Календарно тематичне планування з фізичної культури 6 клас. 2020-2021 н.р.

Про матеріал
Календарно тематичне планування з фізичної культури 6 клас. 2020-2021 н.р.
Перегляд файлу

Календарний план

реалізації навчальної програми з предмету «Фізична культура»

6 клас на період 2020-2021 навчальний рік (105 годин)

 

Контрольні начальні нормативи для учнів 6 -го класу (хлопці)

Показники ф\я

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг на 30 м.

7,5

7,3

7,1

6,9

6,7

6,5

6,3

6,2

6,0

5,8

5,6

5,3

Біг на 60 м.

12,2

12,1

11,9

11,7

11,5

11,3

10,9

10,6

10,4

10,1

9,8

9,5

2

Біг на 300 м.

2,15

2,05

2,00

1,55

1,50

1,45

1,40

1,35

1,30

1,25

1,22

1,17

Біг на 500 м.

2,45

2,40

2,35

2,30

2,25

2,20

2,15

2,11

2,06

2,03

1,59

1,56

3

Рівномірний біг без в/ч

300

400

500

600

700

800

900

1000

1100

1150

1200

1500

4

Підтягування

0,5

0,5

1

1,5

2

2,5

3

4

4

4,5

5

7

Згинання рук

2

3

4

5

6

7

9

10

11

12

14

18

Пресс за 30 с.

3

5

7

9

11

14

17

19

24

26

29

31

Нахил тулуба

0

0,5

1

1,5

2

3

3,5

4

4,5

5

6

8

5

Стрибок у довжину з\м

110

115

120

125

130

135

140

150

160

165

170

185

Стрибок у висоту з/м

3

5

7

8

10

12

14

16

18

23

28

35

Стрибки ч/скакалку за 1

10

12

15

20

25

30

40

50

110

112

114

120

Метання  на дальність

9

11

12

15

17

20

22

24

26

28

30

34

6

Човн. біг 4*9м.

12,2

12,0

11,8

11,6

11,4

11,3

11,1

10,9

10,7

10,5

10,4

10,3

7

Передачи вол. м’яча

1

2

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

8

Штраф. кидки

1

2

3

3

4

4

5

6

7

8

9

10

Дівчата

Показники ф\я

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Біг на 30 м.

7,9

7,7

7,5

7,3

7,1

6,9

6,7

6,6

6,4

6,2

6,0

5,7

Біг на 60 м.

12,7

12,5

12,3

12,0

11,8

11,5

11,2

11,0

10,8

10,6

10,4

10,1

2

Біг на 300 м.

2,15

2,10

2,05

2,00

1,55

1,50

1,45

1,41

1,35

1,32

1,30

1,25

Біг на 500 м.

3,30

3,25

3,20

3,15

3,10

3,05

3,00

2,55

2,50

2,45

2,40

2,34

3

Рівномірний біг без в/ч

300

400

500

600

700

750

775

800

900

950

1000

1500

4

Підтягування на низький

0,5

1

2

3

4

6

7

8

10

11

12

15

Згинання рук

1

2

3

4

5

6

6,5

7

8

8,5

9

12

Пресс за 30 с.

2

4

6

8

10

12

15

18

23

25

28

30

Нахил тулуба

2

3

4

5

6

7

7,5

8

9

10

11

14

5

Стрибок у довжину з\м

100

105

110

115

120

125

127

130

140

145

150

165

Стрибок у висоту з/м

0,5

1

2

4

6

8

10

12

14

16

18

20

Стрибки ч/скакалку за 1

15

25

30

35

40

50

60

70

80

90

95

115

Метання  на дальність

4

6

8

10

12

13

14

15

16

17

18

21

6

Човн. біг 4*9м.

13,0

12,8

12,6

12,4

12,2

12,0

11,8

11,6

11,4

11,2

11,1

11,0

7

Передачи вол. м’яча

1

2

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

8

Штраф. кидки

1

2

3

3

4

4

5

7

8

9

10

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

уроку

Зміст уроку

Дата

проведення

Фактична

дата

 

Примітка

 

І семестр

 

 

 

 

Легка атлетика

 

 

 

 

1

ОВ.ТМЗ. Завдання на рік і семестр. Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультур­них занять. Правила техніки безпеки на уроках легкої атлетики. Історія розвитку легкої атлетики в Україні. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Вправи на формування постави. Рухлива гра.

 

 

 

2

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя». Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Старт. Біг на 30 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у го­ризонтальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра.

 

 

 

3

ОВ.ТМЗ. Засоби розвитку витривалості та методи контролю.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стартовий розбіг, багатоскоки. Спеціальні вправи для метань. Метання малого м'яча у горизонталь­ну ціль. Рівномірний біг до 1000 м. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра.

 

 

 

4

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: багаторазові стрибки з поворотами на 90о, 180о, 360°. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра.

 

 

 

5

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 10 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи на формування постави. Рухлива гра.

 

 

 

6

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 20 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метань. Метання малого м'яча на дальність із місця. Біг у повільному темпі. Рухлива гра.

 

 

 

7

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Історія розвитку легкої атлетики. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра.

Рівномірний біг до 1000 м. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра.

 

 

 

8

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у вертикальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра.

 

 

 

9

ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами».

ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для формування постави. Рухлива гра.

 

 

 

10

ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Біг у повільному темпі. Рухлива гра.

 

 

 

11

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Рухлива гра на увагу.

 

 

 

12

ОВ.ТМЗ. Фізичне виховання в Давній Греції. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 60 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра.

 

 

 

 

Футбол

 

 

 

13

ОВ.ТМЗ. Правила безпеки під час занять футболом. Правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою. Комплекс ЗРВ у парах.  Різновиди ходьби та бі­гу. ЗФП. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по неру­хомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Рухлива гра «День і ніч». Вправи для запо­бігання плоскостопості. Рухлива гра.

 

 

 

14

ОВ.ТМЗ. Дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Зупинки м'яча підошвою. Ведення м'яча середньою частиною підйому. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра.

 

 

 

15

ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)».

Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Веден­ня м'яча внутрішньою частиною підйому. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, пово­ротами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Зупинки м'яча внут­рішньою стороною стопи. Вправи на розтягування. Рухлива гра.

 

 

 

16

ОВ.ТМЗ. Видатні футболісти України. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра.

 

 

 

17

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому; удар внутрішньою стороною стопи. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра.

 

 

 

18

ОВ.ТМЗ. Історія розвитку футболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП.  Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому; удар внутрішньою стороною стопи. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Вправи для запобігання плос­костопості. Рухлива гра.

 

 

 

19

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. . Пересування: поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба. Навчальна гра. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра.

 

 

 

20

ОВ.ТМЗ. Правила гри у футбол. ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Ведення м’яча носком по прямій.  Зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи на місці. Рухлива гра.

 

 

 

21

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Віджимання від підлоги. Зупинки м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми (для хлопців) у русі. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба. Зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи на місці.  Ходьба у повільному темпі.

 

 

 

22

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Удари по м’ячу ногою: удари зовнішньою частиною підйому; удар внутрішньою стороною стопи. Зупинки м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми (для хлопців) у русі. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання.

 

 

 

23

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Віджимання від підлоги. Зупинки м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми (для хлопців) у русі. Удари в русі; удари на точність. Згинання та розгинання рук у положенні лежачи. Навчальна гра. Вправи для запобі­гання плоскостопості

 

 

 

 

24

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Згинання та розгинання рук у положенні лежачи. Удари по нерухомому м’ячу на точність,  передачі м’яча з місця на точність.  Навчальна гра. Вправи на формування постави.

Тематичне оцінювання з модуля футбол.

 

 

 

 

Волейбол

 

 

 

25

ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами».

Правила безпечної поведінки під час уроків з волейболу. ЗРВ в русі.

Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Вивчення способів пересування гравців по ігровому майданчику, поєднання способів пересування. Верхня передача м’яча в парах на місці. Рухлива гра.

 

 

 

26

ОВ.ТМЗ. Місце українського волейболу на сучасному етапі розвитку європейського спорту. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Повторення способів пересування гравців по ігровому майданчику, поєднання способів пересування.  Передачі м'яча двома руками зверху над собою. Передачі м'яча двома руками знизу перед собою. Вправи на розтягування. Рухлива гра.

 

 

 

27

ОВ.ТМЗ. Історія розвитку українського волейболу.  ЗРВ в русі. ЗФП. Вправи для м’язів черевного пресу.  Вдосконалення способів пересування гравців по ігровому майданчику, поєднання способів пересування.  Гра «Малюкбол».

 

 

 

28

ОВ.ТМЗ. Санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майдан­чиком. Повторення т/в передачи м’яча в стіну двома руками зверху. Прийом м’яча знизу від стіни.  Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

29

ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Закріплення т/в передачи м’яча в стіну двома руками зверху. Прийом м’яча знизу від стіни.  Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

30

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вдосконалення т/в передачи м’яча в стіну двома руками зверху. Прийом м’яча знизу від стіни. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

31

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вивчення т/в прийому м’яча двома руками знизу після переміщення. Передача м’яча в стіну двома руками зверху. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

32

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Повторення т/в прийому м’яча двома руками знизу після переміщення. Передача м’яча в стіну двома руками зверху.  Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

33

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вдосконалення т/в прийому м’яча двома руками знизу після переміщення. Передача м’яча в стіну двома руками зверху.  Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

34

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Вибір місця для виконання нижньої подачі. Нижня пряма подача. Біг у чергуванні з ходьбою. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

35

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Передача м’яча в стіну двома руками зверху. Повторення т/в нижньої прямої та бокової подача з відстані 4–6 м від сітки та від стіни. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

36

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі.  Різно­види ходьби та бігу. ЗФП. Вправи на розтягування. Передача м’яча в стіну двома руками зверху. Повторення т/в нижньої прямої та бокової подача з відстані 4–6 м від сітки та від стіни. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

37

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі.  ЗФП. Вправи на розтягування. Закріплення т/в нижньої прямої та бокової подача з відстані 4–6 м від сітки та від стіни. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

38

ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)».

ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи на формування постави. Вдосконалення т/в нижньої прямої та бокової подача з відстані 4–6 м від сітки та від стіни. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

39

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП.  Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і нижніх кінцівок, черевного преса, спини. КН: Передача м’яча в стіну двома руками зверху (відстань 3 м).Вправи для запобі­гання плоскостопості. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

40

ОВ.ТМЗ. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Передача м'яча обома руками зверху у колоні. Нижня пряма подача. Прийом м'яча обо­ма руками знизу у колонах. Рухлива гра на увагу. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

41

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і ниж­ніх кінцівок, черевного преса, спини. Передача м'яча обома руками зверху від стіни.

КН: Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м). Біг у повільному темпі. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

42

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Нижня пряма та бокова подачі. Узагальнення знань з модуля: «Волейбол»

Тематичне оцінювання з модуля волейбол. Гра у волейбол за спрощеними правилами.

 

 

 

 

Баскетбол

 

 

 

43

ОВ.ТМЗ. Правила безпечної поведінки під час вивчення баскетболу. ЗРВ в русі. Різнови­ди ходьби та бігу. ЗФП. Стійки баскетболіста. Повторення т/в кидка м'яча з місця обома рука­ми від грудей. Рухлива гра «Боротьба за м'яч».

 

 

 

44

ОВ.ТМЗ. Історія розвитку баскетболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стійки баскетбо­ліста. Способи пересувань у нападі та захисті. Закріплення т/в кидка м'яча з місця обома рука­ми від грудей.  Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра.

 

 

 

45

ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами».

Поняття про техніку гри. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Біг у чергуванні з ходьбою. Вдосконалення т/в кидка м'яча з місця обома рука­ми від грудей.   Рухлива гра.

 

 

 

46

ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ із м'ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ходьба у повільному темпі. Ловіння та передачі м'яча на місці обома руками від грудей. Кидки м'яча з місця обома руками від грудей. На­вчальна гра.

 

 

 

47

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Подвійний крок. Ловіння та передачі м'яча у русі обома руками від грудей. Кидки м'яча у русі обома руками від грудей. КН: кидок м’яча в карзину. Навчальна гра.

 

 

 

48

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя».

ЗРВ в русі.

ЗРВ з м’ячами.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. «Човниковий» біг 4 х 5 м. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Ведення м'яча на місці. Подвійний крок. Ходьба у повільному темпі. Узагальнення знань з модуля: «Баскетбол» Тематичне оцінювання з модуля баскетбол. Підведення підсумків за І семестр. Навчальна гра.

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

Баскетбол

 

 

 

49

ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Біг у чергуванні з ходьбою. Повторення т/в ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Ведення м'яча у русі. Подвійний крок. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Рухлива гра.

 

 

 

50

ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Закріплення т/в ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Ведення м'яча у русі. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Навчальна гра. Вправи для віднов­лення дихання.

 

 

 

51

ОВ.ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Вдосконалення т/в ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Навчальна гра. Вправи для віднов­лення дихання.

 

 

 

52

ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи на формування постави.  Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Повторення т/в ведення м'яча у русі. Розподіл обов'язків між гравцями у захи­сті. Рухлива гра.

 

 

 

53

ОВ.ТМЗ.  ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП.  Прискорення на 15 м із різних стартових по­ложень за зоровим і звуковим сигналами. Закріплення т/в ведення м'яча у русі. Ведення м'яча з обведенням предметів. Рухлива гра на увагу.

 

 

 

54

ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вдосконалення т/в ведення м'яча у русі. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Вправи для запобігання плоско­стопості. Рухлива гра.

 

 

 

55

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Повторення т/в подвійного кроку. Навчальна гра. Вправи для віднов­лення дихання.

 

 

 

 

56

ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення на 15 м із різних стартових по­ложень за зоровим і звуковим сигналами. Закріплення т/в подвійного кроку. Ведення м'яча з обведенням предметів.

К.Н. -  із передач м'яча у стіну. Рухлива гра на увагу.

 

 

 

57

ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Серійні стрибки з діставанням високо підвіше­них предметів. Вдосконалення т/в подвійного кроку. К.Н. -  із кидків м'яча у кошик однією рукою від плеча (хлопці) та обома руками від грудей (дівчата). Навчальна гра. Ходьба у повільному темпі.

 

 

 

58

ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. «Човниковий» біг 4 х 5 м. Ведення м'яча з об­веденням предметів. Двостороння гра за спрощеними правилами.

Тематичне оцінювання з модуля баскетбол.

 

 

 

 

Гімнастика

 

 

 

 

 

59

ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами».

Роль народних та рухливих ігор у керуванні емоціями.

Гігієнічні вимоги до занять фізичними вправами .

Правила безпеки на уроках гімнастики. ЗРВ в русі. ЗФП.

Перекиди вперед. Рухливі ігри з бігом і стрибками.

 

 

 

60

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя». Естетичне виховання у процесі занять фізичними вправами.

 ЗРВ в русі.

 Перешикування з колони по одному в колону по чотири. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. ЗФП. Перекиди вперед.Стійки на голові й руках(хл).

Стійки на лопатках.Підтягування (хл).

Підтягування у висі лежачи (дв).

Нахили тулуба вперед із положення сидячи.

Рухливі ігри з бігом і стрибками.

 

 

 

61

ОВ.ТМЗ. Історія розвитку гімнастики в Україні.Загально-розвивальні вправи на місці без предмета. ЗФП.

Перекиди вперед. Стійки на голові й руках(хл)

Стійки на лопатках. Міст із положення лежачи.

Підтягування (хл).Підтягування у висі лежачи (дв).

Нахили тулуба вперед із положення сидячи.

Рухливі ігри з бігом і стрибками.

 

 

 

62

ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». 

Перешикування з колони по одному в колону по чотири. ЗФП.

Загально-розвивальні вправи на місці без предмета.

Повторення т/в впроав у рівновазі - Дівчата — стійка на носках, руки на пояс; 2-3 кроки на носках; поворот кругом; руки в сторони; мах лівою ногою, хлопок у долоні під нею; мах правою ногою, хлопок у долоні під нею; мах лівої (правої) поворот праворуч (ліворуч) на 90о; упор присівши на лівій  (правій); стійка «ноги нарізно», руки в сторони; упор присівши на правій (лівій), поворот праворуч (ліворуч) у положення випаду, руки в сторони; стійка на носках; руки в сторони; 2–3 швидкі кроки вперед; зіскок вигнувшись. Рухливі ігри з бігом і стрибками.

 

 

 

63

ОВ.ТМЗ. Перешикування в колону по два, чотири в колону по одному. Загально-розвивальні вправи на місці без предмета. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Закріплення т/в впроав у рівновазі - Дівчата — стійка на носках, руки на пояс; 2-3 кроки на носках; поворот кругом; руки в сторони; мах лівою ногою, хлопок у долоні під нею; мах правою ногою, хлопок у долоні під нею; мах лівої (правої) поворот праворуч (ліворуч) на 90о; упор присівши на лівій  (правій); стійка «ноги нарізно», руки в сторони; упор присівши на правій (лівій), поворот праворуч (ліворуч) у положення випаду, руки в сторони; стійка на носках; руки в сторони; 2–3 швидкі кроки вперед; зіскок вигнувшись. Рухливі ігри з предметами.

 

 

 

 

64

ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи на гімнастичній лаві. ЗФП.

Стрибки зі скакалкою.

Вдосконалення т/в вправ у рівновазі - Дівчата — стійка на носках, руки на пояс; 2-3 кроки на носках; поворот кругом; руки в сторони; мах лівою ногою, хлопок у долоні під нею; мах правою ногою, хлопок у долоні під нею; мах лівої (правої) поворот праворуч (ліворуч) на 90о; упор присівши на лівій  (правій); стійка «ноги нарізно», руки в сторони; упор присівши на правій (лівій), поворот праворуч (ліворуч) у положення випаду, руки в сторони; стійка на носках; руки в сторони; 2–3 швидкі кроки вперед; зіскок вигнувшись. Рухливі ігри з бігом і стрибками.

 

 

 

65

ОВ.ТМЗ. Правила безпеки на уроках гімнастики.

 Загально розвивальні вправи на гімнастичній лаві.

ЗФП.  Повторення т/вСтрибки зі скакалкою.

КН: Підтягування (кількість разів).

Рухливі ігри з бігом і стрибками.

 

 

 

66

ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Перешикування з колони по одному в колону по чотири.

ЗФП.  Закріплення т/в стрибки зі скакалкою. Комбінація з вивченими елементів на колоді.

Рухливі ігри з бігом і стрибками

 

 

 

67

ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Перешикування з колони по одному в колону по чотири.

ЗФП. Танцювальні вправи. Вдосконалення т/в стрибки зі скакалкою.

Рухливі ігри з бігом і стрибками

Тематичне оцінювання з модуля гімнастика.

 

 

 

 

 

Футбол

 

 

 

 

68

ОВ.ТМЗ. Правила безпеки на уроках  футболу.  Видатні футболісти України.

Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бі­гу.  ЗФП. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами.  Удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Повторення т/в ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість. Жонглювання м’ячем. Рухлива гра.

 

 

 

69

ОВ.ТМЗ.  Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу.  ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Закріплення т/в ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість. Жонглювання м’ячем.  Навчальна гра.

 

 

 

70

ОВ.ТМЗ.: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

  Комплекс ЗРВ у парах.  ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки з імітуванням удару головою.  Удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Вдосконалення т/в ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість. Жонглювання м’ячем. Рухлива гра.

 

 

 

71

ОВ.ТМЗ. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування.  Різновиди ходьби та бігу.  ЗФП.  Повторення т/в ударів по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому.  Удар  внутрішньою стороною підйому по м’ячу, що летить. Зупинка м’яча  грудьми. Жонглювання м’яча. Рухлива гра.

 

 

 

72

ОВ.ТМЗ. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування.  Різновиди ходьби та бігу.  ЗФП.  Закріплення т/в ударів по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому.  Удар  внутрішньою стороною підйому по м’ячу, що летить. Зупинка м’яча  грудьми. Жонглювання м’яча. Рухлива гра.

 

 

 

73

ОВ.ТМЗ. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування.  Різновиди ходьби та бігу.  ЗФП.  Вдосконалення т/в ударів по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому.  Удар  внутрішньою стороною підйому по м’ячу, що летить. Зупинка м’яча  грудьми. Жонглювання м’яча. Рухлива гра.

 

 

 

74

ОВ.ТМЗ. Олімпійські ігри у Давній Греції.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу.  ЗФП.  Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. Повторення т/в вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

Навчальна гра. Біг у чергуванні з ходьбою.

 

 

 

75

ОВ.ТМЗ. Дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні. ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП.  Стрибки з імітуванням удару головою.  Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. Закріплення т/в вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.Рухлива гра.

 

 

 

76

ОВ.ТМЗ.  Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Естафета з м'ячем.  ЗФП. Жонглювання м'ячем но­гою, стегном, головою.  Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. Вдосконалення т/в вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра.

 

 

 

77

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу.  ЗФП.  КН: Удари по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у задану половину футболь­них воріт з відстані 7 м (5 ударів).  Елемен­ти гри воротаря: кидки м'яча рукою. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання.

 

 

 

 

78

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП.  Естафета з м'ячем.  Обманні рухи «фінти»: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». Повторення т/в вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

 Вправи для фор­мування постави.  Рухлива гра.

 

 

 

79

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП.  Естафета з м'ячем.  Обманні рухи «фінти»: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». Закріплення т/в вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

 Вправи для фор­мування постави.  Рухлива гра.

 

 

 

80

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП.  Естафета з м'ячем.  Обманні рухи «фінти»: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». Вдосконалення т/в вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

 Вправи для фор­мування постави.  Рухлива гра.

 

 

 


 

81

ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

Загально-розвивальні вправи в русі біля опори.

Біг на витривалість 200 м. ЗФП.  

Повторення т/в передачи м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7 м. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку.  Рухливі ігри та естафети з м’ячем.

 

 

 

82

ОВ.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі біля опори.

Біг на витривалість 200 м.

ЗФП.  Закріплення т/в передачи м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7 м. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку.  Рухливі ігри та естафети з м’ячем.

 

 

 

83

ОВ.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі біля опори. ЗФП.  Жонглювання м’ячем. Вдосконалення т/в передачи м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7 м. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку.  Рухлива гра.

 

 

 

84

ОВ.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в парах і трійках. ЗФП.  Жонглювання м’ячем. Повторення т/в обманних рухів «фінтів»: «відходом», «зупинкою», «випадом».  Навчальна гра.

 

 

 

85

ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». 

Стрибки з імітуванням удару головою. ЗФП.  

Жонглювання м’ячем. Закріплення т/в обманних рухів «фінтів»: «відходом», «зупинкою», «випадом».  Групові тактичні дії з партнером у нападі. Навчальна гра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

86

ОВ.ТМЗ. сучасні Олімпійські ігри. Загально розвивальні вправи в парах і трійках. ЗФП. Жонглюванням м’ячем. Вдосконалення т/в обманних рухів «фінтів»: «відходом», «зупинкою», «випадом».  Навчальна гра.

Групові тактичні дії з партнером у нападі. Рухлива гра.

 

 

 

87

ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи в парах і трійках.

Прискорення та ривки з м’ячем. ЗФП.  Подолання смуги перешкод. КН: 4 передачі м’яча з місця на точність партнеру одним із ви­вчених способів з відстані 7 м. Групові тактичні дії з партнером у нападі. Навчальна гра.

 

 

 

88

ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи в парах і трійках.

ЗФП. Прискорення та ривки з м’ячем. Повторення т/в відбирання м’яча спереду, збоку, ззаду. Індивідуальні дії в нападі і захисті. Навчальна гра.

 

 

 

89

ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи в шеренгах. ЗФП. Прискорення та ривки з м’ячем.

Закріплення т/в відбирання м’яча спереду, збоку, ззаду. Індивідуальні дії в нападі і захисті. Навчальна гра.

 

 

 

90

ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами».

 ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Удари  в русі. Вдосконалення т/в відбирання м’яча спереду, збоку, ззаду. Індивідуальні дії в нападі і захисті. Тактика гри воротаря. Навчальна гра.

 

 

 

91

ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Біг на витривалість до 500 м.

ЗФП. Удари в русі. Передачі  м’яча на точність з місця вивченими способами. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті.

Тематичне оцінювання з модуля Футбол.

 

 

 

 

Легка атлетика

 

 

 

 

 

 

92

 

 

 

 ОВ.ТМЗ. Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Історія розвитку л/атлетики на Україні.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Повторення т/в повільного бігу з рівномірною швидкістю 500 м (хл.), 300 м (дівч.). Повторний біг 3х60 м (хл.), 2х60 (дівч.).  Рухлива гра.

 

 

 

 

 

 

 

93

ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».

 Фізичні якості, що розвиваються засобами легкої атлетики. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Закріплення т/в повільного бігу з рівномірною швидкістю 500 м (хл.), 300 м (дівч.). Повторний біг 3х60 м (хл.), 2х60 (дівч.).   Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра.

 

 

 

94

ОВ.ТМЗ. Легкоатлетичні види спорту. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Вдосконалення т/в повільного бігу з рівномірною швидкістю 500 м (хл.), 300 м (дівч.). Повторний біг 3х60 м (хл.), 2х60 (дівч.).  КН: Біг 60 м. Рухлива гра.

 

 

 

95

ОВ.ТМЗ. Історія розвитку легкої атлетики в Україні. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стрибок у довжину з розбігу. Вивчення т/в метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. Рухлива гра.

 

 

 

96

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі.  Різновиди ходь­би та бігу. ЗФП. Спеціальні вправи для метання. Стрибок у довжину з розбігу. Закріплення т/в метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. Рухлива гра.

 

 

 

97

ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». 

ЗРВ в русі.  Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Стрибок у довжину з розбігу. Вдосконалення т/в метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра.

 

 

 

98

ОВ.ТМЗ. Правила змагань з бігу на довгі дистанції.  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Повторний біг 2х60 м.  Біг у повіль­ному темпі. Рухлива гра.

 

 

 

99

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м.

Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із трьох кроків. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра.

 

 

 

100

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Повторний біг 2х60 м КН: Метання мячика у вертикальну ціль.Вправи для від­новлення дихання. Рухлива гра.

 

 

 

101

ОВ.ТМЗ. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ в русі. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку. Біг в повільному темпі 800 м (хл.), 500 м (дівч.) з рівномірною швидкістю. Вправи для за­побігання плоскостопості. Рухлива гра.

 

 

 

102

ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Спеціальні вправи для метання.  Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку. Біг в повільному темпі 800 м (хл.), 500 м (дівч.) з рівномірною швидкістю.

Вправи для формування постави.

Рухлива гра.

 

 

 

103

ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя».

 ЗРВ в русі.

ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Стрибкові вправи. КН: біг на витривалість без урахування часу. Рухлива гра.

Тематична з модуля легка атлетика.

Підбиття підсумків за семестр та за рік.

 

 

 

104

Резервний урок

 

 

 

105

Резервнийрок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дібрівна Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 вересня 2020
Переглядів
22037
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку