Календарно-тематичне планування уроків інформатики
4 клас
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
І семестр |
||||
«Інформація. Дії з інформацією» та «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» (15 годин) |
||||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютером |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Способи подання повідомлень. Створення повідомлень, котрі містять публічну та приватну інформацію. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Мережа Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом. Розвиток навичок самоконтролю в мережі. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації в Інтернеті за ключовими словами. Правила пошуку. Авторське право. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Спілкування в Інтернеті. Інтернет спільноти. Правила та засоби спілкування в інтернет-спільнотах із людьми з інвалідністю. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету. Оцінювання джерел інформації в інтернеті. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Навчання в Інтернеті. Електронні освітні ресурси. Пошук сайтів для дітей та створення для них закладок в браузері. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Співпраця в мережі. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сучасні комп’ютери та їх пристрої. Історія розвитку комп’ютерної техніки. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пам’ять комп’ютера та їх види. Носії інформації. Збереження інформації на зовнішніх запам’ятовуючих пристроях. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Файли і теки. Класифікація та упорядкування інформації у файловій системі. Переміщення до тек заданих файлів із вказанням визначеного шляху. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з файлами та теками. Контекстне меню.Створення, видалення та перейменування, копіювання та переміщення об’єктів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні програми та їх призначення. Вікно програми. Удосконалення навичок роботи з вікнами програм. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Моделювання. Інформаційні моделі. Створення інформаційної (схема) та математичної моделі для розв’язання задачі з математики. |
|
|
Алгоритми ( 11 год ) |
||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та їх способи подання. Виконавці. Створення в середовищі Scratch програми для виконавця за допомогою блоків «Рух» та «Вигляд».Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
ІІ семестр |
||||
17. |
|
Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання. Заперечення. Розв’язування логічних задач. |
|
|
18. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням. Не повне розгалуження. |
|
|
19. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням. Повне розгалуження. |
|
|
20. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повторенням. Безперервне повторення. Алгоритм з умовою. |
|
|
21. |
|
Інструктаж з БЖД. Складання алгоритмів з повторенням. |
|
|
22. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми із заданою кількістю повторень. |
|
|
23. |
|
Інструктаж з БЖД. Відкриваємо секрети програмування. Анімація об’єктів. Встановлення тла. Розробка програми руху пейзажу з використанням технології прокручування. |
|
|
24. |
|
Інструктаж з БЖД. Штучний інтелект. Робототехніка. |
|
|
25. |
|
Інструктаж з БЖД. Створення комп`ютерної гри у Scratch |
|
|
26. |
|
Інструктаж з БЖД. Розробка індивідуального програмного проєкту на обрану тему. |
|
|
Комп’ютерні презентації (9 год) |
||||
27. |
|
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна презентація. Етапи роботи з презентацією. Середовище редактора презентацій. Перегляд презентації в режимі показу слайдів. |
|
|
28. |
|
Інструктаж з БЖД. Слайди презентації. Об’єкти. Робота зі слайдами презентації. |
|
|
29. |
|
Інструктаж з БЖД. Текстові об’єкти на слайдах презентації. Додавання текстових об’єктів з подальшим редагування та форматуванням. |
|
|
30. |
|
Інструктаж з БЖД. Графічні об’єкти на слайдах презентацій. Додавання графічних об’єктів з подальшим форматуванням. |
|
|
31. |
|
Інструктаж з БЖД. Анімація та анімаційні ефекти. Види анімаційних ефектів та їх додавання. Ефекти переходу між слайдами. |
|
|
32. |
|
Інструктаж з БЖД. Групова взаємодія. Групові ролі. Планування групової діяльності. Визначення мети побудови групового презентаційного матеріалу на обрану тему. |
|
|
33. |
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація групового проєкту в середовищі створення презентацій. |
|
|
34. |
|
Інструктаж з БЖД. Представлення групового проєкту однокласникам та його захист. |
|
|
35. |
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|