Фізика, 7 клас – 2 години на тиждень ( 70 годин)
№ п\п |
№ уроку в темі |
Дата |
Тема уроку |
|||
План |
Факт |
|||||
1 |
|
|
|
Вступ Фізика як навчальний предмет у школі |
||
Розділ 1. ФІЗИКА ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ |
||||||
2 |
1 |
|
|
Речовина і поле. |
||
3 |
2 |
|
|
Основні положення атомно-молекулярного вчення. Початкові відомості про будову атома. |
||
4 |
3 |
|
|
Фізичні тіла й фізичні явища. |
||
5 |
4 |
|
|
Фізичні величини та їх вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин. |
||
6 |
5 |
|
|
Л.р.№ 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу |
||
7 |
6 |
|
|
Л. р. № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів |
||
8 |
7 |
|
|
Л.р. № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами |
||
9 |
8 |
|
|
Контрольна робота №1 « Фізика як природнича наука. Пізнання природи» |
||
10 |
9 |
|
|
Захист навчальних проектів |
||
Розділ 2: Механічний рух |
||||||
11 |
1 |
|
|
Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. |
||
12 |
2 |
|
|
Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення. |
||
13 |
3 |
|
|
Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість рівномірного прямолінійного руху. |
||
14 |
4 |
|
|
Графіки руху |
||
15 |
5 |
|
|
Нерівномірний прямолінійний рух. Середня швидкість нерівномірного руху. |
||
16 |
6 |
|
|
Розв´язування задач |
||
17 |
7 |
|
|
Розв´язування задач |
||
18 |
8 |
|
|
Самостійна робота |
||
19 |
9 |
|
|
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання. |
||
20 |
10 |
|
|
Л.р.№4. Визначення періоду обертання тіла |
||
21 |
11 |
|
|
Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період коливань. |
||
22 |
12 |
|
|
Маятники |
||
23 |
13 |
|
|
Л.р. № 5. Дослідження коливань нитяного маятника |
||
24 |
14 |
|
|
Розв´язування задач |
||
25 |
15 |
|
|
Контрольна робота №2 «Механічний рух» |
||
26 |
16 |
|
|
Захист навчальних проектів |
||
Розділ 3. Взаємодія тіл. Сила |
||||||
27 |
1 |
|
|
Явище інерції. Інертність тіла |
||
28 |
2 |
|
|
Маса тіла. |
||
29 |
3 |
|
|
Л.р. №6 Вимірювання маси тіла |
||
30 |
4 |
|
|
Густина речовини. |
||
31 |
5 |
|
|
Л.р. № 7 Визначення густини речовини (твердих тіл і рідин) |
||
32 |
6 |
|
|
Розв´язування задач. Самостійна робота |
||
33 |
7 |
|
|
Взаємодія тіл. Сила |
||
34 |
8 |
|
|
Додавання сил. Рівнодійна. Графічне зображення сил. |
||
35 |
9 |
|
|
Деформація. Сила пружності |
||
36 |
10 |
|
|
Закон Гука. Динамометр |
||
37 |
11 |
|
|
Л р № 8 Дослідження пружних властивостей тіл |
||
38 |
12 |
|
|
Сила тяжіння |
||
39 |
13 |
|
|
Вага тіла. Невагомість. |
||
40 |
14 |
|
|
Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання.. |
||
41 |
15 |
|
|
Тертя в природі й техніці |
||
42 |
16 |
|
|
Л. р. № 9 Визначення коефіцієнта тертя ковзання |
||
43 |
17 |
|
|
Контрольна робота №3 « Взаємодія тіл. Сила» |
||
44 |
18 |
|
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску |
||
45 |
19 |
|
|
Розв´язування задач |
||
46 |
20 |
|
|
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. |
||
47 |
21 |
|
|
Сполучені посудини. |
||
48 |
22 |
|
|
Манометри |
||
49 |
23 |
|
|
Атмосферний тиск |
||
50 |
24 |
|
|
Вимірювання атмосферного тиску. Барометри. |
||
51 |
25 |
|
|
Виштовхувальна сила в рідинах і газах |
||
52 |
26 |
|
|
Закон Архімеда. |
||
53 |
27 |
|
|
Л. р. № 10 З´ясування умов плавання тіла. |
||
54 |
28 |
|
|
Розв´язування задач |
||
55 |
29 |
|
|
Контрольна робота №4 «Тиск рідин і газів. Виштовхувальна сила» |
||
56 |
30 |
|
|
Захист навчальних проектів |
||
Розділ 4. Механічна робота та енергія |
||||||
57 |
1 |
|
|
Механічна робота |
||
58 |
2 |
|
|
Потужність |
||
59 |
3 |
|
|
Механічна енергія та її види |
||
60 |
4 |
|
|
Закон збереження енергії в механічних процесах та його практичне застосування |
||
61 |
5 |
|
|
Розв´язування задач |
||
62 |
6 |
|
|
Прості механізми. Важіль |
||
63 |
7 |
|
|
Момент сили. Умови рівноваги важеля |
||
64 |
8 |
|
|
Л.р.№ 11 «Вивчення умови рівноваги важеля» |
||
65 |
9 |
|
|
Коефіцієнт корисної дії простих механізмів |
||
66 |
10 |
|
|
Л.р.№12 «Визначення ККД простого механізму» |
||
67 |
11 |
|
|
Розв´язування задач |
||
68 |
12 |
|
|
Контрольна робота №5 «Механічна робота та енергія» |
||
69 |
13 |
|
|
Захист навчальних проектів |
||
70 |
14 |
|
|
Урок узагальнення знань з курсу 7 класу |
||
Фізика, 8 клас
№ п/п |
Дата
|
Тема уроку
|
|
план |
факт |
||
Розділ1. Теплові явища |
|||
1 |
|
|
Рух молекул і тепловий стан тіла. Температура. |
2 |
|
|
Термометри. Температурна шкала. Теплова рівновага. |
3 |
|
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури |
4 |
|
|
Агрегатні стани речовини. Фізичні властивості твердих тіл, рідин і газів. |
5 |
|
|
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії тіла |
6 |
|
|
Види теплообміну |
7 |
|
|
Кількість теплоти. Розрахунок кількості теплоти при нагріванні/охолодженні тіла |
8 |
|
|
Розв’язування задач. |
9 |
|
|
Л.р.№1 «Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури» |
10 |
|
|
Л.р.№2 «Визначення питомої теплоємності речовини» |
11 |
|
|
Розв’язування задач |
12 |
|
|
Контрольна робота №1 «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача» |
13 |
|
|
Кристалічні та аморфні тіла. Температура плавлення. |
14 |
|
|
Розрахунок кількості теплоти при плавленні/кристалізації тіл |
15 |
|
|
Розв’язування задач |
16 |
|
|
Пароутворення і конденсація. Розрахунок кількості теплоти при пароутворенні/конденсації |
17 |
|
|
Кипіння. Температура кипіння |
18 |
|
|
Рівняння теплового балансу |
19 |
|
|
Розв’язування задач |
20 |
|
|
Згоряння палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згоряння палива |
21 |
|
|
Розв’язування задач |
22 |
|
|
Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів |
23 |
|
|
ККД теплових двигунів |
24 |
|
|
Розв’язування задач |
25 |
|
|
Контрольна робота №2 «Теплові явища» |
26 |
|
|
Захист навчальних проектів |
27 |
|
|
Захист навчальних проектів |
28 |
|
|
Захист навчальних проектів |
Електричні явища. Електричний струм (30+6 годин) |
|||
29 |
|
|
Електричні явища. Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів |
30 |
|
|
Взаємодія заряджених тіл. Закон Кулона |
31 |
|
|
Розв’язування задач |
32 |
|
|
Закон збереження електричного заряду |
33 |
|
|
Електричне поле |
34 |
|
|
Розв’язування задач |
35 |
|
|
Електричний струм. Дії електричного струму |
36 |
|
|
Провідники, напівпровідники, діелектрики. Струм у металах |
37 |
|
|
Джерела електричного струму |
38 |
|
|
Електричне коло та його основні компоненти |
39 |
|
|
Сила струму. Амперметр |
40 |
|
|
Електрична напруга. Вольтметр |
41 |
|
|
Електричний опір. Залежність опору від довжини, площі перерізу та матеріалу провідника. |
42 |
|
|
Реостати |
43 |
|
|
Закон Ома для ділянки кола |
44 |
|
|
Розв’язування задач |
45 |
|
|
Л.р.№3 «Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра» |
46 |
|
|
Розв’язування задач |
47 |
|
|
Контрольна робота №3 «Електричний струм, напруга, опір. Закон Ома для ділянки кола» |
48 |
|
|
Послідовне з’єднання провідників |
49 |
|
|
Л.р.№4 «Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників» |
50 |
|
|
Розв’язування задач |
51 |
|
|
Паралельне з’єднання провідників |
52 |
|
|
Розв’язування задач |
53 |
|
|
Л.р.№5 «Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників» |
54 |
|
|
Робота і потужність електричного струму |
55 |
|
|
Закон Джоуля-Ленца |
56 |
|
|
Електронагрівальні прилади |
57 |
|
|
Розв’язування задач |
58 |
|
|
Контрольна робота №4 «З’єднання провідників. Робота і потужність електричного струму» |
59 |
|
|
Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів |
60 |
|
|
Закон Фарадея для електролізу |
61 |
|
|
Розв’язування задач |
62 |
|
|
Електричний струм у газах |
63 |
|
|
Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями. |
64- 66 |
|
|
Захист навчальних проектів |
67- 70 |
|
|
Узагальнення навчального матеріалу |
Фізика, 9 клас
№ п/п |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку |
Магнітні явища |
|||
1 |
|
|
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. |
2 |
|
|
Магнітне поле |
3 |
|
|
Магнітне поле провідника зі струмом. Дія магнітного поля на провідник зі струмом |
4 |
|
|
Індукція магнітного поля. Сила Ампера |
5 |
|
|
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
6 |
|
|
Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі. |
7 |
|
|
Електромагніти. Магнітна левітація. |
8 |
|
|
Л.р.№ 1. Складання та випробування електромагніту |
9 |
|
|
Електродвигуни, гучномовці. |
10 |
|
|
Електровимірювальні прилади. |
11 |
|
|
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм |
12 |
|
|
Л.р.№ 2. Спостереження явища електромагнітної індукції |
13 |
|
|
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії |
14 |
|
|
Захист навчальних проектів з теми «Магнітні явища» |
15 |
|
|
Розв’язування задач |
16 |
|
|
К.р. №1 «Магнітні явища» |
СВІТЛОВІ ЯВИЩА |
|||
17 |
|
|
Світлові явища |
18 |
|
|
Швидкість поширення світла. |
19 |
|
|
Світловий промінь.Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. |
20 |
|
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла |
21 |
|
|
Плоске дзеркало |
22 |
|
|
Л.р.№3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала |
23 |
|
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
24 |
|
|
Л.р.№4 Дослідження заломлення світла. |
25 |
|
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
26 |
|
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи |
27 |
|
|
Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи. |
28 |
|
|
Л.р. № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи |
29 |
|
|
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри |
30 |
|
|
Око як оптичний прилад. Зір і бачення |
31 |
|
|
Вади зору та їх корекція |
32 |
|
|
Розв’язування задач |
33
|
|
|
Захист навчальних проектів з теми «Світлові явища» |
34 |
|
|
К.р.№2 «Світлові явища» |
МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ |
|||
35 |
|
|
Виникнення і поширення механічних хвиль. Звукові хвилі.. |
36 |
|
|
Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону |
37 |
|
|
Інфра- та ультразвуки |
38 |
|
|
Л.р. № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів |
|
|
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі |
39 |
|
|
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль. |
40 |
|
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій |
41 |
|
|
Захист навчальних проектів з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
42 |
|
|
Узагальнення знань. С.р. «Механічні та електромагнітні хвилі» |
ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ |
|||
43 |
|
|
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда |
44 |
|
|
Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили |
45 |
|
|
Ізотопи. Використання ізотопів |
46 |
|
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості |
47 |
|
|
Період піврозпаду радіонукліда. |
48 |
|
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. |
49 |
|
|
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання. |
50 |
|
|
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу |
51 |
|
|
Ядерний реактор. Атомні електростанції |
52 |
|
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики |
53 |
|
|
Термоядерні реакції |
54 |
|
|
Енергія Сонця й зір |
55 |
|
|
Захист навчальних проектів |
РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ |
|||
56 |
|
|
Рівноприскорений рух. Прискорення. |
57 |
|
|
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. |
58 |
|
|
Розв’язування задач |
59 |
|
|
Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона |
60 |
|
|
Закони Ньютона |
61 |
|
|
Закон всесвітнього тяжіння |
62 |
|
|
Прискорення вільного падіння. |
63 |
|
|
Рух тіла під дією сили тяжіння. |
64 |
|
|
Рух тіла під дією сили тяжіння |
65 |
|
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині). |
66 |
|
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині). |
67 |
|
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині). |
68 |
|
|
К.р. №3 «Рух і взаємодія» |
69 |
|
|
Взаємодія тіл. Імпульс |
70 |
|
|
Закон збереження імпульсу |
71 |
|
|
Реактивний рух. |
72 |
|
|
Розв’язування задач |
73 |
|
|
Фізичні основи ракетної техніки |
74 |
|
|
Досягнення космонавтики. |
75 |
|
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. |
76 |
|
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. |
77 |
|
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах |
78 |
|
|
Л.р.№7 Вивчення закону збереження механічної енергії |
79 |
|
|
Розв’язування задач |
80 |
|
|
К.р.№4 «Закони збереження енергії та імпульсу в механічних явищах» |
81 |
|
|
Фундаментальні взаємодії в природі. |
82 |
|
|
Фундаментальні взаємодії в природі |
83 |
|
|
Межі застосування фізичних законів і теорій. |
84 |
|
|
Фундаментальний характер законів збереження в природі. |
85 |
|
|
Фундаментальний характер законів збереження в природі |
86 |
|
|
Прояви законів збереження в теплових явищах |
87 |
|
|
Прояви законів збереження в електромагнітних явищах |
88 |
|
|
Прояви законів збереження в ядерних явищах |
89 |
|
|
Еволюція фізичної картини світу. |
90 |
|
|
Еволюція фізичної картини світу. |
91 |
|
|
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес |
92 |
|
|
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес |
93 - 96 |
|
|
Захист навчальних проектів |
ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ |
|||
97 |
|
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. |
98 |
|
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. |
99 |
|
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. |
100 |
|
|
Альтернативні джерела енергії. |
101 -105 |
|
|
Повторення і узагальнення матеріалу |
Фізика, 10 клас
(рівень стандарту)
(Програма з фізики для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти затверджена Міністерством освіти і науки України наказом № 1539 від 24.11.2017
«Фізика 10-11» (рівень стандарту та профільний рівень) авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.)
№ п/п |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку |
Вступ (3 год.) |
|||
1 |
|
|
Зародження і розвиток фізики як науки. Роль фізичного знання у житті людини і суспільному розвитку |
2 |
|
|
Методи наукового пізнання. Фізичні величини та їх вимірювання |
3 |
|
|
Скалярні та векторні величини |
Розділ 1. Механіка. Частина І. Кінематика (13 год.) |
|||
4 |
|
|
Основні поняття кінематики .Основна задача механіки. |
5 |
|
|
Середня швидкість і середня шляхова швидкість. Поняття про миттєву швидкість руху. Закон додавання швидкостей. |
6 |
|
|
Прямолінійний рівномірний рух як найпростіший вид руху |
7 |
|
|
Прискорення, рух з постійним прискоренням. Рівняння рівноприскореного прямолінійного руху |
8 |
|
|
Графіки залежності кінематичних величин від часу для рівноприскореного прямолінійного руху. |
9 |
|
|
Л.р.№1 «Вивчення прямолінійного рівноприскореного руху» |
10 |
|
|
Практикум з розв’язування задач |
11 |
|
|
Вільне падіння |
12 |
|
|
Криволінійний рух під дією постійної сили тяжіння |
13 |
|
|
Рівномірний рух по колу. Кутова швидкість. Період обертання та обертова частота. Доцентрове (нормальне) прискорення |
14 |
|
|
Л.р.№2 «Вивчення руху тіла по колу» |
15 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань |
16 |
|
|
К.р.№1 з теми « Механіка. Частина І. Кінематика » |
Розділ 1. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження (18 годин) |
|||
17 |
|
|
Інерціальні системи відліку. Принцип відносності Галілея. І закон Ньтона |
18 |
|
|
Інертність і маса. ІІ та ІІІ закони Ньютона |
19 |
|
|
Гравітаційна взаємодія та гравітаційне поле, сила тяжіння |
20 |
|
|
Вага та невагомість |
21 |
|
|
Перша космічна швидкість. Розвиток космонавтики, внесок українських учених у дослідження космосу |
22 |
|
|
Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Сила опору під час руху тіла в рідині або газі |
23 |
|
|
Рух тіла під дією кількох сил. Алгоритм розв’язання задач динаміки |
24 |
|
|
Рівновага тіл. Момент сили, центр тяжіння тіла. Стійкість рівноваги |
25 |
|
|
Л.Р.№3 «Дослідження рівноваги тіла під дією кількох сил» |
26 |
|
|
Практикум з розв’язування задач |
27 |
|
|
Механічна робота. Кінетична енергія. Потужність |
28 |
|
|
Потенціальна енергія. Консервативні (потенціальні) сили |
29 |
|
|
Закон збереження механічної енергії |
30 |
|
|
Розв’язування задач |
31 |
|
|
Імпульс. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткнення |
32 |
|
|
Закон збереження імпульсу |
33 |
|
|
Реактивний рух у природі та техніці. Друга космічна швидкість |
34 |
|
|
Рівновага та рух рідини та газу. Підіймальна сила крила |
35 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань |
36 |
|
|
К.р. №2 з теми « Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження » |
Розділ 1. Частина ІІІ. Механічні коливання та хвилі (11 годин) |
|||
37 |
|
|
Коливальний рух. Гармонічні коливання.Рівняння гармонічних коливань.Умови виникнення вільних коливань |
38 |
|
|
Найпростіші коливальні системи (математичний, пружинний маятники). Енергія коливань |
39 |
|
|
Л.р.№ 4 «Дослідження коливань нитяного маятника.» |
40 |
|
|
Вимушені коливання. Резонанс. Дія маятникового годинника як приклад автоколивань |
41 |
|
|
Розв’язування задач |
42 |
|
|
Поширення механічних коливань у пружному середовищі. |
43 |
|
|
Звукові явища. Швидкість звуку. Класифікація звуків, їх характеристики |
44 |
|
|
Інтерференція та дифракція хвиль |
45 |
|
|
Розв’язування задач |
46 |
|
|
К.р. №3 з теми « Механіка. Частина ІІІ. Механічні коливання та хвилі» |
47 |
|
|
Урок захисту проектів з теми «Механіка» |
Розділ 2. Елементи спеціальної теорії відносності (6 годин) |
|||
48 |
|
|
Передумови виникнення спеціальної теорії відносності (СТВ). Принцип відносності А. Ейнштейна. |
49 |
|
|
Основні положення спеціальної теорії відносності.Відносність одночасності подій. Відносність проміжків довжини й часу. |
50 |
|
|
Релятивістський закон додавання швидкостей |
51 |
|
|
Повна та кінетична енергія рухомого тіла, енергія спокою. |
52 |
|
|
Основні наслідки СТВ та їх експериментальні підтвердження. |
53 |
|
|
Урок захисту проектів з теми «Елементи СТВ» |
Розділ 3. Молекулярна фізика та термодинаміка. Частина І. Молекулярна фізика (24 години) |
|||
54 |
|
|
Основні положення МКТ будови речовини. Маса та розміри атомів і молекул, стала Авогадро. |
55 |
|
|
Розв’язування задач |
56 |
|
|
Ідеальний газ як фізична модель. Тиск газів. Основне рівняння МКТ газів. |
57 |
|
|
Температура. Броунівський рух, дифузія. |
58 |
|
|
Розв’язування задач |
59 |
|
|
Рівняння стану ідеального газу. |
60 |
|
|
Ізопроцеси. |
61 |
|
|
Л.р.№5 «Дослідження ізопроцесів у газі» |
62 |
|
|
Швидкості руху молекул газу та їхнє вимірювання. Дослід Штерна. |
63 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань |
64 |
|
|
К.р.№4 з теми «Молекулярна фізика» |
65 |
|
|
Властивості насиченої та ненасиченої пари |
66 |
|
|
Вологість повітря, її вимірювання.Точка роси. Рівновага фаз та фазові переходи |
67 |
|
|
Л.р.№6 «Вимірювання відносної вологості повітря.» |
68 |
|
|
Будова рідини. Поверхневий натяг рідини. |
69 |
|
|
Змочування. Капілярні явища. |
70 |
|
|
Л.р.№7 «Вимірювання поверхневого натягу рідини» |
71 |
|
|
Тверді тіла (кристалічні та аморфні). Монокристали, полікристали. Анізотропія кристалів |
72 |
|
|
Види деформації твердих тіл. Механічна напруга твердих тіл. Закон Гука, модуль Юнга. |
73 |
|
|
Механічні властивості твердих тіл, їх теплове розширення. |
74 |
|
|
Л.р.№8 «Дослідження пружних властивостей тіл.» |
75 |
|
|
Рідкі кристалита їх властивості. |
76 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань |
77 |
|
|
Практикум з розв’язування задач з теми «Молекулярна фізикв» |
Розділ 3. Молекулярна фізика та термодинаміка. Частина ІІ. Термодинаміка (10 годин) |
|||
78 |
|
|
Основні поняття термодинаміки. Внутрішня енергія. |
79 |
|
|
Кількість теплоти та робота в термодинаміці. |
80 |
|
|
Перший закон термодинаміки. |
81 |
|
|
Застосування першого закону термодинаміки до ізопроцесів в ідеальному газі. Адіабатний процес |
82 |
|
|
Оборотні та необоротні процеси. Другий закон термодинаміки. |
83 |
|
|
Теплові двигуни. Цикли теплових машин. |
84 |
|
|
Коефіцієнт корисної дії (ККД) теплових машин. Принцип дії холодильної машини. |
85 |
|
|
Розв’язування задач |
86 |
|
|
К.р.№5 з теми «Термодинаміка» |
87 |
|
|
Урок захисту проектів з теми «Молекулярна фізика і термодинаміка» |
Розділ 4. Електричне поле |
|||
88 |
|
|
Електричне поле. Напруженість електричного поля. Силові лінії електричного поля. |
89 |
|
|
Електричне поле точкових зарядів. Принцип суперпозиції, електричне поле системи зарядів. |
90 |
|
|
Провідники в електростатичному полі. |
91 |
|
|
Діелектрики в електростатичному полі. Діелектрична проникність речовини. |
92 |
|
|
Робота при переміщенні заряду в однорідному електростатичному полі. |
93 |
|
|
Потенціальний характер електростатичного поля. Потенціал. Різниця потенціалів. |
94 |
|
|
Еквіпотенціальні поверхні. Зв’язок напруженості однорідного з різницею потенціалів. |
95 |
|
|
Вимірювання елементарного електричного заряду. Дослід Міллікена. |
96 |
|
|
Практикум з розв’язування задач |
97 |
|
|
Електроємність. |
98 |
|
|
Конденсатори та їх використання в техніці. Види конденсаторів. |
99 |
|
|
Електроємність плоского конденсатора. |
100 |
|
|
З’єднання конденсаторів. |
101 |
|
|
Енергія зарядженого конденсатора. Енергія електричного поля. |
102 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань |
103 |
|
|
К.р.№6 з теми «Електричне поле» |
104 |
|
|
Урок захисту проектів з теми «Електричне поле» |
105 |
|
|
Узагальнююче заняття «Професії майбутнього» |
Календарно-тематичне планування з фізики, 11 клас – рівень стандарту
(Програма з фізики для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти затверджена Міністерством освіти і науки України наказом № 1539 від 24.11.2017
«Фізика 10-11» (рівень стандарту та профільний рівень) авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.)
№ п/п |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку |
Розділ 1. Електродинаміка Частина 1.Закони постійного струму ( 10 годин) |
|||
1 |
|
|
Електричний струм, електричне коло. Постійний струм. Безпека під час застосування електричних пристроїв |
2 |
|
|
Послідовне і паралельне з’єднанням провідників. Шунти та додаткові опори |
3 |
|
|
Розв’язування задач |
4 |
|
|
Л.р. №1 Перевірка законів послідовного та паралельного з'єднання провідників |
5 |
|
|
Л.Р.№2 Розширення меж вимірювання амперметра та вольтметра |
6 |
|
|
Робота та потужність електричного струму, теплова дія струму |
7 |
|
|
Електрорушійна сила (ЕРС). Закон Ома для повного кола. Коротке замикання |
8 |
|
|
Л. р.№3 Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму |
9 |
|
|
Розв’язування задач |
10 |
|
|
Контрольна робота №1 з теми «Закони постійного струму» |
Частина 1.Електричний струм в різних середовищах (9 годин) |
|||
11 |
|
|
Порівняльна характеристика різних середовищ, через які може протікати електричний струм (металів, розчинів і розплавів електролітів, газів, плазми, напівпровідників): вільні носії заряду, залежність питомого опору від температури. Надпровідність |
12 |
|
|
Електроліз, закони електролізу |
13 |
|
|
Типи самостійного розряду в газах |
14 |
|
|
Застосування електричного струму в різних середовищах |
15 |
|
|
Термоелектронна емісія та струм у вакуумі, його застосування. Принцип дії електронно-вакуумних приладів на прикладі вакуумного діоду |
16 |
|
|
Власна й домішкова провідність напівпровідників, електронно-дірковий перехід і його властивості. В.Є. Лашкарьов – перший дослідник p-n переходу. |
17 |
|
|
Напівпровідниковий діод Напівпровідникові технології та елементна база сучасної обчислювальної техніки |
18 |
|
|
Самостійна робота №1 з теми «Електричний струм в різних середовищах» |
19 |
|
|
Урок захисту навчальних проектів з теми «Електричний струм» |
Електродинаміка. Частина 2. Електромагнетизм (14 годин) |
|||
20 |
|
|
Магнітна взаємодія та магнітне поле. Індукція магнітного поля. Магнітний момент рамки зі струмом |
21 |
|
|
Сила Ампера |
22 |
|
|
Застосування дії магнітного поля на рамку зі струмом в електровимірювальних приладах та електродвигунах |
23 |
|
|
Сила Лоренца |
24 |
|
|
Розв’язування задач |
25 |
|
|
Магнітні властивості речовини. Діа-, пара- і феромагнетики |
26 |
|
|
Досліди М. Фарадея. Електромагнітна індукція |
27 |
|
|
Правило Ленца. Закон електромагнітної індукції |
28 |
|
|
Вихрове (індукційне) електричне поле. Вихрові струми. |
29 |
|
|
Самоіндукція. ЕРС самоіндукції. Індуктивність. |
30 |
|
|
Енергія магнітного поля |
31 |
|
|
Гіпотеза Д. Максвелла. Електромагнітне поле |
32 |
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Електромагнетизм» |
33 |
|
|
Захист навчальних проектів з теми «Електромагнетизм» |
Розділ 2. Електромагнітні коливання та хвилі (15 годин) |
|||
34 |
|
|
Коливальний контур. Виникнення вільних електромагнітних коливань |
35 |
|
|
Гармонічні електромагнітні коливання. Формула Томсона. |
36 |
|
|
Перетворення енергії під час вільних електромагнітних коливань. |
37 |
|
|
Змінний струм як вимушені електромагнітні коливання. Генератори змінного струму |
38 |
|
|
Розв’язування задач |
39 |
|
|
Активний, ємнісний та індуктивний опори |
40 |
|
|
Л.р.№4 Вимірювання індуктивності котушки |
41 |
|
|
Робота й потужність змінного струму. Діючі значення напруги та сили струму |
42 |
|
|
Трансформатор. Виробництво, передача та використання енергії змінного струму |
43 |
|
|
Розв’язування задач |
44 |
|
|
Електромагнітні хвилі, їх утворення та поширення. Висновки з теорії Максвелла, досліди Герца. |
45 |
|
|
Принципи радіотелефонного зв’язку |
46 |
|
|
Радіомовлення та телебачення |
47 |
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Електромагнітні коливання та хвилі» |
48 |
|
|
Захист навчальних проектів з теми «Електромагнітні коливання та хвилі» |
Розділ 3. Оптика (27 годин) |
|||
49 |
|
|
Розвиток уявлень про природу світла |
50 |
|
|
Відбивання світла. Закони відбивання світла |
51 |
|
|
Заломлення світла. Закони заломлення світла |
52 |
|
|
Рефракція та міражі. Повне відбивання світла. |
53 |
|
|
Розв’язування задач |
54 |
|
|
Л.р.№5 «Дослідження заломлення світла» |
55 |
|
|
Лінзи. Побудова зображень у лінзах |
56 |
|
|
Формула тонкої лінзи |
57 |
|
|
Оптичні системи та оптичні прилади |
58 |
|
|
Розв’язування задач |
59 |
|
|
Дисперсія світла. Спектроскоп. Неперервний спектр |
60 |
|
|
Когерентність світлових хвиль. Інтерференція світла |
61 |
|
|
Розв’язування задач |
62 |
|
|
Дифракція світла. Дифракційні ґратки. |
63 |
|
|
Л.р.№6 «Спостереження інтерференції та дифракції світла» |
64 |
|
|
Розв’язування задач |
65 |
|
|
Л.р.№7 «Визначення довжини світлової хвилі» |
66 |
|
|
Формула Планка. Квантові властивості світла. Світлові кванти |
67 |
|
|
Фотоефект. Досліди О.Г. Столєтова. Закони фотоефекта |
68 |
|
|
Теорія Ейнштейна, рівняння фотоефекта |
69 |
|
|
Розв’язування задач |
70 |
|
|
Застосування фотоефекта |
71 |
|
|
Фотохімічна дія світла. Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла |
72 |
|
|
Шкала електромагнітних хвиль. Електромагнітні хвилі в природі та техніці |
73 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Оптика» |
74 |
|
|
Контрольна робота №4 з теми «Оптика» |
75 |
|
|
Захист навчальних проектів з теми «Оптика» |
Розділ 4. Атомна та ядерна фізика (20 годин) |
|||
76 |
|
|
Розвиток уявлень про атом. Дослід Резерфорда. Планетарна модель атома |
77 |
|
|
Постулати Бора. Енергетичні рівні атома |
78 |
|
|
Гіпотеза де Бройля. Корпускулярно-хвильовий дуалізм як загальна властивість матерії. |
79 |
|
|
Випромінювання та поглинання світла атомами. Лінійчасті спектри. |
80 |
|
|
Принцип дії лазера. Властивості лазерного випромінювання |
81 |
|
|
Взаємодії між нуклонами в ядрі, стійкість атомних ядер. Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас |
82 |
|
|
Розв’язування задач |
83 |
|
|
Природна та штучна радіоактивність, види радіоактивного випромінювання. Закон радіоактивного розпаду |
84 |
|
|
Розв’язування задач |
85 |
|
|
Л.р.№8 Моделювання радіоактивного розпаду |
86 |
|
|
Отримання та застосування радіонуклідів |
87 |
|
|
Методи реєстрації іонізуючого випромінювання і захист від нього. Дозиметр |
88 |
|
|
Ядерні реакції, способи вивільнення ядерної енергії |
89 |
|
|
Ланцюгова реакція поділу ядер . Ядерний реактор |
90 |
|
|
Термоядерні реакції. Перспективи створення термоядерного реактора |
91 |
|
|
Розв’язування задач |
92 |
|
|
Елементарні частинки, їх класифікація. Поняття про фундаментальні взаємодії |
93 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Атомна та ядерна фізика» |
94 |
|
|
Контрольна робота №4 з теми «Атомна та ядерна фізика» |
95 |
|
|
Захист навчальних проектів з теми «Атомна та ядерна фізика» |
96-105 |
|
|
Узагальнення та повторення навчального матеріалу курсу «Фізика»
|