Календарно-тематичне планування з французької мови
5-й клас (друга іноземна мова)
(за підручником «Французька мова: 1 рік навчання (Français: 1ère année d’apprentissage)» для 5 класу закладів загальної середньої освіти, автори: Н.П.Чумак, Т.В. Кривошеєва, К: Видавничий дім «Освіта», 2022)
І семестр
№ за/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування
|
Лінгвістичні компетенції Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність
|
Очікувані результати |
Примітка |
|||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія/ продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія/ продукування |
|
|
|||||||||||||
Тема. Я, мої друзі (10 годин)
|
|||||||||||||||||||||
1 |
|
Привітання |
Salut! Bonjour! Ca va? Je m’appelle… |
Je m’appelle… |
[l],[oe] |
Les lettres de l’alphabet français |
Se présenter |
Les lettres de l’alphabet français |
Ex.4, p.6 |
Учні зможуть привітатися і попрощатися |
|
||||||||||
2 |
|
|
un copain une copine |
Verbe s’appeler au présent |
Ex.7, p.13 |
Ex.1, p.7 |
Rubrique «Communica-tion », p.8 |
Ex.4, p.12 |
Ex.2, p.7 |
Учні зможуть представити себе або когось, продиктувати слово |
|
||||||||||
3 |
|
Друзі |
s’appeler, pronoms personnels, copain, copine |
Verbe avoir au présent J’ai… |
Ex.7, p.13 |
Rubrique «Communica-tion », p.8 |
Rubrique «Communica-tion », p.8 |
Ex.5, p.12 |
|
Учні зможуть представити себе або когось, продиктувати слово |
|
||||||||||
4 |
|
Мої друзі |
un ami une amie |
Verbe avoir au présent J’ai… |
[v],[ε]
|
Ex.7, p.13 |
Ex.5, p.9 |
Ex.5, p.9 |
Ex.4, p.8 |
У спілкуванні дотримуються толерантності |
|
||||||||||
5 |
|
Мій найкращий друг |
la famille meilleur
|
Verbe être au présent |
[y] |
Chanson, p.19 Ex.4, p. 19 |
|
|
|
Формулюють особисті ціннісні пріоритети |
|
||||||||||
6 |
|
Вік
|
les chiffres de 1 à 5 |
Verbe être au présent |
|
Chanson, p.19 |
Ex.2, p.14 |
Ex.2, p.18 |
Ex.5, p.15 |
Учні зможуть порахувати до 5 та вказати свій вік та вік своїх друзів |
|
||||||||||
7 |
|
Опис друга |
le frère la soeur |
Verbe avoir au présent |
[ε]
|
Texte, p.178
|
Ex.1, p.14 |
Ex.3, p.18 |
Ex.3, 6, p.15 |
Учні зможуть представити най кращого друга |
|
||||||||||
8 |
|
Мої смаки та вподобання |
grand petit fort rapide sportif les chiffres de 6 à 10 |
Masculin et féminin des adjectifs |
[u],[o]
|
Rubrique «Communica-tion», p.24 |
Rubrique «Communica-tion», p.24 |
Ex.2, p.25 |
Ex.4, p.22 |
Учні зможуть розповісти про свої смаки та вподобання, порахувати до 10 |
|
||||||||||
9 |
|
Смаки та вподобання моїх друзів |
les mots appris |
Masculin et féminin des adjectifs |
[a]
|
Rubrique «Communica-tion», p.24 |
Rubrique «Communica-tion», p.24 |
Ex.3, p.25 |
L’entrainement |
Учні зможуть розповісти про преференції когось |
|
||||||||||
10 |
|
Я, моя родина, мої друзі |
Діагностична робота |
|
|||||||||||||||||
Тема. Шкільне життя. Франція. Україна (12 годин)
|
|||||||||||||||||||||
11 |
|
Дні тижня. Школа |
les jours de la semaine les cours le professeur l’école le college
|
La locution verbale il y a |
[a] Ex.2, p.41 |
les jours de la semaine
|
Ex.3, p.37 |
Ex.2, p.41 |
Ex.4, p.37 |
Учні зможуть назвати дні тижня |
|
||||||||||
12 |
|
Шкільні предмети |
les matières scolaires |
Verbe être + adjectif |
[ks], [gz]
|
Texte, p.178
|
Ex.1-2, p.36 |
Ex.7, p.42 |
Ex.7 b, p.42 |
Учні зможуть назвати дні тижня та предмети, що вивчають. Учні зможуть назвати день тижня, якому віддають перевагу і пояснити чому |
|
||||||||||
13 |
|
Шкільне приладдя |
l’emploi du temps les chiffres de 11 à 16 |
Verbe Préférer |
Rubrique « Communi-cation», p.41
|
Le message, p.40 |
Rubrique « Communica-tion », p.41 Ex.11, p.41 |
Le message, p.40 |
Ex.8, p.43 Ex.4, p.41 |
Учні зможуть назвати предмети, що знаходяться у наплічнику чи пеналі |
|
||||||||||
14 |
|
Предмети шкільного вжитку |
un cahier un livre une gomme |
Article indéfini |
[k] |
Rubrique «Communica-tion », p.48
|
Rubrique « Communica-tion », p.48
|
Ex.2-3, p.50 Ex.6, p.51 |
Ex.4, p.47 |
Учні зможуть попросити позичити чи передати шкільне приладдя |
|
||||||||||
15 |
|
Класна кімната. Предмети в класній кімнаті |
les mots appris |
Article défini |
[ε]
|
Dialogue, p.179 |
Ex.3, p.45 Ex.1, p.49 |
Ex.5, p.50 Le message, p.49 |
Ex.5, p.47 |
Учні зможуть назвати предмети, які знаходяться в класній кімнаті |
|
||||||||||
16 |
|
Загальні відомості про Францію |
L’hexagon
|
Verbe parler au présent |
[o]
|
|
Ex.1-2, p.52 |
Dialogue, p. 179 |
Ex.3, p.53 |
Учні зможуть назвати основні відомості про Францію |
|
||||||||||
17 |
|
Символи Франції |
le coq gaulois la fête nationale |
Verbe parler au présent |
|
Dialogue, p. 179 |
Parler des symboles de la France |
|
|
Учні зможуть назвати символи та видатні місця Франції |
|
||||||||||
18 |
|
Визначні місця Франції |
Rubrique « Lexique», p.54-55 |
Verbe écrire et lire au présent |
|
Le message, p.57 |
Ex.1, p.47 |
Le message, p.57 |
Ex.6, p.54 |
Учні зможуть розповісти про свою діяльність на уроці |
|
||||||||||
19 |
|
Загальні відомості про Україну |
les symboles la fête nationale |
Verbe devoir au présent |
[sjo]
|
|
Ex.8, p.64 |
Ex.4, p.66 |
Ex.5, p.67
|
Учні зможуть назвати основні відомості про Україну |
|
||||||||||
20 |
|
Символи України. Визначні місця України |
la cathédrale les Carpates le parc national |
Verbe aider au présent |
|
Dialogue, p.179 |
Ex.7, p.64 Ex.1, p.60 |
Dialogue, p.179 |
Ex.6, p.62 |
Учні зможуть назвати символи та видатні місця України Учні зможуть попросити про допомогу та запропонувати її |
|
||||||||||
21 |
|
Київ – столиця України |
une ville ancien le rive se trouver |
Verbes voir et aider au présent |
[sjo]
|
Ex.5b, p.67 |
Ex.9, p.64 |
Texte “Kyiv”, p.66 |
Ex.2, p.66 |
Учні зможуть розповісти про столицю України - Київ |
|
||||||||||
22 |
|
Шкільне життя. Франція. Україна
|
Діагностична робота |
|
|||||||||||||||||
Тема. Моя родина (10 годин)
|
|||||||||||||||||||||
23 |
|
Члени родини |
Rubrique “Lexique”, p.72
|
les chiffres de 16 à 20 |
|
La comptine, p.75 |
Mots et expressions appris |
Ex.4, p.75 |
Ex.9, p.73 |
Учні зможуть представити свою родину та родину когось |
|
||||||||||
24 |
|
Родина |
Rubrique “Lexique”, p.72
|
Verbe aller au présent |
[f]
|
|
Mots et expressions appris |
Ex.2, p.74 |
Ex.4, p.70 |
Учні зможуть представити свою родину та родину когось |
|
||||||||||
25 |
|
Родинні зв’язки |
Mots appris |
Verbe aller au présent + lieu |
|
Poésie, p.74 |
Rubrique «Communica-tion»,p.73 |
Message, p.73 |
Ex.7, p.71 |
Учні зможуть розповісти куди вони їдуть |
|
||||||||||
26 |
|
Моя родина |
Mots appris |
Verbe aller au présent + lieu |
[о]
|
Poésie, p.74 |
|
|
Ex.7, p.71 |
Учні зможуть представити свою родину та родину когось |
|
||||||||||
27 |
|
Створення міні-проєктів з теми «Моє родовідне дерево» |
Учні зможуть розповісти про своє родовідне дерево |
|
|||||||||||||||||
28 |
|
Професії |
Architecte, professeur, médecin, informaticien, etc |
Les pronoms quel, quelle Adjectifs possessifs |
[t]
|
Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
Ex.1-2, p.77 |
Dialogue |
Ex.3, p.78 |
Учні зможуть називати професії своїх батьків |
|
||||||||||
29 |
|
Місце проживання |
Ville natale/ village natal faire une affiche |
Verbes faire, inviter, proposer au présent |
|
|
Ex.9, p.88 Ex.10, 1, p.89 |
Le message, p.89 |
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо |
Учні зможуть давати коротку інформацію про село, назвати свою адресу |
|
||||||||||
30 |
|
Моє село. Адреса |
Mots appris |
Verbes faire, inviter, proposer au présent |
|
|
|
Контроль сприймання письмових текстів / Читання |
|
Учні зможуть давати коротку інформацію про село, назвати свою адресу |
|
||||||||||
31 |
|
Проживання у місті |
Rubrique « Lexique », p.95 |
Verbe travailler au présent |
|
|
Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння |
|
Ex.6, p.94 |
Учні зможуть давати коротку інформацію про місто |
|
||||||||||
32 |
|
Узагальнюючий урок |
|
||||||||||||||||||
ІІ семестр
№ за/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Лінгвістичні компетенції Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Очікувані результати |
Примітка |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія/ продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія/ продукування |
|
|
||||||||
Тема. Свята і традиції (9 годин)
|
|
|||||||||||||||
33 |
|
День народження |
Les mois de l’année |
Pouvoir – présent |
|
Ex. 1-2, p. 112-113 |
Dire/demander la date Ex. 7, p. 103 |
Ex. 1, p.104 |
Ex. 5, p. 101 |
Учні зможуть назвати дату свого народження, запитати дату народження у когось |
|
|||||
34 |
|
Запрошення на свято |
D’accord, avec plaisir, volontiers, l’anniversaire, naître. |
Absence de l’artile devant les noms des mois de l’année |
[o]
|
Ex.4, p.105
|
Inviter. Accepter/ refuser une invitation Ex. 8, p. 103 |
Ex. 2, p. 104 |
Ex. 6, p. 101 Ex. 3, p. 104 |
Учні зможуть запросити на свято, ввічливо прийняти пропозицію/ запрошення |
|
|||||
35 |
|
Організація свята |
Faire la liste des propositions, préparer des activités, choisir de la musique
|
Il faut |
[sjo]
|
Ex. 2, p.109 |
Ex. 3, p. 107 |
Ex. 1, p. 109 |
Ex.5, p .107 |
Учні зможуть розповісти про головні етапи свята |
|
|||||
35 |
|
Свято Нового року у Франції та в Україні |
Décorer l’arbre de Noël, l’étoile, la guirlande, la boule, le cadeau, le Père Noël
|
Prépositions de lieu |
Le tréma
|
Ex. 2, p. 116 |
Ex.1-2, p.112 Ex. 5, p. 114 |
Dialogue |
Ex. 3, p .113 |
Учні зможуть назвати свята, назвати своє ставлення до них |
|
|||||
37 |
|
Традиції святкування Нового року |
Mots appris |
Prépositions de lieu |
|
Chanson « Vive le vent !», p.116
|
Ex.1, p.115 |
Message, p .115 |
Ex. 4, p .113 |
Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування |
|
|||||
38 |
|
Різдво у Франції та в Україні |
une crèche la buche de Noël la koutia |
Verbe prendre, couper au présent |
|
Chanson « Vive le vent !», p.116
|
Ex.1-2, p.118 |
Dialogue |
Ex. 3-4, p. 119 |
Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування, вживати дієслово couper au présent |
|
|||||
39 |
|
Традиції святкування Різдва у Франції |
Mots appris |
Verbes prendre, couper au présent |
La terminaison -ent
|
Ex.3, p.122 |
Ex. 1-2, p. 122 |
Texte, p.121 |
Ex.5, p.123 |
Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування, переказати зміст прочитаного тексту |
|
|||||
40 |
|
Традиції святкування Різдва в Україні |
Mots appris |
Verbes prendre, couper au présent
|
La terminaison -ent
|
|
Parler de Noël en Ukraine |
|
L’entreinement |
Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування, переказати зміст прочитаного тексту |
|
|||||
41 |
|
Свята і традиції
|
Діагностична робота |
|
||||||||||||
Тема. Людина (9 годин) |
||||||||||||||||
42 |
|
Сніданок |
Du beurre, des céréales, du café, des produits laitiers, des fruits, de la confiture, du lait, du saucisson |
Article partitif |
|
Chanson «J’aime la galette », p. 130 |
Rubrique «Communication », p.128 Ex. 5, p.129 |
Ex. 3, p. 127 |
Учні зможуть розпповісти про свій сніданок |
|
||||||
43 |
|
Сніданок у Франції та Україні |
Mots appris |
Article partitif |
|
Chanson «J’aime la galette », p. 130 |
Ex. 1, p.129 |
Le menu, p.129 |
Ex. 5, p. 129 |
Учні зможуть порівняти сніданок у Франції та Україні |
|
|||||
44 |
|
Харчові смаки |
Les fruits les baies les legumes verts |
Adjectif exclamatif quel
|
[je]
|
Ex. 3, p.136 |
Rubrique «Communication», p.135
|
Ex. 3, p.136 |
Ex.3, p.133 |
Учні зможуть розповісти про свої харчові вподобання |
|
|||||
45 |
|
Харчові вподобання моїх однолітків
|
Les fruits les baies les legumes verts |
Adjectif exclamatif quel
|
|
Ex.4, p. 136 |
Ex. 5-6, p.135 |
L’article, p.135 Ex.1, p.136 |
Ex.4, p.133 |
Учні зможуть розповісти про чиїсь харчові вподобання |
|
|||||
46 |
|
Харчові групи |
Les noms des produits laitiers et des sucreries |
Verbe irrégulier connaître
|
Les liaisons obligatoires
|
|
Rubrique «Communication», p.141
|
Ex.3, p.143 |
Ex. 5, p.139 |
Учні зможуть назвати різні продукти харчування |
|
|||||
47 |
|
Харчові групи |
Les noms des boissons et les noms des produits gras |
Verbe irrégulier connaître
|
|
Dialogue |
Ex. 1-2, p.138 |
Dialogue |
Ex. 3, p. 139 |
Учні зможуть попросити продукти у магазині |
|
|||||
48 |
|
Здорове харчування |
Maigre, gros (-se), mince, des pâtes, une pizza, des frites |
Verbe manger |
Les liaisons obligatoires |
Ex.3, p .150
|
Ex. 1-2, p.142-143 |
Le blog de Louise, p.142 |
L’entrainement |
Учні зможуть дати пораду, як бути у хорошій фізичній формі |
|
|||||
49 |
|
Візит до лікаря
|
Être en forme, d’habitude |
Verbe boire |
|
La comptine, p. 150 |
Rubrique «Communication », p.148
|
Ex. 5, p.147 |
Учні зможуть коротко описати свій фізичний стан |
|
||||||
50 |
|
Людина |
Діагностична робота |
|
||||||||||||
Тема. Природа (10 годин)
|
||||||||||||||||
51 |
|
Пори року |
Les saisons de l’année Les mois, les jours |
Beaucoup de peu de assez de
|
Les liaisons oblagatoire |
|
Les saisons |
Ex.3, p.157 |
Ex.5, p.154 |
Учні зможуть назвати свою улюблену пору року |
|
|||||
52 |
|
Погода у різні пори року |
il fait chaud, le temps est variable Il fait froid, il neige, il pleut, il fait beau
|
Il fait |
|
Le poème, p.158 |
Ex.1, p.153 |
Dialogue Rubrique « Communication», p.156 |
Ex.5, p.158 |
Учні зможуть описати погоду |
|
|||||
53 |
|
Улюблена пора року |
Mots appris |
|
|
Ex. 4, p. 158 |
Ex.6, p.156 |
Le blog de Léa, p.156 |
Ex.6, p.158 |
Учні зможуть описати свою улюблену пору року |
|
|||||
54 |
|
Створення проєкту «Моя улюблена пора року»
|
Учні зможуть описати свою улюблену пору року |
|
||||||||||||
55 |
|
Предмети одягу |
Un bonnet, un manteau, des gants, des bottes |
Adjectifs démonstratifs |
Les liaisons interdites
|
|
Ex. 1 p.159 |
Dialogue |
Ex. 5, p. 160 |
Учні зможуть назвати предмети одягу |
|
|||||
56 |
|
Види одягу |
Une casquette, un tee-shirt, un débardeur, des lunettes de soleil, des sandales
|
Verbe mettre au présent |
|
Le poème “A qui?”, p.164 |
Ex. 1, р. 162
|
Texte, p.162 |
Ex. 7, p. 162 |
Учні зможуть сказати, який одяг вони обирають за різної погоди |
|
|||||
57 |
|
Мій улюблений одяг |
Mots appris |
Verbe mettre, porter au présent |
[o] |
|
Parler des vêtements |
|
L’entreinement |
Учні зможуть розповісти про свій улюблений одяг |
|
|||||
58 |
|
Cвятковий одяг |
Rubrique « Pour parler des vêtements», p.162 |
Verbe mettre, porter au présent |
Les liaisons intérdites
|
p. 163 |
Rubrique « Communication», p.162 |
Ex.3, p.160 |
Учні зможуть назвати символи та видатні місця Франції |
|
||||||
59 |
|
Карнавал |
Les déguisements la sorcière, la fée, le pirate, le magicien |
Futur proche |
|
Les liaisons interdites, p.171 Ex. 1-2, p. 168 |
Ex. 6-7, p. 169 |
Ex. 1, p. 170 Ex.2, p.171 |
Ex. 5, p. 167 |
Учні зможуть коротко переказати країнознавчий текст |
|
|||||
60 |
|
Природа |
Діагностична робота |
|
|
|||||||||||
Тема. Відпочинок і дозвілля (10 годин)
|
||||||||||||||||
61 |
|
Канікули
|
à la campagne, en colonie, aux montagnes, à l’étranger
|
Voyager – présent
|
|
Le petit train, p.213
|
Ex. 6, p.176 |
Ex. 6, р. 176 |
Ex.2, p.176 |
Учні зможуть cказати, де вони планують провести канікули |
|
|||||
62 |
|
Місце проведення канікул |
Les cours finissent, l’année scolaire commence, c’est comfortable |
En, à |
Poème « Les vacances », p. 176 |
Ex. proposé par le professeur |
Parler de son transport préféré |
Textes, p. 206-209 |
Ex. proposé par le professeur |
Учні зможуть cказати, де вони планують провести канікули |
|
|||||
63 |
|
Канікули у Франції |
Les vacances de la Toussaint, de Noël, d’hiver, de printemps, d’été |
En, à |
Comptines
|
Ex. proposé par le professeur |
Ex. 1, p.176 |
Textes, p. 206-209 |
Ex. proposé par le professeur |
Учні зможуть порівняти дати канікул в Україні та Франції |
|
|||||
64 |
|
Канікули в Україні |
Mots appris |
|
Virelangues
|
Ex. proposé par le professeur |
|
Textes, p. 206-209 |
Ex. proposé par le professeur |
Учні зможуть порівняти дати канікул в Україні та Франції |
|
|||||
65 |
|
Транспортні засоби |
En train, en bateau, en voiture, en avion, à vélo |
En, à |
Poème « Les vacances», p. 176 |
Ex. proposé par le professeur |
Parler de son transport préféré |
Textes, p. 206-209 |
Ex. 4, p. 177 |
Учні зможуть називати основні транспортні засоби |
|
|||||
66 |
|
Подорож |
Mots appris |
Voyager – présent |
Ex. 2, 3, p.173-174 |
Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
|
Texte |
Entrainement |
Учні зможуть розповісти на чому та з ким вони люблять подорожувати |
|
|||||
67 |
|
Діяльність під час канікул |
Mots appris |
En, à |
[ã] |
Textes |
Ex. 2, p.176 |
|
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо |
Учні зможуть назвати види розваг та відпочинку підліттків |
|
|||||
68 |
|
Мої плани на канікули |
Mots appris |
Verbes finir commencer |
Comptines/ Virelangues
|
Контроль сприймання письмових текстів / Читання |
Еntrainement |
Учні зможуть коротко розповідати про свої плани на канікули |
|
|||||||
69 |
|
Дозвілля на канікулах |
Mots appris |
Verbes finir commencer |
|
Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння |
|
Учні зможуть розповісти про дозвілля на канікулах |
|
|||||||
70 |
|
Узагальнюючий урок
|
|
|
||||||||||||