Календарно-тематичне планування з хімії для 11 кл. на 1 семестр (рівень стандарт, 35 год/рік, 1 год/тижд)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з хімії для 11 кл. на 1 семестр (рівень стандарт, 35 год/рік, 1 год/тижд)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з хімії для одинадцятих класів на 1 семестр 2022/2023 н. р.

(рівень стандарту, 35 годин на рік, 1 година на тиждень)

Календарно-тематичне планування з хімії для 11-А і 11-В класів складене відповідно до навчальної програми з хімії для 10-11 класів (рівень стандарту) закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р. № 1407.

 

Підручник: Григорович О.В. Хімія (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл. загал. серед. освіти / Олексій Григорович. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 224 с. : іл.., фот. (ISBN 978-617-09-5191-5)

 

Тема уроку

Домашнє завдання

Демонстрація та лабораторний дослід

Дата

Скориго-вана дата

1

2

3

4

5

6

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

Очікувані результати:

Учень/учениця:

  • називає s-, p-, d-елементи за їхнім місцем у періодичній системі;
  • пояснює валентність і ступінь окиснення елементів 2 і 3 періодів у основному і збудженому станах атомів;
  • наводить приклади s-, p-, d-елементів;
  • складає електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів (Ферум) 1-4 періодів з урахуванням принципу «мінімальної енергії»; атомів неметалічних елементів 2 і 3 періодів у основному і збудженому станах;
  • аналізує відмінності електронних конфігурацій атомів s-, p-, d-елементів (Ферум) 1-4 періодів;
  • порівнює можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів, що знаходяться в одній групі, на основі електронної будови їхніх атомів.
  • обґрунтовує періодичну зміну властивостей елементів і їхніх простих речовин на основі електронної будови їхніх атомів;
  • висловлює судження щодо застосування періодичного закону для передбачення властивостей ще не відкритих елементів.

Наскрізні змістові лінії

Підприємливість і фінансова грамотність

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Навчальні проекти

1. Створення 3D-моделей атомів елементів.

2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

1

Повторення основних уявлень про будову атома

§1; вправи 3-6 с. 7

 

 

 

2

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

§2; вправи 20, 25 с. 12

Демонстрації

2. Форми електронних орбіталей.

 

 

1

2

3

4

5

6

3

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення немета-лічних елементів 2 і 3 періодів.

§3; вправи 37,39 с. 18.

Демонстрації

3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у т. ч. 3D-проектування).

 

 

4

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про елект-ронну будову атомів.

§4; вправи 52, 56 с. 24,

тест за посиланням (с. 24)

Демонстрація

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга, коротка форми, віртуальні 3D).

 

 

5

Захист навчальних проектів. Узагальнення знань за темою.

Повторити матеріал. Скласти контроль-ний тест 1

 

 

 

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

Очікувані результати:

Учень/учениця:

  • установлює види хімічного зв’язку в речовинах за їхніми формулами;
  • наводить приклади речовин із різними видами хімічного зв’язку; аморфних і кристалічних речовин.
  • пояснює відмінності в механізмах утворення ковалентних зв’язків у молекулі амоніаку та йоні амонію; між аморфними і кристалічними речовинами;
  • прогнозує фізичні властивості речовин на основі їхньої будови та будову речовин на основі їхніх фізичних властивостей.
  • оцінює на основі будови молекул води і спиртів можливість утворення водневого зв’язку між молекулами води, спиртів, води і спиртів;
  • висловлює судження щодо залежності між використанням речовин та їхньою будовою і властивостями.

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність.

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Навчальні проекти

4. Застосування рідких кристалів.

5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

6

Природа хімічного зв’язку. Йонний  зв'язок. Ковалентний зв'язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку

§5-6; вправи 71, 72 с. 28-29;

92, 93 с. 35.

Демонстрація

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

 

 

7

Водневий зв'язок. Металічний зв'язок.

§7-8; вправа 103

с. 40.

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

8

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови

§9-10; вправи 120 (складіть табл.) с. 46;

134, 139

с. 51; тест за посилан-ням (с. 51)

Демонстрація

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у т. ч. 3D-проектування).

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

 

 

9

Узагальнення знань за темою. Захист проектів.

ТЕМАТИЧНА 1

Повторити матеріал, скласти контроль-ний тест 2

 

 

 

Тема 3. Хімічні реакції

Очікувані результати:

Учень/учениця:

  • пояснює вплив різних чинників на зміщення хімічної рівноваги, на гідроліз солей; принцип дії гальванічного елемента;
  • наводить приклади необоротних і оборотних хімічних реакцій;
  • складає рівняння реакцій гідролізу солей;
  • розрізняє необоротні і оборотні хімічні реакції;
  • характеризує  суть хімічної рівноваги, гідролізу солей;
  • прогнозує можливість реакції гідролізу солей; рН середовища водних розчинів солей; 
  • добирає умови зміщення хімічної рівноваги оборотних процесів на основі принципу Ле Шательє;
  • дотримується правил безпеки під час виконання хімічних дослідів;
  • експериментально визначає рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів;
  • оцінює негативний вплив на екологію відпрацьованих гальванічних елементів і обчислює за хімічними рівняннями відносний вихід продукту реакції, обґрунтовуючи обраний спосіб розв’язання.
  • висловлює судження про значення принципу Ле Шательє в керуванні хімічними процесами;
  • обґрунтовує значення оборотних процесів у довкіллі, промислових виробництвах; вплив гідролізу солей на рН грунтів;
  •   дотримується правил їхньої утилізації.

Наскрізні змістові лінії

Підприємливість і фінансова грамотність

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело струму.

Навчальні проекти

7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

10

Необоротні й оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага

§11; вправа 152 с. 60

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

11

Вплив різних чинни-ків на стан хімічної рівноваги. Викорис-тання знань про зміщення хімічної рівноваги для роз-в’язання технологіч-них проблем

§11; вправи 153, 164

с. 60-61

 

 

 

12

Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції

§12; вправи 174, 178

с. 65

 

 

 

13

Класифікація солей. Кислотність розчинів солей. Гідроліз солей

§13; вправи 186, 188

с. 72

Лабораторний дослід

1. Визначення рН водних розчинів солей за допомогою індикаторів

 

 

14

Поняття про гальванічний елемент як джерело електричного струму. Захист проєктів

§14, вправа 195 с. 78; тест за посилан-ням (с. 78)

 

 

 

15

Контрольна робота №1

 

 

 

 

16

Підсумкове заняття.

ТЕМАТИЧНА 2.

СЕМЕСТРОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
15 вересня 2022
Переглядів
1909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку