Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 8 класу на 2021/22 н.р.
(за підручником Інформатика : підруч. для 8-го кл. закл. заг. серед. освіти / Йосиф Ривкінд [та ін.]. – Київ : Генеза 2021.)
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) за навчальною програмою 2017 року
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Оновлено в 2021 році
70 годин, 2 години на тиждень: I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||
8-А |
8-Б |
8-В |
|||
II семестр |
|||||
Тема 5. Опрацювання мультимедійних об’єктів( 7год.) |
|||||
33 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів |
|
34 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо й відео. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів |
|
35 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму |
|
36 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами |
|
37 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. «Створення відеофільму» |
|
38 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті |
|
39 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». Тематичне оцінювання. |
|
Тема 6. Алгоритми та програми (12+14 год.)
|
|||||
40 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сучасні мови програмування. |
|
41 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом. |
|
42 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Обробники подій, пов’язаних з елементами керування. |
|
43 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Засоби створення і редагування проекту |
|
44 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. «Проєкти, що змінюють значення властивостей вікна та використовують вікно повідомлень» |
|
45 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття елемента керування. Кнопка |
|
46 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Елемент керування напис |
|
47 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. «Проєкти з кнопками та написами» |
|
48 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Елемент керування поле |
|
49 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Введення й виведення даних |
|
50 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. «Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів» |
|
51 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Налагодження проєкту. Тематичне оцінювання. |
|
52 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вирази. Логічні вирази та змінні |
|
53 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічні операції |
|
54 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Умовні оператори (коротка та повна форма). |
|
55 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв'язування задач з використанням розгалуження |
|
56 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Прапорці |
|
57 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Перемикачі |
|
58 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. «Проєкти з розгалуженнями» |
|
59 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Оператори циклу. Цикли з лічильником |
|
60 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Оператори циклу. Цикли з лічильником |
|
61 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Оператори циклу. Цикли з лічильником |
|
62 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою |
|
63 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою |
|
64 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою |
|
65 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 12. «Проєкти із циклами». Тематичне оцінювання. |
|
Повторення навчального матеріалу. Виконання навчальних проєктів.(5 год)
|
|||||
66 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. |
|
67 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вибір теми проєкту. Його планування. Добір ресурсів. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. |
|
68 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. |
|
69 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Захист навчальних проєктів. |
|
70 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|