Календарне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
3 клас за підручником І. Андрусенко (3 год/тижд.)
Загальний обсяг навчального часу – 105 годин
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Тема: «Я люблю свою каїну». Наша Батьківщина – Україна. |
|
2. |
Державні символи України. |
|
3. |
Народні символи українців. Рослинні символи. |
|
4. |
Народні символи українців. Тваринні символи. |
|
5. |
Тема: «Суспільство та спільноти». Суспільство. Соціальні цінності. Спільнота. |
|
6. |
Різноманітність спільнот. |
|
7. |
Шкільна спільнота. Правила поведінки. Культура спілкування. |
|
8. |
Моя родина. Сімейні традиції. |
|
9. |
(Вхідна) діагностична робота №1. |
|
10. |
Тема: «Спільний дім для всіх людей». Україна – європейська держава. Карта України. |
|
11. |
Я – громадянин України. |
|
12. |
Київ – столиця України. Міста, містечка, села. |
|
13. |
Без Батьківщини життя – не життя. Річки, гори, моря та великі міста на карті. |
|
14. |
Тема: «Досліджую тіла та речовини в природі». Тіло та речовина. |
|
15. |
Різноманітність тіл живої та неживої природи. |
|
16. |
Тіла природні і штучні. |
|
17. |
Практична робота: утворення і порівняння розчинів (вода з сіллю, з цукром, з фарбою, з олією). |
|
18. |
Речовини та матеріали. Використання їх людиною. |
|
19. |
Кристалізація. |
|
20. |
Тема: «Вода в природі». Стани води: рідкий, твердий та газоподібний. |
|
21. |
Чарівні перетворення води (переходи з одного стану в інший). |
|
22. |
Дослідження води. Колообіг води в природі. |
|
23. |
Водойми рідного краю (річки, озера, моря). |
|
24. |
Водойми рідного краю (ставки, струмки, стариці, болота, водосховища). |
|
25. |
Тема: «Досліджую повітря». Повітря навколо мене. Склад повітря. |
|
26. |
Атмосфера. Дослідження: виявлення повітря навколо. |
|
27. |
Рух повітря. Виникнення вітру. |
|
28. |
Використання людиною енергії повітря. |
|
29. |
Діагностична робота №2. |
|
30. |
Тема: «Скарби, які заховані в надрах землі». Досліджую гірські породи. |
|
31. |
Екскурсія рідним краєм: «Дослідження гірських порід». |
|
32. |
Корисні копалини. Паливо. Графіт. |
|
33. |
Як утворювалися корисні копалини. Невідновні джерела енергії. |
|
34. |
Як утворюється ґрунт. Шари ґрунту. |
|
35. |
Дослідження: «Склад ґрунту». |
|
36. |
Тема: «Про техніку та технології». Винаходи людства. Каучук. |
|
37. |
Винаходи людства. Електрична лампа. Окуляри. Фотографія. |
|
38. |
Винаходи людства. Телеграф. Телефон. Компас. Комп’ютер. |
|
39. |
Вплив винаходів людства на життєдіяльність людини. |
|
40. |
Проєкт: «Славетні українці». |
|
41. |
Проєкт: «Славетні українці». |
|
42. |
Тема: «Організми – тіла живої природи». Організми, які тебе оточують. |
|
43. |
Дивовижна природа. |
|
44. |
Рослини – «легені» нашої планети. |
|
45. |
Тема: «Різноманітність рослин у природі». Водорості. Види водоростей та їх значення для водойм. |
|
46. |
Мохи. Характеристика мохів. |
|
47. |
Папороті. Будова папоротей. Спори. |
|
48. |
Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи. |
|
49. |
Квіткові рослини. Види квіткових рослин. |
|
50. |
Тема: «Виріс гриб в траві густій…» Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів. |
|
51. |
Тема: «Різноманітність тварин у природі». Звірі. Хижаки, травоїдні, всеїдні. |
|
52. |
Птахи. Перелітні та осілі. |
|
53. |
Риби. Морські та річкові риби. |
|
54. |
Комахи. Корисні комахи та шкідники. |
|
55. |
Діагностична робота №3. |
|
56. |
Тема: «Дбаю про своє здоров’я». Тіло людини та його функції. Здоров’я. |
|
57. |
Як швидко я росту. |
|
58. |
Практична робота: «Вимірювання ваги та зросту». |
|
59. |
Розпорядок дня. |
|
60. |
Тема: «Шкіра – твій захисник». Функції шкіри. |
|
61. |
Бережи шкіру від пошкоджень! |
|
62. |
Загартовування організму. |
|
63. |
Тема: «Скелет людини». Скелет – опора тіла. |
|
64. |
Дбаю про свою поставу. |
|
65. |
Складання порад, як зберегти правильну поставу. |
|
66. |
Тема: «М’язи треба тренувати». Як ти рухаєшся? |
|
67. |
Практична робота: «Як працюють м’язи людини?» |
|
68. |
Тема: «Живлення та травлення». Для чого тобі їжа? |
|
69. |
Поживні речовини та вітаміни. Збалансоване харчування. |
|
70. |
Як їжа перетворюється на поживні речовини? |
|
71. |
Щоб усе споживати, зуби міцні потрібно мати! |
|
72. |
Тема: «Дихання». Для чого та як дихає людина? |
|
73. |
Органи дихання. |
|
74. |
Як треба дбати про органи дихання? |
|
75. |
Тренувальні дихальні вправи та для чого вони потрібні? |
|
76. |
Тема: «Кровообіг». Органи кровообігу. Серце. Артерії. Вени. Капіляри. |
|
77. |
Бережи органи кровообігу. |
|
78. |
Практична робота: «Визначення пульсу». |
|
79. |
Тема: «Мозок і нерви». Сигнали твого організму. |
|
80. |
Головний мозок. Спинний мозок. |
|
81. |
Бережи нервову систему! |
|
82. |
Складання порад, як зміцнити нервову систему. |
|
83. |
Тема: «Органи чуття». Орган зору. |
|
84. |
Навіщо потрібні окуляри? |
|
85. |
Орган слуху. |
|
86. |
У тварин різні вуха. |
|
87. |
Орган нюху. |
|
88. |
Значення нюху для людини і тварин. |
|
89. |
Орган смаку. |
|
90. |
Складання порад, як зберігати відчуття смаку. |
|
91. |
Орган дотику. |
|
92. |
Органи чуття та їх значення для людини. |
|
93. |
Проєкт «Пізнаю себе». |
|
94. |
Діагностична робота №4. |
|
95. |
Тема: «Земля – наш дім, і жити нам у ньому!» Оберігаю ліс, плекаю його красу. |
|
96. |
Подорож відкриває секрети природи. |
|
97. |
Ясніє в кожній квітці дивина. |
|
98. |
Екскурсія рідним краєм : «Спостереження в природі». |
|
99. |
Тема: «Як дар землі, тече вода – дарує сили і дає життя». Із джерела річка починається. |
|
100. |
Водойми природні і штучні. |
|
101. |
Річка. Будова річки. |
|
102. |
Рівнинні та гірські річки. |
|
103. |
Тема: «Мандрівка морськими шляхами». Чорне море. |
|
104. |
Азовське море. |
|
105. |
Підсумковий урок за рік. |
|