Шевченківська загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів
Шевченківської селищної ради Харківської області
Календарно-тематичне планування
з інформатики інваріантної складової робочого навчального плану школи
у 2-А класі (ІІ група) на 2021/2022 навчальний рік
Учитель інформатики
спеціаліст ІІ категорії
Гринько Катерина Сергіївна
«Погоджено»
Заступник директора з навчально-
виховної роботи школи
____________ Л.О.Мамон
01.09.2021
____________ Л.О.Мамон
__.01.2022
Шевченкове 2021
№ п/п |
Дата уроку |
Зміни |
Тема уроку |
Примітка |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
||||
1 |
|
|
Правила поведінки та безпеки |
|
2 |
|
|
Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації |
|
3 |
|
|
Об’єкти навколишнього світу і їх властивості |
|
4 |
|
|
Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова |
|
5 |
|
|
Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||||
6 |
|
|
Такі різні комп’ютери |
|
7 |
|
|
Будова комп’ютера |
|
Тема 3. Об’єкт. Властивості об’єкта |
||||
8 |
|
|
Геометричні моделі об’єкта. Моделювання об’єктів |
|
9 |
|
|
Чи можуть змінюватися властивості об’єкта. Макетування об’єктів |
|
10 |
|
|
Комбінування об’єктів |
|
Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
||||
11 |
|
|
Робочий стіл комп’ютера |
|
12 |
|
|
Робочий стіл комп’ютера |
|
13 |
|
|
Різні приклади меню |
|
14 |
|
|
Інструменти графічного редактора та їхнє налаштування |
|
15 |
|
|
Зимовий малюнок |
|
16 |
|
|
Геометричні фігури в графічному редакторі |
|
17 |
|
|
Створення та редагування нескладних малюнків |
|
18 |
|
|
Добір кольорової гами малюнка |
|
19 |
|
|
Малюємо зимові візерунки в графічному редакторі |
|
Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
||||
20 |
|
|
Інформаційні моделі |
|
21 |
|
|
Упорядкування об’єктів за певною ознакою |
|
22 |
|
|
Сюжетні геометричні задачі |
|
23 |
|
|
Прості сюжетні геометричні задачі |
|
24 |
|
|
Складені сюжетні геометричні задачі |
|
25 |
|
|
Складені сюжетні геометричні задачі |
|
Тема 6. Лінійні алгоритми |
||||
26 |
|
|
Команди і виконавці команд |
|
27 |
|
|
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів |
|
28 |
|
|
Алгоритми в нашому житті |
|
29 |
|
|
Правила складання алгоритмів |
|
30 |
|
|
Алгоритми для малювання фігур |
|
31 |
|
|
Створення малюнків за готовими алгоритмами |
|
32 |
|
|
Складання власних графічних алгоритмів |
|
33 |
|
|
Складання графічних алгоритмів |
|
34 |
|
|
Складання графічних алгоритмів |
|
35 |
|
|
Графічний алгоритм. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
Програмно-методичне забезпечення