Календарно-тематичне планування з інформатики 3 клас

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» , створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич) Інформатична галузь 35 год на рік/1 год на тиждень І семестр - 16 год № п\п Дата Тема Сторінка у підручнику 1. Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу 2 кл. 2. Чи є спілкування обміном інформацією 12 - 13 3. Як розпізнавати неправдиву інформацію 31 – 34 4. Як розпізнавати неправдиву інформацію (продовження). Дослідження 31 - 34 5. Як не заблукати у всесвітній мережі 43 – 46 6. Як не заблукати у всесвітній мережі (продовження) Практична робота. 43 - 46 7. Чому важливо бути відповідальним 64 - 65 Чому важливо бути відповідальним (продовження) Діагностична робота. Тест 64 - 65 8. Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу 9. Як відчути себе дослідником 77 - 78 10. Що таке інформаційний об’єкт. 86 - 87 11. У середовищі текстового редактора 109 - 112
Перегляд файлу

                        КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

                         з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,

 створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)

 Інформатична галузь

35 год на рік/1 год на тиждень

І семестр  - 16 год

№ п\п

Дата

Тема

Сторінка у підручнику

 

1.

 

Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу 2 кл.

 

 

2.

 

Чи є спілкування обміном інформацією

12 - 13

 

3.

 

Як розпізнавати неправдиву інформацію

31 – 34

 

4.

 

Як розпізнавати неправдиву інформацію (продовження). Дослідження

31 - 34

 

5.

 

Як не заблукати у всесвітній мережі

43 – 46

 

6.

 

Як не заблукати у всесвітній мережі (продовження) Практична робота.

43 - 46

 

7.

 

Чому важливо бути відповідальним

64 - 65

 

 

 

Чому важливо бути відповідальним (продовження) Діагностична робота. Тест

64 - 65

 

8.

 

Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу

 

 

9.

 

Як відчути себе дослідником

77 - 78

 

10.

 

Що таке інформаційний об’єкт.

86 - 87

 

11.

 

У середовищі текстового редактора

109 - 112

 

12.

 

У середовищі текстового редактора (продовження). Практична робота.

109 - 112

 

13.

 

Яким ключем відкривати знання

157 - 159

 

14.

 

Яким ключем відкривати знання (продовження). Діагностична робота.

157 - 159

 

15.

 

Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу

 

 

16.

 

Узагальнення, систематизація та повтор. вивченого матеріалу. Підсумок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

* Природн., громад. й історична, соц., здоров'язбережув галузі – 105 год/ 3год на тиждень  (1семестр-48год)

              Технологічна галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр  - 16 год)

              Інформатична галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр  - 16 год)

        Кількість годин (уроків) для опрацювання теми учитель/-ка добирає самостійно, враховуючи рівень формування конкретних очікуваних результатів навчання учнів, а також додатковий резервний час.

        Для формування та розвитку КОРів пропонуємо використовувати як окремі уроки, так і етапи інтегрованого уроку.

docx
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку