Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за підр. І. Андрусенко (3 год/тижд) 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 3 клас за підручником І. Андрусенко (3 год/тижд). Загальний обсяг навчального часу - 105 годин.
Перегляд файлу

Календарне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 3 клас за підручником І. Андрусенко (3 год/тижд.)

Загальний обсяг навчального часу – 105 годин

 

Тема уроку

Дата

1.

Тема: «Я люблю свою каїну».

Наша Батьківщина – Україна.

 

2.

Державні символи України.

 

3.

Народні символи українців. Рослинні символи.

 

4.

Народні символи українців. Тваринні символи.

 

5.

Тема: «Суспільство та спільноти».

Суспільство. Соціальні цінності. Спільнота.

 

6.

Різноманітність спільнот.

 

7.

Шкільна спільнота. Правила поведінки. Культура спілкування.

 

8.

Моя родина. Сімейні традиції.

 

9.

(Вхідна) діагностична робота №1.

 

10.

Тема: «Спільний дім для всіх людей».

Україна – європейська держава. Карта України.

 

11.

Я – громадянин України.

 

12.

Київ – столиця України. Міста, містечка, села.

 

13.

Без Батьківщини життя – не життя. Річки, гори, моря та великі міста на карті.

 

14.

Тема: «Досліджую тіла та речовини в природі».

Тіло та речовина.

 

15.

Різноманітність тіл живої та неживої природи.

 

16.

Тіла природні і штучні.

 

17.

Практична робота: утворення і порівняння розчинів (вода з сіллю, з цукром, з фарбою, з олією).

 

18.

Речовини та матеріали. Використання їх людиною.

 

19.

Кристалізація.

 

20.

Тема: «Вода в природі».

Стани води: рідкий, твердий та газоподібний.

 

21.

Чарівні перетворення води (переходи з одного стану в інший).

 

22.

Дослідження води. Колообіг води в природі.

 

23.

Водойми рідного краю (річки, озера, моря).

 

24.

Водойми рідного краю (ставки, струмки, стариці, болота, водосховища).

 

25.

Тема: «Досліджую повітря».

Повітря навколо мене. Склад повітря.

 

26.

Атмосфера.  Дослідження: виявлення повітря навколо.

 

27.

Рух повітря. Виникнення вітру.

 

28.

Використання людиною енергії повітря.

 

29.

Діагностична робота №2.

 

30.

Тема: «Скарби, які заховані в надрах землі».

Досліджую гірські породи.

 

31.

Екскурсія рідним краєм: «Дослідження гірських порід».

 

32.

Корисні копалини. Паливо. Графіт.

 

33.

Як утворювалися корисні копалини. Невідновні джерела енергії.

 

34.

Як утворюється ґрунт. Шари ґрунту.

 

35.

Дослідження: «Склад ґрунту».

 

36.

Тема: «Про техніку та технології».

Винаходи людства. Каучук.

 

37.

Винаходи людства. Електрична лампа. Окуляри. Фотографія.

 

38.

Винаходи людства. Телеграф. Телефон.  Компас. Комп’ютер.

 

39.

Вплив винаходів людства на життєдіяльність людини.

 

40.

Проєкт: «Славетні українці».

 

41.

Проєкт: «Славетні українці».

 

42.

Тема: «Організми – тіла живої природи».

Організми, які тебе оточують.

 

43.

Дивовижна природа.

 

44.

Рослини – «легені» нашої планети.

 

45.

Тема: «Різноманітність рослин у природі».

Водорості. Види водоростей та їх значення для водойм.

 

46.

Мохи. Характеристика мохів.

 

47.

Папороті. Будова папоротей. Спори.

 

48.

Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи.

 

49.

Квіткові рослини. Види квіткових рослин.

 

50.

Тема: «Виріс гриб в траві густій…»

Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів.

 

51.

Тема: «Різноманітність тварин у природі».

Звірі. Хижаки, травоїдні, всеїдні.

 

52.

Птахи. Перелітні та осілі.

 

53.

Риби. Морські та річкові риби.

 

54.

Комахи. Корисні комахи та шкідники.

 

55.

Діагностична робота №3.

 

56.

Тема: «Дбаю про своє здоров’я».

Тіло людини та його функції. Здоров’я.

 

57.

Як швидко я росту.

 

58.

Практична робота: «Вимірювання ваги та зросту».

 

59.

Розпорядок дня.

 

60.

Тема: «Шкіра – твій захисник».

Функції шкіри.

 

61.

Бережи шкіру від пошкоджень!

 

62.

Загартовування організму.

 

63.

Тема: «Скелет людини».

Скелет – опора тіла.

 

64.

Дбаю про свою поставу.

 

65.

Складання порад, як зберегти правильну поставу.

 

66.

Тема: «Мязи треба тренувати».

Як ти рухаєшся?

 

67.

Практична робота: «Як працюють м’язи людини?»

 

68.

Тема: «Живлення та травлення».

Для чого тобі їжа?

 

69.

Поживні речовини та вітаміни. Збалансоване харчування.

 

70.

Як їжа перетворюється на поживні речовини?

 

71.

Щоб усе споживати, зуби міцні потрібно мати!

 

72.

Тема: «Дихання».

Для чого та як дихає людина?

 

73.

Органи дихання.

 

74.

Як треба дбати про органи дихання?

 

75.

Тренувальні дихальні вправи та для чого вони потрібні?

 

76.

Тема: «Кровообіг».

Органи кровообігу. Серце. Артерії. Вени. Капіляри.

 

77.

Бережи органи кровообігу.

 

78.

Практична робота: «Визначення пульсу».

 

79.

Тема: «Мозок і нерви».

Сигнали твого організму.

 

80.

Головний мозок. Спинний мозок.

 

81.

Бережи нервову систему!

 

82.

Складання порад, як зміцнити нервову систему.

 

83.

Тема: «Органи чуття».

Орган зору.

 

84.

Навіщо потрібні окуляри?

 

85.

Орган слуху.

 

86.

У тварин різні вуха.

 

87.

Орган нюху.

 

88.

Значення нюху для людини і тварин.

 

89.

Орган смаку.

 

90.

Складання порад, як зберігати відчуття смаку.

 

91.

Орган дотику.

 

92.

Органи чуття та їх значення для людини.

 

93.

Проєкт «Пізнаю себе».

 

94.

Діагностична робота №4.

 

95.

Тема: «Земля – наш дім, і жити нам у ньому!»

Оберігаю ліс, плекаю його красу.

 

96.

Подорож відкриває секрети природи.

 

97.

Ясніє в кожній квітці дивина.

 

98.

Екскурсія рідним краєм : «Спостереження в природі».

 

99.

Тема: «Як дар землі, тече вода – дарує сили і дає життя».

Із джерела річка починається.

 

100.

Водойми природні і штучні.

 

101.

Річка. Будова річки.

 

102.

Рівнинні та гірські річки.

 

103.

Тема: «Мандрівка морськими шляхами».

Чорне море.

 

104.

Азовське море.

 

105.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
2 вересня 2020
Переглядів
6220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку