День "Цивільної Оборони в 1-4 класах"

Про матеріал
Пропоную сценарій до Дня цивільної оборони в 1-4 класах, який розрахований на 45 хвилин для 8 команд. Якщо стане комусь в нагоді з задоволенням поділюсь. Дякую.
Перегляд файлу

ДЕНЬ ЦО ДЛЯ 1-4 класів-2019.

В. Класи, увага! Зробимо перекличку команд (назва команди, гасло)

      Сьогодні у нас в школі День цивільної оборони. Нашу гру  ми присвячуємо людям-героям, чия праця кожен день пов'язана з ризиком для їх життя- це працівники МНС (міністерства з надзвичайних ситуацій). Завдання, які ви, діти, будете сьогодні виконувати, допоможуть вам перевірити свої сили, знання, спритність та уміння. Якщо ви впораєтеся з ними, значить сміливо вас можна  вважати помічниками МНСників. А зараз лідери класів-команд підійдіть і отримайте карти маршруту.

Отже гру –естафету розпочинаємо! Всім бажаємо удачі!

1.СТАНЦІЯ  «СТИХІЇ»

(Команда-клас відповідає на 14 запитань. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал) (для 1- 2 кл. 7питань виділенні жирним  шрифтом, оцінюється в 2 бали кожне)

Вікторина про стихійні лиха.

1.Як називається  природне явище, що утворюється під час інтенсивного випадання снігу (снігопад, снігова буря)

2.Як називаються підземні поштовхи, що виникають в надрах землі і призводять до коливання земної поверхні (землетруси)

3.Неконтрольований стихійний процес горіння, що призводить до загибелі людей та знищення цінностей(пожежа)

4.Як називається затоплення місцевості в результаті підйому рівня води в річці, озері, морі (повінь)

5.Вітер великої руйнівної сили, який ламає дерева, пошкоджує будівлі- (ураган)

6.Падіння з вершини гори великої кількості каміння чи снігу (обвал, лавина)

7.Атмосферний вихор, що виникає під час грози (смерч)

8.Явище, що виникає при посушливій погоді й сильних вітрах (пилова буря)

9.Короткочасні інтенсивні дощі, під час яких інколи випадає місячна норма опадів(злива)

10.Яке стихійне лихо може бути викликаневітром?(Ураган, смерч)

11.Яке стихійне лихо може бути викликане сонцем?(пожежа, засуха)

12.Яке стихійне лихо може бути викликане снігом?(лавина)

13. Яке стихійне лихо може бути викликане вогнем?(пожежа)

14. Яке стихійне лихо може бути викликанехвилями, які утворюються в морі чи в океані зазвичай внаслідок землетрусів й охоплюють усю товщу води? (цунамі)

 

2. Станція «ПОЖЕЖНИКИ»                                                                        (Конкурс-гру проходять 10 учнів від класу на швидкість. Засікається час і виставляється в карту маршруту.(хвилини. секунди)

Умови: Учасники гри по черзі повинні одягнути  ( кофти-куртки) «спец. одяг»(який вже висить на вішаку) , не застібаючи його. Перший учасник біжить до вішака та  одягає  куртку, прибігає на місце і рукою передає естафету слідуючому гравцю)

Ви знаєте, що пожежники – це люди, які кожного дня стикаються з небезпекою, тому їм потрібен певний захист. Для цього у них є спеціальний одяг, який захищає їх від вогню.

Уявіть собі, що ви пожежна команда. Вам потрібно швидко одягнути спецодяг (в даному випадку умовно це буде особистий верхній одяг) кожен по черзі підбігає до вішалки(стільців) з одягом і швидко його одягає, повертається в команду, рукою передаючи естафету.

Команда, яка з  завданням впорається швидше – переможець.

3.Станція «СПОРТИВНА»

Конкурс  "Смуга перешкод" (по 10 учасників    (2 гімнастичних лавочки, 2 стільця, 4 обруча,) Команда- переможець та, яка за самий короткий час пробігла естафету. Засікається час і виставляється в карту маршруту.(хвилини. секунди) 

 

 

Умови: Кожен учасник повинен:

- Пробігти  по гімнастичній лавочці до стільця;

- Оббігти кругом стільця та повернутись назад;;

- пропустити через себе 2 обруча;

Повернутися до команди, долонею руки передати естафету слідуючому учаснику команди.

