10 клас
Геометрія
(51 година, І семестр – 32 години, 2 години на тиждень,
ІІ семестр – 19 годин, 1 година на тиждень)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
І семестр (32 години) |
|||
І. Паралельність прямих і площин у просторі (15 годин) |
|||
Тема 1. Вступ до стереометрії (7 годин) |
|||
1 |
|
Первинний інструктаж з БЖД на уроках геометрії. Повторення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в 7 – 9 класах |
|
2 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них |
|
3 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. |
|
4 |
|
Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники |
|
5 |
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
6 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
7 |
|
Контрольна робота № 1 «Вступ до стереометрії» |
|
Тема 2. Паралельність прямих і площин у просторі (8 годин) |
|||
8 |
|
Аналіз контрольної роботи. Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
9 |
|
Паралельність прямої та площини |
|
10 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
11 |
|
Паралельність площин |
|
12 |
|
Паралельне проектування і його властивості |
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
14 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
15 |
|
Контрольна робота № 2 «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
ІІ. Перпендикулярність прямих і площин у просторі (17 годин) |
|||
Тема 3. Перпендикулярність прямих. Перпендикулярність площин (9 годин) |
|||
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. Кут між прямими в просторі |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
17 |
|
Перпендикулярність прямих. Перпендикулярність прямої і площини |
|
18 |
|
Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри |
|
19 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
20 |
|
Двогранний кут. Кут між площинами |
|
21 |
|
Перпендикулярність площин |
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
23 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
24 |
|
Контрольна робота № 3 «Перпендикулярність прямих. Перпендикулярність площин» |
|
Тема 4. Вимірювання відстаней та кутів у просторі (8 годин) |
|||
25 |
|
Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами |
|
26 |
|
Вимірювання відстаней у просторі між площинами |
|
27 |
|
Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною |
|
28 |
|
Вимірювання кутів у просторі між площинами |
|
29 |
|
Розв’язування задач на знаходження відстаней та кутів в просторі практичного змісту. Самостійна робота |
|
30 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
31 |
|
Контрольна робота № 4 «Вимірювання відстаней і кутів у просторі» |
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
ІІ семестр (19 годин) |
|||
ІІІ. Координати і вектори (10 годин + 3 години) |
|||
Тема 5. Координати у просторі (6 годин) |
|||
33 |
|
Прямокутні координати в просторі |
|
34 |
|
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками |
|
35 |
|
Симетрія відносно початку координат та координатних площин |
|
36 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
37 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
38 |
|
Контрольна робота № 5 «Координати у просторі» |
|
Тема 6. Вектори у просторі (7 годин) |
|||
39 |
|
Аналіз контрольної роботи. Вектори у просторі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
40 |
|
Операції над векторами. Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками |
|
41 |
|
Додавання та віднімання векторів |
|
42 |
|
Множення вектора на число |
|
43 |
|
Скалярний добуток векторів |
|
44 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
45 |
|
Контрольна робота № 6 «Кути і відстані у просторі» |
|
ІV. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6годин (резерв)) |
|||
Тема 7. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 годин) |
|||
46 |
|
Аналіз контрольної роботи. Паралельність прямих і площин у просторі |
|
47 |
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
|
48 |
|
Координати і вектори у просторі |
|
49 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
50 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
51 |
|
Підсумковий урок |
|