Календарно-тематичне планування з фізики для спеціальних шкіл
для дітей сліпих та зі зниженим зором
(НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ СЛІПИХ ТА ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ,
(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2015 № 585) 8-10 КЛАСИ
укладач: Соколенко О.М., учитель фізики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» КЗ «ХСНВК ім. В. Г. Короленка», Київ - 2016
ФІЗИКА 10 клас І семестр |
||||||
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку, зміст |
||||
Повторення основних питань курсу фізики 9 класу (2 год.) |
||||||
1. |
|
Вступний інструктаж з БЖД. Магнітні явища |
||||
2. |
|
Світлові явища |
||||
Тема 1. Механічні та електромагнітні хвилі (9 год.) |
||||||
3. |
|
Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі |
||||
4. |
|
Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвук |
||||
5. |
|
Розв’язування задач |
||||
6. |
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі |
||||
7. |
|
Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі |
||||
8. |
|
Шкала електромагнітних хвиль |
||||
9. |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій |
||||
10. |
|
Розв’язування задач |
||||
11. |
|
Контрольна робота №1 «Механічні та електромагнітні хвилі» |
||||
Тема 2. Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики (12 год.) |
||||||
12. |
|
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи |
||||
13. |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання. Їхня фізична природа і властивості |
||||
14. |
|
Активність радіоактивної речовини |
||||
15. |
|
Розв’язування задач |
||||
16. |
|
Розв’язування задач |
||||
17. |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання |
||||
18. |
|
Розв’язування задач |
||||
19. |
|
Ланцюгова ядерна реакція поділу. Ядерна реакція |
||||
20. |
|
Розв’язування задач |
||||
21. |
|
Атомна енергетика України. Атомні електростанції. Екологічні проблеми атомної енергетики |
||||
22. |
|
Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір |
||||
23. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми |
||||
24. |
|
Контрольна робота №2 «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
||||
|
|
Тема 3. Рух і взаємодія. Закони збереження (34 год.) |
||||
25. |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху |
||||
26. |
|
Розв’язування задач |
||||
27. |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати |
||||
28. |
|
Розв’язування задач |
||||
29. |
|
Перший закон Ньютона |
||||
30. |
|
Узагальнення та систематизація знань. Підсумковий урок за І семестр. |
||||
Вчитель _____________________
ФІЗИКА 10 клас ІІ семестр |
||||||
31. |
|
Другий закон Ньютона |
||||
32. |
|
Третій закон Ньютона |
||||
33. |
|
Розв’язування задач |
||||
34. |
|
Закон всесвітнього тяжіння |
||||
35. |
|
Розв’язування задач |
||||
36. |
|
Рух тіла під дією кількох сил |
||||
37. |
|
Розв’язування задач |
||||
38. |
|
Розв’язування задач |
||||
39. |
|
Узагальнення знань з теми «Закони Ньютона» |
||||
40. |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
||||
41. |
|
Розв’язування задач |
||||
42. |
|
Розв’язування задач |
||||
43. |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
||||
44. |
|
Розв’язування задач |
||||
45. |
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
||||
46. |
|
Розв’язування задач |
||||
47. |
|
Розв’язування задач |
||||
48. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1. Вивчення закону збереження механічної енергії |
||||
49. |
|
Фундаментальні взаємодії в природі |
||||
50. |
|
Межі застосування фізичних законів і теорій |
||||
51. |
|
Фундаментальний характер законів збереження в природі |
||||
52. |
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах |
||||
53. |
|
Еволюція фізичної картини світу |
||||
54. |
|
Розвиток уявлень про природу світла |
||||
55. |
|
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес |
||||
56. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2. Вивчення закону збереження механічної енергії |
||||
57. |
|
Розв’язування задач |
||||
58. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми |
||||
59. |
|
Контрольна робота №4 «Рух і взаємодія. Закони збереження» (ч.2) |
||||
Тема 4. Фізика та екологія |
||||||
60. |
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини |
||||
61. |
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії |
||||
62. |
|
Альтернативні джерела енергії |
||||
63. |
|
Розв’язування задач |
||||
64. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми |
||||
65. |
|
Контрольна робота №5 «Фізика та екологія» |
||||
66. |
|
Повторення, узагальнення та систематизація знань |
||||
67. |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр. |
||||
68. |
|
Підсумковий урок за навчальний рік. |
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
Вчитель ____________________________