«Затверджую»
Директор школи ________________
Індивідуальний
календарно-тематичний навчальний план
учня 8 класу (програма: ЗПР)
Складено вчителем:
Перевірено: заступником директора з НВР
Ознайомлено: _______________________
Календарний план обговорювався на засіданні
МО математично-природничого циклу (засідання №1 від)
н.р.
Фізика
Усього – 66 годин
2 години на тиждень
(У відповідності до програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів 7-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку). «Фізика». Укладач: Сиротюк В.Д. 2015.)
№ уро ку |
Тема |
Вимоги до рівня |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
К-сть год |
Дата прове- дення |
Примітки |
І семестр Розділ І. Теплові явища Частина I. Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача |
||||||
1. |
Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання |
Учень/учениця повинні знати: поняття: внутрішня енергія, теплообмін,, робота як. Спосіб зміни внутрішньої енергії, теплопровідність, конвекція, випромінювання, кількість теплоти, питома теплоємність речовини, питома теплота плавлення речовини, питома теплота пароутворення речовини, питома теплота згоряння палива, тепловий двигун; способи вимірювання температури, види теплообміну (теплопровідність, конвекція, випромінювання), одиниці температури, кількості теплоти; формули: для розрахунку кількості теплоти при зміні температури тіла, згорянні палива, зміні агрегатних станів речовини; застосування вивчених теплових процесів на практиці: в теплових двигунах, технічних пристроях в приладах; застосування методів профілактики та боротьби із забрудненням повітря. Учень/учениця повинні вміти: користуватися термометрами, калориметром; класифікувати види теплообміну; описати плавлення і кристалізацію твердих тіл, випаровування і конденсацію рідин, кипіння, перетворення енергії в теплових процесах, дію теплових машин, вплив теплотехніки на оточуюче середовище; спостерігати теплові процеси в природі і техніці; розв’язувати якісні задачі з використанням знань про способи зміни внутрішньої енергії та різні способи теплообміну; розв’язувати розрахункові задачі з використанням формул для розрахунку кількості теплоти: при нагріванні або охолодженні тіла, плавленні або твердненні тіла, під час кипіння рідини або конденсації пари, під час повного згоряння палива; знаходити за таблицями значення питомої теплоємності речовини, питомої теплоти плавлення та пароутворення, питомої теплоти згоряння палива; |
Сенсомоторний розвиток Учень/учениця:
Пізнавальна діяльність Учень/учениця: - користується набутими попередньо знаннями для виконання завдань; - орієнтується в межах теми; - знає про способи вимірювання температури, види теплообміну (теплопровідність, конвекцію, випромінювання), одиниці температури, кількості теплоти; - самостійно виконує обчислення та розв’язує задачі знайомої структури, використовуючи формули для розрахунку кількості теплоти при зміні температури тіла, згорянні палива, зміні агрегатних станів речовини; володіє елементами плануючого, операційного та кінцевого самоконтролю; - складає задачі за малюнками, таблицями. Мовленнєвий розвиток Учень/учениця:
розповідає про застосування вивчених теплових процесів на практиці: в теплових двигунах, технічних пристроях в приладах; застосування методів профілактики та боротьби із забрудненням повітря |
1 |
|
|
2. |
Залежність розмірів фізичних тіл від температури |
1 |
|
|||
3. |
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії |
1 |
|
|||
4. |
Теплопровідність |
1 |
|
|||
5. |
Конвекція. Випромінювання |
1 |
|
|||
6. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|||
7. |
Кількість теплоти. Питома теплоємність речовини |
1 |
|
|||
8. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|||
9. |
Тепловий баланс |
1 |
|
|||
10. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|||
11. |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||
12. |
Контрольна робота № 1 з теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача» |
1 |
|
|
||
Частина II. Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни |
||||||
13. |
Аналіз контрольної роботи № 1. Агрегатні стани речовини. Кристалічні та аморфні тіла |
Учень/учениця повинні знати: - поняття: внутрішня енергія, теплообмін,, робота як. Спосіб зміни внутрішньої енергії, теплопровідність, конвекція, випромінювання, кількість теплоти, питома теплоємність речовини, питома теплота плавлення речовини, питома теплота пароутворення речовини, питома теплота згоряння палива, тепловий двигун; способи вимірювання температури, види теплообміну (теплопровідність, конвекція, випромінювання), одиниці температури, кількості теплоти; формули: для розрахунку кількості теплоти при зміні температури тіла, згорянні палива, зміні агрегатних станів речовини; застосування вивчених теплових процесів на практиці: в теплових двигунах, технічних пристроях в приладах; застосування методів профілактики та боротьби із забрудненням повітря. Учень/учениця повинні вміти: користуватися термометрами, калориметром; класифікувати види теплообміну; описати плавлення і кристалізацію твердих тіл, випаровування і конденсацію рідин, кипіння, перетворення енергії в теплових процесах, дію теплових машин, вплив теплотехніки на оточуюче середовище; спостерігати теплові процеси в природі і техніці; розв’язувати якісні задачі з використанням знань про способи зміни внутрішньої енергії та різні способи теплообміну; розв’язувати розрахункові задачі з використанням формул для розрахунку кількості теплоти: при нагріванні або охолодженні тіла, плавленні або твердненні тіла, під час кипіння рідини або конденсації пари, під час повного згоряння палива; знаходити за таблицями значення питомої теплоємності речовини, питомої теплоти плавлення та пароутворення, питомої теплоти згоряння палива; дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи з нагрівниками |
Сенсомоторний розвиток Учень/учениця:
Пізнавальна діяльність Учень/учениця: - користується набутими попередньо знаннями для виконання завдань; - орієнтується в межах теми; - знає про способи вимірювання температури, види теплообміну (теплопровідність, конвекцію, випромінювання), одиниці температури, кількості теплоти; - самостійно виконує обчислення та розв’язує задачі знайомої структури, використовуючи формули для розрахунку кількості теплоти при зміні температури тіла, згорянні палива, зміні агрегатних станів речовини; - володіє елементами плануючого, операційного та кінцевого самоконтролю; - складає задачі за малюнками, таблицями. Мовленнєвий розвиток Учень/учениця:
розповідає про застосування вивчених теплових процесів на практиці: в теплових двигунах, технічних пристроях в приладах; застосування методів профілактики та боротьби із забрудненням повітря |
1 |
|
|
14. |
Плавлення та кристалізація |
1 |
|
|||
15. |
Питома теплота плавлення. Розв’язування задач |
1 |
|
|||
16. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|||
17. |
Випаровування та конденсація. Кипіння |
1 |
|
|||
18. |
Питома теплота пароутворення. Розв’язування задач |
1 |
|
|||
19. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|||
20. |
Теплота згоряння палива. Коефіцієнт корисної дії нагрівника |
1 |
|
|||
21-22. |
Розв’язування задач |
2 |
|
|||
23. |
Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна |
1 |
|
|
||
24. |
Деякі види теплових двигунів |
1 |
|
|||
25. |
Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів |
1 |
|
|||
26. |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||
27. |
Контрольна робота № 2 з теми «Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни» |
1 |
|
|||
28. |
Екологічні проблеми використання теплових машин |
1 |
|
|||
29. |
Закон збереження та зміни енергії в механічних і теплових процесах |
1 |
|
|||
30. |
Підсумковий урок |
1 |
|
|||
II семестр Розділ 2. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА. ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ Частина I. Електричний заряд. Електричне поле. Електричний струм |
||||||
31. |
Електричний заряд. Електрична взаємодія |
Учень/учениця повинні знати: поняття: електричний заряд, електричне поле, електричний струм у металах, розчинах електролітів, напівпровідниках, газах, напрям електричного струму, електричне коло, сила струму, електрична напруга, електричний опір, робота і потужність електричного струму, коротке замикання; два роди електричних зарядів, одиницю електричного заряду, способи виявлення електричного поля; факт існування електричного поля і його властивості; приклади електризації тіл у природі, електростатичної взаємодії, впливу електричного поля на живі організми;теплову, магнітну, хімічну, світлову дії електричного струму, елементи електричного кола, джерела електричного струму, одиниці сили струму, напруги, електричного опору; параметри струму, безпечні для людського організму; приклади використання електричного струму в побуті, на виробництві, застосування електролізу в промисловості, термістора в техніці; поділ речовин на провідники, напівпровідники і діелектрики; визначення електричного струму, сили струму, напруги, опору провідника, роботи і потужності електричного струму; види з’єднання провідників; закони: Кулона, Ома для ділянки кола, Джоуля-Ленца; формули: для розрахунку сили струму, напруги, електричного опору, роботи і потужності електричного струму, кількості теплоти, що виділяється в провіднику зі струмом;практичне застосування понять і законів в електронагрівальних приладах. Учень/учениця повинні вміти: класифікувати електричні заряди на позитивні і негативні; - характеризувати електрон як носій елементарного електричного заряду, йон як структурний елемент речовини; пояснювати механізм електризації тіл, дію електроскопа; спостерігати електростатичну взаємодію; дотримуватися правил безпеки під час роботи з накопичувачами електричних зарядів; характеризувати умови існування електричного струму, способи зміни сили струму і напруги в електричних колах; - пояснити природу струму в металах, напівпровідниках, розчинах і розплавах електролітів і газах; - спостерігати явища, викликані електричним струмом в різних середовищах; складати прості електричні кола і креслити їх схеми; користуватися джерелами струму, амперметром, вольтметром, реостатом, лічильником електроенергії, плавкими запобіжниками вимірювати силу струму в електричному колі, напругу на кінцях провідника, електричний опір провідників, потужність споживачів струму, роботу електричного струму; розв'язувати задачі, застосовуючи формули сили струму, напруги, опору провідника, закону Ома для ділянки кола, закону Джоуля-Ленца;знаходити значення фізичних величин у таблицях |
Сенсомоторний розвиток Учень/учениця:
Пізнавальна діяльність Учень/учениця:
Мовленнєвий розвиток Учень/учениця:
|
1 |
|
|
32. |
Електричне поле |
1 |
|
|||
33. |
Механізм електризації. Електроскоп |
1 |
|
|||
34. |
Закон Кулона |
1 |
|
|||
35. |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||
36. |
Контрольна робота № 3 з теми «Електричний заряд. Електричне поле» |
1 |
|
|||
37. |
Аналіз контрольної роботи № 3. Електричний струм. Електрична провідність металів. Дії електричного струму |
1 |
|
|||
38. |
Джерела електричного струму |
1 |
|
|||
39. |
Електричне коло та його елементи |
1 |
|
|||
40. |
Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр |
1 |
|
|
||
41. |
Електрична напруга. Одиниця напруги. Вольтметр |
1 |
|
|||
42. |
Електричний опір. Закон Ома. |
1 |
|
|||
43. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|||
44. |
Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати |
1 |
|
|||
45. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|||
46. |
Послідовне з’єднання провідників |
1 |
|
|||
47. |
Паралельне з’єднання провідників |
1 |
|
|||
48. |
Мішане з’єднання провідників |
1 |
|
|||
49. |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||
50. |
Контрольна робота № 4 з теми «Електричний струм» |
1 |
|
|
||
Частина ІІ. Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах |
||||||
51. |
Аналіз контрольної роботи № 4. Робота і потужність електричного струму |
Учень/учениця повинні знати: поняття: електричний заряд, електричне поле, електричний струм у металах, розчинах електролітів, напівпровідниках, газах, напрям електричного струму, електричне коло, сила струму, електрична напруга, електричний опір, робота і потужність електричного струму, коротке замикання; два роди електричних зарядів, одиницю електричного заряду, способи виявлення електричного поля; факт існування електричного поля і його властивості; приклади електризації тіл у природі, електростатичної взаємодії, впливу електричного поля на живі організми; теплову, магнітну, хімічну, світлову дії електричного струму, елементи електричного кола, джерела електричного струму, одиниці сили струму, напруги, електричного опору; параметри струму, безпечні для людського організму; приклади використання електричного струму в побуті, на виробництві, застосування електролізу в промисловості, термістора в техніці; поділ речовин на провідники, напівпровідники і діелектрики; визначення електричного струму, сили струму, напруги, опору провідника, роботи і потужності електричного струму;види з’єднання провідників; закони: Кулона, Ома для ділянки кола, Джоуля-Ленца; формули: для розрахунку сили струму, напруги, електричного опору, роботи і потужності електричного струму, кількості теплоти, що виділяється в провіднику зі струмом; - практичне застосування понять і законів в електронагрівальних приладах. Учень/учениця повинні вміти: - класифікувати електричні заряди на позитивні і негативні; - характеризувати електрон як носій елементарного електричного заряду, йон як структурний елемент речовини; - пояснювати механізм електризації тіл, дію електроскопа;спостерігати електростатичну взаємодію; - дотримуватися правил безпеки під час роботи з накопичувачами електричних зарядів; - характеризувати умови існування електричного струму, способи зміни сили струму і напруги в електричних колах; - пояснити природу струму в металах, напівпровідниках, розчинах і розплавах електролітів і газах; - спостерігати явища, викликані електричним струмом в різних середовищах; - складати прості електричні кола і креслити їх схеми; розв'язувати задачі, - знаходити значення фізичних величин у таблицях |
Сенсомоторний розвиток Учень/учениця:
Пізнавальна діяльність Учень/учениця:
Мовленнєвий розвиток Учень/учениця:
|
1 |
|
|
52. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|||
53. |
Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники |
1 |
|
|||
54. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|||
55. |
Електричний струм у металах |
1 |
|
|||
56. |
Електричний струм у рідинах |
1 |
|
|||
57. |
Застосування електролізу |
1 |
|
|||
58. |
Електричний струм у газах |
1 |
|
|||
59. |
Види самостійних газових розрядів |
1 |
|
|||
60. |
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|
||
61. |
Контрольна робота № 5 з теми «Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах» |
1 |
|
|||
62. |
Аналіз контрольної роботи № 4 |
1 |
|
|||
63. |
Енергія в житті людини. Теплоенергетика |
1 |
|
|||
64. |
Способи збереження енергетичних ресурсів. Енергозберігаючі технології |
1 |
|
|||
65. |
Використання енергії людиною та охорона природи |
1 |
|
|||
66. |
Підсумковий урок |
1 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|