Команда, яка з  завданням впорається швидше- переможець

4.Станція «Казкова»

(Прослухавши казку , дати  відповіді на запитання. Максимальна кількість балів за завдання - 10 балів)

Жила-була у лісі по вулиці Кленовій, у дуплі столітнього дуба- Білочка зі своїм меншим братиком. І ось одного разу він- братик білочки побачив залишене туристами у лісі не загашене вогнище, де жевріла палка. Братику так сподобалась ця жевріюча палка, що він подумав, що то “Квітка вогню” і захотів її принести додому. Він взяв ту жевріючу палку і приніс до себе до дому в дупло столітнього  дуба. Але вона була  дуже гаряча. Він не втримав палку, яка попекла його лапки, і палка впала в дупло. Ось все загорілося в будиночку Білочки. Братик  надихався диму і лежить тепер непритомний і не може встати. Допоможіть йому, діти!

Питання по змісту:

  • Діти, що сталося з братиком білочки? (Знепритомнів)
  • Чому в нього захворіли лапки?(Одержав опіки)
  • Чого він не повинен був робити? (Не можна було брати жевріючу палку і нести в дупло)

Ваші дії, що потрібно зробити, щоб спасти братика і дупло –хатинку Білочки?

  1. Спочатку винести братика з дупла на свіже повітря.
  2. Викликати по телефону пожежну машину.
  3. Викликати швидку допомогу.

А який номер ми будемо набирати, щоб викликати пожежну машину?(101)

Хто набере правильний номер і викличе пожежників. (Набрати номер телефону 101. Пожежна частина? Приїжджайте до лісу, на вулицю Кленову до столітнього дуба, там пожежа. Виклик зробила…П.І.)

А  що ще потрібно зробити, щоб допомогти братику Білочки?(Викликати швидку допомогу).

А який номер ми будемо набирати? (103).

Хто набере правильно номер та викличе швидку?(Набрати номер 103. Швидка допомога? Швидко приїжджайте до лісу, на вулицю Кленову до столітнього дуба, там пожежа, братик білочки надихався диму та знепритомнів. Виклик зробила…П.І.)

5. Станція «Медичної допомоги» (максимальна оцінка 10 балів)

Медсестра дає завдання для кожної команди. Наклеює стікер-ранку, яку потрібно правильно забинтувати. (коліно, палець, рука..)

6. Станція «Првила дорожнього руху»

(Завдання по карточкам дорожнього руху, максимальна оцінка 10 балів)

7.Станція «Пазл» ( максимальна оцінка 10 балів)

(Скласти перемішані між собою 4 пазли-картинки і назвати їх зображення)Картинки по запросу картинки надзвичайних ситуацій природи

8. Станція «Логічного мислення» (максимальна оцінка 10 балів)

(Дати відповіді на жартівливі запитання, або відгадати загадки)

1.Сірий боягуз (заєць)                                                                                                         2.Той, що ходить і не дає спати (будильник).                                                    3.Шкільна класна  писака (крейда).                                                                    4.Кльовий відпочинок (рибалка).                                                                                                                           5.Літальний апарат Вінні-Пуха (кулька).                                                                                                          6.Кіт, якого постійно просять вийти. (Леопольд).

7.Буревієм в'ється полум'я, дим стоїть стовпом                                                                                          Сто один ми набираємо і кого ми викликаємо? (рятівників, пожежників)

8.Грім гримить, на колісниці в небі скаче… (Блискавиця)

9.У негоди-непогодиіз дірками торби. 
Як вона в них воду ллє, то із неба що іде? (Дощ)

10.Поламав дахи й дерева вітер-хуліган –
Бешкетує, шкодить людям грізний… (Ураган)

 

9. Станція «Танцювальна»

В. Сьогодні вам, діти,  надавалась прекрасна можливість проявити себе, показати свої знання, спритність та вміння. Ви дуже гарно впоралися з завданнями. А чи можна сміливо вас вважати помічниками МНСників це нам скаже потім директор школи. А поки підводяться підсумки нашої гри-естафети  на вас чекає станція «Танцювальна». І зараз ми з вами всі разом затанцюємо танець, який ви дуже знаєте. І так маестро . музику2

                                              Танець «Чуча-чача»

Слово для нагородження надається директору школи Романовій М.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки.

1.СТАНЦІЯ  «СТИХІЇ»

(Команда-клас відповідає на 14 запитань. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал) (для 1- 2 кл. 7питань виділенні жирним  шрифтом, оцінюється в 2 бали кожне)

Вікторина про стихійні лиха.

