​Календарно – тематичне планування з літературного читання для 4 класу (ІІ семестр)

Про матеріал

Календарно – тематичне планування з літературного читання для 4 класу (ІІ семестр) складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автор - Савченко О.Я.

Перегляд файлу

 

Літературне читання

ІІ семестр

4 години на тиждень

 

з/п

 

Тема уроку

Матеріал до уроку

Дата

Примітка

 

 

Видатні українські письменники

 

 

 

 

 

Вступ до теми. Життя і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко «Про себе»

С.80-84

 

 

 

 

Життя і творчість великого Кобзаря.

Т. Шевченко «Про себе» (продовження).

С.80-84

 

 

 

 

Поезія великого Кобзаря. Т. Шевченко «Вітер віє- повіває...», «Вітер з гаєм розмовляє...», «Реве та стогне Дніпр широкий...» (напам ’ять).

С.84-86

 

 

 

 

Урок позакласного читання

Шевченкове слово в віках не старіє

 

 

 

 

 

Пам’ятаймо про Шевченка.

«Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі» (за матеріалами музею).

С.86-87

 

 

 

 

Навчальний проект: «Мандрівка шляхами Тараса Шевченка».

 

 

 

 

 

Життя і творчість Івана Франка.

Р. Завадович «Поет-Каменяр» (скорочено).

С.88-90

 

 

 

 

Вірші картини природи.

І. Франко «Дивувалась зима...», «Дрімають села...» (напам’ять)

С.91-92

 

 

 

 

Навчальний проект: «Дитячі роки Івана Франка».

 

 

 

 

 

Казки Івана Франка.

 І. Франко «Лисичка-кума». Читання в особах.

С.92-96

 

 

 

 

Казки Івана Франка. І. Франко «Лисичка-кума» (продовження). Розігрування епізоду казки.

С.92-96

 

 

 

 

Урок позакласного читання.

Дитячі оповідання І. Франка

 

 

 

 

 

Життя і творчість Лесі Українки.

М. Олійник «Леся» (уривок із повісті).

С.97-100

 

 

 

 

Стан природи і настрій людини в поезії Лесі Українки. Леся Українка «Конвалія» (уривок), «Давня весна»

С.101-103

 

 

 

 

Навчальний проект: «Леся Українка — поетична квітка України».

 

 

 

 

 

Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Леся Українка «Біда навчить».

С.103-109

 

 

 

 

Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Леся Українка «Біда навчить» (продовження). Інсценізація казки

С.103-109

 

 

 

 

Оксана Іваненко «Лісові казки»

 

 

 

 

 

Урок позакласного читання.

Вірші українських поетів для дітей

 

 

 

 

 

Життя і творчість Павла Тичини. Музика природи в поезії Павла Тичини. П. Тичина «Де не глянь колоски» (уривок із вірша «Де тополя росте»).

С.110

 

 

 

 

Музика природи в поезії Павла Тичини.

П. Тичина «Хор лісових дзвіночків», «Сонце і дим».

С.111-112

 

 

 

 

Життя і творчість Максима Рильського. Поезія Максима Рильського: від спогадів дитинства до духовного заповіту дітям.

 М. Рильський «Дитинство», «Ким хочеш бути, хлопчику..?»

С.113-115

 

 

 

 

Життя і творчість М.І. Чабанівського.  Повість «Акванавти» або «Золота жила»

 

 

 

 

 

Анатолій Костецький

«Мінімакс – кишеньковий дракон»

 

 

 

 

 

Аудіювання (письмово).

Контрольна робота №5

 

 

Тема

Розповіді про нас самих

 

 

Вступ до теми. Езопперший байкар. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь».

С.116-118

 

 

 

 

Урок позакласного читання

Байки Езопа

 

 

 

 

 

Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Л. Глібов «Зозуля й Півень» (напам’ять). Інсценізація байки.

С.119-121

 

 

 

 

Життя і творчість Олени Пчілки. Кожна байка чогось навчає, від чогось застерігає.

Олена Пчілка «Котова наука». Розігрування байки за ролями.

С.121-123

 

 

 

 

Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси.

Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (скорочено) (дія перша).

С.123-128

 

 

 

 

 Вибіркова інсценізація п ’єси-казки.  Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (дія друга).

С.129-134

 

 

 

 

Оксана Сенатович «Пані Будьласка і вуйко Пампулько»

 

 

 

 

 

Навичка читання мовчки (письмово).

Контрольна робота №6

 

 

Тема

Літературні казки зарубіжних письменників

 

 

Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок...». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. 0. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки).

С.135-142

 

 

 

 

Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (продовження).

С.135-142

 

 

 

 

Урок позакласного читання.

Казки Г.К. Андерсена

 

 

 

 

 

Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Позитивні і негативні персонажі.

Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (скорочено).

С.143-150

 

 

 

 

Позитивні і негативні персонажі.

 Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (продовження). Складання плану казки, стисле переказування.

С.143-150

 

 

 

 

Роальд Дал «Чарівний палець»

 

 

 

 

 

Життя і творчість Джанні Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела».

С.151-154

 

 

 

 

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (продовження).

С.151-154

 

 

 

 

Урок позакласного читання. Казки Дж. Родарі

 

 

 

 

 

Робота з літературним твором (письмово).

Контрольна робота №7

 

 

Тема

Світ дитинства в літературі

Людина починається з добра

 

 

Вступ до теми. Л. Забашта «Сказав мудрець...». Життя і творчість Анатолія Костецького. А. Костецький «Мрія».

С.155-157

 

 

 

 

Наші вірні друзітварини. А. Костецький «Спішу додому». Розігрування сценки за прочитаним твором.

С.157-158

 

 

 

 

Парр Марія «Вафельне серце»

 

 

 

 

 

Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський «Не загубив, а знайшов».

С.159

 

 

 

 

Урок позакласного читання.

Школа добрих вчинків

(За творами В. Сухомлинського)

 

 

 

 

 

Життя і творчість Всеволода Нестайка.

 Вірні друзі.  В. Нестайко «Шура і Шурко».

С.160-166

 

 

 

 

Вірні друзі. В. Нестайко «Шура і Шурко» (продовження). Складання продовження оповідання

.(уривок напамять c. 162, 1 абзац 2 частина)

С.160-166

 

 

 

 

Нових друзів наживай, а старих не забувай.

 М. Чумарна «Казка про друга».

С.166-170

 

 

 

 

Нових друзів наживай, а старих не забувай.

М. Чумарна «Казка про друга» (продовження) Переказування казки

С.166-170

 

 

 

 

Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно!» «Підкидьок» «Як зрозуміти хлопців»

 

С.163-168

 

 

 

 

Гумористичні твори. В. Нестайко «Із сміхом треба бути обережним...». Г. Малик «Мавпині іменини». Розігрування сценки за віршем

С.171-172

 

 

 

 

Із гумором про серйозне. Г. Бойко «Консультант». М. Сингаївський «Сміх для всіх».

С.172-173

 

 

 

 

Урок позакласного читання.

Грицько Бойко – майстер веселого сміху

 

 

 

 

 

Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці»

Навичка читання вголос (усно).

Контрольна робота №8

С.107

 

 

 

 

Маряна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя» (уривок)

Навичка читання вголос (усно).

Контрольна робота №8

С.155

 

Тема

У кожного є співуча пір’їнка

 

 

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка»

Навичка читання вголос (усно).

Контрольна робота №8

С.174-175

 

 

 

 

Образи юних художників у віршах поетів.

Г. Чубач «Найрідніші голоси». С. Жупанин «Намалюю вітер». Л. Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати...».

С.175-176

 

 

 

 

Дива довкола нас. О. Єфімов «Тут усе є...». Е. Саталкіна «Кожний знає своє діло».

С.177-178

 

 

 

 

Урок позакласного читання

Вірші Володимира Лучука

 

 

 

 

 

Як римуються рядки.

В. Рутківський «Як складають вірші».

С.179-183

 

 

 

 

Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складають вірші» (продовження).

С.179-183

 

 

 

 

Все починається з малого. М. Сингаївський «Дощ із краплі починається» (напам ’ять).

С.184-185

 

 

 

 

Саша Кочубей «Володарка лісу»

 С.141

 

 

 

 

Життя і творчість Любов Забашти

 

 

 

 

 

Життя і творчість Дмитра Білоуса

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота.

Державна підсумкова атестація

 

 

 

 

 

Володимир Рутківський «Угода» (уривок)

С.171

 

 

 

 

Олеся Мамчич «А на нас упав ананас»

 

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 Підсумок за рік.

 

 

Тема

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
2079
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку