Календарно-тематичне планування з історії України та громадянської освіти 7 клас НУШ.Навчальна прогама, розроблена на осн. модельної авт.Бурлака О.В.,ЖелібаО.В |
||||
№ |
Тема уроку |
К-ть год |
Дата |
При-ка |
Тема 1. Виникнення та становлення Русі -України |
||||
1. |
Повторення. Вступ до середньовічної історії України. |
1 |
|
|
2. |
Хто я?Моя подорож д самовизначення. (ГО) |
1 |
|
|
3. |
Розселення слов’янських племен на території України. Господарство і суспільство слов’ян. |
2 |
|
|
4. |
Таємниці демократії (ГО) |
1 |
|
|
5. |
Сусіди східних слов’ян. |
1 |
|
|
6.
|
Право на мрію: що означає бути вільним? (ГО) |
1 |
|
|
7. |
Утворення Русі-України. |
1 |
|
|
8. |
Сила громади: твої можливості. |
1 |
|
|
9. |
Правління Олега та Ігоря. |
1 |
|
|
10. |
Історії про героїв прав людини.(ГО) |
1 |
|
|
11. |
Княгиня Ольга . |
1 |
|
|
12. |
Вибори: твій шанс змінити світ(ГО) |
1 |
|
|
13. |
Правління Святослава Ігоровича. |
1 |
|
|
14.
|
Суспільні інститути:як працює наш світ?(ГО) |
1 |
|
|
15. |
Урок узагальнення. ТО |
1 |
|
|
Тема 2. Русь –Україна наприкінці Х- першій половині ХІ століття |
||||
16. |
Створюємо світ без несправедливості (ГО) |
1
|
|
|
17. |
Князювання Володимира Великого. |
1 |
|
|
18. |
Як закони впливають на наше життя? (ГО) |
1 |
|
|
19. |
Русь-Україна за Ярослава Мудрого. «Руська правда» |
1 |
|
|
20. |
Лідерство в дії!(ГО) |
1 |
|
|
21. |
Суспільний устрій. Влада князя. |
1 |
|
|
22. |
Гроші та ми :як працює економіка(ГО) |
1 |
|
|
23. |
Повсякденне життя.Господарство. Ремесла. Торгівля. |
1 |
|
|
24. |
Створюємо свій бізнес-план:від мрії до реальності. (ГО) |
1 |
|
|
25. |
Культура Русі-України наприкінці Х – у першій половині ХІ століття |
1 |
|
|
26. |
Створюємо свою фірмову марку (ГО). |
1 |
|
|
27. |
Практична робота. «Руська правда» - історичне джерело. |
1 |
|
|
28. |
Фінанси:твої секрети успіху(ГО) |
1 |
|
|
29. |
Урок узагальнення.ТО |
1 |
|
|
Тема 3.Русь-Україна у другій половиниХІ-п.п.ХІІІст. |
||||
30. |
Світ технологій:як вони змінюють життя(ГО) |
1 |
|
|
31. |
Передумови політичного дроблення Русі-України. Любецький з’їзд князів. |
1 |
|
|
32. |
Як стати новатором(ГО) |
1 |
|
|
33. |
Правління Володимира Мономаха та його сина Мстислава. |
1 |
|
|
34. |
Твоя кібербезпека(ГО) |
1 |
|
|
35. |
Причини політичної роздробленості Русі-України |
1 |
|
|
36. |
Чернігівське і Переяславське князівства. |
1
|
|
|
37. |
Галицьке і Волинське князівства |
1 |
|
|
38. |
Кочові народи степів України. |
1 |
|
|
39. |
Мешканці Криму |
1 |
|
|
40. |
Культура Русі-України |
2 |
|
|
41.
|
Практична робота. Князь Володи-мир Мономах. |
1
|
|
|
42. |
Урок узагальнення.ТО |
1 |
|
|
Тема 4.Волинсько – Галицьке князівство |
||||
43. |
Правління Романа Мстиславича. |
1 |
|
|
44. |
Відновлення цілісності Волинсько-Галицької держави. |
1 |
|
|
45. |
Походи монголів на Русь |
1 |
|
|
46. |
Підпорядкування руських князів Золотій Орді. |
1
|
|
|
47. |
Король Данило Галицький |
1 |
|
|
48. |
Розпад Волинсько-Галицької держави |
1 |
|
|
49. |
Культура Волинсько-Галицької д-ви |
2 |
|
|
50. |
Практична робота. Король Данило. |
1 |
|
|
51. |
Урок узагальнення.ТО |
1 |
|
|
Тема 5. Руські землі у складі східноєвропейських держав уХIV-XVст. |
||||
52. |
Руські землі у складі Великого князівства Литовського. |
2
|
|
|
53. |
Князь Вітовт та його наступники. |
1 |
|
|
54. |
Русько-українські землі у складі польського та угорського королівств. |
2
|
|
|
55. |
Держава Феодоро. |
1 |
|
|
56. |
Кримське ханство |
1 |
|
|
57. |
Суспільне і господарське життя на теренах Русі – України в14-15 ст. |
2
|
|
|
58. |
Культура русько-українських земель. |
2 |
|
|
59. |
Практична робота. Князь Костянтин Іванович Острозький |
1
|
|
|
60. |
Урок узагальнення. ТО. |
1 |
|
|
61. |
Узагальнення до курсу «Історія Русі-України в контексті епохи середніх віків» |
3
|
|
|