Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника New Destinations B2 (5 год)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника New Destionations B2 (ІІ семестр) розраховане на викладання англійської мови 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний. рік___________________   Семестр__ІІ_    Вчитель_____________________________________________   Клас________   Підручник:  New DestinationsB2

 (5 год)

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

Module 7 “Celebrities”

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетеннісний потенціал

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/читання

Письмо/Говоріння

71

Як відомі люди витрачають гроші. Reading SB, pp. 91-93

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Вести бесіду

Perks, acquisition, to maintain, to soak up, spree, relief

 

Читання тексту “How celebrities spend their cash” та виконання завдань (reconstructing a gapped text)

Групова дискусія щодо відомих людей та надання відповідей на питання

Виконати впр.А,В,С ст..46 WB,

72

 Відомі люди сьогодення. Утворення прикметників. Vocabulary and Grammar SB, pp. 94-95

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних культур і течій (гр..від.)

Сприймати новий матеріал

Income, donation, salary, notorious, reward, to earn, to invest, to gain, to win

Relative Clauses (defining and non-defining clauses)

 

Трансформація речень у письмовій формі

Писати впр.А-С ст..47-48 WB

73

Кіно, театр, книги та музика. Прослуховування аудіо запису, виконання завдання. Listening SB, p. 96

Обговор.є розмаїття спадщини (гр..від.)

Знаходити та розуміти нову інформацію

Particularly, special effects, expensive, firefighter, suggestion, jewellery

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Обговорення прослуханого матеріалу

Доповнити речення впр.А ст..49

74

Сцена та вистави. Вживання Participle Clauses. Виконання вправ.Vocabulary and Grammar SB, p. 97

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Уважно стежити за презентованою інформацією

Announcement, advertisement, commercial, publicity, gaze, glance, start, watch, audience, onlookers etc

Participle Clauses

 

 

Писати впр.В,С ст..49 WB

75

Відомі зірки в об’єктивах фотокамер. Висловлення точки зору. Speaking SB, p. 98

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних культур і течій (гр..від.)

Ефективно співпрацювати в парі

Curious, intelligent, to risk one’s life, trend-setting, in the limelight, ambitious, competition

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Робота в парах: обговорення малюнків та висловлення своєї точки зору

Виконати впр.А,В ст..50 WB

76

 Особисте життя знаменитостей. Читання есе. Виконання завдань.Writing SB, pp. 99-100

 

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних культур і течій (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Fame, to justify, to expose to, fundamental, to be in the spotlight

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання есе та виконання завдань (answer the questions)

Brainstorming ideas

Дати відповіді на запитання впр.С ст..99 SB

77

 

Зіркове життя. Написання есе по темі. Writing SB, pp. 99-100

 

 

Визначає достовірність інформації (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Fame, to justify, to expose to, fundamental, to be in the spotlight

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання есе та виконання завдань (answer the questions)

Brainstorming ideas

Написати есе по темі

78

Історія про Шерлока Холмса. Читання тексту та виконання завдання. Round-up SB, pp. 101-102

 

 

 

Визначає достовірність інформації (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Доповнити речення впр.А ст..51WB

79

Як живуть зірки. Читання та опрацювання текстів. Виконання завдань. Round-up SB, pp. 101-102

 

 

 

Визначає достовірність інформації (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Доповнити речення впр.В ст..51WB

 

 

 

 

 

 

 

80

Урок домашнього читання. Відомі книги. Обговорення прочитаного.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

 

 

Читання уривків з книг

Обговорення прочитаного

 

Написати відгук по прочитаному

81

Відома зірка сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Визначає достовірність інформації (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Захист проектних робіт

Доробити проектні роботи

82

Відомі люди. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань.

Test 7

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

 

Module 8 “Entertainment”

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетеннісний потенціал

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/читання

Письмо/Говоріння

83

Відвідування театральних вистав.Reading SB, pp. 104-105

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

Incorporate, glimpse, function, rave, renowned, enchanted

Infinitive

Читання текстів та виконання завдань (scanning for specific information, reading for gist)

Групова дискусія щодо мистецтва та улюблених видів мистецтва

Виконати впр.А-С ст..52 WB

84

Відомі фестивалі. Читання тексту та виконання граматичного завдання.Vocabulary and Grammar SB, pp. 106-107

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн (п. та фін.гр.)

Уважно стежити за презентованою інформацією

Mute, speechless, silent, to remove, to launh, to eject, to estimate, to appreciate, to preview etc

Infinitive and –ing forms

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Писати впр.А-Е ст..53-54 WB

85

Кінофільми та кінофестивалі. Робота в парах, обговорення побаченого. Listening SB, p. 108

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Розуміти нову інформацію

Bittersweet, clumsy, argument, emptiness, soundtrack, commercial, to found

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-записів та виконання завдань (multiple choice activities)

Групове або парне обговорення кінофільмів

Доповнити речення впр.А ст..55 WB

86

Хто створює кіно шедеври. Вживання Modal Verbs + Have + Past Participle.Vocabulary and Grammar SB, p. 109

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Boredom, artist, director, operator, scientist, politician, musician, plumber

Modal Verbs + Have + Past Participle

 

 

Виконати впр.В-D ст..55 WB

87

Шкільні вистави. Робота в парах: складання діалогів. Speaking SB, p. 110

Обговорює шкільні правила (гр..від.)

Коректно реагувати на несподівані життєві ситуації

To develop talent, to encourage creativity, to cultivate cultural awareness, to broaden horizons, to expose

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання опису ситуації та подальша співпраця у парі

Робота в парах: обговорення проблеми та пошук рішення

Доповнити речення впр.А ст..56 WB

88

Серіали по телебаченню. Читання відгуку на серіал. Writing SB, pp. 111-112

 

 

 

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Здатність співпраці з викладачем та іншими учнями

Episode, fictional, set, series, character, cast, plot

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання відгуку на серіал та виконання завдання (matching activity)

Написання відгуку: відпрацювання структури та стилю написання відгуку

Виконати впр.В,С ст..56 WB

89

Мій улюблений серіал. Написання відгуку. Writing SB, pp. 111-112

 

 

 

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Здатність співпраці з викладачем та іншими учнями

Episode, fictional, set, series, character, cast, plot

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання відгуку на серіал та виконання завдання (matching activity)

Написання відгуку: відпрацювання структури та стилю написання відгуку

Написати відгук

90

Знаменитості. Повторення вивчених ЛО. Виконання вправ.Round-up SB, pp. 113-114

 

 

 

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Писати впр.А ст..57 WB

91

 

Улюблені фільми та серіали. Повторення вивченої граматики. Виконання вправ. Round-up SB, pp. 113-114

 

 

Висловлює власне ставлення (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Писати впр.В ст..57 WB

92

Чому ми хочемо бути знаменитими. Читання тексту та виконання завдання. Checkpoint SB, pp. 115-116

 

 

 

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається

Hectic, to annoy, inadequatelym to be homeschooled, to be engaged, isolated, tutoring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення прочитаного матеріалу

Читати впр.А ст..58 WB

93

Мюзикл як вид кіно. Вчити учнів обговорювати прочитане. Checkpoint SB, pp. 115-116

 

 

Висловлює власне ставлення (гр..від.)

Знання культури спільноти країн, мова яких вивчається

Hectic, to annoy, inadequatelym to be homeschooled, to be engaged, isolated, tutoring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення прочитаного матеріалу

Писати впр.В ст..59 WB

94

Як це бути відомим. Діти-знаменитості. Checkpoint SB, pp. 117-118

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act,)

Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання

 

 

 

 

 

 

Читати ст..117 SB

95

Графіті як вид мистецтва. Розвиток вмінь аудіювання та усного мовлення. Checkpoint SB, pp. 117-118

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act,)

Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання

 

 

 

 

Скласти діалог ст..118 SB

96

Урок домашнього читання. Відомі актори. Обговорення прочитаного.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

 

 

Читання уривків з книг

Обговорення прочитаного

 

Написати відгук по прочитаному

97

Відомі фільми та серіали сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Захист проектних робіт

Доробити проектні роботи

98

Знаменитості. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань.

Test 8

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Виконання тестових завдань

Повторити вивчені ЛО

 

Module 9 “Let’s celebrate”

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетеннісний потенціал

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

99

Фестивалі та їх святкування. Участь у фестивалях. Reading SB, pp. 119-121

Пояснює правила культури у закладах культури (гр..від.)

Вести бесіду за запитанням

Fake, frisky, fluffy, pageant, automobile, proceeds, in advance, cash prize, amusement park

 

Читання тексту “Fire Ant Festival” та виконання завдань (reading for gist activities, multiple choice act.)

Групова дискусія щодо фестивалів та участі в них

Виконати впр.А-С ст..60 WB

100

Давайте святкувати. Вживання Passive Voice I Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123

Пояснює правила культури у закладах культури (гр..від.)

Уважно стежити за презентованою інформацією

Lastly, at least, at last, last but not least, celebration, ceremony, festival, trophy, award, reward etc

Passive Voice I

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Впр.А-С ст..61 WB

Писати впр.D-F ст..62 WB

101

Фестиваль їжі. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 124

Пояснює правила культури у закладах культури (гр..від.)

Вміння проявити зацікавленість

Dairy products, spontaneous, to require, cyclist, recipe

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity + matching)

Групове обговорення фестивалів їжі та напоїв

Доповнити речення впр.А ст..63 WB

102

Відомі фестивалі. Вживання Passive Voice II. Vocabulary and Grammar SB, p. 125

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Сприймати нову мову

Phrasal verbs: turn in, turn down, turn up, turn into, turn over, turn out

Passive Voice II

 

Трансформація речень у письмовій формі

Писати впр.В,С ст..63 WB

103

Як ми відзначаємо особливі події. Розвитокк вмінь усного мовлення учнів. Speaking SB, p. 126

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Out-of-the-ordinary, downside, sensation, ancestors, feasible, costly, venue etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання умов завдання та подальша парна робота

Парна робота: обговорення завдання та прийняття, а також презентація рішення

Доповнити речення впр.А ст..64 WB

104

Особливі події. Написання листа з описом події. Writing SB, pp. 127-128

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Знання культури міжособистих стосунків

A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання листа та виконання завдання (matching activity)

Написання неформального листа: покращення стилю написання  

 

 

 

 

WB, p. 64, ex. B

105

Неформальні листи. Вчити учнів писати листи на задану тему. Writing SB, pp. 127-128.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Знання культури міжособистих стосунків

A cookout, anniversary, cob, fireworks, to wonder

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання листа та виконання завдання (matching activity)

Написання неформального листа: покращення стилю написання  

 

 

 

 

Написати лист

106

Особливі події. Виконання письмових завдань на знання ЛО. Round-up SB, pp. 129-130

 

 

 

 

 

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Писати впр.А,В ст..64 WB

107

 

Лондонське метро. Читання тексту та виконання граматичного завдання. Round-up SB, pp. 129-130

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн (п. та фін.гр.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Впр.В ст..65 WB

Писати впр.А ст..64 WB

108

 

 

Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

 

 

Читання уривків з книг

Обговорення прочитаного

 

Написати відгук по прочитаному

109

Відомі фестивалі сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Захист проектних робіт

Доробити проектні роботи

110

Фестивалі та святкування. Повторення вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань.

Test 9

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

 

Module 10 “Get the message”

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетеннісний потенціал

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

111

Ми у Всесвіті. Читання тексту та виконання завдання. Reading SB, pp. 131-133

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Знання суспільних норм країн, мова яких вивчається

Apid, illuminated, sophisticated, representative, cluster, determine, extraterrestrial, fascination

 

Читання тексту “Is there anybody out there?” та виконання завдань (reading for gist activities, multiple choice act.)

Групова дискусія щодо життя за межами планети та ймовірності існування прибульців

Писати впр.А-С ст..66 WB

112

Світ навколо мене. Пояснення значень слів. Виконання вправ. Vocabulary and Grammar SB, pp. 134-135

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Пояснити значення слова на англійській мові

Peak, height, top, notice, remark, observe, signal, sign, symbol, gesture, come about, come into, come aroung, come up against

Clauses of purpose, result and concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

Виконати впр.А-Е ст..67-68 WB

113

Мова тіла та жестів. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 136

Наводить приклади взаємодопомоги (гр..від.)

Приймати участь в дискусії

To maintain, to do with, facial, embarrassment, to prolonge, hostile, to sit upright

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Послуховування аудіо-запису та виконання завдань (filling in the gaps + multiple matching)

Групове обговорення мови тіла, вираження емоції за допомогою рухів

Доповнити речення впр.А ст..69 WB

114

Стиль життя. Використання ідіоматичної мови. Vocabulary and Grammar SB, p. 137

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Використовувати ідіоматичну мову

To be all ears, to get cold feet, down in the mouth, to have heart in the mouth, to keep head, to break a leg, to be all fingers and thumbs etc

Causative Forms

 

 

Писати впр.В,С ст..69 WB

115

Події у шкільному житті. Робота в парах. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Speaking SB, p. 138

Наводить приклади взаємодопомоги (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Flyer, distribute, litter, waste, land line, health hazard, advanced, obstruct horizon

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

 

Робота в парах: обговорення фотографій та надання відповідей на запитання

Доповнити речення впр.А ст..70 WB

116

Про що думають підлітки. Написання есе. Writing SB, pp. 139-140

 

 

 

 

 

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Обгрунтування власної думки мовними засобами щодо досягнення порозуміння з соціальних питань

To undergo, superficial, ease, advent, to overuse, to socialize, to log off

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Читання есе та виконання задання (multiple choice act., answer the questions)

Написання есе:удосконалення стилю та структури

Доповнити речення впр.В  ст..70 WB

117

 

Важливість вміння спілкуватися. Вчити учнів писати есе за структурою. Writing SB, pp. 139-140

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним (гр..від.)

Обгрунтування власної думки мовними засобами щодо досягнення порозуміння з соціальних питань

To undergo, superficial, ease, advent, to overuse, to socialize, to log off

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

Читання есе та виконання задання (multiple choice act., answer the questions)

Написання есе:удосконалення стилю та структури

Написати есе

118

 

Спілкування підлітків. Активізація знань ЛО. Виконання вправ. Round-up SB, pp. 141-142

 

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Писати впр.D ст..141 SB

119

Мова та її значення. Читання тексту та виконання граматичного завдання. Round-up SB, pp. 141-142

 

 

 

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Впр.А ст..71 WB

Виконати впр.В ст..71 WB

120

Відомі свята Мексики. Групове обговорення прочитаного. Checkpoint SB, pp. 143-145

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

To occur, ancestry, respectively, booth, benefit, to highlight, annual

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту “Cinco de Mayo” та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

Читати впр.А ст..72 WB

121

Мистецький тиждень. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Checkpoint SB, p. 146

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування записів бесід та виконання завдання (multiple choice activity)

Робота в парах: рольова гра з метою обговорення організації культурного івенту

 

 

 

 

 

 

WB, p. 73, ex. B, C

122

Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

 

 

Читання уривків з книг

Обговорення прочитаного

 

Написати відгук по прочитаному

123

Мистецтво сьогодення. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Захист проектних робіт

Доробити проектні роботи

124

Світ мистецтва. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань.

Test 10

Планує траєкторію життя (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

 

Module 11 “Mind matters”

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетеннісний потенціал

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

125

Надзвичайні здібності людини. Читання та опрацювання тексту. Reading SB, pp. 147-149

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів (зд. І без.)

Вести бесіду за запитанням

Prior to, unconvinced, initially, interpretation, potential, miraculously, predicition

 

Читання тексту “ESP: fact or fictions”, виконання завдань(matching and multiple choice act.)

Групова дискусія: обговорення екстрасенсорних можливостей людини

Виконати впр.А-С ст..74 WB

126

 Екстрасенсорні здібності людини. Вживання прямої мови. Vocabulary and Grammar SB, pp. 150-151

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Сприймати нову мову

To come to light, to come in handy, to come into effect, to come to terms, to come into power, to come of age

Reported Speech (statements)

Складання речень в усній формі

Транформація речень у письмовій формі

Виконати вправи ст..75-76 WB

127

Відомі люди минулого. Розвитк вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 152

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Знання культури країн, мова яких вивчається

Counsellor, depressing, imagination, mentor, to influence, genius, homesickness

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps+multiple choice act.)

Парне або групове обговорення відомих людей: Леонардо да Вінчі, Вільям Шекспір, Альберт Ейнштейн

Доповнити речення впр.А ст..77 WВ

128

Здібності людини у досягненні мети. Трансформація речень у письмовій формі. Vocabulary and Grammar SB, p. 153

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Уважно стежити за презентованим матеріалом

Common, mental, strong, vivid, stimulating, range, impression

Reported Questions

 

Транформація речень у письмовій формі

Виконати впр.В,С ст..77 WB

129

Кар’єрні можливості людини. Робота в парах, обговорення питань. Speaking SB, p. 154

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури

Immature, sport facilities, job opportunities, dead-end job, unemployed etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання етапів завдання та парна робота у подальшому

Робота в парах: обговорення кар’єрних можливостей

Виконати впр.А,В ст..78 WB

130

Захоплення людини у сучасному світі. Читання листа та виконання завдання.  Writing SB, pp. 155-156

 

 

 

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Здатність використання стратегій для контакту з представниками інших культур

Eligible, scholarship, to apply, racing car, to manufacture, to award, grateful

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання листа та виконання завдань (matching)

Групове або парне обговорення структури листа-заяви

SB, p. 156, ex. 5

131

Лист-заява. Структура написання листа. Writing SB, pp. 155-156

 

 

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Здатність використання стратегій для контакту з представниками інших культур

Eligible, scholarship, to apply, racing car, to manufacture, to award, grateful

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання листа та виконання завдань (matching)

Групове або парне обговорення структури листа-заяви

Написати лист

132

Людина у сучасному світі. Повторення вивчених ЛО. Виконання вправ. Round-up SB, pp. 157-158

 

 

 

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Писати впр.А ст..78 WB

133

Як навчити дитину бути щасливою. Читання тексту та виконання завдання. Round-up SB, pp. 157-158

 

 

 

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання граматичного завдання

 

Писати впр.В ст..79 WB

134

Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

 

 

Читання уривків з книг

Обговорення прочитаного

 

Написати відгук по прочитаному

135

Наука та надможливості. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Захист проектних робіт

Доробити проектні роботи

136

Сучасне середовище. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань.

Test 11

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

 

Module 12 “Health and fitness”

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетеннісний потенціал

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

137

Спорт в житті людини. Читання текстів та виконання завдання. Reading SB, pp. 159-161

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд. і без.)

Вміння обробляти різнотипові завдання

To show up, to cut out, to hang out, to take up, to stick with, to be caugt up

 

Читання текстів та виконання завдань (matching)

Групове обговорення фізичного здоров’я та підтримки гарної фізичнї форми

Виконати впр.А-С ст..80 WB

138

Як залишатися у гарній фізичній формі. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Vocabulary and Grammar SB, pp. 162-163

Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.)

Використання ідіоматичних виразів

Lexical set (the body): eyelash, forehead, nostril, chin, eyebrow, thigh, belly, lungs, intestines

Conditional Sentences Type 3, Unreal Past

 

Трансформація речень у письмовій формі

Виконати впр.А-С ст..81 WB

139

Роль рослин в здоров’ї людини. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Listening SB, p. 164

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Вміння вилучати найважливіші факти життєвих ситуацій

Basil. Peppermint, cinnamon, lavender, jasmine, rosemary, aromatherapy, substance, essential oil

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування радіоінтерв’ю та виконання завдання (multiple choice activity)

Групова або парна дискусія щодо ролі рослин в здоров’ї людини

Доповнити речення впр.А ст..83 WB

140

Як зберегти своє здоров’я. Вживання виразів з Put. Vocabulary and Grammar SB, p. 165

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Сприймати нову мову

To bring up, ro bring about, to bring around, to bring back, to bring in, to put in a good mood

Inversion

 

Трансформація речень у письмовій формі

Виконати впр.В-D ст..83 WB

141

Спа та курорти. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Speaking SB, p. 166

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Вміння створювати атмосферу відкритості та психологічної готовності до дискусії

To control weight, balanced diet, to keep in shape, anxiety related illness, to unwind, tension, mud therapy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Робота в парах: рольова гра – пошук вирішення проблеми

Доповнити речення впр.А ст..84 WB

142

Літні табори як спосіб відпочинку. Читання доповіді та виконання завдання. Writing SB, pp. 167-168

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Вміння написати доповідь

Diving course, marine, to explore, to take into consideration, coral reef, to ensure

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання доповіді та виконання завдань (matching activity, multiple choice act.)

Обговорення дозвілля та варіантів проведення літніх канікул

 

 

 

 

Писати впр.В ст..84 WB

143

Місця здорового харчування. Вчити учнів писати доповіді Writing SB, pp. 167-16.

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Вміння написати доповідь

Diving course, marine, to explore, to take into consideration, coral reef, to ensure

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання доповіді та виконання завдань (matching activity, multiple choice act.)

Обговорення дозвілля та варіантів проведення літніх канікул

 

 

 

 

Написати доповідь

144

Особистий енергетичний запас.  Виконання вправ на знання граматики. Round-up SB, pp. 169-170

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту “How athletes cope with hot climates” та виконання граматичного завдання

 

 

 

 

 

Написання речень за допомогою пройдених граматичних конструкцій

Писати впр. А ст.85 WB

145

Вплив погоди на здоров’я спортсменів. Читання тексту та виконання завдання. Round-up SB, pp. 169-170

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту “How athletes cope with hot climates” та виконання граматичного завдання

 

 

 

 

 

Написання речень за допомогою пройдених граматичних конструкцій

Писати впр. В ст.85 WB

146

В здоровому тілі здоровий дух. Групове обговорення прочитаного. Checkpoint SB, pp. 171-173

 

 

 

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Формування та обґрунтування власної думки

Once-in-a-lifetime, enthusiast, subscriber, to give away, acupuncture, collaborative, cover letter

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання текстів та виконання завдань (answer the questions)

Групове обговорення прочитаних текстів

WB, p. 86, ex. A

147

 

Заняття спортом для здоров’я. Читання текстів та виконання завдань. Checkpoint SB, pp. 171-173

 

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Формування та обґрунтування власної думки

Once-in-a-lifetime, enthusiast, subscriber, to give away, acupuncture, collaborative, cover letter

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання текстів та виконання завдань (answer the questions)

Групове обговорення прочитаних текстів

Читати ст..173 SB

148

Здоровий образ життя. Робота в парах, розвиток вмінь усного мовлення. Checkpoint SB, p. 174

 

 

 

 

 

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Знати правила вступу до розмови

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису тта виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення здорового образу життя

Писати впр.В ст..86 WB

149

Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного.

Обговорює розмаїття спадщини (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

 

 

Читання уривків з книг

Обговорення прочитаного

 

Написати відгук по прочитаному

150

Відомі спортсмени. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Захист проектних робіт

Доробити проектні роботи

151

Спорт та здоровий спосіб життя. Виконання тестових завдань на знання ЛО та граматики.

Test 12

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

 

 

Culture time in Ukraine(extra materials)

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетеннісний потенціал

Лексика

Мовленнєва компетенція                    

Домашнє завдання

Читання/Аудіювання

Письмо/Говоріння

152

Моя країна – Україна. Відомі туристичні місця.  Culture Time 1

Travelling around Ukraine

 

 

 

 

Правила поведінки під час екскурсії (гр..від.)

Вміння написати статтю до газети

Amenity, disaster, crossing point, associate

Читання тексту та виконання завдань (answer the questions)

Групова дискусія

Написати статтю

153

 

Столиця Украї ни як туристичне місто. Culture Time 1

Travelling around Ukraine

 

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями (гр..від.)

Вміння написати статтю до газети

Amenity, disaster, crossing point, associate

Читання тексту та виконання завдань (answer the questions)

Групова дискусія

Скласти розповідь про Київ

154

Захист навколишнього середовища в Україні. Culture Time 2

Protecting the environment in Ukraine

 

 

 

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації (ек.без.)

Формування та обґрунтування власної думки

Deficiency, notion, biodiversity, harvest, flora and fauna, initiative

Читання тексту та виконання завдань (true/false activity)

Написання есе

Прочитати текст

155

 

Екотуризм в Україні. Culture Time 2

Protecting the environment in Ukraine

.

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації (ек.без.)

Формування та обґрунтування власної думки

Deficiency, notion, biodiversity, harvest, flora and fauna, initiative

Читання тексту та виконання завдань (true/false activity)

Написання есе

Скласти розповідь по темі

156

Культурне життя в Україні. Читання та опрацювання тексту. Culture Time 3

The Medieval Khotyn Festival

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Вміння написати статтю до газети

Legend, combar, equestrian, catapult, archery, armour

Читання тексту та надання відповідей на запитання

Написання газетної статті щодо фестивалів

Читати текст

157

Фестивалі. Написання газетної статті. Culture Time 3

The Medieval Khotyn Festival

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Вміння написати статтю до газети

Legend, combar, equestrian, catapult, archery, armour

Читання тексту та надання відповідей на запитання

Написання газетної статті щодо фестивалів

Написати статтю

158

Освіта в Україні. Обговорення прочитаного. Culture Time 4

International Educational Programmes

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Eligible, mandatory, enormous, threshold

Читання текстів та виконання завдань

Обговорення прочитаного матеріалу

Читати текст

159

 

Міжнародні освітні програми. Culture Time 4

International Educational Programmes

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Eligible, mandatory, enormous, threshold

Читання текстів та виконання завдань

Обговорення прочитаного матеріалу

Написати про освіту в Україні

160

 

Україна – моя країна. Підготовка та захист проектних робіт з теми.

Обговорює свою роль у сучасному середовищі (гр..від.)

Активно використовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Захист проектних робіт

Доробити проектні роботи

 

161

Україна. Активізація знань вивчених ЛО. Виконання тестових завдань.

 

 

 

Обговорює вплив на здоров’я (зд. і без.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

 

162

 

Контроль аудіювання.Прослуховування аудіо записів. Виконання завдань.

 

 

 

 

 

 

 

163

Контроль письма. Активізація знань вивчених ЛО та граматики. Виконання тестових завдань.

 

 

 

 

 

 

 

164

 

Контроль читання. Опрацювання текстів. Виконання завдань.

 

 

 

 

 

 

165

Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Плутенко Катерина
    Дякую за таку розробку! Підкажіть, будь ласка, може є у вас на 1 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
969
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку