Календарно-тематичне планування
з хімії для одинадцятих класів на 1 семестр 2022/2023 н. р.
(рівень стандарту, 35 годин на рік, 1 година на тиждень)
Підручник: Григорович О.В. Хімія (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл. загал. серед. освіти / Олексій Григорович. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 224 с. : іл.., фот. (ISBN 978-617-09-5191-5)
№ |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Демонстрація та лабораторний дослід |
Дата |
Скориго-вана дата |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
||||||||||
Очікувані результати: Учень/учениця:
|
||||||||||
Наскрізні змістові лінії Підприємливість і фінансова грамотність Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. |
||||||||||
Навчальні проекти 1. Створення 3D-моделей атомів елементів. 2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. |
||||||||||
1 |
Повторення основних уявлень про будову атома |
§1; вправи 3-6 с. 7 |
|
|
|
|||||
2 |
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». |
§2; вправи 20, 25 с. 12 |
Демонстрації 2. Форми електронних орбіталей. |
|
|
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||
3 |
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення немета-лічних елементів 2 і 3 періодів. |
§3; вправи 37,39 с. 18. |
Демонстрації 3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у т. ч. 3D-проектування). |
|
|
|||||
4 |
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про елект-ронну будову атомів. |
§4; вправи 52, 56 с. 24, тест за посиланням (с. 24) |
Демонстрація 1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга, коротка форми, віртуальні 3D). |
|
|
|||||
5 |
Захист навчальних проектів. Узагальнення знань за темою. |
Повторити матеріал. Скласти контроль-ний тест 1 |
|
|
|
|||||
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини |
||||||||||
Очікувані результати: Учень/учениця:
|
||||||||||
Наскрізні змістові лінії Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. |
||||||||||
Навчальні проекти 4. Застосування рідких кристалів. 5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів. |
||||||||||
6 |
Природа хімічного зв’язку. Йонний зв'язок. Ковалентний зв'язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку |
§5-6; вправи 71, 72 с. 28-29; 92, 93 с. 35. |
Демонстрація 5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду. |
|
|
|||||
7 |
Водневий зв'язок. Металічний зв'язок. |
§7-8; вправа 103 с. 40. |
|
|
|
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
8 |
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови |
§9-10; вправи 120 (складіть табл.) с. 46; 134, 139 с. 51; тест за посилан-ням (с. 51) |
Демонстрація 4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у т. ч. 3D-проектування). 6. Зразки кристалічних і аморфних речовин. |
|
|
9 |
Узагальнення знань за темою. Захист проектів. ТЕМАТИЧНА 1 |
Повторити матеріал, скласти контроль-ний тест 2 |
|
|
|
Тема 3. Хімічні реакції |
|||||
Очікувані результати: Учень/учениця:
|
|||||
Наскрізні змістові лінії Підприємливість і фінансова грамотність Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело струму. |
|||||
Навчальні проекти 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. |
|||||
10 |
Необоротні й оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага |
§11; вправа 152 с. 60 |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
11 |
Вплив різних чинни-ків на стан хімічної рівноваги. Викорис-тання знань про зміщення хімічної рівноваги для роз-в’язання технологіч-них проблем |
§11; вправи 153, 164 с. 60-61 |
|
|
|
12 |
Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції |
§12; вправи 174, 178 с. 65 |
|
|
|
13 |
Класифікація солей. Кислотність розчинів солей. Гідроліз солей |
§13; вправи 186, 188 с. 72 |
Лабораторний дослід 1. Визначення рН водних розчинів солей за допомогою індикаторів |
|
|
14 |
Поняття про гальванічний елемент як джерело електричного струму. Захист проєктів |
§14, вправа 195 с. 78; тест за посилан-ням (с. 78) |
|
|
|
15 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
16 |
Підсумкове заняття. ТЕМАТИЧНА 2. СЕМЕСТРОВА |
|
|
|
|