Календарно-тематичне планування з літературного читання для 4 класу (за підручником О.Я Савченко)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з літературного читання для 4 класу (за підручником О.Я Савченко)

І семестр – 3 години на тиждень

ІІ семестр – 4 години на тиждень

Програма.

Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.

Підручник.

О. Я. Савченко. Літературне читання: підручник для 4 класу загальноосвітніх

навчальних закладів. / О. Я. Савченко.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2015.

Додаткова література:

1. Я люблю читати: навч.посібн. з літературного читання для учнів 4 кл./ О.Я.Савченко.*

2. Додатки до уроків літературного читання**(Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека» / укладач, автор передмови Стус Т. В. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2017. — 192 с.)

Зошит. Літературне читання. Робочий зошит: навч.посіб.для учнів 4 класу / В.О.Мартиненко . – К.:Видавничий дім «Освіта», 2016. – 72 с.:іл.

Перегляд файлу

 

 

 

 

      119 годин

 

        І семестр – 3 години на тиждень

       ІІ семестр – 4 години на тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма.

Календарно-тематичне планування  укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016  №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Видавничий дім «Освіта», Київ,  2016р.

 

Підручник.

 О. Я. Савченко. Літературне  читання: підручник для 4 класу  загальноосвітніх

навчальних закладів. / О. Я. Савченко.- К.: Видавничий дім «Освіта», 2015.

 

Додаткова література:

1. Я люблю читати: навч.посібн. з літературного читання для учнів  4 кл./ О.Я.Савченко.*

2. Додатки до уроків літературного читання**(Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека» / укладач, автор передмови Стус Т. В. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2017. — 192 с.)

 

Зошит. Літературне читання. Робочий зошит: навч.посіб.для учнів 4 класу / В.О.Мартиненко . – К.:Видавничий дім «Освіта», 2016. – 72 с.:іл.

 

 

Літературне читання

Кількісні показники темпу читання вголос

(для розвитку темпу читання)

 

Клас

І семестр

ІІ семестр

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

 

Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять

 

Вид поточної перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Читання напам’ять віршованих текстів

3

3

Читання напам’ять

прозових текстів

1уривок з казки

(35-40 слів)

1 уривок з оповідання (35-40 слів)

 

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться

в 2-4 класах з літературного читання

Вид перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8

1

1

Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6

1

1

Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі    № 1, № 2, № 5, № 6

1

1

Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3

1

-

Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7

-

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація

1

Загальна кількість перевірок за семестр

4

5

 

 

 

 

 

Літературне читання 4  клас

І семестр   (3 години на тиждень)

Додаткова література:

1. Я люблю читати: навч. посібн. з літературного читання для учнів  4 кл./О.Я.Савченко.К.: Видавничий дім «Освіта», 2015.- 160с.:іл.*

2. Додатки до уроків літературного читання (Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека» / укладач, автор передмови Стус Т. В. — Львів : Видавництво Старого Лева, 2017. — 192 с.). **

3. Сонячні вітрила: книга для позакласного читання. 4 клас /уклад. О.Лабащук Т.Решетуха. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2017.- 160 с. ***

№ уроку

Тема уроку

Стор.

Дата

Примітка

Із скарбниці усної народної творчості

  1.                

Знайомство з підручником. Вступ до розділу.

За Софією Грицою «Наші джерела”, М.Сингаївський «До школи».

5

 

 

  1.                

Побутові казки. «Мудра дівчина» (українська народна казка).

6-8

 

 

  1.                

Побутові казки. Мудра дівчина (українська народна казка) (продовження).

9-11

 

 

  1.                

Притчі. «Без труда нема плода» (народна притча), «У пригоді» (народна притча). Записала Олена Пчілка.

12- 13

 

 

  1.                

Народні легенди, як жанр усної народної творчості. «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького?», «Місто Сміла».

14-15

 

 

  1.                

Урок позакласного читання . «З народних джерел». «Перші бувають останніми, а  останні першими» (укр.нар.казка).

*19-24

 

 

  1.                

Народні пісні. «Стоїть явір над водою», «Котився віночок по полю», «Гей, там на горі Січ іде» (пісня Січових стрільців)

16-17

 

*30

 

 

  1.                

Народні усмішки та байки. Ознайомлення з особистістю українського педагога та письменника Бориса Грінченка. «Швачка». «Син та мати».

( Записав Борис Грінченко). Народні байки «Не впусти рака з рота», «Собака на містку».

18,24

 

 

*28-29

 

 

  1.                

Народ скаже, як зав’яже. Прислів'я і приказки (тематика; схожість і відмінність). Прислів’я народів світу. Відомості про Володимира Даля.

19- 20

 

 

 

  1.           

Золоті зернята народної мудрості. Скоромовки, Загадки (за вибором 2-3 загадки напам’ять).

Г.Кирпа «Мова моя».

21-22

 

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Із скарбниці усної народної творчості». Навчальне аудіювання. «Настуся Горошинка»    За Олександром Копиленком           

23

 

 

  1.           

Урок позакласного читання. Бібліотечний урок. Ознайомлення учнів із тематичним каталогом, каталожними роздільниками. Знаходження потрібної книги за каталогом. Ознайомлення з виставкою книг з усної народної творчості.                                        Тема

 

 

 

Що було на початку світу

  1.           

Вступ до розділу. Міфи Стародавнього Єгипту.         « Створення світу», «Створення людей»,   Навчальне аудіювання.    С Черкасенко «Старий рибалка».

24-26

 

*17-18

 

 

  1.           

Міфи словянських народів. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.

26-28

 

 

 

  1.           

Контрольна робота №1. Аудіювання. І.Сенченко «Хто вишні поїв».

 

 

 

  1.           

Аналіз контрольної роботи. Міфи Стародавньої Греції. Міф «Дедал та Ікар». (Переказала Катерина Гловацька.)  

28-31

 

 

  1.           

Культура стародавніх слов’ян. «Як ще не було початку світа… «(українська народна обрядова пісня), записала Є.  Ярошинська. За Сергієм Плачиндою.  «Гнів Перуна».

31-34

 

 

  1.           

Урок позакласного читання. Українська минувшина в легендах і переказах. Легенда «Дністер», «Чому в морі вода солона?», «Про бузька».

 

*** 21-23

 

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Що було на початку світу».                                                    Тема.                                         

35

 

 

 

 

Сторінками історії України

  1.           

Вступ до теми. Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. Олександр Олесь. «Наші предки — слов’яни»( уривок із книги «Княжа Україна»).

37-39

 

 

  1.           

Відображення давніх подій у поезії О.Олеся. Олександр Олесь «Ярослав Мудрий».

39-41

 

 

 

  1.           

 Перша історія України. З історії створення книг. Іван Крип’якевич. « Книги за княжих часів»,  О.Савченко «З чого складається книга?»

42-43

 

*6-11

 

 

  1.           

З історії міст України. Дмитро Білоус. «У назвах міст і сіл слова», Алла Коваль «Місто Чернігів», Марія Хоросницька «Звідки в міста назва — Львів», Мар’яна Савка «Казка про старого Лева».

43-45

 

 

** с.75

 

 

  1.           

Історія українських козаків. Відданість побратимству. Володимир Сосюра «Дзвін шабель». Марія Пригара «Козак Голота».   

45-48

 

 

  1.           

Урок позакласного читання.  М.Слабошпицький «Запорозька родина», «Січ і душа пам’яті» .

 

 

 

  1.           

  Історія українських козаків. Відданість побратимству     Марія Пригара «Козак Голота» (продовження). Складання плану оповідання.   

48-50

 

 

  1.           

Контрольна робота № 2. Навички  читання  мовчки (письмово). За Лідією Андрієць «Дивовижні дельфіни».   

 

 

 

  1.           

Аналіз  контрольної роботи. Дерева – очевидці історичних подій у творах письменників  і художників.  Прислів’я. І.Гнатюк «Козацький дуб»       ( напам’ять). Початок роботи над проектом.

50-51

 

 

  1.           

Сторінки з історії життя наших співвітчизників за кордоном. Іван Боднарчук «На новій землі».

52-53

 

 

  1.           

 Події Другої світової війни. Тамара Коломієць. Ялинка мого дитинства (спогади).

54-55

 

 

  1.           

 Образи символів нашої держави у віршах і науково-пізнавальних творах. «Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?»(з дитячої  енциклопедії «Світ моєї України»). Дмитро Павличко «Наш прапор» (напам’ять), Наталка Поклад «Гімн».

56-58

 

 

  1.           

Урок позакласного читання. «Історія, яку творять наші сучасники». Юлія Смаль. Казка «Небесна сотня».

 

 

 

  1.           

Навчальний проект: «Про що можуть розказати дерева – очевидці історичних подій».

 

 

 

  1.           

Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитанного твору.  Костянтин Ушинський «Витівки старої зими».

 

 

 

  1.           

Вікторія Пахольчишин. «Казка про Україну та лихих поганців». Перевір  свої  досягнення. Узагальнення  і систематизація  знань учнів  за  розділом  «Сторінками історії  України».                             Тема.

*** 47

 

59

 

 

Як не любить той край

  1.           

Вступ до розділу. Краса і щедрість рідного краю.   Володимир Сосюра «Як не любить той край», . Ліна Костенко « Усе моє, все зветься Україна», Максим Рильський «Осінь».

60-61

 

 

 

  1.           

Настрій твору. О.Лущевська  «Літо». Василь Сухомлинський «Восени пахне яблукам». Прислів’я. Опис картини К.Білокур.

* 86

62-63

 

 

  1.           

Краса рідної землі у різні пори року. Олександр Олесь «Степ» (напам’ять).

64-65

 

 

  1.           

Урок позакласного читання. «Краса оточуючого світу». Володимир Лучук «Кружляє Земля», Галина Демченко «Горобина».

*32,

36-39

 

 

  1.           

Барви природи. Марко Вовчок «Літній ранок»,               М.  Коцюбинський «Літній день. Порівняння творів.

65-66

 

 

  1.           

Чарівні рослини. Надія Кир’ян « Євшан».  Легенда «Євшан» (переповіла З.Мензатюк). 

66-67

 

 

  1.           

Тварини – наші вірні друзі.  Григір Тютюнник            « Ласочка». Складання плану оповідання. Прислів’я

67-70

 

 

  1.           

  Довіряй, але перевіряй. За Гнатом Майстренком «Хитра лисиця».

 

 

 

  1.           

Контрольна робота №4.  Навички  читання  вголос. Михайло Слабошпицький  «Мій друг лелека».

С.31 зош

 

 

  1.           

Мистецтво  опішнянських майстрів. Тетяна Кара-Васильєва « Співуча глина»    (скорочено).

71-72

 

 

  1.           

Урок позакласного читання.  Оксана Караванська

«Вишиванка» (уривок).

** 130-133

 

 

  1.           

Краса українських водойм.    Володимир Лучук

 « Скільки  річок в Україні?»,  Степан Жупанин « Загадка-добавлянка»,  Ліна Костенко « Я хочу на озеро Світязь», Анатолій Качан «Гойдалка біля Дунаю», «Після бурі».

73-74

 

 

** 43-47

 

 

  1.           

Іван Малкович « Понад  Дніпро гуде метро» .

 

**149

 

 

  1.           

Земля – наш спільний дім В Сухомлинський «Не забувай про джерело», А.Качан «Летючий корабель».

75 -

 

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Як не любить той край». Підсумок роботи за І семестр.                          

                                                                               Тема.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 семестр  (4 години на тиждень)  

№ уроку

Тема уроку

 

Стор.

Дата

 

Видатні українські письменники. Тарас Шевченко

 

51.

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко «Про себе».Д.Красицька «Реве та стогне Дніпр широкий»

80-84;

*120-121

 

 

52.

Поезія і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко.  «Вітер віє-повіває»,  «Вітер з гаєм розмовляє», «Реве та стогне Дніпр широкий» (напам’ять).

84-85

 

 

53.

 

Пам’ятаймо про Шевченка.«Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі» (за матеріалами музею).   Т.Шевченко «За сонцем хмаронька пливе»                                                                

*119-120

86-87;

 

 

54.

Навчальний проект «Мандрівка шляхами Тараса Шевченка»

 

 

 

55.

Урок позакласного читання. «Літературні  мандрівки порами року”.

**47-72

 

 

Іван Франко

 

56.

Життя і творчість Івана Франка.

Роман Завадович « Поет-Каменяр» (Скорочено)

88-90

 

 

57.

Вірші – картини природи. Іван Франко «Дивувалась зима», «Дрімають села»   ( напам’ять).

91

 

 

58.

Казки Івана ФранкаІван Франко.Лисичка-кума».Читання в особах.

92-94

 

 

59.

Казки Івана ФранкаІван Франко.Лисичка-кума». Інсценізація казки.

95-96

 

 

60.

Навчальний проект «Дитячі роки Івана Франка».

 

 

 

Леся Українка

 

61.

Життя і творчість Лесі Українки. Микола Олійник. «Леся» (уривок із повісті)

97-100;

*122

 

 

62.

М. Олійник “ Леся” ( продовження).

101;*123

 

 

63.

Життя і творчість Павла Тичини. Музика природи в поезії. Павла Тичини. Де не глянь — колоски (Уривок із вірша «Де тополя росте»), «Хор лісових дзвіночків», « Сонце і дим».

110-112

 

 

64.

Урок позакласного читання. «Творчість Оксани Іваненко» «Кисличка», «Бурулька».

 

 

 

65.

Життя і творчість Максима Рильського. Поезія Максима Рильського: від спогадів дитинства до духовного заповіту дітям. М. Рильський « Дитинство», «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?».

113-114

 

 

66.

Перевір свої досягнення.  Підсумковий урок за розділом  «Видатні українські письменники». Тема.

115

 

 

Розповідь про нас самих

 

67.

Творчість Оксани Павлівни Сенатович.О.Сенатович  «Малий віз».

 

 

 

68.

 Урок позакласного читання. Світ пригод і захоплень. Всеволод Нестайко «Тореодори з Васюківки».

*41-51

 

 

69.

 Вступ до розділу Езоп – перший байкар. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь. Навчальне аудіювання.

117-118  

 

 

70.

 Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Леонід Глібов « Зозуля й Півень» Інсценізація байки.

119-121

 

 

71.

Урок позакласного читання. Саша Кочубей «Володарка лісу».

**141-143

 

 

72.

Життя і творчість Олени Пчілки.Олена Пчілка. « Котова наука»

121-123

 

 

73.

Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба”(П’єса-казка на 2 дії)

123-128

 

 

74.

Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба» (П’єса-казка на 2 дії)

129-133

 

 

75.

Вибіркова інсценізація п’єси-казки. Неля Шейко-Медведєва.  «Лисиця, що впала з неба».  

123-133

 

 

76.

 Контрольна робота: читання мовки (технічна сторона та розуміння ) “Старий рибалка” С. Черкасенко. .

 

 

 

77.

    Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом « розповіді про нас самих». Галина Ткачук «Кицюня». Тема.

134;

*29-39.

 

 

Літературні казки зарубіжних письменників

 

78.

Вступ до розділу. Ліна Костенко. Затишно дітям в пазусі казок…Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О.Пушкіна «Казка про Царя Салтана» (уривки).

135-139

 

 

79.

Урок позакласного читання. Зустріч із славнозвісною казкою. Сельма Лагерльоф «Лісовий гном».  Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика».

*131;

**55

 

 

80.

Чарівні перетворення. Олександр Пушкін.

Казка про царя Салтана. (продовженняи)

140-142

 

 

81.

Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»(уривов з казки напам’ять), (скорочено)

143-145

 

 

82.

Позитивні і негативні персонажі. Ганс Крістіан Андерсен « Гидке каченя» (продовження). Складання плану казки, стисле переказування

146-150

 

 

83.

 Життя і творчість Джанні Родарі.

Джанні Родарі « Дорога, що нікуди не вела».

 151-153

 

 

84.

Перевір свої досягнення.  Узагальнення і систематизація знань за розділом «Літературні казки зарубіжних письменників. Марія Парр «Тоня Гліммердал».Тема.

**65-70

 

 

85.

Контрольна робота. Аудіювання. Зірка Мензатюк “Гарбузище”.

 

 

 

Світ дитинства в літературі. Людина починається з добра

 

86.

Вступ до розділу.  Любов Забашта « Сказав мудрець».Життя і творчість Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Мрія».М.Трублаїні «Пустуни на пароплаві»

156-157

 

 

87.

Урок позакласного читання. «Творчість Пауля Маара».   Пауль Маар  «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається у суботу».

**60-64

 

 

88.

Наші вірні друзі – тварини. Анатолій Костецький. «Спішу додому».Тарас і Маряна Прохасько «Хто зробить сніг».

156-158,

**40-42

 

 

89.

Найдорожча знахідка. Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.Остап Вишня «Веселі артисти» .

159,

**78-81

 

 

90.

Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В.Нестайко «Шура і Шурко».О.Копиленко «Кріт-неборака»Всеволод Нестайко. Шура і Шурко.

160-162;**

 

 

91.

Вірні друзі.Всеволод Нестайко. Шура і Шурко(продовження). Ірен Роздобудько «Пригоди на острові Клаварен».

162-166;**42-45

 

 

92.

Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга».

162-166

 

 

93.

Нових друзів наживай, а старих не забувай Марія Чумарна. Казка про друга (продовження).

166-168

 

 

94.

Урок позакласного читання. Творчість Івана Андрусюка. Іван Андрусюк. «Сорокопуди, або Як Ліза і Стефа втекли з дому».

168-170;

**46-51

 

 

95.

Гумористичні твори. Всеволод Нестайко « Із сміхом треба бути обережним». Галина Малик « Мавпині іменини».

171-172

 

 

96.

Із гумором про серйозне. Грицько Бойко « Консультант». Микола Сингаївський « Сміх для всіх». Контрольна робота: навички читання вголос. За Гнатом Майстренком «Хитра лисиця».

172-173

 

 

97.

Цікавий світ казки.Верхи на гусакові.(Уривки з повісті-казки «Чудесна мандрівка Нільсона Гольгерсона з дикими гусьми».

Навички читання вголос. Тема.                        

*137-142

 

 

У кожного є співуча пір'їнка

 

98.

  Розпізнавай і розвивай свої здібності. В Сухомлинський «Співуча пірїнка» степан Пушик «Новинкар». Леся Мовчун «Арфа для павучка. Навички читання вголос.

174-175,

*142

 

 

99.

Образи юних художників у віршах поетів. Ганна Чубач.  «Найрідніші голоси»,Степан Жупанин « Намалюю вітер», Ліна Костенко « Якщо не можеш вітер змалювати».

175-176

 

 

100.

Дива довкола  нас. Олександр Єфімов «Тут усе є». Емілія Саталкіна «Кожний знає своє діло»

177-179

 

 

101

Урок позакласного читання. Політ фантазії і думки. Христина Дегтяренко «Добра штука нтернет».  Лада Шкворець «Хто розфарбував цей світ».

*151-153

 

 

102.

Контрольна робота: робота з літературним твором. «Дві білочки».

 

 

 

103.

 Як римуються рядки. Володимир Рутківський “Як складають вірші».

179-181

 

 

104.

Як римуються рядки. Володимир Рутківський “Як складають вірші», «Ганнусині вірші».

182-183;

**148-151

 

 

105.

Сторінками дитячих журналів і газет.

*96-107

 

 

106.

Все починається з малого. Микола Сингаївський «Дощ із краплі починається»(напам’ять)

184

 

 

107.

Все починається з малого. В.Скомаровський «З чого починається весна»

*108

 

 

108.

Урок позакласного читання.  Ганна Чубач  «Повернулися гусоньки рано».

*109-115

 

 

109.

У весняному розмаї. Ф.Петров «Що починається з малого».

*116-117

 

 

110.

Цікавий світ казки. Добір учнями улюблених казок .

 

 

 

111.

Візьму перо і спробую...Складання римівок.

 

 

 

112.

Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу

 

 

 

113.

Сторінками народної творчості. Загадки. Скоромовки.

 

 

 

114.

Роальд Дал. Чарлі і шоколадна фабрика (уривки)

**Хрестом.

 

 

115.

Пауль Маар. Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу (уривки)

**Хрестом.

 

 

116.

Урок позакласного читання. Без верби й калини нема України (Українські казки та легенди про вербу і калину)

 

 

 

117.

Навчальний проект: Небесна сотня (ілюстрація казки моїми очима)

.

 

 

118.

Державна підсумкова атестація.

 

 

 

119.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. Тема.

 

 

 


 

19

Мар'яна і Тарас Прохаськи « Самостійне життя» (уривок)

Хрестоматія

С. 155

 

20

Мар'янаі Тарас Прохаськи « Самостійне життя» (уривок)

Хрестоматія

С. 155

 

29

Сашко Дерманський«Мрія Маляки» ( уривок)

Хрестоматія

С. 97

 

30

Ліна Костенко « Я хочу на озеро Світязь»

С. 74

 

31

Контрольна робота № 3.Уснийпереказпрочитаноготвору

 

 

32

ЯкдавновУкраїніз’явивсяжовто-блакитнийпрапор?

С. 56

 

33

ІренРоздобутько « Як зрозумітихлопців?»

Хрестоматія

С. 163

 

102

ВасильСухомлинський.«Співучапір’їнка »

С. 174

 

103

Ліна Костенко « Якщо не можеш вітер змалювати »

С. 176

 

104

ЮліяСмаль. « Хімія і їжа »

Хрестоматія

С. 178

 

105

ЮліяСмаль. «Кольоровахімія »

Хрестоматія

с. 181

 

106

Саша Кочубей « Володарка лісу »

Хрестоматія

с. 141

 

107

Урокпозакласногочитання.Удосконаленнявміньсамостійновизначатижанровіознакитворів. Твори Івана Малковича

Хрестоматія

с. 149

 

108

Галина Ткачук « Нерозмінна монета » (уривки)

Хрестоматія

с. 145

 

109

Олеся Мамчич. Вірші

Хрестоматія

с. 135

 

110

Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено)

Хрестоматія

с. 61

 

111

Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено)

Хрестоматія

с. 61

 

112

Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено)

Хрестоматія

с. 61

 

113

Урокпозакласногочитання.Удосконаленнявміньсамостійновизначатижанровіознакитворів Твори Івана Андрусяка

Хрестоматія

с. 12

 

114

Підсумковаконтрольна робота (ДПА)

 

 

115

Леся Вороніна « Пригодиголубогопапуги» (скорочено)

Хрестоматія

с. 61

 

 

 

 

 

 

 Літературне читання 4 клас (назви творів рекомендовані для читання)

Перелік авторів, які визначені в колі читання оновленої програми з  «Літературного читання» , має рекомендований характер і може бути змінений учителем з урахуванням читацьких інтересів учнів та авторами чи укладачами підручників, зважаючи на авторську концепцію підручника

 

  1. Дмитро Білоус поезія із збірки «Диво калинове»
  2. Любов Забашта поезія із збірки «Коли я виросту» (у ІІ семестр, весною)
  3. Анатолій Костецький уривок повісті «Мінімакс — кишеньковий дракон» або поезію із збірки віршів для дітей «Джміль про сонечко гуде»
  4. Олеся Мамчич -- співавтор видання «Скринька зі шпаргалками» (2012 р.) — збірки мнемонічних віршів для дітей на тему неправильних англійських дієслів (гарна тема для інтегрування) або «А на нас упав ананас» — сьома, щаслива, книжка із серії «Сучасна дитяча поезія»
  5. Володимир Лучук поезія із збірки «Подарунки для мами» (у планування розмістити на травень до  Дня Матері)
  6. Оксана Сенатович «Малий віз» (уривок)
  7. Михайло Чабанівський оповідання «Вірний»
  8. Оксана Іваненко казка «Чорноморденький», «Бурулька» або інші із збірки «Лісові казки»
  9. Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи»
  10.                    Галина Ткачук книжки – білінгви «Гойдалка під кленом»(для інтегрування з англійською мовою, двомовна книга)
  11.                    Мар’яна та Тарас Прохаськів "Хто зробить сніг" і "Куди зникло море"
  12.                    Ірен Роздобудько «Пригоди на острові Клаварен»(уривок)
  13.                      Іван Андрусяк «Стефа і її Чакалка», «Хто боїться зайчиків», «Кабан дикий — хвіст великий», «М'яке і пухнасте»
  14.                    Юля Смаль «Перед Святвечором»,  «Різдвяна пригода», «Новорічна казка»
  15.                    Роальд Дал  «Чарлі і шоколадна фабрика»(уривок)
  16.                    Пауль Маар «Що не день то субота»
  17.                    Марія Парр «Вафельне серце»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сєрокурова Любов Вікторівна
    Дякую за професійне планування
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Подольська Тамара Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дерев'янко Алла Cергіївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  5. Попович Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
25262
Оцінка розробки
4.8 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку