Календарно – тематичне планування з Історії України 11 клас (70 год. на рік) Оновлена навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія.6-11 класи»(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03.08.2022 №698)
Історія України(рівень стандарту):підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти/В.С.Власов,С.В.Кульчицький.- Київ: Літера ЛТД, 2019.-256 с.
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
|
Повторення. Вступ |
|||||
1 |
Повторення. Уроки Другої світової війни. Післявоєнна карта світу. |
1 |
|
|
|
2 |
Вступ. Загальні тенденції світової історії.Періодизація історії України другої половини ХХ–початку ХХІ століття. Особливості курсу історії України 1945-2019 рр. |
1 |
|
|
|
3 |
Практична робота: Друга світова війна в історичній пам’яті українців та інших європейців: спільне і відмінне |
1 |
|
|
|
Розділ 1. УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|||||
4 |
Україна в системі міжнародних відносин. Україна- співзасновниця ООН. Обмін територіями 1951 р.Переміщені особи з України. Репатріація. Неповерненці. |
1 |
|
|
|
5 |
Велика блокада проти УПА. Депортація за «обміном населення» між УРСР та Польською Народною Республікою (1944–1946 рр.). Операція «Вісла» і «Захід» |
1 |
|
|
|
6 |
«Радянізація» західних областей УРСР. Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. Василь Кук.Бій під Гурбами. Депортації родин воїнів УПА. Оунівський рух в еміграції. Навчальний проект: Студії боротьби за незалежність: від УНР до УПА (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”). |
1 |
|
|
|
7 |
Завершення радянізації західних областей УРСР.Становище с\г. Ліквідація УГКЦ у 1946-1949 рр. |
1 |
|
|
|
8 |
Відбудова промисловості: джерела та ресурси (праця мобілізованих, військовополонених, репатріантів, в’язнів виправно-трудових таборів). Масовий голод 1946-1947 рр. |
1 |
|
|
|
9 |
Ідеологічні кампанії. «Ждановщина» в Україні. Кампанії боротьби проти «українських буржуазних націоналістів» і «безрідних космополітів». Написання есе : «Боротьба з «українським буржуазним націоналізмом» : переслідування українських митців
|
1 |
|
|
|
10 |
Особливості розвитку культури. Практична робота: Повсякденне життя населення України в повоєнні часи: стратегії виживання. Зміни у суспільній свідомості. |
1 |
|
|
|
11 |
Узагальнення з теми:Україна в повоєнний період |
1 |
|
|
|
12 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
Розділ 2.УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ |
|||||
13 |
Внутрішньополітична ситуація в УРСР у першій половині 1950-х рр. ХХ з’їзд КПРС. Десталінізація і лібералізація суспільного життя. Реабілітація жертв сталінських репресій . Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах.Ліквідація ГУЛАГу |
1 |
|
|
|
14 |
Входження Кримської області до складу УРСР. Становище кримськотатарського народу у місцях депортації |
1 |
|
|
|
15 |
Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості. Становище сільського господарства. |
1 |
|
|
|
16 |
Народження опозиційного руху.Зародження дисидентського руху в Україні та його течії. «Шістдесятництво». Київський клуб творчої молоді «Сучасник». Антирежимні виступи 1960-х рр. Антирелігійна кампанія |
1 |
|
|
|
17 |
Практична робота: «Феномен українського «шістдесятництва». |
1 |
|
|
|
18 |
Науково-технічна революція: внесок українців. Навчальний проект: «Ті, хто відкрили шлях у космос (внесок українців в освоєння космічного простору). Сергій Корольов,Борис Патон, Віктор Глушков. |
1 |
|
|
|
19 |
Реформи освіти та процеси зросійщення.Відлига в мистецтві. Ліна Костенко. Іван Драч. Василь Стус. Розвиток спорту.Есе: «Відлига»: особливості суспільно-політичних настроїв населення України |
1 |
|
|
|
20 |
Узагальнення з теми: Україна в умовах десталінізації |
1 |
|
|
|
21 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
|
Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ КРИЗИ СРСР |
|
|
|
|
22 |
Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 р. |
1 |
|
|
|
23 |
Активізація дисидентського руху. Іван Дзюба: «Інтернаціоналізм чи русифікація». «Український вісник». «Смолоскип». В’ячеслав Чорновіл. Михайло Брайчевський: «Приєднання чи возз’єднання» |
1 |
|
|
|
24 |
Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). Кримські татари в боротьбі за повернення на батьківщину. Мустафа Джемільєв |
1 |
|
|
|
25 |
Практична робота: Український самвидав : теми, ідеї, автори |
1 |
|
|
|
26 |
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Провал продовольчої програми |
1 |
|
|
|
27 |
Зміни в соціальній та національній структурі населення. Феномени радянського повсякдення «хрущовки», «дефіцит», «черги» |
1 |
|
|
|
28 |
Особливості розвитку культури. Особливості державної пропаганди в Україні: «радянський народ», «радянська людина» та їхні «вороги» |
1 |
|
|
|
29 |
Навчальний проект: Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій |
1 |
|
|
|
30 |
Узагальнення з теми: Україна в період системної кризи радянського ладу |
1 |
|
|
|
31 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
|
Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ЇЇ РОЛЬ У РОЗПАДІ СРСР |
|
|
|
|
32 |
Політика «перебудови-прискорення-гласності» та її наслідки в УРСР |
1 |
|
|
|
33 |
Стан економіки. Поглиблення диспропорцій рівня життя населення |
1 |
|
|
|
34 |
Практична робота: Аварія на Чорнобильській АЕС найбільша техногенна катастрофа в історії людства: передумови, наслідки |
1 |
|
|
|
35 |
Виникнення націонал-демократичної, антикомуністичної опозиції. Утворення неформальних громадських організацій і груп. Українська Гельсінська спілка. Народний рух України за перебудову. |
1 |
|
|
|
36 |
Відродження релігійного життя. Створення Автономної Республіки Крим. Меджліс кримськотатарського народу |
1 |
|
|
|
37 |
Вибори до Верховної Ради УРСР і до місцевих рад 1990 р. Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті. |
1 |
|
|
|
38 |
Україна під час спроби державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р. Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори президента України.Роль України у розпаді СРСР. Міжнародне визнання України |
1 |
|
|
|
39 |
Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України |
1 |
|
|
|
40 |
Навчальний проект: Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій |
1 |
|
|
|
41 |
Узагальнення з теми: Відновлення незалежності України її роль у розпаді СРСР |
1 |
|
|
|
42 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ |
|
|
|
|
43 |
Державотворчі процеси. Особливості формування багатопартійної системи. Н.п. Основний Закон України:умови створення, аналіз основних положень |
1 |
|
|
|
44 |
Утвердження ринкової економіки.Запровадження національної валюти -гривні.Специфіка приватизації. Олігархічна система. |
1 |
|
|
|
45 |
Демографічні процеси. Трудова міграція. |
1 |
|
|
|
46 |
Багатовекторністьзовнішньої політики України та її наслідки. Конфронтація навколо острова Тузла |
1 |
|
|
|
47 |
Помаранчева революція. Віктор Ющенко. Конституційна реформа 2004 р. Есе: Помаранчева революція: національний і людський виміри. |
1 |
|
|
|
48 |
Загострення внутрішньополітичної ситуації в Україні |
1 |
|
|
|
49 |
Практична робота: Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір : виклики і відповіді |
1 |
|
|
|
50 |
Узагальнення з теми: Становлення України як незалежної держави |
1 |
|
|
|
51 |
Тематичний контроль |
|
|
|
|
Розділ 6. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ. РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА |
|||||
52 |
Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу. Україна в імперській доктрині «русского міра»
|
1 |
|
|
|
53 |
Зрив угоди про асоціацію України та Європейським Союзом (ЄС). Євромайдан.
|
1 |
|
|
|
54 |
Революція Гідності. Крах режиму Віктора Януковича. Небесна Сотня. |
1 |
|
|
|
55 |
Початок війни РФ проти України: окупація, анексія Криму, збройна агресія на сході України. Квазіреферендуми і проголошення маріонеткових квазідержав Донецької Народної Республіки (ДНР), Луганської Народної Республіки (ЛНР). |
1 |
|
|
|
56 |
Антитерористична операція/Операція об’єднаних сил (АТО/ООС). Президентські та парламентські вибори 2014 р. Обрання Петра Порошенка Президентом України. Перебіг бойових дій. Мінські домовленості. |
1 |
|
|
|
57 |
Українське громадянське суспільство в обороні держави. Добровольчі батальйони. Волонтерський рух. Участь добровольців-іноземців у збройній боротьбі на боці України. |
1 |
|
|
|
58 |
Підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Надання українцям права на безвізовий режим в’їзду в країни ЄС. Законодавче забезпечення статусу української мови як державної. Розвиток української культури. Утворення канонічної автокефальної Православної церкви України |
1 |
|
|
|
59 |
Соціально-економічний розвиток України у 2014–2022 р. Економічні, політичні, судово-правові реформи. Створення незалежної правоохоронної структури для боротьби з корупцією. Незавершеність реформ. |
1 |
|
|
|
60 |
Президентські вибори 2019 р. Обрання Володимира Зеленського Президентом України. Земельна та інфраструктурна реформи. Цифровізація України. |
1 |
|
|
|
61 |
Широкомасштабне вторгнення російських військ на терени України: перебіг, результати. Збройні сили України (ЗСУ), Національна гвардія, територіальна оборона, громадянське суспільство та влада в обороні країни |
1 |
|
|
|
62 |
Злочини геноциду та воєнні злочини РФ проти України. Нищення економіки України. Використання Росією продовольства як зброї. Заява Верховної Ради України «Про вчинення Російською Федерацією геноциду в Україні». Консолідація української політичної нації в боротьбі проти російській агресії. |
1 |
|
|
|
63 |
Релігія, церкви й релігійні організації та війна.Діячі української культури в допомозі фронту. Діячі світової культури в підтримці України |
1 |
|
|
|
64 |
Російська пропаганда як інструмент підбурювання війни і геноциду. Ідеологема «денацифікація України». Протидія України російській пропаганді та дезінформації |
1 |
|
|
|
65 |
Розгортання дипломатичної боротьби України. Утворення міжнародної коаліції держав на підтримку незалежності і обороноздатності України. Лендліз. Надання Україні статусу кандидата в члени ЄС.Практична робота: «Stand with Ukraine. Міжнародна підтримка України у боротьбі проти агресії Росії». |
1 |
|
|
|
66 |
Колабораційна діяльність і кримінальна відповідальність за неї. Рух Опору на тимчасово окупованих територіях. Біженці та вимушені переселенці. Примусове переселення громадян України до РФ. Гуманітарна підтримка біженців в країнах ЄС |
1 |
|
|
|
67 |
Навчальний проект: “У 1918-му Україна здобула незалежність, у 1991-му – відновила, сьогодні – захищає” (завершення проекту з укладання інтерактивної стрічки часу, яка відображає неперервність і спадкоємність державотворчих процесів у ХХ-ХХІ ст.,презентація проєкту) |
1 |
|
|
|
68 |
Узагальнення з теми: Європейський вибір України. Російсько-українська війна. Есе «Чи справді сьогодні Україна-щит Європи» |
1 |
|
|
|
69 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
70 |
Підсумкове узагальнення |
1 |
|
|
|