№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
17 |
Інформація і матеріали, що спрямовані на забезпечення соціального, духовного добробуту, фізичного і психічного розвитку дитини |
14.01 |
|
18 |
Захист дитини від інформації та матеріалів, що завдають шкоди її здоров’ю, фізичному, розумовому, духовному, моральному і соціальному розвитку |
21.01 |
|
19 |
Що стоїть між нами та інформацією? |
28.01 |
|
20 |
Ставлення індивідуума до інформації як до засобу щодо формування знань, розвитку духовних, психічних, соціальних та фізичних функцій і можливостей молодого покоління |
04.02 |
|
21 |
Інформація та способи її передавання |
11.02 |
|
22 |
Друковані мас-медіа |
18.02 |
|
23 |
Телефон, стільниковий зв'язок, радіомовлення, телебачення як бездротові засоби передавання інформації в стислий термін і на далеку відстань |
25.02 |
|
24 |
Фотографія, кінематограф, художнє мистецтво |
04.03 |
|
25 |
Загальні відомості про комп’ютер, комп’ютерні системи та Інтернет |
11.03 |
|
26 |
Телебачення – один з найдієвіших способів створення псевдореальності |
18.03 |
|
27 |
Аудіальні мас-медіа – радіомовлення |
01.04 |
|
28 |
Поняття «аудиторії» |
08.04 |
|
29 |
Конкретні вправи зі створення медіаповідомлень про одну подію для різних аудиторій |
|
|
30 |
Творча робота з фотозображеннями на кшталт «Придумай назву», «Вигадай історію по фотографії», «Підбери фотографію до тексту», «Хто зображений?» |
15.04 |
|
31 |
Творче завдання «Створення реклами України» |
29.04 |
|
32 |
Творче завдання «Соціальна реклама» |
06.05 |
|
33 |
Творче завдання «Дитяче кіно» |
13.05 |
|
34 |
Початкові уявлення про нові медіа |
20.05 |
|
35 |
Представлення створених медіапродуктів |
27.05 |
|