Презентація: Як вивчають речовини.Спостереження й експеримент у хімії. Фізичні властивості речовин. 

Про матеріал

У презентації показано за допомогою яких методів досліджують речовини;

що таке моделювання; подано поняття "фізичні властивості речовини",зроблено огляд фізичних властивостей речовин, подано лабораторну роботу "Фізичні властивості речовин"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як вивчають речовини. Спостереження й експеримент у хімії. Фізичні властивості речовин.  Урок 6 Вчитель хімії Бабак Лідія Дмитрівна м. Одеса

Номер слайду 2

Сьогодні ви дізнаєтеся:- за допомогою яких методів досліджують речовини;- що таке моделювання;- про фізичні властивості речовин ;- про відміну фізичних явищ від хімічних

Номер слайду 3

1метод Спостереження — цілеспрямоване сприйняття хімічних об’єктів (речовин, їхніх властивостей та перетворень) з метою їх вивчення. Для того, щоб спостереження було плідним, необхідно дотримуватись ряду умов. 1. Потрібно чітко визначити предмет спостереження.2. Необхідно знати, навіщо потрібно проводити спостереження.3. Потрібно скласти план спостереження.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Наукове спостереження здійснюється у чітко контрольованих умовах, при цьому ці умови можна змінювати за бажанням спостерігача. Таке спостереження здійснюється у спеціальних приміщеннях — лабораторіях

Номер слайду 6

Номер слайду 7

2метод Дослідження. Здійснюється у чітко визначених та контрольованих умовах, називається експериментом (від латинського «дослід», «спроба»).

Номер слайду 8

дослідження утворює цілий цикл: спостереження → гіпотези → експерименти→ створення теорій → прогнозування на їхній основі нових фактівповернення до експерименту

Номер слайду 9

3 метод Моделювання — це вивчення об’єкта за допомогою побудови і вивчення моделей.

Номер слайду 10

їФізичні властивості речовин

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Охарактеризувати фізичні властивості речовин, з яких виготовлені ці тіла

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Лабораторний дослід Тема: Ознайомлення з фізичними властивостями речовин. Мета: навчитися порівнювати речовини, описувати їхні фізичні властивості, встановлювати залежність між властивостями речовин та їх застосуванням.Інструктаж з техніки безпеки.• Виконувати роботу можна тільки в халатах.• Не можна виконувати досліди без дозволу вчителя.• Не можна змішувати невідомі вам речовини, куштувати їх на смак.• Обережно поводьтеся з лабораторним посудом, не забувайте про те, що він зроблений зі скла.• Правильно визначайте запах речовин.• Починати роботу і виконувати досліди тільки з дозволу вчителя.

Номер слайду 16

Визначте колір, наявність блиску (для твердих речовин) і запах речовин Ознаки. Речовини. Висновок. Мідь. Вода Агрегатний стан за звичайних умов. Колір. Блиск. Запах. Твердість. Пластичність. Електропровідність. Теплопровідність. Розчинність у водіГустина, г/ см3  .

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Чим відрізняються між собою фізичні та хімічні властивості речовин? РЕЧОВИНА ЗМІНЮЄТЬСЯРЕЧОВИНА НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ

Номер слайду 19

Узагальнення та закріплення знань 1. Якими методами користуються для вивчення властивостей речовин? (для вивчення властивостей речовини використовують методи: спостереження, гіпотеза, експеримент). 2. Для чого люди взагалі досліджують різні речовини та їх властивості? (Щоб безпечно використовувати їх у повсякденному житті, для кращого пізнання світу в якому живемо). . 3. Які методи проведення експерименту ви вивчали в курсі природознавства? (Зважування, вимірювання довжини чи об’єму, порівняння).

Номер слайду 20

Виписати окремо фізичні та хімічні явища

Номер слайду 21

Молодці !

pptx
Додано
16 вересня 2022
Переглядів
2066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку