Календарно-тематичне планування з французької мови. 5 клас НУШ (друга іноземна мова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з французької мови як другої іноземної мови для 5 класу НУШ
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування з французької мови  

      5-й клас  (друга іноземна мова)

 

(за підручником «Французька мова: 1 рік навчання (Français: 1ère année d’apprentissage)» для 5 класу закладів загальної середньої освіти, автори: Н.П.Чумак, Т.В. Кривошеєва, К: Видавничий дім  «Освіта», 2022)

 

І семестр

 

за/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

 

Лінгвістичні компетенції

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

Очікувані результати

Примітка

Лексика

Граматика

Фонетика

Сприймання на слух

Усна взаємодія/

продукування

Зорове сприймання

Писемна взаємодія/

продукування

 

 

 

Тема. Я, мої друзі     (10  годин)

  

1

 

Привітання

Salut! Bonjour! Ca va?

 Je m’appelle…

Je m’appelle…

[l],[oe]

Les lettres de l’alphabet français

Se présenter

Les lettres de l’alphabet français

Ex.4, p.6

Учні зможуть привітатися і попрощатися

 

2

 


Знайомство

un copain une copine

Verbe s’appeler au

présent

Ex.7, p.13

Ex.1, p.7

Rubrique «Communica-tion », p.8

Ex.4, p.12

Ex.2, p.7

Учні зможуть представити себе або когось, продиктувати слово

 

3

 

Друзі

s’appeler, pronoms personnels, copain, copine

Verbe avoir au présent

J’ai…

Ex.7, p.13

Rubrique «Communica-tion », p.8

Rubrique «Communica-tion », p.8

Ex.5, p.12

 

Учні зможуть представити себе або когось, продиктувати слово

 

4

 

Мої друзі

un ami

une amie

Verbe avoir au présent

J’ai…

[v],[ε]

 

Ex.7, p.13

Ex.5,

p.9

Ex.5,

p.9

Ex.4, p.8

У спілкуванні дотримуються толерантності

 

5

 

Мій найкращий друг

la famille meilleur

 

Verbe être au présent

[y]

Chanson, p.19

Ex.4, p. 19

 

 

 

Формулюють особисті ціннісні пріоритети

 

6

 

Вік

 

les chiffres

 de 1 à 5

Verbe être au présent

 

Chanson, p.19

Ex.2, p.14

Ex.2, p.18

Ex.5, p.15

Учні зможуть порахувати до 5 та вказати свій вік та вік своїх друзів

 

7

 

Опис друга

le frère

la soeur

Verbe avoir au présent

[ε]

 

Texte, p.178

 

Ex.1, p.14

Ex.3, p.18

Ex.3, 6, p.15

Учні зможуть представити най кращого друга

 

8

 

Мої смаки та вподобання

grand petit fort rapide sportif

les chiffres de 6 à 10

Masculin et féminin des adjectifs

[u],[o]

 

Rubrique «Communica-tion», p.24

Rubrique «Communica-tion», p.24

Ex.2, p.25

Ex.4, p.22

Учні зможуть розповісти про свої смаки та вподобання, порахувати до 10

 

9

 

Смаки та вподобання моїх друзів

les mots appris

Masculin et féminin des adjectifs

[a]

 

Rubrique «Communica-tion», p.24

Rubrique «Communica-tion», p.24

Ex.3, p.25

L’entrainement

Учні зможуть розповісти про преференції когось

 

10

 

Я, моя родина, мої друзі

Діагностична робота

 

 

Тема. Шкільне життя. Франція. Україна     (12  годин)

 

11

 

Дні тижня.

Школа

les jours de la semaine

les cours

le professeur

l’école

le college

 

La locution verbale il y a

[a]

Ex.2, p.41

les jours de la semaine

 

Ex.3, p.37

Ex.2, p.41

Ex.4, p.37

Учні зможуть назвати дні тижня

 

12

 

Шкільні предмети

les matières scolaires

Verbe être + adjectif

[ks], [gz]

 

Texte, p.178

 

Ex.1-2, p.36

Ex.7, p.42

Ex.7 b, p.42

Учні зможуть назвати дні тижня та предмети, що вивчають. Учні зможуть назвати день тижня, якому віддають перевагу і пояснити чому

 

13

 

Шкільне приладдя

l’emploi du temps

les chiffres de 11 à 16

Verbe

Préférer

Rubrique « Communi-cation», p.41

 

Le message, p.40

Rubrique « Communica-tion », p.41

Ex.11, p.41

Le message, p.40

Ex.8, p.43

Ex.4, p.41

Учні зможуть назвати предмети, що знаходяться у наплічнику чи пеналі

 

14

 

Предмети шкільного вжитку

un cahier

un livre

une gomme

Article indéfini

[k]

Rubrique «Communica-tion », p.48

 

Rubrique « Communica-tion », p.48

 

Ex.2-3, p.50

Ex.6, p.51

Ex.4, p.47

Учні зможуть попросити позичити чи передати шкільне приладдя

 

15

 

Класна кімната. Предмети в класній кімнаті

les mots appris

Article défini

[ε]

 

Dialogue, p.179

Ex.3, p.45

Ex.1, p.49

Ex.5, p.50

Le message, p.49

Ex.5, p.47

Учні зможуть назвати предмети, які знаходяться в класній кімнаті

 

16

 

Загальні відомості про Францію

L’hexagon

 

 

Verbe parler au présent

[o]

 

 

Ex.1-2, p.52

Dialogue, p. 179

Ex.3, p.53

Учні зможуть назвати основні відомості про Францію

 

17

 

Символи Франції

le coq gaulois 

la fête nationale

Verbe parler au présent

 

Dialogue,

p. 179

Parler des symboles de la France

 

 

Учні зможуть назвати символи та видатні місця Франції

 

18

 

Визначні місця Франції

Rubrique « Lexique»,  p.54-55

Verbe écrire et lire au

présent

 

Le message,

 p.57

Ex.1, p.47

Le message,

 p.57

Ex.6, p.54

Учні зможуть розповісти про свою діяльність на уроці

 

19

 

Загальні відомості про Україну

les symboles la fête nationale

Verbe devoir au présent

[sjo]

 

 

Ex.8, p.64

Ex.4, p.66

Ex.5, p.67

 

Учні зможуть назвати основні відомості про Україну

 

20

 

Символи України. Визначні місця України

la cathédrale

 les Carpates le parc national

Verbe aider

au présent

 

Dialogue, p.179

Ex.7, p.64

Ex.1, p.60

Dialogue, p.179

Ex.6, p.62

Учні зможуть назвати символи та видатні місця України

Учні зможуть попросити про допомогу та запропонувати її

 

21

 

Київ – столиця України

une ville ancien

le rive

se trouver

Verbes voir et aider au présent

[sjo]

 

Ex.5b, p.67

Ex.9, p.64

Texte “Kyiv”, p.66

Ex.2, p.66

Учні зможуть розповісти про столицю України - Київ

 

22

 

Шкільне життя. Франція. Україна

 

Діагностична робота

 

Тема. Моя родина    (10 годин)

 

23

 

Члени родини

Rubrique “Lexique”, p.72

 

les chiffres de 16 à 20

 

La comptine, p.75

Mots et expressions appris

Ex.4, p.75

Ex.9, p.73

Учні зможуть представити свою родину та родину когось

 

24

 

Родина

Rubrique “Lexique”, p.72

 

Verbe aller au présent

[f]

 

 

Mots et expressions appris

Ex.2, p.74

Ex.4, p.70

Учні зможуть представити свою родину та родину когось

 

25

 

Родинні зв’язки

Mots appris

Verbe aller au présent + lieu

 

Poésie, p.74

Rubrique «Communica-tion»,p.73

Message, p.73

Ex.7, p.71

Учні зможуть розповісти куди вони їдуть

 

26

 

Моя родина

Mots appris

Verbe aller au présent + lieu

[о]

 

Poésie, p.74

 

 

Ex.7, p.71

Учні зможуть представити свою родину та родину когось

 

27

 

Створення міні-проєктів з теми «Моє родовідне дерево»

Учні зможуть розповісти про своє родовідне дерево

 

28

 

Професії

Architecte, professeur, médecin, informaticien, etc

Les pronoms quel, quelle Adjectifs possessifs

[t]

 

Контроль сприймання усної інформації на

 слух / Аудіювання

Ex.1-2, p.77

Dialogue

Ex.3, p.78

Учні зможуть називати професії своїх батьків

 

29

 

Місце проживання

Ville natale/ village natal

faire une affiche

Verbes faire, inviter, proposer

au présent

 

 

Ex.9, p.88

Ex.10, 1, p.89

Le message, p.89

Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо

Учні зможуть давати коротку інформацію про село, назвати свою адресу

 

30

 

Моє село. Адреса

Mots appris

Verbes faire, inviter, proposer

au présent

 

 

 

Контроль сприймання письмових текстів / Читання

 

Учні зможуть давати коротку інформацію про село, назвати свою адресу

 

31

 

Проживання у місті

Rubrique « Lexique »,  p.95

Verbe travailler

 au présent

 

 

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння

 

Ex.6, p.94

Учні зможуть давати коротку інформацію про місто

 

32

 

Узагальнюючий урок

 

 

ІІ семестр

 

за/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Лінгвістичні компетенції

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Очікувані результати

Примітка

Лексика

Граматика

Фонетика

Сприймання на слух

 

Усна взаємодія/

продукування

Зорове сприймання

Писемна взаємодія/

продукування

 

 

 

Тема. Свята і традиції     (9 годин)

 

 

 

33

 

День народження

Les mois de l’année

Pouvoir – présent

 

Ex. 1-2,

p. 112-113

Dire/demander la date

Ex. 7, p. 103

Ex. 1,

p.104

Ex. 5, p. 101

Учні зможуть назвати дату свого народження, запитати дату народження у когось

 

34

 

Запрошення на свято

D’accord, avec plaisir, volontiers, l’anniversaire, naître.

Absence de l’artile  devant les noms des mois de l’année

[o]

 

Ex.4, p.105

 

Inviter.

Accepter/

refuser une invitation

Ex. 8, p. 103

Ex. 2,

p.  104

Ex.  6, p. 101

Ex. 3, p.  104

Учні зможуть запросити на свято, ввічливо прийняти пропозицію/

запрошення

 

35

 

Організація свята

Faire la liste des propositions, préparer des activités, choisir de la musique

 

Il faut

[sjo]

 

Ex. 2, p.109

Ex. 3, p. 107

Ex. 1,

p. 109

Ex.5, p .107

Учні зможуть розповісти про головні етапи свята

 

35

 

Свято Нового року у Франції та в Україні

Décorer l’arbre de Noël, l’étoile, la guirlande, la boule, le cadeau, le Père Noël

 

Prépositions de lieu

Le tréma

 

Ex. 2, p. 116

Ex.1-2, p.112

Ex. 5, p. 114

Dialogue

Ex. 3, p .113

Учні зможуть назвати свята, назвати своє ставлення до них

 

37

 

Традиції святкування Нового року

Mots appris

Prépositions de lieu

 

Chanson « Vive le vent !», p.116

 

Ex.1, p.115

Message, p .115

Ex. 4, p .113

Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування

 

38

 

Різдво у Франції та в Україні

une crèche

la buche de Noël

la koutia

Verbe prendre, couper

au présent

 

Chanson « Vive le vent !», p.116

 

Ex.1-2, p.118

Dialogue

Ex. 3-4, p. 119

Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування, вживати дієслово couper

au présent

 

39

 

Традиції святкування Різдва у Франції

Mots appris

Verbes prendre, couper

au présent

La terminaison

-ent

 

Ex.3, p.122

 Ex. 1-2, p. 122

Texte, p.121

Ex.5, p.123

Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування, переказати зміст прочитаного тексту

 

40

 

Традиції святкування Різдва в Україні

Mots appris

Verbes prendre, couper

au présent

 

La terminaison

-ent

 

 

Parler de Noël en Ukraine

 

L’entreinement

Учні зможуть коротко порівняти традиції святкування, переказати зміст прочитаного тексту

 

41

 

Свята і традиції

 

 

Діагностична робота

 

 

Тема. Людина    (9 годин)

42

 

Сніданок

Du beurre, des céréales, du café, des produits laitiers, des fruits, de la confiture, du lait, du saucisson

Article partitif

 

Chanson «J’aime la galette », p. 130

Rubrique «Communication », p.128

Ex. 5, p.129

Ex. 3, p. 127

Учні зможуть розпповісти про свій сніданок

 

43

 

Сніданок у Франції та Україні

Mots appris

Article partitif

 

Chanson «J’aime la galette », p. 130

Ex. 1, p.129

Le menu, p.129

Ex. 5, p. 129

Учні зможуть порівняти сніданок у Франції та Україні

 

44

 

Харчові смаки

Les fruits             les baies les legumes verts

Adjectif exclamatif quel

 

[je]

 

Ex. 3, p.136

Rubrique «Communication», p.135

 

Ex. 3, p.136

Ex.3, p.133

Учні зможуть розповісти про свої харчові вподобання

 

45

 

Харчові вподобання моїх однолітків

 

Les fruits             les baies les legumes verts

Adjectif exclamatif quel

 

 

Ex.4, p. 136

Ex. 5-6, p.135

L’article, p.135

Ex.1, p.136

Ex.4, p.133

Учні зможуть розповісти про  чиїсь харчові вподобання

 

46

 

Харчові групи

Les noms des produits laitiers et des sucreries

Verbe irrégulier connaître

 

Les liaisons obligatoires

 

 

Rubrique «Communication», p.141

 

Ex.3, p.143

Ex. 5, p.139

Учні зможуть назвати різні продукти харчування

 

47

 

Харчові групи

Les noms des boissons et les noms des produits gras

Verbe irrégulier connaître

 

 

Dialogue

Ex. 1-2, p.138

Dialogue

Ex. 3, p. 139

Учні зможуть попросити продукти у магазині

 

48

 

Здорове харчування

Maigre, gros (-se), mince, des pâtes, une pizza, des frites

Verbe manger

Les liaisons obligatoires

Ex.3,  p .150

 

 

Ex. 1-2, p.142-143

Le blog de Louise, p.142

L’entrainement

Учні зможуть дати пораду, як бути у хорошій фізичній формі

 

49

 

Візит до лікаря

 

Être en forme, d’habitude

Verbe boire

 

La comptine,   p. 150

Rubrique «Communication », p.148

 

Ex. 5, p.147

Учні зможуть коротко описати свій фізичний стан

 

50

 

Людина

Діагностична робота

 

 

Тема. Природа     (10 годин)

 

51

 

Пори року

Les saisons de l’année

Les mois, les jours

Beaucoup de

peu de

assez de

 

 

Les liaisons oblagatoire

 

Les saisons

Ex.3, p.157

Ex.5, p.154

Учні зможуть назвати свою улюблену пору року

 

52

 

Погода у різні пори року

il fait chaud, le temps est variable

Il fait froid, il neige, il pleut, il fait beau

 

Il fait

 

Le poème, p.158

Ex.1, p.153

 Dialogue Rubrique « Communication», p.156

Ex.5, p.158

Учні зможуть описати погоду

 

53

 

Улюблена пора року

Mots appris

 

 

Ex. 4, p. 158

Ex.6, p.156

Le blog de Léa, p.156

Ex.6, p.158

Учні зможуть описати свою улюблену пору року

 

54

 

Створення проєкту «Моя улюблена пора року»

 

Учні зможуть описати свою улюблену пору року

 

55

 

Предмети одягу

Un bonnet, un manteau, des gants, des bottes

Adjectifs démonstratifs

Les liaisons interdites

 

 

Ex. 1

p.159

Dialogue

Ex. 5, p. 160

Учні зможуть назвати предмети одягу

 

56

 

Види одягу

Une casquette, un tee-shirt, un débardeur, des lunettes de soleil, des sandales

 

Verbe mettre au présent

 

Le poème

“A qui?”, p.164

Ex. 1, р. 162

 

 

 

 

 

 

 

 

Texte, p.162

Ex. 7, p. 162

Учні зможуть сказати, який одяг вони обирають за різної погоди

 

 

57

 

Мій улюблений одяг

Mots appris

Verbe mettre,  porter au présent

[o]

 

Parler des  vêtements

 

L’entreinement

Учні зможуть розповісти про свій улюблений одяг

 

58

 

Cвятковий одяг

Rubrique « Pour parler des vêtements», p.162

Verbe mettre,  porter au présent

Les liaisons intérdites

 

p. 163

Rubrique « Communication», p.162

Ex.3, p.160

Учні зможуть назвати символи та видатні місця Франції

 

59

 

Карнавал

Les déguisements la sorcière, la fée, le pirate, le magicien

Futur proche

 

Les liaisons interdites, p.171

Ex. 1-2, p. 168

Ex. 6-7, p. 169

Ex. 1, p. 170

Ex.2, p.171

Ex. 5, p. 167

Учні зможуть коротко переказати країнознавчий текст

 

60

 

Природа

Діагностична робота

 

 

 

Тема. Відпочинок і дозвілля     (10 годин)

 

61

 

Канікули

 

à la campagne, en colonie, aux montagnes, à l’étranger

 

 

Voyager – présent

 

 

 

 

 

Le petit train, p.213

 

Ex. 6,

p.176

Ex. 6,

р. 176

Ex.2, p.176

Учні зможуть cказати, де вони планують провести канікули

 

62

 

Місце проведення канікул

Les cours finissent, l’année scolaire commence, c’est comfortable

En, à

Poème « Les vacances »,

p. 176

 

Ex. proposé par le professeur

Parler de son transport préféré

Textes,

p. 206-209

Ex. proposé par le professeur

Учні зможуть cказати, де вони планують провести канікули

 

63

 

Канікули у Франції

Les vacances de la Toussaint, de Noël, d’hiver, de printemps, d’été

En, à

Comptines

 

Ex. proposé par le professeur

Ex. 1,

p.176

Textes,

p. 206-209

Ex. proposé par le professeur

Учні зможуть порівняти дати канікул в Україні та Франції

 

64

 

Канікули в Україні

Mots appris

 

Virelangues

 

Ex. proposé par le professeur

 

Textes,

p. 206-209

Ex. proposé par le professeur

Учні зможуть порівняти дати канікул в Україні та Франції

 

65

 

Транспортні засоби

En train,

en bateau,

en voiture, en avion,

à vélo

En, à

Poème « Les vacances»,

p. 176

 

Ex. proposé par le professeur

Parler de son transport préféré

Textes,

p. 206-209

Ex. 4, p. 177

Учні зможуть називати основні транспортні засоби

 

66

 

Подорож

Mots appris

Voyager – présent

Ex. 2, 3,

p.173-174

Контроль сприймання усної інформації на

 слух / Аудіювання

 

Texte

Entrainement

Учні зможуть розповісти на чому та з ким вони люблять подорожувати

 

67

 

Діяльність під час канікул

Mots appris

En, à

[ã]

Textes

Ex.  2,

p.176

 

Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо

Учні зможуть назвати види розваг та відпочинку підліттків

 

68

 

Мої плани на канікули

Mots appris

Verbes finir  commencer

Comptines/

Virelangues

 

Контроль сприймання письмових текстів / Читання

Еntrainement

Учні зможуть коротко розповідати про свої плани на канікули

 

69

 

Дозвілля на канікулах

Mots appris

Verbes finir  commencer

 

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння

 

Учні зможуть розповісти про дозвілля на канікулах

 

70

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Veselka
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 лютого
Переглядів
940
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку