Календарно-тематичне планування з літературного читання для 4 класу (за підручником О.Я Савченко)
І семестр – 3 години на тиждень
ІІ семестр – 4 години на тиждень
Програма.
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.
Підручник.
О. Я. Савченко. Літературне читання: підручник для 4 класу загальноосвітніх
навчальних закладів. / О. Я. Савченко.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2015.
Додаткова література:
1. Я люблю читати: навч.посібн. з літературного читання для учнів 4 кл./ О.Я.Савченко.*
2. Додатки до уроків літературного читання**(Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека» / укладач, автор передмови Стус Т. В. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2017. — 192 с.)
Зошит. Літературне читання. Робочий зошит: навч.посіб.для учнів 4 класу / В.О.Мартиненко . – К.:Видавничий дім «Освіта», 2016. – 72 с.:іл.
119 годин
І семестр – 3 години на тиждень
ІІ семестр – 4 години на тиждень
Програма.
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.
Підручник.
О. Я. Савченко. Літературне читання: підручник для 4 класу загальноосвітніх
навчальних закладів. / О. Я. Савченко.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2015.
Додаткова література:
1. Я люблю читати: навч.посібн. з літературного читання для учнів 4 кл./ О.Я.Савченко.*
2. Додатки до уроків літературного читання**(Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека» / укладач, автор передмови Стус Т. В. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2017. — 192 с.)
Зошит. Літературне читання. Робочий зошит: навч.посіб.для учнів 4 класу / В.О.Мартиненко . – К.:Видавничий дім «Освіта», 2016. – 72 с.:іл.
Літературне читання
Кількісні показники темпу читання вголос
(для розвитку темпу читання)
Клас |
І семестр |
ІІ семестр |
4 |
80-85 сл/хв |
90-95 сл/хв |
Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять
Вид поточної перевірки |
4 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Читання напам’ять віршованих текстів |
3 |
3 |
Читання напам’ять прозових текстів |
1уривок з казки (35-40 слів) |
1 уривок з оповідання (35-40 слів) |
Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться
в 2-4 класах з літературного читання
Вид перевірки |
4 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8 |
1 |
1 |
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6 |
1 |
1 |
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі № 1, № 2, № 5, № 6 |
1 |
1 |
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3 |
1 |
- |
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7 |
- |
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
– |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
5 |
Літературне читання 4 клас
І семестр (3 години на тиждень)
Додаткова література:
1. Я люблю читати: навч. посібн. з літературного читання для учнів 4 кл./О.Я.Савченко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2015.- 160с.:іл.*
2. Додатки до уроків літературного читання (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека» / укладач, автор передмови Стус Т. В. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2017. — 192 с.). **
3. Сонячні вітрила: книга для позакласного читання. 4 клас /уклад. О.Лабащук Т.Решетуха. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2017.- 160 с. ***
№ уроку |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
Примітка |
Із скарбниці усної народної творчості |
||||
|
Знайомство з підручником. Вступ до розділу. За Софією Грицою «Наші джерела”, М.Сингаївський «До школи». |
5 |
|
|
|
Побутові казки. «Мудра дівчина» (українська народна казка). |
6-8 |
|
|
|
Побутові казки. Мудра дівчина (українська народна казка) (продовження). |
9-11 |
|
|
|
Притчі. «Без труда нема плода» (народна притча), «У пригоді» (народна притча). Записала Олена Пчілка. |
12- 13 |
|
|
|
Народні легенди, як жанр усної народної творчості. «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького?», «Місто Сміла». |
14-15 |
|
|
|
Урок позакласного читання . «З народних джерел». «Перші бувають останніми, а останні першими» (укр.нар.казка). |
*19-24 |
|
|
|
Народні пісні. «Стоїть явір над водою», «Котився віночок по полю», «Гей, там на горі Січ іде» (пісня Січових стрільців) |
16-17
*30 |
|
|
|
Народні усмішки та байки. Ознайомлення з особистістю українського педагога та письменника Бориса Грінченка. «Швачка». «Син та мати». ( Записав Борис Грінченко). Народні байки «Не впусти рака з рота», «Собака на містку». |
18,24
*28-29 |
|
|
|
Народ скаже, як зав’яже. Прислів'я і приказки (тематика; схожість і відмінність). Прислів’я народів світу. Відомості про Володимира Даля. |
19- 20
|
|
|
|
Золоті зернята народної мудрості. Скоромовки, Загадки (за вибором 2-3 загадки напам’ять). Г.Кирпа «Мова моя». |
21-22 |
|
|
|
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Із скарбниці усної народної творчості». Навчальне аудіювання. «Настуся Горошинка» За Олександром Копиленком |
23 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Бібліотечний урок. Ознайомлення учнів із тематичним каталогом, каталожними роздільниками. Знаходження потрібної книги за каталогом. Ознайомлення з виставкою книг з усної народної творчості. Тема |
|
|
|
Що було на початку світу |
||||
|
Вступ до розділу. Міфи Стародавнього Єгипту. « Створення світу», «Створення людей», Навчальне аудіювання. С Черкасенко «Старий рибалка». |
24-26
*17-18 |
|
|
|
Міфи словянських народів. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. |
26-28 |
|
|
|
||||
|
Контрольна робота №1. Аудіювання. І.Сенченко «Хто вишні поїв». |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Міфи Стародавньої Греції. Міф «Дедал та Ікар». (Переказала Катерина Гловацька.) |
28-31 |
|
|
|
Культура стародавніх слов’ян. «Як ще не було початку світа… «(українська народна обрядова пісня), записала Є. Ярошинська. За Сергієм Плачиндою. «Гнів Перуна». |
31-34 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Українська минувшина в легендах і переказах. Легенда «Дністер», «Чому в морі вода солона?», «Про бузька». |
*** 21-23 |
|
|
|
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Що було на початку світу». Тема. |
35
|
|
|
Сторінками історії України |
||||
|
Вступ до теми. Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. Олександр Олесь. «Наші предки — слов’яни»( уривок із книги «Княжа Україна»). |
37-39 |
|
|
|
Відображення давніх подій у поезії О.Олеся. Олександр Олесь «Ярослав Мудрий». |
39-41 |
|
|
|
||||
|
Перша історія України. З історії створення книг. Іван Крип’якевич. « Книги за княжих часів», О.Савченко «З чого складається книга?» |
42-43
*6-11 |
|
|
|
З історії міст України. Дмитро Білоус. «У назвах міст і сіл слова», Алла Коваль «Місто Чернігів», Марія Хоросницька «Звідки в міста назва — Львів», Мар’яна Савка «Казка про старого Лева». |
43-45
** с.75 |
|
|
|
Історія українських козаків. Відданість побратимству. Володимир Сосюра «Дзвін шабель». Марія Пригара «Козак Голота». |
45-48 |
|
|
|
Урок позакласного читання. М.Слабошпицький «Запорозька родина», «Січ і душа пам’яті» . |
|
|
|
|
Історія українських козаків. Відданість побратимству Марія Пригара «Козак Голота» (продовження). Складання плану оповідання. |
48-50 |
|
|
|
Контрольна робота № 2. Навички читання мовчки (письмово). За Лідією Андрієць «Дивовижні дельфіни». |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Дерева – очевидці історичних подій у творах письменників і художників. Прислів’я. І.Гнатюк «Козацький дуб» ( напам’ять). Початок роботи над проектом. |
50-51 |
|
|
|
Сторінки з історії життя наших співвітчизників за кордоном. Іван Боднарчук «На новій землі». |
52-53 |
|
|
|
Події Другої світової війни. Тамара Коломієць. Ялинка мого дитинства (спогади). |
54-55 |
|
|
|
Образи символів нашої держави у віршах і науково-пізнавальних творах. «Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?»(з дитячої енциклопедії «Світ моєї України»). Дмитро Павличко «Наш прапор» (напам’ять), Наталка Поклад «Гімн». |
56-58 |
|
|
|
Урок позакласного читання. «Історія, яку творять наші сучасники». Юлія Смаль. Казка «Небесна сотня». |
|
|
|
|
Навчальний проект: «Про що можуть розказати дерева – очевидці історичних подій». |
|
|
|
|
Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитанного твору. Костянтин Ушинський «Витівки старої зими». |
|
|
|
|
Вікторія Пахольчишин. «Казка про Україну та лихих поганців». Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Сторінками історії України». Тема. |
*** 47
59 |
|
|
Як не любить той край |
||||
|
Вступ до розділу. Краса і щедрість рідного краю. Володимир Сосюра «Як не любить той край», . Ліна Костенко « Усе моє, все зветься Україна», Максим Рильський «Осінь». |
60-61 |
|
|
|
||||
|
Настрій твору. О.Лущевська «Літо». Василь Сухомлинський «Восени пахне яблукам». Прислів’я. Опис картини К.Білокур. |
* 86 62-63 |
|
|
|
Краса рідної землі у різні пори року. Олександр Олесь «Степ» (напам’ять). |
64-65 |
|
|
|
Урок позакласного читання. «Краса оточуючого світу». Володимир Лучук «Кружляє Земля», Галина Демченко «Горобина». |
*32, 36-39 |
|
|
|
Барви природи. Марко Вовчок «Літній ранок», М. Коцюбинський «Літній день. Порівняння творів. |
65-66 |
|
|
|
Чарівні рослини. Надія Кир’ян « Євшан». Легенда «Євшан» (переповіла З.Мензатюк). |
66-67 |
|
|
|
Тварини – наші вірні друзі. Григір Тютюнник « Ласочка». Складання плану оповідання. Прислів’я |
67-70 |
|
|
|
Довіряй, але перевіряй. За Гнатом Майстренком «Хитра лисиця». |
|
|
|
|
Контрольна робота №4. Навички читання вголос. Михайло Слабошпицький «Мій друг лелека». |
С.31 зош |
|
|
|
Мистецтво опішнянських майстрів. Тетяна Кара-Васильєва « Співуча глина» (скорочено). |
71-72 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Оксана Караванська «Вишиванка» (уривок). |
** 130-133 |
|
|
|
Краса українських водойм. Володимир Лучук « Скільки річок в Україні?», Степан Жупанин « Загадка-добавлянка», Ліна Костенко « Я хочу на озеро Світязь», Анатолій Качан «Гойдалка біля Дунаю», «Після бурі». |
73-74
** 43-47 |
|
|
|
Іван Малкович « Понад Дніпро гуде метро» .
|
**149 |
|
|
|
Земля – наш спільний дім В Сухомлинський «Не забувай про джерело», А.Качан «Летючий корабель». |
75 - |
|
|
|
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Як не любить той край». Підсумок роботи за І семестр. Тема. |
|
|
|
2 семестр (4 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку
|
Стор. |
Дата |
|
Видатні українські письменники. Тарас Шевченко |
|
|||
51. |
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко «Про себе».Д.Красицька «Реве та стогне Дніпр широкий» |
80-84; *120-121 |
|
|
52. |
Поезія і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко. «Вітер віє-повіває», «Вітер з гаєм розмовляє», «Реве та стогне Дніпр широкий» (напам’ять). |
84-85 |
|
|
53.
|
Пам’ятаймо про Шевченка.«Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі» (за матеріалами музею). Т.Шевченко «За сонцем хмаронька пливе» |
*119-120 86-87; |
|
|
54. |
Навчальний проект «Мандрівка шляхами Тараса Шевченка» |
|
|
|
55. |
Урок позакласного читання. «Літературні мандрівки порами року”. |
**47-72 |
|
|
Іван Франко |
|
|||
56. |
Життя і творчість Івана Франка. Роман Завадович « Поет-Каменяр» (Скорочено) |
88-90 |
|
|
57. |
Вірші – картини природи. Іван Франко «Дивувалась зима», «Дрімають села» ( напам’ять). |
91 |
|
|
58. |
Казки Івана Франка .«Іван Франко.Лисичка-кума».Читання в особах. |
92-94 |
|
|
59. |
Казки Івана Франка .«Іван Франко.Лисичка-кума». Інсценізація казки. |
95-96 |
|
|
60. |
Навчальний проект «Дитячі роки Івана Франка». |
|
|
|
Леся Українка |
|
|||
61. |
Життя і творчість Лесі Українки. Микола Олійник. «Леся» (уривок із повісті) |
97-100; *122 |
|
|
62. |
М. Олійник “ Леся” ( продовження). |
101;*123 |
|
|
63. |
Життя і творчість Павла Тичини. Музика природи в поезії. Павла Тичини. Де не глянь — колоски (Уривок із вірша «Де тополя росте»), «Хор лісових дзвіночків», « Сонце і дим». |
110-112 |
|
|
64. |
Урок позакласного читання. «Творчість Оксани Іваненко» «Кисличка», «Бурулька». |
|
|
|
65. |
Життя і творчість Максима Рильського. Поезія Максима Рильського: від спогадів дитинства до духовного заповіту дітям. М. Рильський « Дитинство», «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?». |
113-114 |
|
|
66. |
Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Видатні українські письменники». Тема. |
115 |
|
|
Розповідь про нас самих |
|
|||
67. |
Творчість Оксани Павлівни Сенатович.О.Сенатович «Малий віз». |
|
|
|
68. |
Урок позакласного читання. Світ пригод і захоплень. Всеволод Нестайко «Тореодори з Васюківки». |
*41-51 |
|
|
69. |
Вступ до розділу Езоп – перший байкар. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь. Навчальне аудіювання. |
117-118 |
|
|
70. |
Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Леонід Глібов « Зозуля й Півень» Інсценізація байки. |
119-121 |
|
|
71. |
Урок позакласного читання. Саша Кочубей «Володарка лісу». |
**141-143 |
|
|
72. |
Життя і творчість Олени Пчілки.Олена Пчілка. « Котова наука» |
121-123 |
|
|
73. |
Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба”(П’єса-казка на 2 дії) |
123-128 |
|
|
74. |
Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба» (П’єса-казка на 2 дії) |
129-133 |
|
|
75. |
Вибіркова інсценізація п’єси-казки. Неля Шейко-Медведєва. «Лисиця, що впала з неба». |
123-133 |
|
|
76. |
Контрольна робота: читання мовки (технічна сторона та розуміння ) “Старий рибалка” С. Черкасенко. . |
|
|
|
77. |
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом « розповіді про нас самих». Галина Ткачук «Кицюня». Тема. |
134; *29-39. |
|
|
Літературні казки зарубіжних письменників |
|
|||
78. |
Вступ до розділу. Ліна Костенко. Затишно дітям в пазусі казок…Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О.Пушкіна «Казка про Царя Салтана» (уривки). |
135-139 |
|
|
79. |
Урок позакласного читання. Зустріч із славнозвісною казкою. Сельма Лагерльоф «Лісовий гном». Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». |
*131; **55 |
|
|
80. |
Чарівні перетворення. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана. (продовженняи) |
140-142 |
|
|
81. |
Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»(уривов з казки напам’ять), (скорочено) |
143-145 |
|
|
82. |
Позитивні і негативні персонажі. Ганс Крістіан Андерсен « Гидке каченя» (продовження). Складання плану казки, стисле переказування |
146-150 |
|
|
83. |
Життя і творчість Джанні Родарі. Джанні Родарі « Дорога, що нікуди не вела». |
151-153 |
|
|
84. |
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Літературні казки зарубіжних письменників. Марія Парр «Тоня Гліммердал».Тема. |
**65-70 |
|
|
85. |
Контрольна робота. Аудіювання. Зірка Мензатюк “Гарбузище”. |
|
|
|
Світ дитинства в літературі. Людина починається з добра |
|
|||
86. |
Вступ до розділу. Любов Забашта « Сказав мудрець».Життя і творчість Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Мрія».М.Трублаїні «Пустуни на пароплаві» |
156-157 |
|
|
87. |
Урок позакласного читання. «Творчість Пауля Маара». Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається у суботу». |
**60-64 |
|
|
88. |
Наші вірні друзі – тварини. Анатолій Костецький. «Спішу додому».Тарас і Маряна Прохасько «Хто зробить сніг». |
156-158, **40-42 |
|
|
89. |
Найдорожча знахідка. Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.Остап Вишня «Веселі артисти» . |
159, **78-81 |
|
|
90. |
Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В.Нестайко «Шура і Шурко».О.Копиленко «Кріт-неборака»Всеволод Нестайко. Шура і Шурко. |
160-162;** |
|
|
91. |
Вірні друзі.Всеволод Нестайко. Шура і Шурко(продовження). Ірен Роздобудько «Пригоди на острові Клаварен». |
162-166;**42-45 |
|
|
92. |
Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга». |
162-166 |
|
|
93. |
Нових друзів наживай, а старих не забувай Марія Чумарна. Казка про друга (продовження). |
166-168 |
|
|
94. |
Урок позакласного читання. Творчість Івана Андрусюка. Іван Андрусюк. «Сорокопуди, або Як Ліза і Стефа втекли з дому». |
168-170; **46-51 |
|
|
95. |
Гумористичні твори. Всеволод Нестайко « Із сміхом треба бути обережним». Галина Малик « Мавпині іменини». |
171-172 |
|
|
96. |
Із гумором про серйозне. Грицько Бойко « Консультант». Микола Сингаївський « Сміх для всіх». Контрольна робота: навички читання вголос. За Гнатом Майстренком «Хитра лисиця». |
172-173 |
|
|
97. |
Цікавий світ казки.Верхи на гусакові.(Уривки з повісті-казки «Чудесна мандрівка Нільсона Гольгерсона з дикими гусьми». Навички читання вголос. Тема. |
*137-142 |
|
|
У кожного є співуча пір'їнка |
|
|||
98. |
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В Сухомлинський «Співуча пірїнка» степан Пушик «Новинкар». Леся Мовчун «Арфа для павучка. Навички читання вголос. |
174-175, *142 |
|
|
99. |
Образи юних художників у віршах поетів. Ганна Чубач. «Найрідніші голоси»,Степан Жупанин « Намалюю вітер», Ліна Костенко « Якщо не можеш вітер змалювати». |
175-176 |
|
|
100. |
Дива довкола нас. Олександр Єфімов «Тут усе є». Емілія Саталкіна «Кожний знає своє діло» |
177-179 |
|
|
101 |
Урок позакласного читання. Політ фантазії і думки. Христина Дегтяренко «Добра штука нтернет». Лада Шкворець «Хто розфарбував цей світ». |
*151-153 |
|
|
102. |
Контрольна робота: робота з літературним твором. «Дві білочки». |
|
|
|
103. |
Як римуються рядки. Володимир Рутківський “Як складають вірші». |
179-181 |
|
|
104. |
Як римуються рядки. Володимир Рутківський “Як складають вірші», «Ганнусині вірші». |
182-183; **148-151 |
|
|
105. |
Сторінками дитячих журналів і газет. |
*96-107 |
|
|
106. |
Все починається з малого. Микола Сингаївський «Дощ із краплі починається»(напам’ять) |
184 |
|
|
107. |
Все починається з малого. В.Скомаровський «З чого починається весна» |
*108 |
|
|
108. |
Урок позакласного читання. Ганна Чубач «Повернулися гусоньки рано». |
*109-115 |
|
|
109. |
У весняному розмаї. Ф.Петров «Що починається з малого». |
*116-117 |
|
|
110. |
Цікавий світ казки. Добір учнями улюблених казок . |
|
|
|
111. |
Візьму перо і спробую...Складання римівок. |
|
|
|
112. |
Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу |
|
|
|
113. |
Сторінками народної творчості. Загадки. Скоромовки. |
|
|
|
114. |
Роальд Дал. Чарлі і шоколадна фабрика (уривки) |
**Хрестом. |
|
|
115. |
Пауль Маар. Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу (уривки) |
**Хрестом. |
|
|
116. |
Урок позакласного читання. Без верби й калини нема України (Українські казки та легенди про вербу і калину) |
|
|
|
117. |
Навчальний проект: Небесна сотня (ілюстрація казки моїми очима) |
. |
|
|
118. |
Державна підсумкова атестація. |
|
|
|
119. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. Тема. |
|
|
|
19 |
Мар'яна і Тарас Прохаськи « Самостійне життя» (уривок) |
Хрестоматія С. 155 |
|
20 |
Мар'янаі Тарас Прохаськи « Самостійне життя» (уривок) |
Хрестоматія С. 155 |
|
29 |
Сашко Дерманський«Мрія Маляки» ( уривок) |
Хрестоматія С. 97 |
|
30 |
Ліна Костенко « Я хочу на озеро Світязь» |
С. 74 |
|
31 |
Контрольна робота № 3.Уснийпереказпрочитаноготвору |
|
|
32 |
ЯкдавновУкраїніз’явивсяжовто-блакитнийпрапор? |
С. 56 |
|
33 |
ІренРоздобутько « Як зрозумітихлопців?» |
Хрестоматія С. 163 |
|
102 |
ВасильСухомлинський.«Співучапір’їнка » |
С. 174 |
|
103 |
Ліна Костенко « Якщо не можеш вітер змалювати » |
С. 176 |
|
104 |
ЮліяСмаль. « Хімія і їжа » |
Хрестоматія С. 178 |
|
105 |
ЮліяСмаль. «Кольоровахімія » |
Хрестоматія с. 181 |
|
106 |
Саша Кочубей « Володарка лісу » |
Хрестоматія с. 141 |
|
107 |
Урокпозакласногочитання.Удосконаленнявміньсамостійновизначатижанровіознакитворів. Твори Івана Малковича |
Хрестоматія с. 149 |
|
108 |
Галина Ткачук « Нерозмінна монета » (уривки) |
Хрестоматія с. 145 |
|
109 |
Олеся Мамчич. Вірші |
Хрестоматія с. 135 |
|
110 |
Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено) |
Хрестоматія с. 61 |
|
111 |
Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено) |
Хрестоматія с. 61 |
|
112 |
Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено) |
Хрестоматія с. 61 |
|
113 |
Урокпозакласногочитання.Удосконаленнявміньсамостійновизначатижанровіознакитворів Твори Івана Андрусяка |
Хрестоматія с. 12 |
|
114 |
Підсумковаконтрольна робота (ДПА) |
|
|
115 |
Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено) |
Хрестоматія с. 61 |
|
Літературне читання 4 клас (назви творів рекомендовані для читання)
Перелік авторів, які визначені в колі читання оновленої програми з «Літературного читання» , має рекомендований характер і може бути змінений учителем з урахуванням читацьких інтересів учнів та авторами чи укладачами підручників, зважаючи на авторську концепцію підручника