Я досліджую світ
Зведена таблиця розподілу навчального часу
Семестр
|
Кількість уроків на тиждень |
Кількість уроків за семестр |
Примітка |
І |
|
|
|
ІІ |
|
|
|
Рік |
|
|
|
Підручник:.Я досліджую світ: підручник для 3 класів закладів закладів загальної середньої освіти ( у 2-х частинах). Ч.1,2 / Т.В.Воронцова, В.С.Пономаренко, О.Л.Хомич, І.В.Гарбузюк, Н.В.Андрук. – Київ: Видавництво «Алатон», 2019.
Автори : Т.В.Воронцова, В.С.Пономаренко, О.Л.Хомич, І.В.Гарбузюк, Н.В.Андрук.
І семестр
№ |
Тема |
Матеріали до уроків |
Дата |
||
Підручник частина 1 |
Зошит ЯДС частина 1 |
Примітка |
|||
Світ людей |
|||||
Тиждень 1. Школа відчиняє двері |
|||||
1.1 |
День знань. Дорога до школи. |
9, 7, 13 (Завд. 1-3) |
7-6 |
|
|
1.2 |
Шкільні традиції з усього світу. |
10-12 |
4-5 |
|
|
Тиждень 2. Шкільний світ |
|||||
2.1 |
Незвичайні школи.. Шкільне самоврядування і шкільні правила. Школа для усіх, навчання поза школою. |
16 - 21 (Завд. 1-4) |
8-11 |
|
|
Тиждень 3. Світ сім’ї |
|||||
3.1 |
Сім’ї в природі. Взаємодопомога в родині (день бабусі й дідуся). Сімейні традиції, професійні династії. |
23--31 |
12-15 |
|
|
3.2 |
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
Тиждень 4. Вчимося діяти разом |
|||||
4.1 |
Взаємодія тварин. Ефективна і неефективна взаємодія. Працюємо в групах. |
33-39 (Завд.1-3) |
16-18 |
|
|
Тиждень 5. Секрети спілкування |
|||||
5.1 |
Як спілкуються тварини. Вчимося слухати |
41-43 |
19 |
Презентація |
|
5.2 |
Гарні манери: як висловити прохання. |
45, 47 |
20-23 |
|
|
Тиждень 6. Як залагодити конфлікт |
|||||
6.1 |
Що таке конфлікт. Коли варто поступитися, протидія булінгу. Як помиритися з другом. |
49-55(Завд. 1-4) |
24-25 |
|
|
Тиждень 7. Ми – українці |
|||||
7.1 |
Україна – європейська держава . |
57, 63 (Завд. 1-2, 4) |
26-27 |
|
|
7.2 |
Фрагменти історії України на стрічці часу. 7 чудес України. |
58-59, 63 (Завд. 3) |
28-29 |
|
|
Тиждень 8. У рідному краї |
|||||
8.1 |
Наш край на карті України. Де ми живемо. Громада: колись і тепер |
65-71(Завд. 1,4) |
30-31 |
|
|
Тиждень 9. Культура споживання |
|||||
9.1 |
З’ясовуємо наші потреби. Порівнюємо користь і вартість. Родинний бюджет |
73-79 (Завд. 1-5) |
32-33 |
|
|
9.2 |
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
Тиждень 10. Ріст і розвиток |
|||||
10.1 |
Тривалість життя тварин. Життя людини на стрічці часу. Корисні і шкідливі звички |
85-91 (Завд. 1-3) |
34-37 |
|
|
Тиждень 11. Піклуємося про здоров’я |
|||||
11.1 |
Самопочуття і здоров’я. У медичному закладі |
93, 94, 99 (Завд. 1) |
38,39 |
|
|
11.2 |
Як зберегти зір і слух. |
96-97, 99 (Завд. 2-4) |
40-41 |
|
|
Тиждень 12. Як вберегтися від застуди |
|||||
12.1 |
Як і для чого ми дихаємо? Як захиститися від застуди і грипу. Захисні сили організму. |
100-107(Завд. 1-5) |
42-45 |
|
|
Тиждень 13. Як стати сильними |
|||||
13.1 |
Найсильніші тварини. Як стати сильним, спритним, витривалим. Вивчаємо кровоносну систему. |
109 - 115 (Завд.2-6) |
46 - 49 |
|
|
13.2 |
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
Тиждень 14. Харчування і здоров’я |
|||||
14.1 |
Збалансоване харчування. Вода і здоров’я. Як запобігти харчовим отруєнням |
117-123 (Завд. 1, 6) |
50-53 |
|
|
Тиждень 15. Досліджуємо мозок |
|||||
15.1 |
Дивовижний мозок. Активізуємо мозок. Найрозумніші тварини. |
125-131(Завд. 2-5) |
54-58 |
|
|
Тиждень 16. Праця і відпочинок |
|||||
16.1 |
Природні ритми: денні і нічні тварини. Праця і працездатність, розпорядок дня. Свята із користю. |
133, 139 (Завд. 1-4) |
59-62 |
|
|