Відповідно до чинної навчальної програми інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з інформатики
в 4 класі на І і II семестри 2017 /2018 н. р.
Учитель Журавка М. А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі програма, за якою складено календарно-тематичне планування, видавництво та рік її видання
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
16 |
1 |
– |
– |
II |
19 |
1 |
– |
– |
Усього |
35 |
1 |
– |
– |
Відповідно до чинної навчальної програми інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Підручник: Інформатика: підручник для 4-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. В. Коршунова.– Київ «Ґенеза» 2015р.
Календарне планування вивчення Інформатики для 4 класу
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Графіка |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення колажу із зображень. |
|
Тема 2. Текст |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Списки. Послідовні списки у текстах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
|
Тема 3. Співпраця в Інтернеті |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сучасні пристрої для співпраці. |
|
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з циклами. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
|
Тема 5. Інформація |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Складові комп’ютера. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Зберігання інформації. Носії інформації. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|