Урок з елементами футболу для учнів 6 класу передбачає використання ігрового методу з метою кращого засвоєння матеріалу учнями та зацікавленості до занять у процесі навчання різним технічним елементам.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Департамент освіти і науки
Луганської обласної державної адміністрації
Відділ освіти Лисичанської міської ради
КЗ « Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8
Лисичанської міської ради Луганської області ».
Ведення , зупинка та передачі м’яча
План-конспект
уроку фізичної культури з елементами
футболу у 6 класі
вчитель фізичної культури
КЗ «ЛСШ І-ІІІ ступенів №8»
Бєла Олена Миколаївна
Лисичанськ
2016
Тема. Ведення , зупинка та передачі м'яча
Мета уроку:
- навчити учнів основним елементам техніки гри у футбол
- удосконалювати функціональні можливості організму та розвивати фізичні якості школярів
- виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом. Розвивати морально-вольові якості
Завдання уроку
Інвентар: м'ячі футбольні, кеглі, малі ворота
Місце проведення: спортивна зала школи
Вводна частина (12-15 хвилин)
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичне забезпечення |
1 |
Шикування. Рапорт. Привітання. Повідомлення завдань уроку |
1 хв |
Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів |
2 |
Перевірка виконання домашнього завдання |
1 хв. |
Опитування. Назвати українські клуби, які володіють європейськими кубками. |
3 |
Замірювання ЧСС за 10 с |
30с |
Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень |
4 |
Виконання організаційних вправ |
30с |
Звернути увагу на чітке виконання перешикувань на місці |
5 |
Вправи із формування постави
Ходьба: - на носках; - на п'ятках; - випадами |
10-15с 10-15с 10-15с |
В русі , дистанція - 1 метр
Руки вгору Руки за голову Спину тримати рівно |
6 |
Біг звичайний змійкою |
2-3 хв |
Дистанція - два кроки |
7 |
Відновлення дихання |
20-30с |
Темп повільний Дихання глибоке |
8 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами а) в.п. - стійка нарізно, м'яч знизу 1,3 - підняти м'яч вгору (вдих) 2,4 - в.п б) в.п. - о.с.- м'яч перед грудьми 1,3 - підкинути м'яч вгору, плеснути в долоні 2,4 - спіймати м'яч в) в.п.- стійка ноги нарізно, м'яч угору 1,3 - нахил тулуба вперед 2,4 - в.п. г) в.п. - стійка ноги нарізно, м'яч у руках спереду 1 - поворот тулуба праворуч 2 - в.п. 3 - поворот тулуба ліворуч 4 - в.п. д) в.п. - сид ноги нарізно, м'яч у руках попереду 1,3 - нахил, руки уперед 2,4 - в.п е) в.п.- упор сидячи, м'яч утримувати гомілками-стопами 1,3- сид кутом, м'яч утримувати гомілками-стопами. 2,4-в.п. ж) в.п. - о.с., м'яч униз 1,3 - присід, м'яч уперед 2,4 - в.п. з) в.п - м'яч на підлозі 1 - стрибок уперед через м'яч; 2 - стрибок назад; 3 - стрибок вправо; 4 - стрибок вліво |
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6 разів |
На місці в трьох колонах
Руки в ліктях не згинати
М'яч підкидати не дуже високо
Руки в ліктях не згинати
Під час поворотів ноги в колінах не згинати
Під час нахилу не округлювати спину, дивитись на м'яч.
Руки і коліна не згинати
Під час присіду не нахилятися вперед
Ноги в колінах сильно не згинати |
9 |
Загальнорозвивальні вправи в русі: - коловороти руками; з підскоками на двох ногах
- махи ногами; з поворотами тулубу
- повороти тулубу вправо, вліво; вниз
- біг приставними кроками правим; лівим
- біг перехресними кроками правим; лівим
- біг з високим підніманням стегна, прискорення
- біг с закиданням гомілки назад; прискорення
- прискорення |
15-20м
15-20м
15-20м
15-20м
15-20м
15-20м
15-20м
15-20м |
Руки в ліктях не згинати. Вправу виконувати з максимальною амплітудою
Не згинати коліна
Темп середній
До першої фішки - правим, до другої - лівим
До першої фішки - правим, до другої - лівим
Стежити за роботою рук і ніг
Виконувати вправу з максимальною частотою
Діти з ослабленим станом здоров'я виконують звичайний біг |
10 |
Повільна ходьба. Перешикування. |
20-30с |
|
11 |
Замірювання ЧСС за 10с |
30с |
120-140 ударів за хвилину |
Основна частина (22-28 хвилин)
1 |
Ведення м'яча внутрішньою стороною стопи:
а) ведення м'яча з передачею внутрішньою стороною стопи;
б) ведення м'яча з передачею зовнішньою стороною стопи;
в) ведення м'яча з зупинкою підошвою;
г) ведення м'яча з зупинкою підошвою і передачею внутрішньою стороною стопи. |
3-4 хв
|
Поєднувати зупинки і передачі. Не відпускати м'яча далі одного метра від гравця
Під час зупинки підошвою слідкувати щоб п'ятка була нижча за носок |
2 |
Удари по м’ячу головою
|
1-2 хв |
Виконують в парах. Учні виконують накидання м'яча на голову учню в протилежній колоні |
3 |
Укидання м'яча на точність із зупинкою, підйомом та передачею внутрішньою стороною стопи. |
1-2 хв |
Не відривати п'яток від підлоги під час укидання м'яча |
4 |
Передачі м'яча внутрішньою стороною стопи (через умовні ворота) |
3-4 хв |
Виконувати по черзі. Поєднувати зупинки і передачі м'яча |
5 |
Гра «Зміна місць у колі з центровим» |
12 передач |
Учні стоять по колу, у центрі гравець з м'ячем. Він передає його одному із учнів і біжить до місця будь - якого іншого учня, який має залишити своє місце і зайняти місце у центрі. |
6 |
Естафета з бігом навколо фішок «Виклик номерів» |
2-3 хв |
Вчитель називає номер. Учень, який має цей номер, вибігає, бере м'яч і обводить його навколо кеглі та повертається назад. |
7 |
Естафета « Ведення м'яча змійкою» |
2-3 хв |
Учні виконують ведення м'яча до кеглі. Обводять її та продовжують ведення далі. Назад повертаються в такий же спосіб |
8 |
Замірювання ЧСС за 10с |
30с |
До 140 ударів за 1 хвилину |
Заключна частина ( 3-4хвилин)
1 |
Шикування |
20-30с |
Фронтальний метод. В одну шеренгу |
2 |
Вправи на відновлення дихання в русі: - легкий біг;
- ходьба |
1-1,5 хв |
В обхід залу. Дихання глибоке
Під час ходьби рухи руками вгору, вниз розслаблено. |
3 |
Шикування у шеренгу |
20с |
|
4 |
Замірювання ЧСС за 10с |
30с |
До 100 ударів за 1 хвилину |
5 |
Підбиття підсумків уроку |
20-30с |
Відзначити кращих учнів |
6 |
Домашнє завдання |
20-30с |
Стрибки через скакалку протягом 1 хвилини. Жонглювання м'ячем |
7 |
Прощання та організований вихід із спортивного залу |
|
|