КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ учнів 11 класу
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ учнів 11 класу
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ учнів 11 класу
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ БІОЛОГІЇ у 11-му класі
№ п\п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
|||
ТЕМА 1: РОЗМНОЖЕННЯ ОРГАНІЗМІВ (3 ГОД) |
|||||||
1 |
|
Нестатеве розмноження організмів |
|
|
|||
2 |
|
Статеве розмноження організмів |
|
|
|||
3 |
|
Будова і утворення статевих клітин. Проведено інструктаж з БЖД ЛР № 1: «Будова статевих клітин» |
|
|
|||
ТЕМА 2: ЗАКОНОМІРНОСТІ СПАДКОВОСТІ (7 ГОД) |
|||||||
4 |
|
Основні поняття генетики. Методи генетичних досліджень |
|
|
|||
5 |
|
Закони Г.Менделя, їх статистичний характер |
|
|
|||
6 |
|
Закони Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи |
|
|
|||
7 |
|
ПР № 1 Розв’язування типових задач з генетики (моно- і дигібридне схрещування). |
|
|
|||
8 |
|
Хромосомна теорія спадковості |
|
|
|||
9 |
|
Зчеплене успадкування |
|
|
|||
10 |
|
Взаємодія генів. Позаядерна спадковість |
|
|
|||
ТЕМА 3: ЗАКОНОМІРНОСТІ МІНЛИВОСТІ (4 ГОД) |
|||||||
11 |
|
Форми мінливості. Комбінативна мінливість |
|
|
|||
12 |
|
Мутаційна мінливість. Види мутацій. |
|
|
|||
13 |
|
Мутагени |
|
|
|||
14 |
|
Модифікаційна мінливість Проведено інструктаж з БЖД ЛР № 2 «Вивчення мінливості у рослин. Побудова варіаційного ряду і варіаційної кривої» |
|
|
|||
15 |
|
Основні закономірності функціонування генів у прокаріотів |
|
|
|||
16 |
|
Роль генотипу і середовища у форм |
|
|
|||
17 |
|
Генетичні основи поведінки людини |
|
|
|||
18 |
|
Генетичні основи селекції організмів. Системи схрещування організмів та їх генетичні наслідки. |
|
|
|||
19 |
|
Основні напрямки сучасної біотехнології |
|
|
|||
20 |
|
Контрольна робота №1 з тем «Розмноження організмів» «Закономірності спадковості» «Закономірності мінливості» |
|
|
|||
ТЕМА 5: ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОРГАНІЗМІВ (6 ГОД) |
|||||||
21 |
|
Запліднення, Періоди онтогенезу у багатоклітинних організмів: ембріогенез |
|
|
|||
22 |
|
Відмінності онтогенезу у багатоклітинних організмів |
|
|
|||
23 |
|
Вплив генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму |
|
|
|||
24 |
|
Діагностування вад розвитку людини та їх корекція |
|
|
|||
25 |
|
Життєвий цикл у рослин і тварин. Ембріотехнології. Клонування |
|
|
|||
РОДІЛ 4. НАДОРГАНІЗМОВІ РІВНІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИВОЇ ПРИООДИ ТЕМА №1: ПОПУЛЯЦІЯ. ЕКОСИСТЕМА, БІОСФЕРА (10 ГОД) +1 |
|||||||
26 |
|
Поняття про середовище існування, шляхи пристосувань до нього організмів |
|
|
|||
27 |
|
Популяція. Характеристика популяцій. |
|
|
|||
28 |
|
Статева і вікова структура популяцій. Фактори, що впливають на чисельність популяцій |
|
|
|||
29 |
|
Біологічні адаптивні ритми організмів |
|
|
|||
30 |
|
Угруповування та окосистеми. Склад і структура угруповувань |
|
|
|||
31 |
|
Взаємодії організмів в екосистемах. Різноманітність екосистем. Розвиток і зміни екосистем. |
|
|
|||
32 |
|
Коло обіг речовин і потік енергії в екосистемах. Продуктивність екосистем |
|
|
|||
33 |
|
Проведено інструктаж з БЖД ПР №2 Розв’язування задач з екології |
|
|
|||
34 |
|
Загальна характеристика біосфери. |
|
|
|||
35 |
|
Вчення В.І. Вернадського про біосферу |
|
|
|||
36 |
|
Роль живих організмів у біосфері. Біомаса |
|
|
|||
37 |
|
Вплив діяльності людини на стан біосфери. Збереження біорізноманіття |
|
|
|||
38 |
|
Контрольна робота №2 з теми «Закономірності спадковості і мінливості організмів» |
|
|
|||
РОЗДІЛ V. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ОРГАНІЧНОГО СВІТУ ТЕМА 1. ОСНОВИ ЕВОЛЮЦІЙНОГО ВЧЕННЯ (7 ГОД) |
|||||||
39 |
|
Становлення еволюційних поглядів. Основні положення синтетичної гіпотези еволюції |
|
|
|||
40 |
|
Природний добір |
|
|
|||
41 |
|
Проведено інструктаж з БЖД ПР № 3 Порівняння природного і штучного добору |
|
|
|||
42 |
|
Вид, видоутворення і мікроеволюція |
|
|
|||
43 |
|
Адаптації як результат еволюційного процесу |
|
|
|||
44 |
|
Макроеволюційний процес. |
|
|
|||
45 |
|
Сучасні уявлення про фактори еволюції |
|
|
|||
Тема 2. Історичний розвиток і різноманітність органічного світу (4 год+2) |
|||||||
46 |
|
Гіпотези виникнення життя на Землі |
|
|
|||
47 |
|
Еволюція одноклiтинних та багатоклітинних організмів. |
|
|
|||
48 |
|
Перiодизація еволюційних явищ |
|
|
|||
49 |
|
Поява основних груп організмів на Землі та формування екосистем |
|
|
|||
50 |
|
Система органічного світу як відображення його історичного розвитку. |
|
|
|||
51 |
|
Основні властивості живих систем. |
|
|
|||
52 |
|
Узагальнення знань з теми «Надорганізмові рівні організації живої природи» (тестові завдання) |
|
|
|||
Контрольні роботи - 2 Лабораторних робіт - 2
Тематичні атестації - 3 Практичних робіт - 3