ВІРТУАЛЬНА ТА ДОПОВНЕНА
ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
|
1 КУПКА |
ХЛОПЧИК ВИСИПАВ РАЗОМ 3 КУПКИ
ПІСКУ, А ПОТІМ ВИСИПАВ ТУДИ ЩЕ ДВІ.
СКІЛЬКИ СТАЛО КУПОК ПІСКУ?
|
РАЗОМ З ОДНОКЛАСНИКАМИ ТА ОДНОКЛАСНИЦЯМИ
ЩО ВІДРІЗНЯЄ СПРАВЖНЮ ВІТРОВУ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЮ ВІД МОДЕЛЕЙ, ЯКІ ВИ СТВОРИЛИ? А ЧИ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД РЕАЛЬНОГО ВІТРОГЕНЕРАТОРА ЙОГО 3D-МОДЕЛЬ?
ЩОБ ВІДКРИТИ ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, НАТИСНІТЬ НА ФІГУРУ АБО НАВЕДІТЬ КАМЕРУ СМАРТФОНА НА QR-КОД.
СЬОГОДНІ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА МОЖНА СТВОРЮВАТИ НЕ ЛИШЕ
ОКРЕМІ ОБ’ЄКТИ, А Й ЦІЛІ СВІТИ — . ЦЕ СТВОРЕНА ТЕХНІЧНИМИ ЗАСОБАМИ ІЛЮЗІЯ ДІЙСНОСТІ, ЯКУ ЛЮДИНА- «ВІДВІДУВАЧ» СПРИЙМАЄ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗОРУ, СЛУХУ, ДОТИКУ, НАВІТЬ НЮХУ. |
ЗАНУРИТИСЬ У ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ ДОПОМАГАЮТЬ ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ, ЯК-ОТ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ.
|
ІНЖЕНЕРАМ, АРХІТЕКТОРАМ, ДИЗАЙНЕРАМ ІНТЕР’ЄРУ ВАЖЛИВО УЯВЛЯТИ, НАСКІЛЬКИ ВДАЛО «ВПИШЕТЬСЯ» В ПЕВНЕ МІСЦЕ ОБ’ЄКТ, ЩО ПРОЄКТУЄТЬСЯ. У ЦЬОМУ ЇМ ДОПОМАГАЄ ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ — ВВЕДЕННЯ В РЕАЛЬНИЙ СВІТ ШТУЧНИХ ОБ’ЄКТІВ.
|
КАМЕРА ТА СПЕЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ В КОМП’ЮТЕРІ, СМАРТФОНІ ЧИ ПЛАНШЕТІ ДАЮТЬ ЗМОГУ «ВПИСАТИ» ВІРТУАЛЬНИЙ ОБ’ЄКТ У РЕАЛЬНИЙ СВІТ.
|
ЩОБ ВІДКРИТИ ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, НАТИСНІТЬ НА ФІГУРУ АБО НАВЕДІТЬ КАМЕРУ СМАРТФОНА НА QR-КОД.
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ
РЕАЛЬНОСТЕЙ
ТИ, НАПЕВНЕ, БАЧИВ / БАЧИЛА ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ У ФАНТАСТИЧНИХ ФІЛЬМАХ ТА КОМП’ЮТЕРНИХ ІГРАХ. ЇЇ МОЖНА СПОСТЕРІГАТИ ТАКОЖ У ТРЕНАЖЕРАХ ДЛЯ ВОДІЇВ, КОСМОНАВТІВ ТОЩО.
ДОПОВНЕНУ РЕАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТОВУЮТЬ У МЕДИЦИНІ,
РОЗГЛЯНЬ ЗОБРАЖЕННЯ. ЩО ВОНИ МОЖУТЬ РОЗПОВІСТИ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТЕЙ?
|
ІНЖЕНЕРИ ВСЬОГО СВІТУ ШУКАЮТЬ НОВІ ЕФЕКТИВНІ СПОСОБИ НАБЛИЗИТИ ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ ДО ЖИТТЯ. ЩЕ ОДИН ІНСТРУМЕНТ, ЯКИЙ
ДОПОМАГАЄ ЦЕ ЗРОБИТИ, — . ЦЕ ПРИСТРІЙ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, ЯКИЙ СТВОРЮЄ ІЛЮЗІЮ ОБ’ЄМУ. ГЛЯДАЧ МОЖЕ РОЗДИВИТИСЯ ЗОБРАЖЕННЯ З УСІХ БОКІВ ТАК, НІБИ ОБ’ЄКТ РЕАЛЬНИЙ. |
ЩОБ ВІДКРИТИ ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, НАТИСНІТЬ НА ФІГУРУ АБО НАВЕДІТЬ КАМЕРУ СМАРТФОНА НА QR-КОД.
ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ВЛАСНОРУЧ
ШТУЧНИЙ ОБ’ЄКТ У РЕАЛЬНІСТЬ МОЖЕ КОЖЕН.
AR 3D ANIMALS. ПОТРІБНО ВИБРАТИ 3D-МОДЕЛЬ ТВАРИНИ І НАВЕСТИ
КАМЕРУ СМАРТФОНА НА МІСЦЕ, У ЯКОМУ ХОЧЕШ ЇЇ РОЗМІСТИТИ.
- ЩО ТАКЕ ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ?
- ЯКІ ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ ДОПОМАГАЮТЬ ПОТРАПИТИ У ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ?
- ЗА ДОПОМОГОЮ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ?
- ЯКІ ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ ДОПОМАГАЮТЬ ПОТРАПИТИ У ВІРТУАЛЬНУ РЕАЛЬНІСТЬ? ДЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬ?
РЕФЛЕКСІЯ
МАЮ КІЛЬКА ПОМИЛОК!
МОЖУ КРАЩЕ!
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Методичні матеріали, 4 клас URL : https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil3 (дата звернення 29.01.2023).
2. Вправи для розминки на уроках інформатики URL : https://naurok.com.ua/infoznayka pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html
(дата звернення 29.01.2023).
3. Додаткові матеріали до підручника URL : https://svitdovkola.org/inf4/18(дата звернення 29.01.2023).
4. Андрусич О.О., Стеценко І.Б. Інформатика : підручн. для 4-го кл. закл. загал. серед . освіти – Київ : Світич, 2021, 96 с.
5. Логічні заминки URL : https://naurok.com.ua/test/2-logichni-zamilki-28786.html
(дата звернення 29.01.2023).
6. Андрусич О.О., Волощенко О.В. Інформатика : зошит для 4-го кл. закл. загал.
серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 63 с.