Календарно – тематичне планування
З ЛФК для дітей з інтелектуальними порушеннями.
5 кл
2год/тиж/70год
Складено на основі
ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ
«ЛІКУВАЛЬНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»
ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Автор: І.В. Бобренко,
мол. наук. співробітник
лабораторії олігофренопедагогіки
Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
Київ – 2016
№ з/п |
№ в темі |
Зміст |
Дата |
Примітка
|
|
|
Гімнастичні вправи – 22 год. |
|
|
1 |
1. |
Теоретичні знання – Лікувальна фізкультура як складова здорового способу життя. Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика - Виверти долонями з переплетеними пальцями назовні. Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням). Імітаційні вправи -Імітація гуски. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Ходьба з лівої ноги за командою вчителя. Стройовий крок. Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру. |
|
|
2 |
2 |
Теоретичні знання –правила поведінки під час ігор. Дихальні вправи- навчання правильному диханню. Загально розвиваючі вправи- з предметами і без предметів (з гімнастичними палицями, м’ячами). Вправи на орієнтування у просторі-ходьба з подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Корегуючі вправи- вправи на профілактику порушень постави. Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів-ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві). Імітаційні вправи-імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Ритмопластичні вправи-зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами . Рухливі ігри тренуючого характеру. Вправи на релаксацію-вправи на релаксацію м’язової системи.
|
|
|
3 |
3 |
Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика - протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.
|
|
|
4 |
4 |
Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика 5. Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи – крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі вправи – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи. |
|
|
5 |
5 |
Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток координації рухів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Повороти в русі. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи – елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі вправи – вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.
|
|
|
6 |
6 |
Теоретичні знання – Необхідність піклування про власне здоров’я. Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Повороти в русі. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика - Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням). Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру. |
|
|
7 |
7 |
Теоретичні знання –правила поведінки під час ігор. Дихальні вправи- навчання правильному диханню. Загально розвиваючі вправи- з предметами і без предметів (з гімнастичними палицями, м’ячами). Вправи на орієнтування у просторі-ходьба з подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Корегуючі вправи- вправи на профілактику порушень постави. Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів-ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві). Імітаційні вправи-імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Ритмопластичні вправи-зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами . Рухливі ігри тренуючого характеру. Вправи на релаксацію-вправи на релаксацію м’язової системи. |
|
|
8 |
8 |
Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика- протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи –імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.
|
|
|
9 |
9 |
Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика . Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи – крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі вправи – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи. |
|
|
10 |
10 |
Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток координації рухів. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи – елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі вправи – вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.
|
|
|
11 |
11 |
Теоретичні знання . Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика - відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем). Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру. |
|
|
12 |
12 |
Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика 5. Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи – крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі вправи – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи. |
|
|
13 |
13 |
Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток координації рухів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Повороти в русі. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи – елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі вправи – вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.
|
|
|
14 |
14 |
Теоретичні знання – Необхідність піклування про власне здоров’я. Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Повороти в русі. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика - Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням). Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру. |
|
|
15 |
15 |
Теоретичні знання –правила поведінки під час ігор. Дихальні вправи- навчання правильному диханню. Загально розвиваючі вправи- з предметами і без предметів (з гімнастичними палицями, м’ячами). Вправи на орієнтування у просторі-ходьба з подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Корегуючі вправи- вправи на профілактику порушень постави. Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів-ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві). Імітаційні вправи-імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Ритмопластичні вправи-зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами . Рухливі ігри тренуючого характеру. Вправи на релаксацію-вправи на релаксацію м’язової системи. |
|
|
16 |
16 |
Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика- протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи –імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.
|
|
|
17 |
17 |
Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика . Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи – крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі вправи – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи. |
|
|
18 |
18 |
Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток координації рухів. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи – елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі вправи – вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.
|
|
|
19 |
19 |
Теоретичні знання . Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика - відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем). Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру. |
|
|
20 |
20 |
Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика- протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи –імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.
|
|
|
21 |
21 |
Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика . Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи – крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі вправи – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи. |
|
|
22 |
22 |
Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток координації рухів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Повороти в русі. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи – елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі вправи – вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.
|
|
|
|
|
Легкоатлетичні вправи – 22 год. |
|
|
23 |
1 |
Теоретичні відомості. Вплив фізичних вправ на здоров’я людини ЗРВ. Ходьба: крок з підскоком,стройовий крок, в присиді. Біг: повільний з рівномірною швидкістю Стрибки: на одній нозі , двох ногах з поворотами (праворуч, ліворуч, кругом). Метання: метання великого м’яча в горизонтальну ціль та його ловіння (обома руками) .Рухливі ігри. |
|
|
24 |
2 |
Теоретичні відомості. . Оздоровче значення легкоатлетичних вправ. ЗРВ. Ходьба: крок з підскоком,стройовий крок, в присиді. Біг: на місці з високим підніманням стегна, повільний з рівномірною швидкістю .Метання підкидання та ловіння великого м’яча (обома руками) Лазіння: по гімнастичній лаві .Стрибки: на місці на двох ногах. Рухливі ігри. |
|
|
25 |
3 |
Теоретичні відомості. Значення легкоатлетичних вправ для попередження порушень постави. ЗРВ. Ходьба: обмеженою площиною, з переступанням через предмет, по предмету. Біг обминаючи перешкоди. Стрибки: в глибину (h=40 см). Метання: перекочування набивного м’яча . Повзання: по гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
26 |
4 |
ЗРВ. Ходьба : підлогою в одному напрямку. Біг: повільний з рівномірною швидкістю Стрибки на двох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч, ліворуч). Повзання по гімнастичному мату . Лазіння довільне влізання на гімнастичну стінку та злізання з неї. Рухливі ігри. |
|
|
27 |
5 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
28 |
6 |
ЗРВ. Ходьба імітаційна ходьба Біг: зі зміною темпу Стрибки через перешкоду Повзання оминаючи перешкоди Лазіння по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки. Рухливі ігри. |
|
|
29 |
7 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
30 |
8 |
ЗРВ. Ходьба : підлогою в одному напрямку. Біг: повільний з рівномірною швидкістю Стрибки на двох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч, ліворуч). Повзання по гімнастичному мату . Лазіння довільне влізання на гімнастичну стінку та злізання з неї. Рухливі ігри. |
|
|
31 |
9 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
32 |
10 |
ЗРВ. Ходьба імітаційна ходьба Біг: зі зміною темпу Стрибки через перешкоду Повзання оминаючи перешкоди Лазіння по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки. Рухливі ігри. |
|
|
33 |
11 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
34 |
12 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
35 |
13 |
ЗРВ. Ходьба імітаційна ходьба Біг: зі зміною темпу Стрибки через перешкоду Повзання оминаючи перешкоди Лазіння по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки. Рухливі ігри. |
|
|
36 |
14 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
37 |
15 |
ЗРВ. Ходьба : підлогою в одному напрямку. Біг: повільний з рівномірною швидкістю Стрибки на двох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч, ліворуч). Повзання по гімнастичному мату . Лазіння довільне влізання на гімнастичну стінку та злізання з неї. Рухливі ігри. |
|
|
38 |
16 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
39 |
17 |
ЗРВ. Ходьба імітаційна ходьба Біг: зі зміною темпу Стрибки через перешкоду Повзання оминаючи перешкоди Лазіння по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки. Рухливі ігри. |
|
|
40 |
18 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
41 |
19 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
42 |
20 |
ЗРВ. Ходьба імітаційна ходьба Біг: зі зміною темпу Стрибки через перешкоду Повзання оминаючи перешкоди Лазіння по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки. Рухливі ігри. |
|
|
43 |
21 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
44 |
22 |
ЗРВ. Ходьба: по колу парами. Біг: зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання: по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед) гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри. |
|
|
|
|
Ігри – 26 год. |
|
|
45 |
1 |
Теоретичні відомості. Українські народні ігри. ЗРВ з обручами. Ігри для розвитку координаційних здібностей: «Гуси», «М’яч у стінку».
|
|
|
46 |
2 |
Теоретичні відомості - Культура спілкування. ЗРВ на місці . Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження - «Стрибунці».
|
|
|
47 |
3 |
Теоретичні відомості -правила та зміст розучених рухливих ігор. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу): «Швидкі обручі»
|
|
|
48 |
4 |
ЗРВ в русі . Ігри для розвитку координаційних здібностей: «Стрибунці» |
|
|
49 |
5 |
ЗРВ з гімнастичними палицями. . Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
50 |
6 |
ЗРВ в русі. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
51 |
7 |
ЗРВ з м’ячем . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) |
|
|
52 |
8 |
ЗРВ на місці . Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
53 |
9 |
ЗРВ з обручами. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
54 |
10 |
ЗРВ з гімнастичними палицями. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) |
|
|
55 |
11 |
ЗРВ в русі. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
56 |
12 |
ЗРВ з м’ячем . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) |
|
|
57 |
13 |
ЗРВ в русі . Ігри для розвитку координаційних здібностей. |
|
|
58 |
14 |
ЗРВ в русі. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
59 |
15 |
ЗРВ з м’ячем . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) |
|
|
60 |
16 |
ЗРВ на місці . Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
61 |
17 |
ЗРВ з обручами. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
62 |
18 |
ЗРВ з гімнастичними палицями. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) |
|
|
63 |
19 |
ЗРВ в русі. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
64 |
20 |
ЗРВ з м’ячем . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) |
|
|
65 |
21 |
ЗРВ в русі . Ігри для розвитку координаційних здібностей. |
|
|
66 |
22 |
ЗРВ на місці . Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
67 |
23 |
ЗРВ з обручами. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
68 |
24 |
ЗРВ з гімнастичними палицями. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) |
|
|
69 |
25 |
ЗРВ в русі. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|
70 |
26 |
ЗРВ з обручами. Ігри для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
|