Календарно-тематичне планування з інформатики для 4 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інформатики І семестр за програмою Шияна з очікуваними результатами навчання
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інформатики для 4   класу

Дата

Тема

Очікувані результати

  1.  

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютером.

 учні розуміють важливість дотримання правил безпеки в комп’ютерному класі та безпосередньо працюючи з комп’ютером. Наводять приклади життєвих ситуацій, у яких вони дотримуються тих чи інших правил та прогнозують результати у разі недотримання таких правил. Відповідно до алгоритму правильно вмикають та вимикають ПК.

  1.  

 

Інформаційні процеси

учні знають та розкривають поняття «інформація», її способи подання, передачі; класифікують інформацію за способом сприйняття. наводить приклади інформаційних процесів у близькому для себе середовищі та описує їх сутність; робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо);

  1.  

 

Повідомлення і дані

Очікувані результати: учні розуміють, що збережені повідомлення на комп’ютері називають даними, орієнтуються в типах даних, наводячи їх приклади та знають способи подання інформації; визначають типи даних серед запропонованої інформації використовує онлайнові ресурси (електронну пошту, форуми, середовища спільної роботи) для спільної діяльності та обміну думками;.

  1.  

 

Пам’ять комп’ютера та їх види. Носії інформації. Збереження інформації на зовнішніх запам’ятовуючих пристроях.

оцінює переваги і обмеження цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних за наданими критеріями. учні знають, що таке файл, ім’я файлу, які бувають значки файлів; використовують у своєму мовлення поняття файлу»; вміють створювати імена файлів

 

 

  1.  

 

Файли і теки. Класифікація та упорядкування інформації у файловій системі. Переміщення до тек заданих файлів із вказанням визначеного шляху.

Очікувані результати: учні знають, що таке файл, ім’я файлу, які бувають значки файлів; використовують у своєму мовлення поняття файлу»; вміють створювати імена файлів

  1.  

 

Робота за файлами та теками. Контекстне меню. Правила найменування об’єктів в операційній системі. Створення об’єктів.

Очікувані результати: учні знають поняття «папка», «тека», «файл»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття; вміють створювати папки, файли; сортують файли у відповідні папки за змістом

створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Копіювання файлів і тек

створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм. учні пам’ятають поняття «файл», «тека»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття; вміють копіювати файли і теки.

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Видалення файлів і тек.

 учні розуміють різницю між файлами і теками, знають, які дії можна над ними виконувати; знають алгоритм видалення файлів та папок

  1.  

 

 Інструктаж з БЖД. Текстовий редактор. Піктограми популярних текстових редакторів. Огляд вікна програми «Текстовий редактор.

створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм;  учні знають поняття «класифікація», «схема»; вміють класифікувати об’єкти, створювати схеми з допомогою SmartArt, орієнтуються в об’єктах вікна текстового редактора.

  1.  

 

 - Інструктаж з БЖД. Введення текстів та збереження текстової інформації.

Очікувані результати: учні знають правила введення тексту; вміють редагувати текст; зберігати текстовий документ на комп’ютері.

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Редагування тексту. Способи виділення тексту. Виправлення змісту готового тексту.

Очікувані результати: учні пам’ятають, як знайти в тексті слова з помилками; знають поняття «редагування тексту»; вміють видаляти зайві символи; вставляти символи та вільні рядки у тексті; виділяти слова, рядки, абзаци у тексті; розуміють, для чого призначені клавіші Home та End.

  1.  

 

 Інструктаж з БЖД. Абзац. Форматування абзаців. Вирівнювання заголовків.

Очікувані результати: учні знають поняття «абзац», «абзацний відступ»; вміють форматувати абзаци, вирівнювати текст.

 

 

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Копіювання та переміщення фрагментів тексту.

Очікувані результати: учні знають поняття «копіювання», «переміщення»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття. Вміють копіювати, переміщувати фрагменти тексту.

  1.  

 

 Інструктаж з БЖД. Форматування тексту.

 

Очікувані результати: учні знають, що таке властивості об’єкта та якими бувають їхні значення; розрізняють інструменти для форматування тексту в текстовому редакторі; знають їх призначення; вміють форматувати текст.

  1.  

 

 Інструктаж з БЖД. Створення нового текстового документу. Вдосконалення навичок форматування тексту

Мета: пригадати з учнями, що таке форматування тексту, основні інструменти для цих дій; навчити створювати новий документ у Microsoft Office Word; вдосконалити навички форматування тексту та зберігання текстового документа.

заповнює, доповнює таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Додавання зображень до текстового документу та їх форматування.

 

Очікувані результати: учні знають алгоритм додавання зображення до текстового документа, застосовують його на практиці; вміють форматувати зображення, додані у текстовий документ.

налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритм. Виконавець. Способи подання алгоритмів. Представлення ходу дій обчислення виразу за допомогою блок-схеми.

 визначає логічну послідовність подій учні розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій; знають поняття «алгоритм», «команда», «виконавець», «система команд виконавця», «середовище виконавця», «програма»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття; пам’ятають способи подання алгоритмів; вміють наводити приклади.

 

docx
Додав(-ла)
Юрченко Лідія
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку