Образотворче мистецтво
7 клас
п/п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
год |
дата |
||
Вступ (2 год.) |
||||||
|
Мистецтво в житті людини. . |
Опрацювати підручник на с. 6-7 |
1 |
|
||
|
Художня спадщина.
|
Опрацювати підручник на с. 10-11. |
1 |
|
||
|
Розділ І. Мистецтво про людину (14 год.) |
|||||
|
Декоративно-ужиткове мистецтво. |
Опрацювати підручник на с. 14-15 |
1 |
|
||
|
Вишиванка та її орнаменти. |
Опрацювати підручник на с. 18-19. |
1 |
|
||
|
Писанка. |
Опрацювати підручник на с. 22-23. |
1 |
|
||
|
Гончарне мистецтво. |
Опрацювати підручник на с. 26-27. |
1 |
|
||
|
Настінний розпис. |
Опрацювати підручник на с. 30-31. |
1 |
|
||
|
Дитячі іграшки. |
Опрацювати підручник на с. 34-35. |
1 |
|
||
|
Мистецтво архітектури. |
Опрацювати підручник на с. 38-39 |
1 |
|
||
|
Особливості архітектурних образів. |
Опрацювати підручник на с. 42. |
|
|
||
|
Роль декорацій в архітектурі. |
Опрацювати підручник на с. 43. |
1 |
|
||
|
Синтез мистецтв в архітектурі. |
Опрацювати підручник на с. 46-47. |
1 |
|
||
|
Художня злагодженість і гармонійність в архітектурі. |
Опрацювати підручник на с. 50-51. |
1 |
|
||
|
Архітектурне мистецтво Індії.
|
Опрацювати підручник на с. 54-55. |
1 |
|
||
|
Архітектурне мистецтво Японії.
|
Опрацювати підручник на с. 58-59. |
1 |
|
||
|
Підсумковий урок. Пригадай найцікавіше.
|
|
1 |
|
||
|
Розділ ІІ. Мистецтво для людини (19 год.) |
|||||
|
Професія дизайнера. |
Опрацювати підручник на с. 64-65. |
1 |
|
||
|
Роль креативності у мистецтві. |
Опрацювати підручник на с. 68-69. |
1 |
|
||
|
Графічний дизайн. |
Опрацювати підручник на с. 72-73. |
1 |
|
||
|
Професія вебдизайнера. |
Опрацювати підручник на с. 76-77. |
1 |
|
||
|
Промисловий дизайн. |
Опрацювати підручник на с. 80-81. |
1 |
|
||
|
Транспортний дизайн. |
Опрацювати підручник на с. 84-85. |
1 |
|
||
|
Фешн-дизайн. |
Опрацювати підручник на с. 88-89. |
1 |
|
||
|
Дизайн одягу.
|
Опрацювати підручник на с. 92-93. |
1 |
|
||
|
Мистецтво сценографії. |
Опрацювати підручник на с. 96. |
1 |
|
||
|
Дизайн декорацій і театральних костюмів. |
Опрацювати підручник на с. 97. |
1 |
|
||
|
Дизайн екстер’єру. |
Опрацювати підручник на с. 100-101. |
1 |
|
||
|
Дизайн інтер’єру. |
Опрацювати підручник на с. 104-105. |
1 |
|
||
|
Візуальне мистецтво у дизайні інтер’єру. |
Опрацювати підручник на с. 108-109 |
1 |
|
||
|
Біотек архітектура. Макети будівель. |
Опрацювати підручник на с. 112-113. |
1 |
|
||
|
Кіно та архітектура. |
Опрацювати підручник на с. 116-117. |
1 |
|
||
|
Мистецтво у всесвіті комп’ютерних ігор. |
Опрацювати підручник на с. 120-121. |
1 |
|
||
|
Цифрове мистецтво. |
Опрацювати підручник на с. 124-125. |
1 |
|
||
|
Підсумковий урок. Пригадаймо найцікавіше. |
|
1 |
|
||
|
Узагальнення вивченого матеріалу за навчальний рік. |
|
1 |
|
||
Укладено на основі навчальної програми, що була розроблена на основі модельної програми «Мистецтво. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Гайдамака О. В., Лємешева Н. А.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883), а також навчального підручника.
Підручник Гайдамака О. В. Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 7 класу закладів загальної середньої освіти/ Олена Гайдамака, Наталія Лємешева — Київ: Генеза, 2024.