Календарно-тематичне планування з ІК "Пізнаємо природу" 5 клас 2 с.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з ІК «Пізнаємо природу» 5 клас на ІІ семестр за модельною навчальною програмою «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з ІК «Пізнаємо природу» 5 клас

ІІ семестр

Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

№ з\п

Дата

Зміст уроку

Примітки

33

 

Дослідження умов проростання насіння рослин. (Визначення мети. Формулювання завдання)

 

34

 

Дослідження умов проростання насіння рослин.( Висунення гіпотези. Засвоєння знань. Планування досліду.)

 

35

 

Дослідження умов проростання насіння рослин.(Виконання досліду)

 

36

 

Дослідження умов проростання насіння рослин.( Формулювання висновків. Аналіз дослідницької діяльності)

 

37

 

Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків (Визначення мети. Формулювання завдання)

 

38

 

Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків. (Висунення гіпотези. Засвоєння знань. Планування досліду.)

 

39

 

Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків. (Виконання досліду. Аналіз результатів досліду)

 

40

 

Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків.( Представлення результатів досліду. Формулювання висновків. Аналіз дослідницької діяльності)

 

41

 

Якісне дослідження фізичного процесу. Дослідження залежності параметрів звуку від його джерела. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези)

 

42

 

Якісне дослідження фізичного процесу. Дослідження залежності параметрів звуку від його джерела.(Засвоєння знань. Планування досліду. Виконання досліду. Формулювання висновків)

 

43

 

Дослідження, порівняння та створення шкали властивостей об’єктів неживої природи. Дослідження твердості матеріалів і створення шкали твердості. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези)

 

44

 

Дослідження, порівняння та створення шкали властивостей об’єктів неживої природи. Дослідження твердості матеріалів і створення шкали твердості. (Засвоєння знань. Добір об’єктів дослідження з доступних матеріалів. Планування досліду. Виконання досліду.)

 

45

 

Дослідження, порівняння та створення шкали властивостей об’єктів неживої природи. Дослідження твердості матеріалів і створення шкали твердості. (Аналіз результатів. Представлення результатів. Порівняння власної шкали з наявними. Формулювання висновків)

 

46

 

Підсумковий урок

 

47

 

Якісне дослідження об’єкту неживої природи. Дослідження складу ґрунту. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези)

 

48

 

Якісне дослідження об’єкту неживої природи. Дослідження складу ґрунту. (Засвоєння знань. Планування досліду. Виконання досліду. Аналіз дослідницької діяльності.)

 

49

 

Якісне дослідження об’єкту неживої природи. Дослідження складу ґрунту. Створення та поширення листівок ґрунтоохоронного змісту

 

50

 

Дослідження природного процесу на реальній моделі. Дослідження стійкості ґрунту до водної ерозії на моделі. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези)

 

51

 

Дослідження природного процесу на реальній моделі. Дослідження стійкості ґрунту до водної ерозії на моделі.(Вивчення прототипу моделювання. Створення моделей. Виконання досліду)

 

52

 

Дослідження природного процесу на реальній моделі. Дослідження стійкості ґрунту до водної ерозії на моделі.( Аналіз результатів досліду. Формулювання висновків. Аналіз дослідницької діяльності.)

 

53

 

Дослідження поведінки тварин. Дослідження поведінки мокриць залежно від вологості повітря

 

54

 

Дослідження поведінки тварин. Дослідження поведінки мокриць залежно від вологості повітря.

 

55

 

Дослідження впливу умов на інтенсивність процесів у живій природі. Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези)

 

56

 

Дослідження впливу умов на інтенсивність процесів у живій природі. Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу. (Засвоєння знань. Планування досліду. Виконання досліду)

 

57

 

Дослідження впливу умов на інтенсивність процесів у живій природі. Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу. (Аналіз результатів. Представлення результатів. Формулювання висновків)

 

58

 

Мікроскопіювання об’єктів живої природи. Дослідження мікроскопічної будови рослин. (Визначення мети. Формулювання завдання.)

 

59

 

Мікроскопіювання об’єктів живої природи. Дослідження мікроскопічної будови рослин.

(Планування досліду. Виконання досліду, використовуючи мікроскоп.)

 

60

 

Мікроскопіювання об’єктів живої природи. Дослідження мікроскопічної будови рослин. . (Аналіз результатів. Представлення результатів. Формулювання висновків)

 

61

 

Підсумковий урок

 

62

 

Підсумкові заняття

 

63

 

Методи пізнання природи

 

64

 

Методи пізнання природи

 

65

 

Повторення і узагальнення вивченого за рік.

 

66

 

Повторення і узагальнення вивченого за рік.

 

67

 

Повторення і узагальнення вивченого за рік.

 

68

 

Повторення і узагальнення вивченого за рік.

 

69

 

Повторення і узагальнення вивченого за рік.

 

70

 

Повторення і узагальнення вивченого за рік.

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку