Урок на тему: "Віртуальна та доповнена реальності"

Про матеріал
Урок з інформатики на тему: ''Віртуальна та доповнена реальності" для учнів 4-го класу. Розробка містить всю необхідну інформацію
Перегляд файлу

ВІРТУАЛЬНА ТА ДОПОВНЕНА

image image

РЕАЛЬНОСТІ. ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

image

 

 СХИЛИЛИСЬ ГОЛІВКИ ДО ПРАЦІ МЕРЩІЙ. ТИ ВСІ ПЕРЕШКОДИ  ЗДОЛАТИ ЗУМІЙ!

ПРАЦЮЙ НАПОЛЕГЛИВО, ШВИДКО,

СТАРАННО,

ЩОБ ЖОДНА ХВИЛИНКА  НЕ ВТРАТИЛАСЬ МАРНО.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ

image


image

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

1 КУПКА

image

ЛОГІЧНА РОЗМИНКА

ХЛОПЧИК ВИСИПАВ РАЗОМ 3 КУПКИ

ПІСКУ, А ПОТІМ ВИСИПАВ ТУДИ ЩЕ ДВІ.

СКІЛЬКИ СТАЛО КУПОК ПІСКУ? 

image

ВІТРОВІ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ ТА ЇХ МОДЕЛІ

 

 

ЧИ ДОВОДИЛОСЯ ТОБІ

БАЧИТИ

ВІТРОГЕНЕРАТОР?

ПОБУДУЙ ЙОГО

МОДЕЛЬ. ЯКІ

ВЛАСТИВОСТІ

ВІТРОГЕНЕРАТОРА ВОНА

ВІДОБРАЖАТИМЕ?

ВИГАДАЙ ЩОНАЙМЕНШЕ ДВА

СПОСОБИ ІМІТУВАТИ

ВІТЕР.

image

РАЗОМ З ОДНОКЛАСНИКАМИ ТА ОДНОКЛАСНИЦЯМИ

image

СТВОРІТЬ МОДЕЛЬ ВІТРОВОЇ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ. ТАКА СТАНЦІЯ СКЛАДАЄТЬСЯ З БАГАТЬОХ ВІТРЯКІВ.

ЩО ВІДРІЗНЯЄ СПРАВЖНЮ ВІТРОВУ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЮ ВІД МОДЕЛЕЙ, ЯКІ ВИ СТВОРИЛИ? А ЧИ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД РЕАЛЬНОГО ВІТРОГЕНЕРАТОРА ЙОГО 3D-МОДЕЛЬ?

 

image

image

ЗДІЙСНИ ВІДЕОЕКСКУРСІЮ ДО ВІТРОВОЇ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ У СТАРОМУ САМБОРІ, ЩО НА ЛЬВІВЩИНІ.

ЩОБ ВІДКРИТИ ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, НАТИСНІТЬ НА ФІГУРУ АБО НАВЕДІТЬ КАМЕРУ СМАРТФОНА НА QR-КОД.

 

imageІнтерактивне завдання

image«Відновлювальна енергетика»

image

ВІД 3D-МОДЕЛІ ДО ВІРТУАЛЬНОГО СВІТУ

СЬОГОДНІ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА МОЖНА СТВОРЮВАТИ НЕ ЛИШЕ

ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ

ОКРЕМІ ОБ’ЄКТИ, А Й ЦІЛІ СВІТИ — . ЦЕ

СТВОРЕНА ТЕХНІЧНИМИ ЗАСОБАМИ ІЛЮЗІЯ ДІЙСНОСТІ, ЯКУ ЛЮДИНА- «ВІДВІДУВАЧ» СПРИЙМАЄ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗОРУ, СЛУХУ, ДОТИКУ, НАВІТЬ НЮХУ.


 

 

ШОЛОМ, КОСТЮМ І РУКАВИЦЯ

imageЗАНУРИТИСЬ У ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ ДОПОМАГАЮТЬ ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ, ЯК-ОТ

ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ.

 

image

image

ІНЖЕНЕРАМ,

АРХІТЕКТОРАМ,

ДИЗАЙНЕРАМ ІНТЕР’ЄРУ

ВАЖЛИВО УЯВЛЯТИ,

НАСКІЛЬКИ ВДАЛО

«ВПИШЕТЬСЯ» В ПЕВНЕ МІСЦЕ ОБ’ЄКТ, ЩО

ПРОЄКТУЄТЬСЯ. У

ЦЬОМУ ЇМ ДОПОМАГАЄ

ТЕХНОЛОГІЯ

СТВОРЕННЯ

ДОПОВНЕНОЇ

imageРЕАЛЬНОСТІ

ВВЕДЕННЯ В РЕАЛЬНИЙ СВІТ ШТУЧНИХ ОБ’ЄКТІВ.

 

КАМЕРА ТА СПЕЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ В КОМП’ЮТЕРІ,

imageСМАРТФОНІ ЧИ ПЛАНШЕТІ ДАЮТЬ ЗМОГУ «ВПИСАТИ» ВІРТУАЛЬНИЙ ОБ’ЄКТ У РЕАЛЬНИЙ СВІТ.

 

image


ЩОБ ВІДКРИТИ ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, НАТИСНІТЬ НА ФІГУРУ АБО НАВЕДІТЬ КАМЕРУ СМАРТФОНА НА QR-КОД.

 

image

ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ

РЕАЛЬНОСТЕЙ

ТИ, НАПЕВНЕ, БАЧИВ / БАЧИЛА ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ У ФАНТАСТИЧНИХ ФІЛЬМАХ ТА КОМП’ЮТЕРНИХ ІГРАХ. ЇЇ МОЖНА СПОСТЕРІГАТИ ТАКОЖ У ТРЕНАЖЕРАХ ДЛЯ ВОДІЇВ, КОСМОНАВТІВ ТОЩО. 

image

ДОПОВНЕНУ РЕАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТОВУЮТЬ У МЕДИЦИНІ,

image image

ВІЙСЬКОВІЙ СПРАВІ, КІНОМИСТЕЦТВІ, КОМП’ЮТЕРНИХ ІГРАХ, ОФОРМЛЕННІ КНИЖОК. ІНОДІ ЇЇ МОЖНА ЗНАЙТИ В ЕНЦИКЛОПЕДІЯХ І НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКАХ.

 

 

imageРОЗГЛЯНЬ ЗОБРАЖЕННЯ. ЩО ВОНИ МОЖУТЬ РОЗПОВІСТИ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТЕЙ?

 

image

image

ЕКРАН ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

ІНЖЕНЕРИ ВСЬОГО СВІТУ ШУКАЮТЬ НОВІ ЕФЕКТИВНІ СПОСОБИ НАБЛИЗИТИ ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ ДО ЖИТТЯ. ЩЕ ОДИН ІНСТРУМЕНТ, ЯКИЙ

MOTIONPARALLAX3D-ДИСПЛЕЙ

ДОПОМАГАЄ ЦЕ ЗРОБИТИ, — . ЦЕ ПРИСТРІЙ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, ЯКИЙ СТВОРЮЄ ІЛЮЗІЮ ОБ’ЄМУ. ГЛЯДАЧ МОЖЕ РОЗДИВИТИСЯ ЗОБРАЖЕННЯ З УСІХ БОКІВ ТАК, НІБИ ОБ’ЄКТ РЕАЛЬНИЙ.


 

image

ДЕМОНСТРАЦІЯ MOTIONPARALLAX3D-ДИСПЛЕЯ

ЩОБ ВІДКРИТИ ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, НАТИСНІТЬ НА ФІГУРУ АБО НАВЕДІТЬ КАМЕРУ СМАРТФОНА НА QR-КОД.

 

image

ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ВЛАСНОРУЧ

imageСЬОГОДНІ ВВЕСТИ

ШТУЧНИЙ ОБ’ЄКТ У РЕАЛЬНІСТЬ МОЖЕ КОЖЕН.

ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНІ ЛИШЕ СМАРТФОН ЧИ ПЛАНШЕТ І ЗАСТОСУНОК ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. НАПРИКЛАД,

AR 3D ANIMALS. ПОТРІБНО ВИБРАТИ 3D-МОДЕЛЬ ТВАРИНИ І НАВЕСТИ

КАМЕРУ СМАРТФОНА НА МІСЦЕ, У ЯКОМУ ХОЧЕШ ЇЇ РОЗМІСТИТИ. 


image


РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ

image

РОБОТА ІЗ ЗОШИТОМ (ДОДАТКОВО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)

image


image


ПІДСУМОК

-                  ЩО ТАКЕ ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ?

-                  imageЯКІ ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ ДОПОМАГАЮТЬ ПОТРАПИТИ У ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ? 

-                  ЗА ДОПОМОГОЮ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ? 

-                  ЯКІ ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ ДОПОМАГАЮТЬ ПОТРАПИТИ У ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ? ДЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬ? 

РЕФЛЕКСІЯ 

imageimageМАЮ КІЛЬКА ПОМИЛОК!

image        МОЖУ КРАЩЕ!

image


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.        Методичні матеріали, 4 клас URL :  https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil3 (дата звернення 29.01.2023).

2.        Вправи для розминки на уроках інформатики URL :  https://naurok.com.ua/infoznayka pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html

(дата звернення 29.01.2023).

  

3.        Додаткові матеріали до підручника URL : https://svitdovkola.org/inf4/18(дата звернення 29.01.2023).

4.        Андрусич О.О., Стеценко І.Б. Інформатика : підручн. для 4-го кл. закл. загал.  серед . освіти – Київ : Світич, 2021, 96 с.

5.        Логічні заминки URL : https://naurok.com.ua/test/2-logichni-zamilki-28786.html

(дата звернення 29.01.2023).

6.        Андрусич О.О., Волощенко О.В. Інформатика : зошит для 4-го кл. закл. загал.

серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 63 с.

pdf
Додав(-ла)
Обиюх Олена
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку