Календарно – тематичне планування З ЛФК для дітей з інтелектуальними порушеннями. 6 кл 2год/тиж/70год

Про матеріал
Календарно – тематичне планування З ЛФК для дітей з інтелектуальними порушеннями. 6 кл 2год/тиж/70год Складено на основі ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «ЛІКУВАЛЬНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування

З ЛФК для дітей з інтелектуальними порушеннями.

5 кл

2год/тиж/70год

Складено на основі

 

 

ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ

«ЛІКУВАЛЬНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

 

 

Автор: І.В. Бобренко,

мол. наук. співробітник

лабораторії олігофренопедагогіки

Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

 

 

 

 

Київ – 2016

 

 

 

 

  1. Гімнастичні вправи – 22 год.
  2. Легкоатлетичні вправи – 22 год.
  3. Ігри – 26 год.

№ з/п

№ в темі

Зміст

Дата

Примітка

 

 

 

Гімнастичні вправи – 22 год.

 

 

1

1.

Теоретичні знанняЛікувальна фізкультура як складова здорового способу життя. Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика -  Виверти долонями з переплетеними пальцями назовні. Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням). Імітаційні вправи -Імітація гуски. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)- Ходьба з лівої ноги за командою вчителя. Стройовий крок. Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру.

 

 

2

2

Теоретичні знання –правила поведінки під час ігор. Дихальні вправи- навчання правильному диханню. Загально розвиваючі вправи- з предметами і без предметів (з гімнастичними палицями, м’ячами). Вправи на орієнтування у просторі-ходьба з подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Корегуючі вправи- вправи на профілактику порушень постави. Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів-ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві). Імітаційні вправи-імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Ритмопластичні вправи-зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами . Рухливі ігри  тренуючого характеру. Вправи на релаксацію-вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

 

3

3

Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика - протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі  вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.

 

 

 

4

4

Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика 5. Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі  вправивправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи.

 

 

5

5

Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на  розвиток координації рухів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Повороти в русі.  Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за  орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі  вправивправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги

Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

 

6

6

Теоретичні знанняНеобхідність піклування про власне здоров’я.

 Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Повороти в русі.  Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика -  Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням).

 Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру.

 

 

7

7

Теоретичні знання –правила поведінки під час ігор. Дихальні вправи- навчання правильному диханню. Загально розвиваючі вправи- з предметами і без предметів (з гімнастичними палицями, м’ячами). Вправи на орієнтування у просторі-ходьба з подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Корегуючі вправи- вправи на профілактику порушень постави. Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів-ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві). Імітаційні вправи-імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Ритмопластичні вправи-зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами . Рухливі ігри  тренуючого характеру. Вправи на релаксацію-вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

8

8

Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика- протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі  вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи –імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.

 

 

 

9

9

Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика . Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі  вправивправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи.

 

 

10

10

Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на  розвиток координації рухів. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за  орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі  вправивправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги

Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

 

11

11

Теоретичні знання . Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч.  Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика -  відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем). Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру.

 

 

12

12

Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика 5. Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі  вправивправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи.

 

 

13

13

Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на  розвиток координації рухів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Повороти в русі.  Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за  орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі  вправивправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги

Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

 

14

14

Теоретичні знанняНеобхідність піклування про власне здоров’я.

 Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Повороти в русі.  Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика -  Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням).

 Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру.

 

 

15

15

Теоретичні знання –правила поведінки під час ігор. Дихальні вправи- навчання правильному диханню. Загально розвиваючі вправи- з предметами і без предметів (з гімнастичними палицями, м’ячами). Вправи на орієнтування у просторі-ходьба з подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Корегуючі вправи- вправи на профілактику порушень постави. Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів-ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві). Імітаційні вправи-імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Ритмопластичні вправи-зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами . Рухливі ігри  тренуючого характеру. Вправи на релаксацію-вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

16

16

Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика- протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі  вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи –імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.

 

 

 

17

17

Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика . Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі  вправивправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи.

 

 

18

18

Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на  розвиток координації рухів. Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за  орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі  вправивправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги

Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

 

19

19

Теоретичні знання . Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч.  Комплекс вправ на розвиток дихальної системи. ЗРВ. Вправи на орієнтування у просторі. Вправи на профілактику плоскостопості. Ходьба по гімнастичній лаві парами / невеликою групою. Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Кистьова та пальчикова гімнастика -  відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем). Вправи на розслаблення- чергування напруження м’язів рук і ніг з наступним розслабленням при подоланні опору партнера. Рухливі ігри цілеспрямованого характеру.

 

 

20

20

Теоретичні знання- техніка безпеки під час занять ЛФК. Дихальні вправи- вправи на укріплення м язів діафрагми. Загально розвиваючі вправи- імітаційні вправи, вправи на розвиток великих м’язових груп. Вправи на орієнтування у просторі- вправи на координацію рухів пальців;вправи з предметами та без них. Кистьова та пальчикова гімнастика- протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи-елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Корегуючі  вправи – вправи на профілактику порушень постави. Імітаційні вправи –імітація рухів ведмедя. Спортивні ігри. Вправи на релаксацію – вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.

 

 

 

21

21

Теоретичні знання – гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Дихальні вправи – вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на розвиток витривалості . Вправи на розвиток сили м’язів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Вправи на орієнтування у просторі – ритмічна гімнастика . Кистьова та пальчикова гімнастика – відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього). Ритмопластичні вправи крок галопу вбік – під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Корегуючі  вправивправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи . Імітаційні вправи – імітація рухів метелика; жука; квітки, що розпускається. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію нервової системи.

 

 

22

22

Теоретичні знання – одяг і взуття для занять ЛФК. Дихальні вправи – вправи на укріплення м язів діафрагми, вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях. Загально розвиваючі вправи – вправи на  розвиток координації рухів. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)-  Повороти в русі.  Вправи на орієнтування у просторі – шикування та перешикування,ходьба за  орієнтирами, прийняття різних вихідних положень, повороти, за словесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різними положеннями рук. Кистьова та пальчикова гімнастика – протиставлення пальців правої і лівої руки одночасно та послідовно. Колові рухи кистями з одночасним згинання та розгинання пальців. Ритмопластичні вправи елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу. Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами. Корегуючі  вправивправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги

Імітаційні вправи – імітація рухів ведмедя. Рухливі ігри з елементами естафети. Вправи на релаксацію – вправи на релаксацію м’язової системи.

 

 

 

 

 

Легкоатлетичні вправи – 22 год.

 

 

23

1

Теоретичні відомості.  Вплив фізичних вправ на здоров’я людини

  ЗРВ. Ходьба: крок з підскоком,стройовий крок, в присиді. Біг: повільний з рівномірною швидкістю   Стрибки: на одній нозі , двох ногах  з поворотами (праворуч, ліворуч, кругом). Метання:  метання великого м’яча в горизонтальну ціль та його ловіння (обома руками)  .Рухливі ігри.

 

 

24

2

Теоретичні відомості.  . Оздоровче значення легкоатлетичних вправ.  ЗРВ. Ходьба: крок з підскоком,стройовий крок, в присиді. Біг: на місці з високим підніманням стегна, повільний з рівномірною швидкістю  .Метання  підкидання та ловіння великого м’яча (обома руками)  Лазіння: по гімнастичній лаві  .Стрибки:  на місці на двох ногах. Рухливі ігри. 

 

 

25

3

Теоретичні відомості.  Значення легкоатлетичних вправ для попередження порушень постави. ЗРВ. Ходьба:  обмеженою площиною, з переступанням через предмет, по предмету. Біг обминаючи перешкоди. Стрибки:  в глибину (h=40 см). Метання: перекочування набивного м’яча  . Повзання: по гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

26

4

ЗРВ. Ходьба  : підлогою в одному напрямку. Біг: повільний з рівномірною швидкістю   Стрибки на двох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч, ліворуч).  Повзання по гімнастичному мату . Лазіння довільне влізання на гімнастичну стінку та злізання з неї.  Рухливі ігри.

 

 

27

5

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

28

6

ЗРВ. Ходьба   імітаційна ходьба  Біг:  зі зміною темпу   Стрибки  через перешкоду  Повзання  оминаючи перешкоди Лазіння  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки.  Рухливі ігри.

 

 

29

7

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

30

8

ЗРВ. Ходьба  : підлогою в одному напрямку. Біг: повільний з рівномірною швидкістю   Стрибки на двох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч, ліворуч).  Повзання по гімнастичному мату . Лазіння довільне влізання на гімнастичну стінку та злізання з неї.  Рухливі ігри.

 

 

31

9

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

32

10

ЗРВ. Ходьба   імітаційна ходьба  Біг:  зі зміною темпу   Стрибки  через перешкоду  Повзання  оминаючи перешкоди Лазіння  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки.  Рухливі ігри.

 

 

33

11

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

34

12

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

35

13

ЗРВ. Ходьба   імітаційна ходьба  Біг:  зі зміною темпу   Стрибки  через перешкоду  Повзання  оминаючи перешкоди Лазіння  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки.  Рухливі ігри.

 

 

36

14

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

37

15

ЗРВ. Ходьба  : підлогою в одному напрямку. Біг: повільний з рівномірною швидкістю   Стрибки на двох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч, ліворуч).  Повзання по гімнастичному мату . Лазіння довільне влізання на гімнастичну стінку та злізання з неї.  Рухливі ігри.

 

 

38

16

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

39

17

ЗРВ. Ходьба   імітаційна ходьба  Біг:  зі зміною темпу   Стрибки  через перешкоду  Повзання  оминаючи перешкоди Лазіння  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки.  Рухливі ігри.

 

 

40

18

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

41

19

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

42

20

ЗРВ. Ходьба   імітаційна ходьба  Біг:  зі зміною темпу   Стрибки  через перешкоду  Повзання  оминаючи перешкоди Лазіння  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки.  Рухливі ігри.

 

 

43

21

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

44

22

ЗРВ.  Ходьба: по колу парами. Біг:  зі зміною напряму. Метання кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).  Лазіння підлізання та перелізання через предмет (h=40 см) Повзання:  по гімнастичній лаві в упорі на колінах і рачки, захоплюючи руками краї лави (вперед)  гімнастичному мату з переповзання через перешкоди. Рухливі ігри.

 

 

 

 

Ігри – 26 год.

 

 

45

1

Теоретичні відомості. Українські народні ігри. ЗРВ    з обручами. Ігри для розвитку координаційних здібностей: «Гуси», «М’яч у стінку».

 

 

 

46

2

Теоретичні відомості - Культура спілкування.  ЗРВ на місці . Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження - «Стрибунці».

 

 

 

47

3

Теоретичні відомості -правила та зміст розучених рухливих  ігор. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу): «Швидкі обручі»

 

 

 

48

4

ЗРВ  в русі . Ігри для розвитку координаційних здібностей:  «Стрибунці»

 

 

49

5

ЗРВ  з гімнастичними палицями. . Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

50

6

ЗРВ  в русі.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

51

7

ЗРВ  з м’ячем  . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

 

 

52

8

ЗРВ  на місці . Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

53

9

ЗРВ  з обручами.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

54

10

ЗРВ  з гімнастичними палицями. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

 

 

55

11

ЗРВ  в русі.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

56

12

ЗРВ  з м’ячем  . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

 

 

57

13

ЗРВ  в русі . Ігри для розвитку координаційних здібностей.

 

 

58

14

ЗРВ  в русі.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

59

15

ЗРВ  з м’ячем  . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

 

 

60

16

ЗРВ  на місці . Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

61

17

ЗРВ  з обручами.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

62

18

ЗРВ  з гімнастичними палицями. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

 

 

63

19

ЗРВ  в русі.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

64

20

ЗРВ  з м’ячем  . Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

 

 

65

21

ЗРВ  в русі . Ігри для розвитку координаційних здібностей.

 

 

66

22

ЗРВ  на місці . Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

67

23

ЗРВ  з обручами.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

68

24

ЗРВ  з гімнастичними палицями. Ігри для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

 

 

69

25

ЗРВ  в русі.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

70

26

ЗРВ  з обручами.  Ігри  для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Aleksin Volodimir
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Планування
Інкл
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
4337
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку