Календарно-тематичне планування з інформатики у 4 класі

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків інформатики у початковій школі згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08. 2016., розраховано 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

(згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08. 2016)

1 година на тиждень

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Графіка (7 годин)

  1.                     

 

Первинний інструктаж з БЖ та ОП.

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

 

  1.                     

 

Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.

 

  1.                     

 

Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).

 

  1.                     

 

Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

 

  1.                     

 

Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

 

  1.                     

 

Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

 

  1.                     

 

Створення колажу із зображень.

 

Тема 2. Текст (7 годин)

  1.                     

 

Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.

 

  1.                     

 

Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

 

  1.                

 

Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

 

  1.                

 

Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

 

  1.                

 

Списки. Послідовні списки у текстах.

 

  1.                

 

Таблиці. Доповнення готових таблиць.

 

  1.                

 

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

 

Тема 3. Співпраця в Інтернеті (5 годин)

  1.                

 

Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.

 

  1.                

 

Первинний інструктаж з БЖ та ОП.

Навчальна діяльність учня в Інтернеті.

Рівні доступу до навчальних матеріалів.

 

  1.                

 

Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/ однокласницями продуктів.

 

  1.                

 

Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.

 

Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7 годин)

  1.                

 

Алгоритми з розгалуженням.

 

  1.                

 

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей.

 

  1.                

 

Цикли: повторення задану кількість разів.

 

  1.                

 

Повторення до виконання умови. Алгоритми з циклами.

 

  1.                

 

Створення та виконання алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

 

  1.                

 

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

 

  1.                

 

Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

 

  1.                

 

Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

 

Тема 5. Інформація (9 годин)

  1.                

 

Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм.

 

  1.                

 

Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

 

  1.                

 

Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

 

  1.                

 

Складові комп’ютера.  Пристрої введення та виведення інформації.

 

  1.                

 

Зберігання інформації. Носії інформації.

 

  1.                

 

Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

 

  1.                

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

 

  1.                

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

doc
Додано
3 вересня 2019
Переглядів
1671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку