Календарно-тематичне планування з інформатики для 4 класу |
|||
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютером. |
учні розуміють важливість дотримання правил безпеки в комп’ютерному класі та безпосередньо працюючи з комп’ютером. Наводять приклади життєвих ситуацій, у яких вони дотримуються тих чи інших правил та прогнозують результати у разі недотримання таких правил. Відповідно до алгоритму правильно вмикають та вимикають ПК. |
|
|
Інформаційні процеси |
учні знають та розкривають поняття «інформація», її способи подання, передачі; класифікують інформацію за способом сприйняття. наводить приклади інформаційних процесів у близькому для себе середовищі та описує їх сутність; робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо); |
|
|
Повідомлення і дані |
Очікувані результати: учні розуміють, що збережені повідомлення на комп’ютері називають даними, орієнтуються в типах даних, наводячи їх приклади та знають способи подання інформації; визначають типи даних серед запропонованої інформації використовує онлайнові ресурси (електронну пошту, форуми, середовища спільної роботи) для спільної діяльності та обміну думками;. |
|
|
оцінює переваги і обмеження цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних за наданими критеріями. учні знають, що таке файл, ім’я файлу, які бувають значки файлів; використовують у своєму мовлення поняття файлу»; вміють створювати імена файлів
|
|
|
|
Очікувані результати: учні знають, що таке файл, ім’я файлу, які бувають значки файлів; використовують у своєму мовлення поняття файлу»; вміють створювати імена файлів |
|
|
|
Очікувані результати: учні знають поняття «папка», «тека», «файл»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття; вміють створювати папки, файли; сортують файли у відповідні папки за змістом створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Копіювання файлів і тек |
створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм. учні пам’ятають поняття «файл», «тека»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття; вміють копіювати файли і теки. |
|
|
учні розуміють різницю між файлами і теками, знають, які дії можна над ними виконувати; знають алгоритм видалення файлів та папок |
|
|
|
створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм; учні знають поняття «класифікація», «схема»; вміють класифікувати об’єкти, створювати схеми з допомогою SmartArt, орієнтуються в об’єктах вікна текстового редактора. |
|
|
|
- Інструктаж з БЖД. Введення текстів та збереження текстової інформації. |
Очікувані результати: учні знають правила введення тексту; вміють редагувати текст; зберігати текстовий документ на комп’ютері. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Редагування тексту. Способи виділення тексту. Виправлення змісту готового тексту. |
Очікувані результати: учні пам’ятають, як знайти в тексті слова з помилками; знають поняття «редагування тексту»; вміють видаляти зайві символи; вставляти символи та вільні рядки у тексті; виділяти слова, рядки, абзаци у тексті; розуміють, для чого призначені клавіші Home та End. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Абзац. Форматування абзаців. Вирівнювання заголовків. |
Очікувані результати: учні знають поняття «абзац», «абзацний відступ»; вміють форматувати абзаци, вирівнювати текст.
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Копіювання та переміщення фрагментів тексту. |
Очікувані результати: учні знають поняття «копіювання», «переміщення»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття. Вміють копіювати, переміщувати фрагменти тексту. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Форматування тексту.
|
Очікувані результати: учні знають, що таке властивості об’єкта та якими бувають їхні значення; розрізняють інструменти для форматування тексту в текстовому редакторі; знають їх призначення; вміють форматувати текст. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення нового текстового документу. Вдосконалення навичок форматування тексту |
Мета: пригадати з учнями, що таке форматування тексту, основні інструменти для цих дій; навчити створювати новий документ у Microsoft Office Word; вдосконалити навички форматування тексту та зберігання текстового документа. заповнює, доповнює таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм |
|
|
Інструктаж з БЖД. Додавання зображень до текстового документу та їх форматування.
|
Очікувані результати: учні знають алгоритм додавання зображення до текстового документа, застосовують його на практиці; вміють форматувати зображення, додані у текстовий документ. налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм |
|
|
визначає логічну послідовність подій учні розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій; знають поняття «алгоритм», «команда», «виконавець», «система команд виконавця», «середовище виконавця», «програма»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття; пам’ятають способи подання алгоритмів; вміють наводити приклади. |