1.Як називається  природне явище, що утворюється під час інтенсивного випадання снігу (снігопад, снігова буря)

2.Як називаються підземні поштовхи, що виникають в надрах землі і призводять до коливання земної поверхні (землетруси)

3.Неконтрольований стихійний процес горіння, що призводить до загибелі людей та знищення цінностей(пожежа)

4.Як називається затоплення місцевості в результаті підйому рівня води в річці, озері, морі (повінь)

5.Вітер великої руйнівної сили, який ламає дерева, пошкоджує будівлі- (ураган)

6.Падіння з вершини гори великої кількості каміння чи снігу (обвал, лавина)

7.Атмосферний вихор, що виникає під час грози (смерч)

8.Явище, що виникає при посушливій погоді й сильних вітрах (пилова буря)

9.Короткочасні інтенсивні дощі, під час яких інколи випадає місячна норма опадів(злива)

10.Яке стихійне лихо може бути викликаневітром?(Ураган, смерч)

11.Яке стихійне лихо може бути викликане сонцем?(пожежа, засуха)

12.Яке стихійне лихо може бути викликане снігом?(лавина)

13. Яке стихійне лихо може бути викликане вогнем?(пожежа)

14. Яке стихійне лихо може бути викликанехвилями, які утворюються в морі чи в океані зазвичай внаслідок землетрусів й охоплюють усю товщу води? (цунамі)

 

 

 

 

 

4.Станція «Казкова»

(Прослухавши казку , дати  відповіді на запитання. Максимальна кількість балів за завдання - 10 балів)

Жила-була у лісі по вулиці Кленовій, у дуплі столітнього дуба- Білочка зі своїм меншим братиком. І ось одного разу він- братик білочки побачив залишене туристами у лісі не загашене вогнище, де жевріла палка. Братику так сподобалась ця жевріюча палка, що він подумав, що то “Квітка вогню” і захотів її принести додому. Він взяв ту жевріючу палку і приніс до себе до дому в дупло столітнього  дуба. Але вона була  дуже гаряча. Він не втримав палку, яка попекла його лапки, і палка впала в дупло. Ось все загорілося в будиночку Білочки. Братик  надихався диму і лежить тепер непритомний і не може встати. Допоможіть йому, діти!

Питання по змісту:

  • Діти, що сталося з братиком білочки? (Знепритомнів)
  • Чому в нього захворіли лапки?(Одержав опіки)
  • Чого він не повинен був робити? (Не можна було брати жевріючу палку і нести в дупло)

Ваші дії, що потрібно зробити, щоб спасти братика і дупло –хатинку Білочки?

  1. Спочатку винести братика з дупла на свіже повітря.
  2. Викликати по телефону пожежну машину.
  3. Викликати швидку допомогу.

А який номер ми будемо набирати, щоб викликати пожежну машину?(101)

Хто набере правильний номер і викличе пожежників. (Набрати номер телефону 101. Пожежна частина? Приїжджайте до лісу, на вулицю Кленову до столітнього дуба, там пожежа. Виклик зробила…П.І.)

А  що ще потрібно зробити, щоб допомогти братику Білочки?(Викликати швидку допомогу).

А який номер ми будемо набирати? (103).

Хто набере правильно номер та викличе швидку?(Набрати номер 103. Швидка допомога? Швидко приїжджайте до лісу, на вулицю Кленову до столітнього дуба, там пожежа, братик білочки надихався диму та знепритомнів. Виклик зробила…П.І.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Станція «Логічного мислення»

(Дати відповіді на жартівливі запитання, або відгадати загадки,  максимальна оцінка 10 балів))

1.Сірий боягуз (заєць)                                                                                                         2.Той, що ходить і не дає спати (будильник).                                                    3.Шкільна класна  писака (крейда).                                                                    4.Кльовий відпочинок (рибалка).                                                                                                                           5.Літальний апарат Вінні-Пуха (кулька).                                                                                                          6.Кіт, якого постійно просять вийти. (Леопольд).

7.Буревієм в'ється полум'я, дим стоїть стовпом                                                                                          Сто один ми набираємо і кого ми викликаємо? (рятівників, пожежників)

8.Грім гримить, на колісниці в небі скаче… (Блискавиця)

9.У негоди-непогодиіз дірками торби. 
Як вона в них воду ллє, то із неба що іде? (Дощ)

10.Поламав дахи й дерева вітер-хуліган –
Бешкетує, шкодить людям грізний… (Ураган)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція

«Стихії»

 

 

 

Станція

Пожежники

 

 

 

Станція

«Спортивна»

 

 

 

 

Станція

«Казкова»

 

 

Станція

«Медичної

допомоги»

 

 

 

 

Станція

«Логічного

мислення»

 

 

 

Станція

«Пазл»

 

 

 

 

Станція

«Правила

дорожнього

руху»

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мосийчук Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 травня 2019
Переглядів
2303
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку