB, pp. 131-133 |
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Знання суспільних норм країн, мова яких вивчається |
Apid, illuminated, sophisticated, representative, cluster, determine, extraterrestrial, fascination |
|
Читання тексту “Is there anybody out there?” та виконання завдань (reading for gist activities, multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо життя за межами планети та ймовірності існування прибульців |
Писати впр.А-С ст..66 WB |
|
112 |
Світ навколо мене. Пояснення значень слів. Виконання вправ. Vocabulary and Grammar SB, pp. 134-135 |
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Пояснити значення слова на англійській мові |
Peak, height, top, notice, remark, observe, signal, sign, symbol, gesture, come about, come into, come aroung, come up against |
Clauses of purpose, result and concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
Виконати впр.А-Е ст..67-68 WB |
|
113 |
Мова тіла та жестів. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 136 |
Наводить приклади взаємодопомоги (гр..від.) |
Приймати участь в дискусії |
To maintain, to do with, facial, embarrassment, to prolonge, hostile, to sit upright |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Послуховування аудіо-запису та виконання завдань (filling in the gaps + multiple matching) |
Групове обговорення мови тіла, вираження емоції за допомогою рухів |
Доповнити речення впр.А ст..69 WB |
|
114 |
Стиль життя. Використання ідіоматичної мови. Vocabulary and Grammar SB, p. 137 |
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Використовувати ідіоматичну мову |
To be all ears, to get cold feet, down in the mouth, to have heart in the mouth, to keep head, to break a leg, to be all fingers and thumbs etc |
Causative Forms |
|
|
Писати впр.В,С ст..69 WB |
|
115 |
Події у шкільному житті. Робота в парах. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Speaking SB, p. 138 |
Наводить приклади взаємодопомоги (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Flyer, distribute, litter, waste, land line, health hazard, advanced, obstruct horizon |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
|
Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання |
Доповнити речення впр.А ст..70 WB |
|
116 |
Про що думають підлітки. Написання есе. Writing SB, pp. 139-140
|
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Обгрунтування власної думки мовними засобами щодо досягнення порозуміння з соціальних питань |
To undergo, superficial, ease, advent, to overuse, to socialize, to log off |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Читання есе та виконання задання (multiple choice act., answer the questions) |
Написання есе:удосконалення стилю та структури |
Доповнити речення впр.В ст..70 WB |
|
117 |
Важливість вміння спілкуватися. Вчити учнів писати есе за структурою. Writing SB, pp. 139-140
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним (гр..від.) |
Обгрунтування власної думки мовними засобами щодо досягнення порозуміння з соціальних питань |
To undergo, superficial, ease, advent, to overuse, to socialize, to log off |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Читання есе та виконання задання (multiple choice act., answer the questions) |
Написання есе:удосконалення стилю та структури |
Написати есе |
|
118 |
Спілкування підлітків. Активізація знань ЛО. Виконання вправ. Round-up SB, pp. 141-142
|
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Писати впр.D ст..141 SB |
|
119 |
Мова та її значення. Читання тексту та виконання граматичного завдання. Round-up SB, pp. 141-142
|
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Впр.А ст..71 WB |
Виконати впр.В ст..71 WB |
|
120 |
Відомі свята Мексики. Групове обговорення прочитаного. Checkpoint SB, pp. 143-145 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
To occur, ancestry, respectively, booth, benefit, to highlight, annual |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту “Cinco de Mayo” та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
Читати впр.А ст..72 WB |
|
121 |
Мистецький тиждень. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Checkpoint SB, p. 146 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування записів бесід та виконання завдання (multiple choice activity) |
Робота в парах: рольова гра з метою обговорення організації культурного івенту
|
WB, p. 73, ex. B, C |
|
122 |
Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
|
|
Читання уривків з книг |
Обговорення прочитаного |
Написати відгук по прочитаному |
|
123 |
Мистецтво сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Захист проектних робіт |
Доробити проектні роботи |
|
124 |
Світ мистецтва. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань. Test 10 |
Планує траєкторію життя (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
|
Module 11 “Mind matters”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетеннісний потенціал |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
125 |
Надзвичайні здібності людини. Читання та опрацювання тексту. Reading SB, pp. 147-149 |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів (зд. І без.) |
Вести бесіду за запитанням |
Prior to, unconvinced, initially, interpretation, potential, miraculously, predicition |
|
Читання тексту “ESP: fact or fictions”, виконання завдань(matching and multiple choice act.) |
Групова дискусія: обговорення екстрасенсорних можливостей людини |
Виконати впр.А-С ст..74 WB |
126 |
Екстрасенсорні здібності людини. Вживання прямої мови. Vocabulary and Grammar SB, pp. 150-151 |
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Сприймати нову мову |
To come to light, to come in handy, to come into effect, to come to terms, to come into power, to come of age |
Reported Speech (statements) |
Складання речень в усній формі |
Транформація речень у письмовій формі |
Виконати вправи ст..75-76 WB |
127 |
Відомі люди минулого. Розвитк вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 152 |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Знання культури країн, мова яких вивчається |
Counsellor, depressing, imagination, mentor, to influence, genius, homesickness |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps+multiple choice act.) |
Парне або групове обговорення відомих людей: Леонардо да Вінчі, Вільям Шекспір, Альберт Ейнштейн |
Доповнити речення впр.А ст..77 WВ |
128 |
Здібності людини у досягненні мети. Трансформація речень у письмовій формі. Vocabulary and Grammar SB, p. 153 |
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
Common, mental, strong, vivid, stimulating, range, impression |
Reported Questions |
|
Транформація речень у письмовій формі |
Виконати впр.В,С ст..77 WB |
129 |
Кар’єрні можливості людини. Робота в парах, обговорення питань. Speaking SB, p. 154 |
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури |
Immature, sport facilities, job opportunities, dead-end job, unemployed etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання етапів завдання та парна робота у подальшому |
Робота в парах: обговорення кар’єрних можливостей |
Виконати впр.А,В ст..78 WB |
130 |
Захоплення людини у сучасному світі. Читання листа та виконання завдання. Writing SB, pp. 155-156
|
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Здатність використання стратегій для контакту з представниками інших культур |
Eligible, scholarship, to apply, racing car, to manufacture, to award, grateful |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання листа та виконання завдань (matching) |
Групове або парне обговорення структури листа-заяви |
SB, p. 156, ex. 5 |
131 |
Лист-заява. Структура написання листа. Writing SB, pp. 155-156
|
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Здатність використання стратегій для контакту з представниками інших культур |
Eligible, scholarship, to apply, racing car, to manufacture, to award, grateful |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання листа та виконання завдань (matching) |
Групове або парне обговорення структури листа-заяви |
Написати лист |
132 |
Людина у сучасному світі. Повторення вивчених ЛО. Виконання вправ. Round-up SB, pp. 157-158
|
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Писати впр.А ст..78 WB |
133 |
Як навчити дитину бути щасливою. Читання тексту та виконання завдання. Round-up SB, pp. 157-158
|
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
|
Писати впр.В ст..79 WB |
134 |
Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
|
|
Читання уривків з книг |
Обговорення прочитаного |
Написати відгук по прочитаному |
135 |
Наука та надможливості. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Захист проектних робіт |
Доробити проектні роботи |
136 |
Сучасне середовище. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань. Test 11 |
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Module 12 “Health and fitness”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетеннісний потенціал |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
137 |
Спорт в житті людини. Читання текстів та виконання завдання. Reading SB, pp. 159-161 |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд. і без.) |
Вміння обробляти різнотипові завдання |
To show up, to cut out, to hang out, to take up, to stick with, to be caugt up |
|
Читання текстів та виконання завдань (matching) |
Групове обговорення фізичного здоров’я та підтримки гарної фізичнї форми |
Виконати впр.А-С ст..80 WB |
138 |
Як залишатися у гарній фізичній формі. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Vocabulary and Grammar SB, pp. 162-163 |
Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.) |
Використання ідіоматичних виразів |
Lexical set (the body): eyelash, forehead, nostril, chin, eyebrow, thigh, belly, lungs, intestines |
Conditional Sentences Type 3, Unreal Past |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
Виконати впр.А-С ст..81 WB |
139 |
Роль рослин в здоров’ї людини. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 164 |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Вміння вилучати найважливіші факти життєвих ситуацій |
Basil. Peppermint, cinnamon, lavender, jasmine, rosemary, aromatherapy, substance, essential oil |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity) |
Групова або парна дискусія щодо ролі рослин в здоров’ї людини |
Доповнити речення впр.А ст..83 WB |
140 |
Як зберегти своє здоров’я. Вживання виразів з Put. Vocabulary and Grammar SB, p. 165 |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Сприймати нову мову |
To bring up, ro bring about, to bring around, to bring back, to bring in, to put in a good mood |
Inversion |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
Виконати впр.В-D ст..83 WB |
141 |
Спа та курорти. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Speaking SB, p. 166 |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Вміння створювати атмосферу відкритості та психологічної готовності до дискусії |
To control weight, balanced diet, to keep in shape, anxiety related illness, to unwind, tension, mud therapy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Робота в парах: рольова гра – пошук вирішення проблеми |
Доповнити речення впр.А ст..84 WB |
142 |
Літні табори як спосіб відпочинку. Читання доповіді та виконання завдання. Writing SB, pp. 167-168 |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Вміння написати доповідь |
Diving course, marine, to explore, to take into consideration, coral reef, to ensure |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання доповіді та виконання завдань (matching activity, multiple choice act.) |
Обговорення дозвілля та варіантів проведення літніх канікул
|
Писати впр.В ст..84 WB |
143 |
Місця здорового харчування. Вчити учнів писати доповіді Writing SB, pp. 167-16. |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Вміння написати доповідь |
Diving course, marine, to explore, to take into consideration, coral reef, to ensure |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання доповіді та виконання завдань (matching activity, multiple choice act.) |
Обговорення дозвілля та варіантів проведення літніх канікул
|
Написати доповідь |
144 |
Особистий енергетичний запас. Виконання вправ на знання граматики. Round-up SB, pp. 169-170 |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту “How athletes cope with hot climates” та виконання граматичного завдання
|
Написання речень за допомогою пройдених граматичних конструкцій |
Писати впр. А ст.85 WB |
145 |
Вплив погоди на здоров’я спортсменів. Читання тексту та виконання завдання. Round-up SB, pp. 169-170 |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту “How athletes cope with hot climates” та виконання граматичного завдання
|
Написання речень за допомогою пройдених граматичних конструкцій |
Писати впр. В ст.85 WB |
146 |
В здоровому тілі здоровий дух. Групове обговорення прочитаного. Checkpoint SB, pp. 171-173
|
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Формування та обґрунтування власної думки |
Once-in-a-lifetime, enthusiast, subscriber, to give away, acupuncture, collaborative, cover letter |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання текстів та виконання завдань (answer the questions) |
Групове обговорення прочитаних текстів |
WB, p. 86, ex. A |
147 |
Заняття спортом для здоров’я. Читання текстів та виконання завдань. Checkpoint SB, pp. 171-173
|
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Формування та обґрунтування власної думки |
Once-in-a-lifetime, enthusiast, subscriber, to give away, acupuncture, collaborative, cover letter |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання текстів та виконання завдань (answer the questions) |
Групове обговорення прочитаних текстів |
Читати ст..173 SB |
148 |
Здоровий образ життя. Робота в парах, розвиток вмінь усного мовлення. Checkpoint SB, p. 174
|
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Знати правила вступу до розмови |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису тта виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення здорового образу життя |
Писати впр.В ст..86 WB |
149 |
Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного. |
Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
|
|
Читання уривків з книг |
Обговорення прочитаного |
Написати відгук по прочитаному |
150 |
Відомі спортсмени. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Захист проектних робіт |
Доробити проектні роботи |
151 |
Спорт та здоровий спосіб життя. Виконання тестових завдань на знання ЛО та граматики. Test 12 |
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Culture time in Ukraine(extra materials)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетеннісний потенціал |
Лексика |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||
Читання/Аудіювання |
Письмо/Говоріння |
||||||||
152 |
Моя країна – Україна. Відомі туристичні місця. Culture Time 1 Travelling around Ukraine
|
Правила поведінки під час екскурсії (гр..від.) |
Вміння написати статтю до газети |
Amenity, disaster, crossing point, associate |
Читання тексту та виконання завдань (answer the questions) |
Групова дискусія |
Написати статтю |
||
153 |
Столиця Украї ни як туристичне місто. Culture Time 1 Travelling around Ukraine
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями (гр..від.) |
Вміння написати статтю до газети |
Amenity, disaster, crossing point, associate |
Читання тексту та виконання завдань (answer the questions) |
Групова дискусія |
Скласти розповідь про Київ |
||
154 |
Захист навколишнього середовища в Україні. Culture Time 2 Protecting the environment in Ukraine
|
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації (ек.без.) |
Формування та обґрунтування власної думки |
Deficiency, notion, biodiversity, harvest, flora and fauna, initiative |
Читання тексту та виконання завдань (true/false activity) |
Написання есе |
Прочитати текст |
||
155 |
Екотуризм в Україні. Culture Time 2 Protecting the environment in Ukraine . |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації (ек.без.) |
Формування та обґрунтування власної думки |
Deficiency, notion, biodiversity, harvest, flora and fauna, initiative |
Читання тексту та виконання завдань (true/false activity) |
Написання есе |
Скласти розповідь по темі |
||
156 |
Культурне життя в Україні. Читання та опрацювання тексту. Culture Time 3 The Medieval Khotyn Festival
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Вміння написати статтю до газети |
Legend, combar, equestrian, catapult, archery, armour |
Читання тексту та надання відповідей на запитання |
Написання газетної статті щодо фестивалів |
Читати текст |
||
157 |
Фестивалі. Написання газетної статті. Culture Time 3 The Medieval Khotyn Festival
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Вміння написати статтю до газети |
Legend, combar, equestrian, catapult, archery, armour |
Читання тексту та надання відповідей на запитання |
Написання газетної статті щодо фестивалів |
Написати статтю |
||
158 |
Освіта в Україні. Обговорення прочитаного. Culture Time 4 International Educational Programmes
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Eligible, mandatory, enormous, threshold |
Читання текстів та виконання завдань |
Обговорення прочитаного матеріалу |
Читати текст |
||
159 |
Міжнародні освітні програми. Culture Time 4 International Educational Programmes
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Eligible, mandatory, enormous, threshold |
Читання текстів та виконання завдань |
Обговорення прочитаного матеріалу |
Написати про освіту в Україні |
||
160 |
Україна – моя країна. Підготовка та захист проектних робіт з теми. |
Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.) |
Активно використовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
|
Захист проектних робіт |
Доробити проектні роботи |
|
|
161 |
Україна. Активізація знань вивчених ЛО. Виконання тестових завдань.
|
Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
|
|
162 |
Контроль аудіювання.Прослуховування аудіо записів. Виконання завдань. |
|
|
|
|
|
|
||
163 |
Контроль письма. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
164
|
Контроль читання. Опрацювання текстів. Виконання завдань. |
|
|
|
|
|
|
||
165 |
Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем. |
|
|
|
|
|
|
||