КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
З ФІЗИКИ
11 КЛАС
Кількість годин за рік – 105 год
Кількість годин на тиждень – 3 год на тиждень
І семестр (48 год, 3 год на тиждень)
№ з/п |
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Домашнє завдання |
|
|
10-А |
10-Б |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ І. ЕЛЕКТРОДИНАМІКА |
|||||
|
ПОСТІЙНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ |
|||||
1. |
1. |
|
|
Електричний струм, електричне коло. Постійний струм. Джерела струму. |
Оперує поняттями та термінами: електричний струм, джерело струму. |
§1 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.1 (1-2) – письмово. |
2. |
2. |
|
|
Визначення електричного опору кола з послідовним і паралельним з’єднанням провідників. Вимірювання в електричних колах, шунти та додаткові опори. |
Оперує поняттями та термінами: закон Ома, шунт, додатковий опір. |
§2 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.2 (4-5) – письмово. |
3. |
3. |
|
|
Закон Ома для ділянки кола. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування знань про постійний струм, електричне поле. |
§1-2 – повт., Впр.1 (3), 2 (6-7) – письмово, підг. до л/р роздрук. (або ст. 49) |
4. |
4. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 142. Експериментальна робота №1. Розширення меж вимірювання амперметра та вольтметра. |
Складає прості електричні кола; вимірює силу струму, напругу, опір; дотримується правил безпеки при застосуванні електричних пристроїв. |
§1-2 – повт., Впр.2 (1-3, 8) – письмово |
5. |
5. |
|
|
Робота та потужність електричного струму, теплова дія струму. Безпека під час застосування електричних пристроїв. |
Оперує поняттями та термінами: робота та потужність струму. |
§3 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.3 (1-3) – письмово. |
6. |
6. |
|
|
Робота та потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування знань закону Джоуля—Ленца. |
§3 – повт., Впр.3 (4-5) – письмово |
7. |
7. |
|
|
Електрорушійна сила (ЕРС). Закон Ома для повного кола. Коротке замикання.
Демонстрації: 1. Залежність електричного струму від ЕРС джерела та повного опору кола. |
Оперує поняттями та термінами: закон Ома. |
§4 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.4 (1-2) – письмово. |
8. |
8. |
|
|
Закон Ома для повного кола. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування знань закону Ома для повного кола. |
§4 – повт., Впр.4 (3-4) – письмово, підг. до л/р ст. 50 |
9. |
9. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 142. Експериментальна робота №2. Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму. |
Складає прості електричні кола; вимірює силу струму, напругу, опір, ЕРС; дотримується правил безпеки при застосуванні електричних пристроїв. |
§4 – повт., Впр.4 (5) – письмово |
10. |
10. |
|
|
Електричний струм у металах. Надпровідність. |
Оперує поняттями та термінами: вільні носії заряду, надпровідність. |
§5 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.5 (1-2) – письмово, підг. до л/р ст. 52 |
11. |
11. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 142. Експериментальна робота № 3. Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу. |
Складає прості електричні кола; вимірює силу струму, напругу, опір; дотримується правил безпеки при застосуванні електричних пристроїв. |
§5 – повт., Впр.5 (3) – письмово |
12. |
12. |
|
|
Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів. Електроліз, закони електролізу. |
Оперує поняттями та термінами: електроліз, закони електролізу. |
§6 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.6 (2-3) – письмово. |
13. |
13. |
|
|
Електричний струм у металах, розчинах і розплавах електролітів. Розв’язування задач. |
|
§5-6 – повт., Впр.5 (4-5), 6 (1,4) – письмово |
14. |
14. |
|
|
Електричний струм у газах. Типи самостійного розряду в газах. Застосування електричного струму в різних середовищах. |
|
§7 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.7 (1-3) – письмово. |
15. |
15. |
|
|
Термоелектронна емісія та струм у вакуумі, його застосування. Принцип дії електронно-вакуумних приладів на прикладі вакуумного діоду. |
Оперує поняттями та термінами: термоелектронна емісія. |
§8 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.8 (1,3) – письмово. |
16. |
16. |
|
|
Власна й домішкова провідність напівпровідників, електронно-дірковий перехід і його властивості. Напівпровідниковий діод. Напівпровідникові технології та елементна база сучасної обчислювальної техніки. В.Є. Лашкарьов – перший дослідник p-n переходу. |
Оперує поняттями та термінами: електронно-дірковий перехід. |
§9– вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.9 – письмово. |
17. |
17. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Постійний електричний струм». |
Оцінює результати застосування законів електрики в техніці, медицині та побуті, розуміє важливість вивчення цих законів. |
§1-9 – повт., ст.54 див., підг. до к/р. |
18. |
18. |
|
|
Контрольна робота №1 з теми «Постійний електричний струм». |
|
§1-9 – повт., тест ст.55. |
Тематична №1 |
||||||
|
ЕЛЕКТРОМАГНЕТИЗМ |
|||||
19. |
1. |
|
|
Магнітна взаємодія та магнітне поле. Індукція магнітного поля. Взаємодія струмів. Магнітне поле соленоїда. |
Оперує поняттями та термінами: магнітне поле, індукція магнітного поля.
|
§10 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.10 (1-4) – письмово. |
20. |
2. |
|
|
Сила Ампера. Магнітний момент рамки зі струмом. Застосування дії магнітного поля на рамку зі струмом в електровимірювальних приладах та електродвигунах.
Демонстрації: 1. Дія магнітного поля на струм. 2. Взаємодія котушок зі струмом. |
Оперує поняттями та термінами: сила Ампера. |
§11 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.11 (1-2) – письмово. |
21. |
3. |
|
|
Сила Ампера. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування знань формули сил Ампера. |
§11– повт., Впр.11 (3-4) – письмово + (5) – дод. оц. |
22. |
4. |
|
|
Сила Лоренца. Рух зарядженої частинки в однорідному магнітному полі. |
Оперує поняттями та термінами: сила Лоренца; |
§12 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.12 (1-3) – письмово. |
23. |
5. |
|
|
Сила Лоренца. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування знань формули сили Лоренца на рух заряджених частинок у однорідному магнітному полі. |
§12 – повт., Впр.12 (4-6) – письмово |
24. |
6. |
|
|
Досліди М. Фарадея. Електромагнітна індукція. Правило Ленца. Закон електромагнітної індукції. Вихрове (індукційне) електричне поле. Вихрові струми.
Демонстрації: 1. Електромагнітна індукція, правило Ленца. 2. Закон електромагнітної індукції. 3. Вихрові струми. |
Оперує поняттями та термінами: електромагнітна індукція, правило Ленца, закон електромагнітної індукції, вихрове електричне поле, вихрові струми. |
§13 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.13 (1-2,6) – письмово. |
25. |
7. |
|
|
Електромагнітна індукція. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування знань правило Ленца, закон електромагнітної індукції. |
§13 – повт., Впр.13 (3-5) – письмово + (7) – дод.оц. |
26. |
8. |
|
|
Самоіндукція. ЕРС самоіндукції, індуктивність. Енергія магнітного поля котушки зі струмом.
Демонстрації: 1. Явище самоіндукції. 2. Енергія магнітного поля |
Оперує поняттями та термінами: самоіндукція, індуктивність, енергія магнітного поля; |
§14 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.14 (1,3-4) – письмово. |
27. |
9. |
|
|
Індуктивність. Енергія магнітного поля. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування знань на застосування індуктивності, на обчислення енергії магнітного поля. |
§14 – повт., Впр.14 (2,5-6) – письмово |
28. |
10. |
|
|
Магнітні властивості речовини. Діа-, пара- і феромагнетики. Залежність магнітних властивостей речовини від температури. Застосування магнітних матеріалів.
Демонстрації: 1. Залежність індуктивності котушки від речовини осердя. |
Оперує поняттями та термінами: діа-, пара- і феромагнетики. |
§15 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.15 – письмово. |
29. |
11. |
|
|
Електромагнітне поле. Гіпотеза Д. Максвелла. Взаємозв’язок електричного та магнітного полів як прояв існування електромагнітного поля. |
|
§16 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.16 – письмово. |
30. |
12. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Електромагнетизм». |
Оцінює результати застосування законів електромагнетизму в техніці, медицині та побуті, розуміє важливість вивчення цих законів. |
§10-16 – повт., ст.93 див., підг. до к/р. |
31. |
13. |
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Електромагнетизм». |
|
§10-16 – повт., тест ст.94. |
Тематична №2 |
||||||
|
РОЗДІЛ ІІ. ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ КОЛИВАННЯ ТА ХВИЛІ |
|||||
32. |
1. |
|
|
Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що характеризують коливання. |
|
§17 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.17(1-3) – письмово + експ.завд. ст.99 |
33. |
2. |
|
|
Коливальний контур. Виникнення вільних електромагнітних коливань. Гармонічні електромагнітні коливання. Формула Томсона. Перетворення енергії під час вільних електромагнітних коливань.
Демонстрації: 1. Вільні електромагнітні коливання низької частоти в коливальному контурі.
|
Оперує основними поняттями та термінами: коливальний контур, вільні електромагнітні коливання, формула Томсона. |
§18 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.18 (1,3) – письмово. |
34. |
3. |
|
|
Електромагнітні коливання. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування формули Томсона. |
§17-18 – повт., Впр.17 (4), 18 (2,4) – письмово + (5) – дод.оц. |
35. |
4. |
|
|
Змінний струм як вимушені електромагнітні коливання.
Демонстрації: 1. Принцип дії генератора змінного струму. 2. Осцилограма змінного струму. |
Оперує основними поняттями та термінами: вимушені електромагнітні коливання. |
§19 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.19 (1,3) – письмово. |
36. |
5. |
|
|
Змінний струм. Розв’язування задач. |
|
§19 – повт., Впр.19 (2,4) – письмово |
37. |
6. |
|
|
Конденсатор і котушка в колі змінного струму. Активний, ємнісний та індуктивний опори. Робота й потужність змінного струму. Діючі значення напруги та сили струму. |
Оперує основними поняттями та термінами: діючі значення напруги та сили струму; активний, ємнісний, індуктивний опори; робота та потужність змінного струму. |
§20 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.20 (1,4) – письмово. |
38. |
7. |
|
|
Закони змінного струму. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування діючих значень сили струму та напруги. |
§20 – повт., Впр.20 (3,5) – письмово, підг. до л/р ст. 134 |
39. |
8. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 142. Експериментальна робота № 4. Вимірювання індуктивності котушки. |
Дотримується правил безпеки при застосуванні електричних пристроїв. |
§20 – повт., Впр.20 (4) – письмово |
40. |
9. |
|
|
Трансформатор. Виробництво, передача та використання енергії змінного струму. |
Оперує основними поняттями та термінами: трансформатор. |
§21 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.21 (1,3) – письмово. |
41. |
10. |
|
|
Трансформатор. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування коефіцієнта трансформації. |
§21 – повт., Впр.21 (2,4-5) – письмово |
42. |
11. |
|
|
Електромагнітні хвилі, їх утворення та поширення. Висновки з теорії Максвелла, досліди Герца. Швидкість поширення електромагнітних хвиль.
Демонстрації: 1. Випромінювання та приймання електромагнітних хвиль, їх властивості. |
Пояснює утворення електромагнітних хвиль.
|
§22 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.22 (2,4,7,11) – письмово. |
43. |
12. |
|
|
Принципи радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та телебачення. |
Оперує основними поняттями та термінами: модуляція, принципи радіотелефонного зв’язку; пояснює принципи радіотелефонного зв’язку. |
§23 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.23 (1,3,6) – письмово.
|
44. |
13. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Електромагнітні коливання та хвилі». |
Виявляє ставлення та пояснює застосування вільних електромагнітних коливань, змінного струму та радіохвиль у сучасній техніці; оцінює проблеми сучасної енергетики, зокрема пов’язані з передаванням електроен. на великі відстані. |
§17-23 – повт., ст.136 див., підг. до к/р. |
45. |
14. |
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Електромагнітні коливання та хвилі». |
|
§17-23 – повт., тест ст.137, підг. до н/пр. ст.256 (Р.І) |
46. |
15. |
|
|
Навчальний проект. |
|
Підг. до н/пр. ст.256 (Р.І) |
47. |
16. |
|
|
Навчальний проект. |
|
Підг. до н/пр. ст.256-257 (Р.ІІ) |
48. |
17. |
|
|
Навчальний проект. |
|
§1-23 – повт. |
Тематична №3 |
||||||
Семестр І |
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
З ФІЗИКИ
11 КЛАС
Кількість годин за рік – 105 год
Кількість годин на тиждень – 3 год на тиждень
ІІ семестр (57 год, 3 год на тиждень)
№ з/п |
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Домашнє завдання |
|
|
10-А |
10-Б |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИКА |
|||||
|
ГЕОМЕТРИЧНА ОПТИКА |
|||||
49. |
1. |
|
|
Розвиток уявлень про природу світла. Світло як електромагнітна хвиля. Поширення, поглинання та розсіювання світла. Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла. |
Оперує основними поняттями: корпускулярно-хвильовий дуалізм світла. |
§24 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.24 (1,3,4) – письмово. |
50. |
2. |
|
|
Геометрична оптика як граничний випадок хвильової. Закони геометричної оптики: відбивання світла. Отримання зображень.
Демонстрації: 1. Відбивання світла. |
Оперує основними поняттями геометричної оптики: світловий промінь, закони відбивання, зображення. |
§25 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.25 (1,3,5) – письмово. |
51. |
3. |
|
|
Відбивання світла. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування законів геометричної оптики. |
§24-25 – повт., Впр.24 (5), 25(2,4) – письмово. |
52. |
4. |
|
|
Закони геометричної оптики: заломлення світла. Показник заломлення, його зв’язок зі швидкістю світла в середовищі. Рефракція та міражі.
Демонстрації: 1. Заломлення світла. 2. Повне відбивання світла. 3. Світловоди. |
Оперує основними поняттями геометричної оптики: заломлення, показник заломлення, повне відбивання, рефракція. |
§26 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.26 (1,3) – письмово. |
53. |
5. |
|
|
Заломлення світла. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування законів геометричної оптики. |
§26 – повт., Впр.26 (2,4,5) – письмово, підг. до л/р ст. 203 |
54. |
6. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 145. Експериментальна робота № 5. Дослідження заломлення світла. |
Користується оптичними приладами. |
§26 – повт., Впр.26 (6-7) – письмово. |
55. |
7. |
|
|
Лінзи.
Демонстрації: 1. Отримання зображень за допомогою лінзи. |
Оперує основними поняттями геометричної оптики: лінзи. |
§27(п.1-3) – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.27 (3(а)) – письмово. |
56. |
8. |
|
|
Побудова зображень у лінзах. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування законів геометричної оптики. |
§27 – повт., Впр.27 (3(б,в)) – письмово. |
57. |
9. |
|
|
Лінзи. |
Оперує основними поняттями геометричної оптики: лінзи. |
§27(п.4-5) – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.27 (1) – письмово. |
58. |
10. |
|
|
Формула тонкої лінзи. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування законів геометричної оптики. |
§27 – повт., Впр.27 (2,4) – письмово, підг. до л/р ст. 204 |
59. |
11. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 145. Експериментальна робота № 6. Дослідження заломлення світла. |
Користується оптичними приладами. |
§27 – повт., Впр.27 (5) – письмово. |
60. |
12. |
|
|
Оптичні системи та оптичні прилади. |
Оперує основними поняттями геометричної оптики: лінзи; розв’язує задачі на розрахунки оптичних систем. |
§28 – вивч., Впр.28 (1-2,4) – письмово, підг. до л/р роздр. |
61. |
13. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 145. Експериментальна робота № 7. Дослідження оптичних систем, що складаються із дзеркал і лінз. |
Користується оптичними приладами. |
§28 – повт., Впр.28 (3,5) – письмово |
62. |
14. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Геометрична оптика». |
Пояснює роль і принципи застосування оптичних приладів у сучасній техніці та медицині. |
§24-28 – повт., ст.208 (п.1-2) див., підг. до к/р. |
63. |
15. |
|
|
Контрольна робота №4 з теми «Геометрична оптика». |
|
§24-28 – повт., тест ст.209 (завд.1-2) |
Тематична №4 |
||||||
|
ХВИЛЬОВА ОПТИКА |
|||||
64. |
1. |
|
|
Дисперсія. Спектроскоп. Неперервний спектр світла.
Демонстрації: 1. Дисперсія світла, отримання неперервного спектру. |
Оперує поняттями хвильової та квантової оптики: спектроскоп; розв’язує задачі на зв’язок довжини та частоти світлової хвилі. |
§29 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.29 (1,3,5) – письмово. |
65. |
2. |
|
|
Інтерференція світла. Когерентність світлових хвиль. Особливості лазерного випромінювання.
Демонстрації: 1. Інтерференція світла. |
Оперує поняттями хвильової та квантової оптики: когерентність, інтерференція світла. |
§30 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.30 (1,3) – письмово. |
66. |
3. |
|
|
Інтерференція світла. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на умови інтерференційних максимумів і мінімумів. |
§30 – повт., Впр.30 (2,4-5) – письмово. |
67. |
4. |
|
|
Дифракція світла. Дифракційні ґратки. Принцип Гюйгенса—Френеля.
Демонстрації: 1. Дифракція світла на перешкодах різної форми та різних розмірів. |
Оперує поняттями хвильової та квантової оптики: дифракція світла, принцип Гюйгенса—Френеля, дифракційні ґратки. |
§31 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.31 (2-3) – письмово. |
68. |
5. |
|
|
Дифракція світла. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування формули дифракційних ґраток. |
§30-31– повт., Впр.31 (1,4-5) – письмово, підг. до л/р роздр. |
69. |
6. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 145. Експериментальна робота № 8. Спостереження інтерференції та дифракції світла. |
Користується оптичними приладами. |
§30-31 – повт., Впр.30 (6) – письмово, підг. до л/р ст. 206 |
70. |
7. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 145. Експериментальна робота № 9. Визначення довжини світлової хвилі. |
Користується оптичними приладами, вимірює довжину світлової хвилі. |
§30-31 – повт., експ. завд. ст.177 |
71. |
8. |
|
|
Поляризація світла. Поляроїди. |
|
§32 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.32 (1,3,5) – письмово. |
72. |
9. |
|
|
Спектр випромінювання абсолютно чорного тіла. Формула Планка. Квантові властивості світла. Світлові кванти. Стала Планка. |
Оперує поняттями хвильової та квантової оптики: квант, фотон, стала Планка. |
§33 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.33 (1,3,5) – письмово. |
73. |
10. |
|
|
Квантові властивості світла. Розв’язування задач. |
|
§33 – повт., Впр.33 (2,4,6,7) – письмово. |
74. |
11. |
|
|
Фотоефект. Досліди О.Г. Столєтова. Закони фотоефекту. Теорія Ейнштейна, рівняння фотоефекту. Фотон. Фоторезистори та фотоелементи. Застосування фотоефекта, сонячні батареї.
Демонстрації: 1. Фотоелектричний ефект. |
Оперує поняттями хвильової та квантової оптики: фотоефект, закони фотоефекту, рівняння Ейнштейна для фотоефекту. |
§34 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.34 (1,2,5) – письмово. |
75. |
12. |
|
|
Закони фотоефекту. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на рівняння Ейнштейна для фотоефекту. |
§34 – повт., Впр.34 (3,7-9) – письмово. |
76. |
13. |
|
|
Шкала електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів. Електромагнітні хвилі в природі та техніці. |
Оперує поняттями хвильової та квантової оптики: рентгенівське випромінювання, шкала електромагнітних хвиль, корпускулярно-хвильовий дуалізм світла. |
§35 – повт., Впр.35 (1-4) – письмово. |
77. |
14. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хвильова оптика». |
Розуміє єдність законів, що описують світлові хвилі та інші електромагнітні випромінювання. |
§29-35 – повт., ст.208 (п.3-5) див., підг. до к/р. |
78. |
15. |
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Хвильова оптика». |
|
§29-35 – повт., тест ст.209 (завд.3-4) |
Тематична №5 |
||||||
|
РОЗДІЛ IV. АТОМНА ТА ЯДЕРНА ФІЗИКА |
|||||
79. |
1. |
|
|
Розвиток уявлень про атоми. Дослід Резерфорда. Планетарна модель атома, її якісне обґрунтування на основі постулатів Бора. Енергетичні рівні атома. Гіпотеза де Бройля. Корпускулярно-хвильовий дуалізм як загальна властивість матерії. |
Оперує поняттями та термінами: планетарна модель атома, квантові постулати Бора, енергетичні рівні атомів, лазери, корпускулярно-хвильовий дуалізм. |
§36 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.36 (1,3) – письмово |
80. |
2. |
|
|
Постулати Бора. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на застосування квантових постулатів Бора, формули де Бройля. |
§36 – повт., Впр.36 (2,4-5) – письмово |
81. |
3. |
|
|
Випромінювання та поглинання світла атомами. Лінійчасті спектри. |
Оперує поняттями та термінами: лінійчаті спектри, спектральний аналіз. |
§37 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.37 – письмово. |
82. |
4. |
|
|
Принцип дії лазера. |
|
§38 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.38 (1-4) – письмово |
83. |
5. |
|
|
Взаємодії між нуклонами в ядрі, стійкість атомних ядер. Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас. |
Оперує поняттями та термінами: енергія зв’язку атомного ядра, дефект мас. |
§39 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.39 (1,2,4) – письмово |
84. |
6. |
|
|
Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас. Розв’язування задач. |
Розв’язує задачі на енергію зв’язку атомних ядер і дефект мас. |
§39 – повт., Впр.39 (3,5,6) – письмово, підг. до л/р ст.213 |
85. |
7. |
|
|
Природна та штучна радіоактивність, види радіоактивного випромінювання. Закон радіоактивного розпаду. |
Оперує поняттями та термінами: радіоактивність, закон радіоактивного розпаду, період піврозпаду. |
§40 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.40 (1,3) – письмово |
86. |
8. |
|
|
Радіоактивність. Розв’язування задач. |
|
§40 – повт., Впр.40 (2,5) – письмово, підг. до л/р ст.250 |
87. |
9. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 145. Експериментальна робота № 10. Моделювання радіоактивного розпаду. |
|
§40 – повт., Впр.40 (4) – письмово |
88. |
10. |
|
|
Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання і захист від нього. Дозиметр.
Демонстрації: 1. Фотографії треків заряджених частинок. 2. Камера Вільсона. 3. Дозиметр. |
Вміє користуватися дозиметром. |
§41 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.41 (1-3) – письмово, підг. до л/р ст.252 |
89. |
11. |
|
|
Інструктаж з БЖ № 145. Експериментальна робота № 11. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями. |
|
§41 – повт., Впр.41 (4-5) – письмово |
90. |
12. |
|
|
Ядерні реакції, способи вивільнення ядерної енергії. Ланцюгова реакція поділу ядер і термоядерні реакції. Ядерний реактор, перспективи створення термоядерного реактора. |
Оперує поняттями та термінами: ланцюгова реакція поділу ядер, ядерний реактор. |
§42 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. Впр.42 (2-3) – письмово |
91. |
13. |
|
|
Ядерні реакції. Розв’язування задач. |
|
§42 – повт., Впр.42 (1,4-5) – письмово |
92. |
14. |
|
|
Елементарні частинки, їх класифікація. Поняття про фундаментальні взаємодії. |
Оперує поняттями та термінами: елементарні частинки. |
§43 – вивч., відповідати на питання в кінці параг. |
93. |
15. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Атомна та ядерна фізика». |
Аналізує явища, що свідчать про складну структуру атомів і атомних ядер, висловлює відношення до корпускулярно-хвильового дуалізму, до проблем сучасної ядерної енергетики; пояснює методи захисту від радіоактивного випромінювання. |
§36-43 – повт., див. ст.254, підг. до к/р. |
94. |
16. |
|
|
Контрольна робота №6 з теми «Атомна та ядерна фізика». |
|
§36-43 – повт., тест ст.255 |
Тематична №6 |
||||||
|
ДОСЯГНЕННЯ ФІЗИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
|||||
95. |
1. |
|
|
Запис та зчитування інформації за допомогою магнітних, твердотільних та інших носіїв. |
Оперує поняттями з різних розділів фізики для пояснення фізичних основ дії одного з названих досягнень сучасних технологій; демонструє вміння застосовувати переваги досягнень сучасних технологій; пояснює перспективи подальшого розвитку технологій на основі досягнень сучасної фізики. |
Доповідь |
96. |
2. |
|
|
Принцип роботи цифрового фотоапарату. |
Оперує поняттями з різних розділів фізики для пояснення фізичних основ дії одного з названих досягнень сучасних технологій; демонструє вміння застосовувати переваги досягнень сучасних технологій; пояснює перспективи подальшого розвитку технологій на основі досягнень сучасної фізики. |
Доповідь з елементами моделюв. |
97. |
3. |
|
|
Мобільний зв‘язок та GPS навігація. |
Оперує поняттями з різних розділів фізики для пояснення фізичних основ дії одного з названих досягнень сучасних технологій; демонструє вміння застосовувати переваги досягнень сучасних технологій; пояснює перспективи подальшого розвитку технологій на основі досягнень сучасної фізики. |
Доповідь з елементами моделюв. |
98. |
4. |
|
|
Прискорювачі елементарних частинок. |
Оперує поняттями з різних розділів фізики для пояснення фізичних основ дії одного з названих досягнень сучасних технологій; демонструє вміння застосовувати переваги досягнень сучасних технологій; пояснює перспективи подальшого розвитку технологій на основі досягнень сучасної фізики. |
Модель |
99. |
5. |
|
|
Рідкокристалічні дисплеї. |
|
Підг. до н/пр. ст.257 (Р.ІІІ) |
100. |
6. |
|
|
Навчальний проект. |
|
Підг. до н/пр. ст.257 (Р.ІІІ) |
101. |
7. |
|
|
Навчальний проект. |
|
Підг. до н/пр. ст.257 (Р.ІІІ) |
102. |
8. |
|
|
Навчальний проект. |
|
Підг. до н/пр. ст.258 (Р.ІV) |
103. |
9. |
|
|
Навчальний проект. |
|
Підг. до н/пр. ст.258 (Р.ІV) |
104. |
10. |
|
|
Навчальний проект. |
|
§24-43 – повт. |
105. |
11. |
|
|
Навчальний проект. |
|
|
Тематична №7 |
||||||
Семестр ІІ |
||||||
Річна |