Календарно-тематичне планування з історії України, 7 клас,НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з історії України, 7 клас, 2024-2025 навчальний рік. Підручник: Власов В.С. Історія України; підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти/ Віталій Власов, Оксана Данилевська, Дмитро Ващук, - Київ: Генеза, 2024. – 192 с.: іл., карти. Програма: «Історія України. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Бурлака О. В., Желіба О. В., Павловська-Кравчук В. А., Худобець О. А., Черкас Б. В., Щупак І. Я.)
Перегляд файлу

                         Календарно-тематичне планування з історії України

2024-2025 навчальний рік

7 клас

Програма:   «Історія України. 7-9 класи» для закладів загальної середньої    освіти (авт. Бурлака О. В., Желіба О. В., Павловська-Кравчук В. А., Худобець О. А., Черкас Б. В., Щупак І. Я.)

                Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

     (наказ Міністерства освіти і науки України від 16 серпня 2023 року № 1001)

 https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/hromadians-ka-ta-istorychna-osvitnia-haluz/

 

Пояснювальна записка

       Навчальний предмет «Історія України» спрямований на реалізацію визначених Державним стандартом базової середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898) в громадянській та історичній галузі освіти цілей, зокрема — формування вільної, творчої та відповідальної особистості, спосіб мислення і дій якої базується на усвідомленні загальнолюдських та національних цінностей; патріота України та прихильника її демократичного устрою; людини, яка шанобливо ставиться до родини, суспільства та навколишнього природного середовища; поважає права і свободи людини; зберігає українські національні традиції та водночас поважає культуру, звичаї, традиції інших народів, толерантно ставиться до різних суспільних поглядів, релігій та їх носіїв, якщо це не вступає в протиріччя із загальнолюдськими цінностями.

         Метою навчального предмету «Історія України» у 7–9 класах є розвиток особистості учня/учениці через осмислення минулого, сучасного та зв’язків між ними, взаємодії між глобальними, загальноукраїнськими і локальними процесами; формування ідентичності громадянина України, його активної громадянської позиції на засадах демократії, патріотизму, поваги до прав і свобод людини, визнання цінності верховенства права та нетерпимості до корупції.

         Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів історії України в 7–9 класах передбачають, що учениця/учень: 3 • мислить історико-хронологічно, орієнтується в історичному часі, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між подіями, явищами і процесами, діяльністю людей та її результатами в часі, визначає сутність суспільних змін в історії; • мислить геопросторово, орієнтується в соціально-історичному просторі, виявляє взаємозалежність розвитку суспільства, господарства, культури і навколишнього природного середовища; • мислить критично, працює з різними джерелами інформації та формулює історично обґрунтовані запитання; • мислить системно, виявляє взаємозв’язок, взаємозалежність та взаємовплив історичних подій, явищ, процесів, постатей у контексті відповідних епох; розуміє множинність трактувань минулого і сучасного та зіставляє їх інтерпретації; • усвідомлює власну гідність, реалізує власні права і свободи, поважає права і гідність інших осіб, виявляє толерантність, протидіє проявам дискримінації; • дотримується демократичних принципів, конструктивно взаємодіє з іншими особами, спільнотою закладу освіти, місцевою громадою і суспільством, долучається до розв’язання локальних, загальнонаціональних і глобальних проблем, усвідомлює необхідність утвердження верховенства права і дотримання правових норм для забезпечення сталого розвитку суспільства; • дотримується принципів академічної доброчесності в навчанні, науковій та іншій творчій діяльності.

 

Структура курсу

 

 Розділ 1.  Вступ. Виникнення і становлення Русі-України

 Розділ 2.  Русь-Україна наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.

 Розділ 3.  Русь-Україна у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.

 Розділ 4.  Волинсько-Галицьке князівство («держава Романовичів»)

 Розділ 5.  Руські землі у складі східноєвропейських держав XIV–XV ст.

                   Кримське ханство

 Узагальнення до курсу. Історія Русі-України в контексті епохи середніх віків

 

 

Підручник:  Власов В.С. Історія України; підручник для 7  класу закладів

                      загальної середньої освіти/ Віталій Власов, Оксана Данилевська, Дмитро Ващук, - Київ: Генеза, 2024. –  192 с.: іл., карти.

                      Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

                              (наказ МОН України від 05.02.2024 року  №124)

 

                   Календарно-тематичне планування з історії України, 7 клас

(35 годин на рік, 1 година на тиждень)

 

№ з/п

  Дата

 7-А/7-Б

                     Тема уроку

Домашнє завдання

Примітки

          ТЕМА 1. ВСТУП. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ-УКРАЇНИ          год.

1

 

Середні віки на теренах України

§ 1

 

2

 

Велике розселення слов’ян

§ 2

 

3

 

Господарство та суспільство слов’ян

§ 2

 

4

 

Сусіди східних слов’ян

§ 3

 

5

 

Утворення держави Русі-України.

§ 4

 

6

 

Розбудова Русі за перших князів

§ 5

 

7

 

Зовнішня політика Русі

§ 6

 

8

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «ВСТУП. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ  РУСІ-УКРАЇНИ». Тестування/ (проєкт)

§ 7

 

ТЕМА 2. РУСЬ-УКРАЇНА НАПРИКІНЦІ  X – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XI СТ.           год.

9

 

Князь Володимир Великий

§ 8

 

10

 

Русь-Україна  за Ярослава Мудрого

§ 9

 

11

 

Політичний устрій та суспільне життя  в Русі за доби розквіту

§10

 

12

 

Господарське та повсякденне життя в Русі

§ 11

 

13

 

Писемність та освіта в Русі за доби розквіту

§12

 

14

 

Мистецтво Русі за доби розквіту.

§ 13

 

15

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми « РУСЬ-УКРАЇНА НАПРИКІНЦІ  X – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XI СТ Тестування/ (проєкт)

§14

 

16

 

Систематизація та узагальнення вивченого за І семестр

 

 

ТЕМА 3. РУСЬ - УКРАЇНА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XI – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIII СТ. год        

17

 

Русь-Україна за правління Ярославичів

§ 15

 

18

 

Русь за Володимира Мономаха та його сина

§ 16

 

19

 

Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст.

§ 17

 

20

 

Галицьке та Волинське князівства у другій половині  ХІІ ст.

§ 18

 

21

 

Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст

§ 19

 

22

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «РУСЬ-УКРАЇНА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XI – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIII СТ.». Тестування/ (проєкт)

§ 20

 

ТЕМА 4.  ВОЛИНСЬКО-ГАЛИЦЬКЕ  КНЯЗВСТВО  («ДЕРЖАВА РОМАНОВИЧІВ»)   год.         

24

 

Утворення Волинсько-Галицького князівства

§ 21

 

25

 

Монгольська навала. Створення Золотої Орди

§ 22

 

26

 

Волинсько-Галицька держава за Данила Романовича та його наступників

§ 23 - §24

 

27

 

Культура Волинсько-Галицького князівства («держави Романовичів»)

§ 25

 

28

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «ВОЛИНСЬКО-ГАЛИЦЬКЕ  КНЯЗВСТВО  («ДЕРЖАВА РОМАНОВИЧІВ») Тестування/ (проєкт)

§ 26

 

ТЕМА 5. РУСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ СХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ  ДЕРЖАВ  XІV– XV ст.     КРИМСЬКЕ ХАНСТВО.     год.

29

 

Українські землі у складі Великого князівства Литовського та Королівства Польського.

§ 27

 

30

 

Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Московії

§ 28

 

31

 

Кримське ханство. Держава Феодоро

§ 29

 

32

 

Суспільне і церковне життя на теренах України у XІV–XV ст.  Господарське життя. Міста, Магдебурзьке право.

§ 30  § 31

 

33

 

Розвиток української культури в XІV–XV ст.  

§ 32

 

34

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «РУСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ СХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ  ДЕРЖАВ XІV– XV ст.  КРИМСЬКЕ ХАНСТВО».  Тестування/ (проєкт)

§ 33

 

35

 

 УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ: ІСТОРІЯ РУСІ-УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЕПОХИ СЕРЕДНІХ ВІКІВ

§ 34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Соловей Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Проценко Ніна
Додано
16 серпня
Переглядів
3645
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку