|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-Б |
11-М |
Зміст |
Вимоги до знань та вмінь |
|||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
|||
Тема 1/4. Моделювання. Основи алгоритмізації (8 год.) |
||||||||
1 |
04.09 |
|
1 |
04.09 |
|
Поняття об'єкта і моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів. |
Описує:- поняття моделі, об’єкта, предметної області; типи моделей, ї характеристики; поняття алгоритму;властивості алгоритмів; форми подання алгоритму; базові структури алгоритмів та їх особливо порядок описання алгоритмів; називає призначення графічних позначень елементів алгоритмів; пояснює етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера; поняття програми; має уявлення про мови програмування; використовує графічні позначення для опису алгоритмів;різні форми уміє будувати інформаційну модель задачі; графічні схеми найпрості аналізувати алгоритм розв’язування задачі; формально виконувати алгоритми. |
|
2 |
06.09 |
|
2 |
11.09 |
|
Практична робота № 1. Побудова інформаційної моделі |
||
3 |
11.09 |
|
3 |
13.09 |
|
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму. |
||
4 |
18.09 |
|
4 |
18.09 |
|
Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. |
||
5 |
20.09 |
|
5 |
25.09 |
|
Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання алгоритмів. |
||
6 |
25.09 |
|
6 |
27.09 |
|
Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера. Складання і описання алгоритмів. |
||
7 |
02.10 |
|
7 |
02.10 |
|
Практична робота № 2. Створення та виконання алгоритмів |
||
8 |
04.10 |
|
8 |
09.10 |
|
Поняття про мови програмування. |
||
11-Б |
11-М |
Тема 2/5. Системи опрацювання табличних даних (11 год.) |
||||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
2/5.1. Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.) |
||
9 |
09.10 |
|
9 |
11.10 |
|
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Запуск на виконання табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Основні об'єкти: книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація аркушем і книгою; виокремлення об'єктів електронної таблиці. Введення даних до комірок і редагування їх вмісту. |
описує:поняття електронної книги, аркушу, рядка, стовпця, клітинки, діапазону комірок; способи навігації аркушем і книгою;типи і формати подання даних: числовий, грошовий, текстовий, формат дати та часу; способи введення даних різних форматів; види помилок під час уведення даних і формул та способи їх усунення; призначення основних панелей інструментів табличного процесора та елементів керування; критерії добору типу діаграми для найкращого відображен даних; пояснює: необхідність правильного добору і визначення форматів под даних; правила запису абсолютних, відносних та мішаних посилань на комірки та діапазони комірок; правила запису формул; правила перетворення абсолютних, відносних та мішаних посилань під час копіювання формул; використовує: автозаповнення комірок для прискорення введення даних; вміє: здійснювати навігацію аркушем і книгою; вводити дані і формул у комірки та редагувати їх вміст; виокремлювати діапазони комірок і заданими адресами; форматувати дані, комірки та діапазони комірок; копіювати, переміщувати й видаляти вміст комірок і діапазонів коміро записувати абсолютні, відносні та змішані посилання на комірок і діап комірок; добирати тип діаграми для найкращого відображення даних змінювати тип діаграми; уміє будувати, редагувати та форматувати ді |
|
10 |
16.10 |
|
10 |
16.10 |
|
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. Типи даних і формати їх подання. Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота № 3. Уведення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора |
||
11 |
18.10 |
|
11 |
23.10 |
|
Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки і діапазони комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. |
||
12 |
23.10 |
|
12 |
25.10 |
|
Практична робота № 4. Використання формул в електронних таблицях |
||
13 |
06.11 |
|
13 |
06.11 |
|
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми. Практична робота № 5. Побудова діаграм |
||
11-Б |
11-М |
2/5.2. Аналіз даних у середовищі табличного процесора (6 год.) |
||||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
Зміст |
Вимоги до знань та вмінь |
з описує:
14 |
08.11 |
|
14 |
13.11 |
|
Призначення й використання основних математичних, статистичних і логічних функцій табличного процесора. |
мету та способи фільтрації даних у таблицях; призначення умовного форматування даних; алгоритмічну конструкцію розгалуження; наводить приклади: математичних, статистичних і логічних функцій табличного процесор уміє: сортувати дані в таблицях за значеннями одного чи кількох полів; виконувати умовне форматування даних; застосовувати основні математичні, статистичні і логічні функції для використовує: автофільтри для вибору даних з таблиць за простими критеріями. |
15 |
13.11 |
|
15 |
15.11 |
|
Практична робота № 6. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора |
|
16 |
20.11 |
|
16 |
20.11 |
|
Сортування даних у таблицях. |
|
17 |
22.11 |
|
17 |
27.11 |
|
Фільтрація даних у таблицях. |
|
18 |
27.11 |
|
18 |
29.11 |
|
Практична робота № 7. Сортування та фільтрація даних |
|
19 |
04.12 |
|
19 |
04.12 |
|
Умовне форматування. |
|
11-Б |
11-М |
Тема 3/6. Бази даних. Системи управління базами даних (7 год.) |
|||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
Зміст |
Вимоги до знань та вмінь |
20 |
06.12 |
|
20 |
11.12 |
|
Поняття, призначення, класифікація баз даних. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Інтерфейс для введення і відображення даних в БД. |
має уявлення про: особливості реляційних, мережевих, ієрархічних та об’єктно-орієнтованих баз даних; пояснює: поняття бази даних; поняття таблиці, поля, запису; поняття ключа; призначення запиту; призначення систем управління базами даних; поняття цілісності даних; порядок створення зв’язків різної множинності між таблицями; класифікує: зв’язки між таблицями реляційної БД за множинністю; називає: типи даних, що використовуються в певному середовищі СУ наводить приклади: реляційних СУБД; вміє: створювати таблиці в середовищі реляційної СУБД; створювати ключі та надавати інші властивості полям таблиць; добирати типи зв’язків між таблицями; створювати зв’язки між таблиц сортувати дані в таблицях бази за одним чи кількома полями; застосовувати засоби пошуку даних в одній таблиці; фільтрувати дані в таблицях; знаходити в базі дані за певними критері редагувати таблиці, запити й дані в таблицях. |
21 |
11.12 |
|
21 |
13.12 |
|
Практична робота №8. Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних. |
|
22 |
18.12 |
|
|
||||
23 |
20.12 |
|
22 |
18.12 |
|
Семестрове оцінювання |
|
11-Б |
11-М |
ІІ семестр |
|||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
||
24 |
15.01 |
|
23 |
15.01 |
|
Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання значень властивостям полів. |
|
25 |
17.01 |
|
24 |
22.01 |
|
Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів. Поняття цілісності даних. |
|
26 |
22.01 |
|
25 |
24.01 |
|
Практична робота №9. Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями. |
|
27 |
29.01 |
|
26 |
29.01 |
|
Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення запитів. |
|
28 |
31.01 |
|
27 |
05.02 |
|
Практична робота №10. Створення запитів у базі даних. |
|
11-Б |
11-М |
Тема 4/7. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету (4 год.) |
|||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
||
29 |
05.02 |
|
28 |
07.02 |
|
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. Поняття про системи керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Основи веб-дизайну. |
пояснює: поняття та особливості сайтів різних типів: статичних веб-сайтів, веб- |
поняття та особливості сайтів різних типів: статичних веб-сайтів, веб-
30 |
12.02 |
|
29 |
12.02 |
|
Поняття про засоби автоматизованого розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. Етапи створення веб-сайтів. Огляд сервісів Веб 2.0. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. |
призначення та особливості функціонування веб-спільнот; описує: процес створення веб-сайтів; процес створення блогу й публікації повідомлень; формати зображень, відео- та аудіокліпів, що публікуються на веб-сто уміє: створювати статичні веб-сторінки різних типів, добирати їх оформлен створювати вміст веб-сайту й оновлювати його. |
31 |
14.02 |
|
30 |
19.02 |
|
Веб-спільноти. Вікі технології. Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів. |
|
32 |
19.02 |
|
31 |
21.02 |
|
Практична робота № 11. Автоматизоване створення веб-сайту. |
|
11-Б |
|
11-М |
Вибірковий модуль "Креативне програмування" (продовження). (11 год.) |
||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
Тема 5/ 4. Об'єкти та класи. (5 год.) |
|
33 |
26.02 |
|
32 |
26.02 |
|
Поняття об’єкта, класу як об’єктного типу даних. |
|
34 |
28.02 |
|
33 |
04.03 |
|
Об'єкти, властивості, конструктори, методи. |
|
35 |
04.03 |
|
34 |
06.03 |
|
Події та обробники подій. Взаємодія об’єктів. |
|
36 |
11.03 |
|
35 |
11.03 |
|
Проектування взаємодії програмних об’єктів. |
|
37 |
13.03 |
|
36 |
18.03 |
|
Доцільність створення класів та об’єктів для розв’язання задач. |
|
11-Б |
|
11-М |
Тема 6/ 5. Мультимедіа. (6 год.) |
||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
||
38 |
18.03 |
|
37 |
20.03 |
|
Поняття, реалізація та застосування масивів. |
|
39 |
01.04 |
|
38 |
01.04 |
|
Текстові рядки як масиви символів. |
|
40 |
03.04 |
|
39 |
08.04 |
|
Зображення як цілісний об’єкт та як масив пікселів. |
|
41 |
08.04 |
|
40 |
10.04 |
|
Відео як цілісний об’єкт та як масив зображень. Анімації. |
|
42 |
15.04 |
|
41 |
15.04 |
|
Трансформації та моделювання руху. |
|
43 |
17.04 |
|
42 |
22.04 |
|
Бібліотеки для роботи з мультимедійними даними. |
|
11-Б |
|
11-М |
Тема 7/ 6. Інтерфейс програмного продукту. (7 год.) |
||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
||
44 |
22.04 |
|
43 |
24.04 |
|
Програмний код, графічний інтерфейс користувача та джерела даних. Зовнішні джерела даних. |
|
45 |
29.04 |
|
44 |
29.04 |
|
Прикладний програмний інтерфейс. Дані сенсорів та датчиків. |
|
46 |
06.05 |
|
45 |
06.05 |
|
Візуалізація даних, отриманих із зовнішніх джерел. |
|
47 |
13.05 |
|
46 |
08.05 |
|
Поняття та приклади інтерактивних інсталяцій. |
|
48 |
15.05 |
|
47 |
13.05 |
|
Виконання індивідуальних та колективних проектів. |
|
49 |
20.05 |
|
48 |
20.05 |
|
Представлення та захист проектів. |
|
50 |
29.05 |
|
49 |
22.05 |
|
Семестрове та річне оцінювання |
|