Всього: 80 год. на I семестр (5 год. на тиждень).
Загальна кількість год. на рік за програмою: 168 год. + 7 год. резервного часу.
«Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів» (Опубліковано на сайті МОН).
Календарно-тематичне планування
уроків з інформатики для 11-го класу
(профільний рівень)
_______________________________________________________________________
(назва школи)
на I семестр
20___-20___ навчального року
Всього: 80 год. на I семестр (5 год. на тиждень).
Загальна кількість год. на рік за програмою: 168 год. + 7 год. резервного часу.
«Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів» (Опубліковано на сайті МОН).
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-ть год. |
Дата |
Примітки |
11-го |
||||
Тема 1. «Бази даних», (25 год.) |
||||
1.1. Основні поняття баз даних. Побудова моделі «сутність-зв’язок» предметної області, (4 год.) |
||||
1 |
Вступний інструктаж з правил техніки безпеки під час занять в кабінеті інформатики. Поняття бази даних (БД). Модель «сутність-зв’язок» |
1 |
|
|
2 |
Моделі даних. Основні поняття реляційної БД. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
3 |
Етапи створення. Поняття про системи управління бази даних (СУБД). Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
4 |
Лабораторна робота № 1 «Розробка моделі «сутність-зв’язок» предметної області» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
1.2. Створення бази даних (3 год.) |
||||
5 |
СУБД Microsoft Office Access 2007. Створення БД. Основні об’єкти БД. Інструктаж з БЖД. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
6 |
Створення таблиць, означення полів і ключів та введення даних у середовищі СУБД. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
7 |
Поняття та використання зовнішніх ключів. Обмеження цілісності, що накладаються зв’язками. Практична робота № 1 «Розробка інтерфейсу користувача бази даних» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
1.3. Інтерфейс користувача бази даних (4 год.) |
||||
8 |
Розробка інтерфейсу користувача для введення даних. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
9 |
Створення та настроювання властивостей форм для введення даних у таблиці. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
10 |
Використання списків для моделювання зв’язків, настроювання властивостей списків. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
11 |
Використання в інтерфейсі користувача БД кнопок, створення меню користувача БД. Практична робота № 2 «Реалізація моделі «сутність-зв’язок» у СУБД» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
1.4. Вибирання та групування даних (8 год.) |
||||
12 |
Сортування, пошук і фільтрація даних. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
13 |
Поняття та створення запиту до реляційної бази даних. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
14 |
Параметризовані запити. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
15 |
Основи мови SQL. Оператор IN. Віднімання множин записів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
16 |
Практична робота № 3 «Вибирання даних» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
17 |
Обчислення підсумкових показників для груп записів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
18 |
Застосування мови SQL для обчислення підсумкових показників та вибирання груп записів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
19 |
Практична робота № 4 «Групування даних» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
1.5. Додавання, оновлення, видалення та виведення даних. Розробка проекту. (6 год.) |
||||
20 |
Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
21 |
Практична робота № 5 «Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
22 |
Імпорт та експорт даних у базу та експорт даних з БД. Створення звітів. Групування даних у звітах. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
23 |
Практична робота № 6 «Створення звітів за однією та кількома таблицями» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
24 |
Лабораторна робота № 2 «Розробка та використання бази даних для заданої предметної області» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
25 |
Підсумковий урок з теми «Бази даних» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
Тема 2. Основи створення комп’ютерних презентацій (23 год.) |
||||
2.1. Слайдові презентації (6 год.) |
||||
26 |
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
27 |
Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
28 |
Огляд середовища розробки слайдових презентацій. Створення презентації за допомогою майстра. Практична робота № 7 «Розробка слайдової презентації» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
29 |
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди презентації. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
30 |
Додавання анімаційних ефектів. Практична робота № 8 «Анімація в слайдових презентаціях» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
31 |
Демонстрація презентації у різних програмних середовищах. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
2.2. Мультимедійні презентації (3 год.) |
||||
32 |
Середовище розробки мультимедійних презентацій і його об’єкти. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
33 |
Захоплення й імпортування аудіо та відео, створення кліпів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
34 |
Практична робота № 9 «Створення мультимедійних презентацій» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
2.3. Потокові презентації (14 год.) |
||||
35 |
Основні поняття середовища Flash. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
36 |
Створення Flash-документу та налаштування його властивостей. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
37 |
Створення вмісту презентації. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
38 |
Практична робота № 10 «Створення, публікація й перегляд найпростішої презентації» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
39 |
Створення анімації. |
1 |
|
|
40 |
Створення анімаційних ефектів шляхом зміни властивостей об’єктів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
41 |
Практична робота № 11 «Використання символів у презентаціях» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
42 |
Інші види анімації, ефекти часової шкали, морфінг, використання масок. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
43 |
Практична робота № 12 «Створення й імпортування графічних об’єктів» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
44 |
Додання інтерактивності до презентації. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
45 |
Практична робота № 13 «Інтерактивність у Flash-презентаціях» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
46 |
Функції мови ActionScript. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
47 |
Практична робота № 14 «Основні типи анімації у презентаціях Flash» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
48 |
Підсумковий урок з теми «Основи створення комп’ютерних презентацій» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
Тема 3. «Методи побудови алгоритмів», (19 год.) |
||||
3.1. Структури даних (4 год.) |
||||
49 |
Поняття структур даних. Проста змінна. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
50 |
Масив. Стек. Черга. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
51 |
Лабораторна робота № 3 «Використання стеку» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
52 |
Лабораторна робота № 4 «Робота з чергою» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
3.2. Основи теорії графів (8 год.) |
||||
53 |
Основні поняття теорії графів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
54 |
Способи представлення графів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
55 |
Практична робота № 15 «Основні поняття теорії графів» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
56 |
Пошук у ширину та глибину. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
57 |
Лабораторна робота № 5 «Пошук у ширину та глибину» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
|
Визначення найкоротшого шляху в графі, алгоритм Дейкстри. Інструктаж з БЖД. |
2 |
|
|
|
Визначення найкоротшого шляху в графі, алгоритм Флойда-Уоршелла. Інструктаж з БЖД. |
|
|
|
60 |
Практична робота № 16 «Способи подання графів» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
61 |
Лабораторна робота № 6 «Визначення найкоротшого шляху в графі» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
3.3. Елементи обчислювальної геометрії (7 год.) |
||||
62 |
Векторний добуток. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
63 |
Напрямок повороту. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
64 |
Визначення площі многокутника. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
65 |
Лабораторна робота № 7 «Векторний добуток, напрямок повороту вектора, визначення площі многокутника» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
66 |
Побудова опуклої оболонки. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
67 |
Лабораторна робота № 8 «Побудова опуклої оболонки» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
68 |
Підсумковий урок з теми «Методи побудови алгоритмів.» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
Тема 4. «Основи об’єктно-орієнтованого проектування», 10 години |
||||
4.1. Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури (4 год.) |
||||
69 |
Об’єкти та класи у програмуванні. Атрибути та методи класів. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
70 |
Зв’язки між класами та об’єктами. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
71 |
Множинність полюсів асоціацій. Проектування діаграм класів мовою UML. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
72 |
Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури об’єктно-орієнтованою мовою програмування. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
73 |
Лабораторна робота № 9 «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
4.2. Проектування поведінки програм (6 год.) |
||||
74 |
Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм послідов. мови UML. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
75 |
Практична робота № 17 «Проектування програмної логіки» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
76 |
Створення простих об’єктно-орієнтованих програм на основі візуального моделювання. Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
77 |
Практична робота № 18 «Проектування об’єктної взаємодії» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
78 |
Лабораторна робота № 10 «Розробка об’єктно-орієнтованої програми» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
79 |
Підсумковий урок з теми «Основи об’єктно-орієнтованого проектування.» Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
80 |
Систематизація та узагальнення матеріалу вивченого за I семестр Інструктаж з БЖД. |
1 |
|
|
|
Усього |
80 |
|