Урок.Конспект уроку баскетболуу 6 класі

Про матеріал

Урок баскетболу 6 клас

Завдання уроку:

1.Навчити техніці кидка м'яча в кільце з місця.

2.Закріпити навички виконання ловіння і передачі обома руками від грудей і ведення різними способами кроком і бігом.

3.Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності.

4.Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.

Перегляд файлу

 

 

Урок баскетболу

6 клас

 

 

Завдання уроку:

  1. Навчити техніці кидка м’яча в кільце з місця.
  2. Закріпити навички виконання ловіння і передачі обома руками від грудей і ведення різними способами кроком і бігом.
  3. Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності.
  4. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.

 

Місце проведення: спортивна зала.

 

Інвентар: мячі баскетбольні, фішки, таблиці, схеми, відкритки, свисток.

 

Змішаний тип уроку

 

Вчитель фізичної культури Мукачівської гімназії:         Дьорка М.П.


Частина уроку

ЗМІСТ

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

FAVORI2

Підготовча частина

(12-13 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2

Основна частина

(26 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2Заключна частина

(3-3,5хв.)

  1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

  1. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

  1. Стройові вправи:
  • повороти на місці,
  • перешикування з колони по одному, по двоє та навпаки.

 

  1. Різновиди ходьби:
  • на носках, руки за голову;
  • на п’ятках, руки за спиною;
  • на зовнішній стороні ступні, руки на поясі;
  • у півприсіді, присіді, руки на колінах;
  • спортивна ходьба;
  • перехід в біг в повільному темпі;

 

  1. Різновиди бігу, стрибків:
  • біг змійкою;
  • біг спиною вперед;
  • галопом лівим та правим боком, імітуючи передачу мяча від грудей;
  • біг з високим підніманням колін до випрямлених долонь;

 

Перешикування класу в 2 шеренги.

 

  1. Загально-розвивальні вправи в парах:

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.

 

  1. В.п.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво-вправо.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.

 

  1. В.п. – О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.

 

  1. В.п. – присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

 

  • Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці.

 

  • Ведення м’яча лівою та правою рукою на місці з передачею від грудей партнеру.

 

  • Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі з передачею від грудей партнеру по команді.

  • Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.

 

Розподіл класу на 5 груп.

 

  • Кидок м’яча в щит, наступний учень ловить його.
  • Кидок м’яча в кільце з місця.
  • Кидок м’яча в кільце після передачі від партнера.

 

  • Естафети з використанням вивчених елементів:
    • передав-присів;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ведення мяча навколо осі: 1- вправо, 2- вліво;
  • ведення м’яча із зміною напряму;
  • ведення мяча з кидком мяча в кошик.

 

  1. Ходьба в колону по одному.

 

  1. Вправи на увагу.

 

Вимірювання ЧСС за 10с.

 

  1. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів.

 

  1. Домашнє завдання.

 

До 1,5 хв.

 

 

20 с.

 

 

 

 

До 1 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

10-12 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

 

 

8 хв.

8-10 передач

 

 

5-6 передач кожною

 

8-10 передач

 

 

 

 

 

 

 

8-10 передач

 

 

10 хв.

5-8 раз

 

3-4 рази

5-8 раз

 

 

8 хв.

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 раз

 

1 раз

1 раз

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

30 с.

 

В одну шеренгу за зростом.

Рапорт чергового учня.

 

Виконувати вправи чітко за командою вчителя.

 

 

 

Чіткість та узгодженість виконання.

Розподілитись на перший – другий.

 

 

У колону по одному, дистанція 2 кроки.

Активні рухи руками, слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

Дистанції 2-3 кроки.

Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.

 

Учні. віднесені до СМГ – ходять, перевіряють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

Широка амплітуда рухів.

 

 

Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.

 

 

 

 

Виконувати плавно.

 

 

Не нахилятися.

 

 

 

 

 

Повільний темп і амплітуда.

 

 

Акцент на дихання.

 

 

 

 

Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.

 

Учні. віднесені до СМГ виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю, контролюють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконувати на щити, 2 відділення дівчаток та 2 хлопців, СМГ (виконують вправи із зменшеним дозуванням)-почергово.

 

 

 

 

Клас поділити на дві рівносильні команди.

Вести облік набраних очок команд.

Виконувати кидки мяча в кошик до попадання в нього.

Учні. віднесені до СМГ допомагають в здійсненні суддівства, контролюють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У спокійному темпі не порушуючи стрій.

За командою міняти положення рук. Говорячи одне, показувати інше. Вірно буде те, що говорилось.

 

Оцінити учнів за виконання кидків, назвати команду - переможця естафет.

 

Повторити техніку подвійного кроку

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. qqweqe wqeqwe
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. qeqweq qweqeqe
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. qdqwdqwd qwdqwd
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
1359
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку