Календарно-тематичне планування
8 клас (індивідуальне навчання)
(за підручником Ривкінд)
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
1. Кодування даних |
|||
Учень/учениця Знаннєва складова Розуміє поняття двійкового коду, називає одиниці вимірювання його довжини та пояснює їх співвідношення. Описує загальний принцип побудови таблиці кодів символів. Пояснює деякі принципи кодування графічних даних. Має уявлення про взаємодію складових обчислювальних пристроїв, описує їхні основні характеристики. Наводить приклади застосування сучасних пристроїв у різних галузях. Описує процес обробки даних комп’ютерними пристроями Діяльнісна складова Уміє кодувати і декодувати повідомлення за певними правилами. Визначає характеристики складових персонального комп’ютера залежно від його призначення Ціннісна складова Усвідомлює зв’язок між інформаційними технологіями та потребами й етапами розвитку людського суспільства
|
|||
1 |
|
Інструктаж з ТБ та БЖД. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень |
|
2 |
|
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень |
|
3 |
|
Кодування символів і графічних даних |
|
4 |
|
Двійкове кодування |
|
5 |
|
Підсумковий урок з теми. Практична робота «Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду повідомлень» |
|
2. Апаратне забезпечення |
|||
6 |
|
Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор, його призначення та технічні характеристики |
|
7 |
|
Пристрої пам’яті, їх призначення та технічні характеристики Пристрої введення та виведення даних, їх призначення та технічні характеристики |
|
8 |
|
Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування |
|
9 |
|
Підсумковий урок з теми. Практична робота «Конфігурація комп’ютера під потребу». |
|
3. Опрацювання текстових даних |
|||
Учень/учениця Знаннєва складова Має уявлення про принципи та можливості опрацювання текстових даних. Має уявлення про структуру документа. Пояснює принципи стильового оформлення та спільної роботи з документом. Діяльнісна складова Знаходить і замінює символи та групи символів. Створює й використовує гіперпосилання в текстовому документі. Використовує стилі для форматування документа. Структурує документ і створює його зміст. Створює і редагує колонтитули документа Ціннісна складова Розуміє й обґрунтовує необхідність дотримання вимог до стильового оформлення й структурування текстового документа |
|||
10 |
|
Пошук та заміна фрагментів тексту. Автоматизована перевірка правопису |
|
11 |
|
Створення багаторівневих списків. Створення колонок та колонтитулів. |
|
12 |
|
Практична робота. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. |
|
13 |
|
Форматування з використанням стилів. Структура документа |
|
14 |
|
Автоматизоване створення змісту документа. Гіперпосилання в текстових документах |
|
15 |
|
Спільна робота з документом. Практична робота. Створення спеціальних графічних об’єктів. |
|
16 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
4. Створення і публікування веб-ресурсів |
|||
Учень/учениця Знаннєва складова Наводить приклади засобів автоматизованого створення веб-сторінок. Розуміє поняття мови гіпертекстової розмітки. Діяльнісна складова Створює веб-сторінки за допомогою автоматизованих засобів та публікує їх в Інтернеті. Використовує гіпертекстові, графічні й мультимедійні елементи на веб-сторінках Ціннісна складова Усвідомлює важливість участі в діяльності глобальної інтернет-спільноти. Дотримується правил ергономічного розміщення матеріалів на веб-сторінці |
|||
17 |
|
Структура веб-сторінок. Поняття про мову HTML |
|
18 |
|
Засоби автоматизованого створення та публікації веб-ресурсів |
|
19 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
|
20 |
|
Підсумковий урок з теми. Практична робота. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів» |
|
5. Опрацювання мультимедійних об’єктів |
|||
Учень/учениця Знаннєва складова Пояснює принципи оцифровування звуку та відеоряду. Розрізняє формати аудіо- й відеофайлів. Наводить приклади програмного забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа та пояснює його призначення. Наводить приклади сервісів для роботи з відео- й аудіоданими Діяльнісна складова Використовує програми для роботи з мультимедіа. Перетворює формати аудіо- й відеофайлів. Будує відеоряд. Використовує мультимедійні об’єкти в презентаціях Ціннісна складова Використовує контент з інтернет-джерел з урахуванням авторських прав. Ураховує художньо-естетичну складову в процесі створення мультимедійних об’єктів |
|||
21 |
|
Формати аудіо- та відеофайлів Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. |
|
22 |
|
Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду. Практична робота «Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду». Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Створення відеокліпу |
|
23 |
|
Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті. Практична робота. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті |
|
24 |
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів |
|
25 |
|
Підсумковий урок з теми «Опрацювання об’єктів мультимедіа» |
|
6. Алгоритми і програми |
|||
Учень/учениця Знаннєва складова Розуміє призначення мови програмування та основних її елементів. Наводить приклади сучасних мов програмування. Знає відмінність між змінними та константами. Порівнює особливості різних середовищ програмування. Розуміє поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Пояснює структуру програми. Пояснює функції елементів графічного інтерфейсу та користується ними. Розрізняє властивості і методи елементів управління Діяльнісна складова Планує процес розв’язування задачі з використанням програмування. Створює і налагоджує програми, зокрема подійно- й об’єктно-орієнтовані. Використовує в програмах вирази, коректно добирає типи даних. Розв’язує задачі з використанням усіх базових алгоритмічних структур, змінних та констант. Обґрунтовує вибір типів даних для розв’язування задачі Ціннісна складова Оцінює відповідність результатів виконання програми поставленій задачі. Розпізнає задачі, для розв’язання яких доцільно використовувати засоби програмування |
|||
26 |
|
Комп’ютерні програми і мови програмування |
|
27 |
|
Форма. Події. Обробники подій |
|
28 |
|
Кнопка. Напис. Практична робота “Створення програми з кнопками та написами.” |
|
29 |
|
Поле. Проєкти з вхідними даними і результатами. Практична робота. “Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.” Налагодження проєкту. |
|
30 |
|
Логічні вирази. Змінні логічного типу. Логічні операції |
|
31 |
|
Алгоритми з розгалуженнями |
|
32 |
|
Прапорці. Перемикачі. Практична робота. “Створення програми з прапорцями та перемикачами.” |
|
33 |
|
Цикли з лічильником. Цикли з передумовою. Практична робота. “Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.” |
|
34 |
|
Підсумковий урок з теми «Алгоритми і програми». Виконання індивідуальних навчальних проєктів. |
|
35 |
|
Підсумковий урок за рік |
|