Урок баскетболу 6 клас
Завдання уроку:
1.Навчити техніці кидка м'яча в кільце з місця.
2.Закріпити навички виконання ловіння і передачі обома руками від грудей і ведення різними способами кроком і бігом.
3.Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності.
4.Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.
Урок баскетболу
6 клас
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м’ячі баскетбольні, фішки, таблиці, схеми, відкритки, свисток.
Змішаний тип уроку
Вчитель фізичної культури Мукачівської гімназії: Дьорка М.П.
Частина уроку |
ЗМІСТ |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (12-13 хв.)
Основна частина (26 хв.)
Заключна частина (3-3,5хв.) |
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Перешикування класу в 2 шеренги.
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Розподіл класу на 5 груп.
Вимірювання ЧСС за 10с.
|
До 1,5 хв.
20 с.
До 1 хв.
2 хв.
10-12 хв.
6-7 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
8 хв. 8-10 передач
5-6 передач кожною
8-10 передач
8-10 передач
10 хв. 5-8 раз
3-4 рази 5-8 раз
8 хв.
1 раз
1 раз
1 раз 1 раз
1 хв.
1 хв.
1 хв.
30 с.
|
В одну шеренгу за зростом. Рапорт чергового учня.
Виконувати вправи чітко за командою вчителя.
Чіткість та узгодженість виконання. Розподілитись на перший – другий.
У колону по одному, дистанція 2 кроки. Активні рухи руками, слідкувати за диханням.
Дистанції 2-3 кроки. Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.
Учні. віднесені до СМГ – ходять, перевіряють ЧСС в окремих учнів.
Широка амплітуда рухів.
Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.
Виконувати плавно.
Не нахилятися.
Повільний темп і амплітуда.
Акцент на дихання.
Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.
Учні. віднесені до СМГ виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю, контролюють ЧСС в окремих учнів.
Вправи виконувати на щити, 2 відділення дівчаток та 2 хлопців, СМГ (виконують вправи із зменшеним дозуванням)-почергово.
Клас поділити на дві рівносильні команди. Вести облік набраних очок команд. Виконувати кидки м’яча в кошик до попадання в нього. Учні. віднесені до СМГ допомагають в здійсненні суддівства, контролюють ЧСС в окремих учнів.
У спокійному темпі не порушуючи стрій. За командою міняти положення рук. Говорячи одне, показувати інше. Вірно буде те, що говорилось.
Оцінити учнів за виконання кидків, назвати команду - переможця естафет.
Повторити техніку подвійного кроку
|