Календарно-тематичне планування з ІК «Пізнаємо природу» 5 клас
ІІ семестр
Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
№ з\п |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
33 |
|
Дослідження умов проростання насіння рослин. (Визначення мети. Формулювання завдання) |
|
34 |
|
Дослідження умов проростання насіння рослин.( Висунення гіпотези. Засвоєння знань. Планування досліду.) |
|
35 |
|
Дослідження умов проростання насіння рослин.(Виконання досліду) |
|
36 |
|
Дослідження умов проростання насіння рослин.( Формулювання висновків. Аналіз дослідницької діяльності) |
|
37 |
|
Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків (Визначення мети. Формулювання завдання) |
|
38 |
|
Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків. (Висунення гіпотези. Засвоєння знань. Планування досліду.) |
|
39 |
|
Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків. (Виконання досліду. Аналіз результатів досліду) |
|
40 |
|
Дослідження з вимірюванням перебігу процесів у живій природі. Дослідження росту паростків.( Представлення результатів досліду. Формулювання висновків. Аналіз дослідницької діяльності) |
|
41 |
|
Якісне дослідження фізичного процесу. Дослідження залежності параметрів звуку від його джерела. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези) |
|
42 |
|
Якісне дослідження фізичного процесу. Дослідження залежності параметрів звуку від його джерела.(Засвоєння знань. Планування досліду. Виконання досліду. Формулювання висновків) |
|
43 |
|
Дослідження, порівняння та створення шкали властивостей об’єктів неживої природи. Дослідження твердості матеріалів і створення шкали твердості. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези) |
|
44 |
|
Дослідження, порівняння та створення шкали властивостей об’єктів неживої природи. Дослідження твердості матеріалів і створення шкали твердості. (Засвоєння знань. Добір об’єктів дослідження з доступних матеріалів. Планування досліду. Виконання досліду.) |
|
45 |
|
Дослідження, порівняння та створення шкали властивостей об’єктів неживої природи. Дослідження твердості матеріалів і створення шкали твердості. (Аналіз результатів. Представлення результатів. Порівняння власної шкали з наявними. Формулювання висновків) |
|
46 |
|
Підсумковий урок |
|
47 |
|
Якісне дослідження об’єкту неживої природи. Дослідження складу ґрунту. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези) |
|
48 |
|
Якісне дослідження об’єкту неживої природи. Дослідження складу ґрунту. (Засвоєння знань. Планування досліду. Виконання досліду. Аналіз дослідницької діяльності.) |
|
49 |
|
Якісне дослідження об’єкту неживої природи. Дослідження складу ґрунту. Створення та поширення листівок ґрунтоохоронного змісту |
|
50 |
|
Дослідження природного процесу на реальній моделі. Дослідження стійкості ґрунту до водної ерозії на моделі. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези) |
|
51 |
|
Дослідження природного процесу на реальній моделі. Дослідження стійкості ґрунту до водної ерозії на моделі.(Вивчення прототипу моделювання. Створення моделей. Виконання досліду) |
|
52 |
|
Дослідження природного процесу на реальній моделі. Дослідження стійкості ґрунту до водної ерозії на моделі.( Аналіз результатів досліду. Формулювання висновків. Аналіз дослідницької діяльності.) |
|
53 |
|
Дослідження поведінки тварин. Дослідження поведінки мокриць залежно від вологості повітря |
|
54 |
|
Дослідження поведінки тварин. Дослідження поведінки мокриць залежно від вологості повітря. |
|
55 |
|
Дослідження впливу умов на інтенсивність процесів у живій природі. Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу. (Визначення мети. Формулювання завдання. Висунення гіпотези) |
|
56 |
|
Дослідження впливу умов на інтенсивність процесів у живій природі. Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу. (Засвоєння знань. Планування досліду. Виконання досліду) |
|
57 |
|
Дослідження впливу умов на інтенсивність процесів у живій природі. Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу. (Аналіз результатів. Представлення результатів. Формулювання висновків) |
|
58 |
|
Мікроскопіювання об’єктів живої природи. Дослідження мікроскопічної будови рослин. (Визначення мети. Формулювання завдання.) |
|
59 |
|
Мікроскопіювання об’єктів живої природи. Дослідження мікроскопічної будови рослин. (Планування досліду. Виконання досліду, використовуючи мікроскоп.) |
|
60 |
|
Мікроскопіювання об’єктів живої природи. Дослідження мікроскопічної будови рослин. . (Аналіз результатів. Представлення результатів. Формулювання висновків) |
|
61 |
|
Підсумковий урок |
|
62 |
|
Підсумкові заняття |
|
63 |
|
Методи пізнання природи |
|
64 |
|
Методи пізнання природи |
|
65 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік. |
|
66 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік. |
|
67 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік. |
|
68 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік. |
|
69 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік. |
|
70 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік. |
|