Математика
(4 години на тиждень)
Календарно-тематичний план розроблено на основі типової освітньої програми, розробленою колективом авторів: Чеботарьова О.В. за підручником для 2 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (F70), Автор: Н.І. Королько 2023-2024 навчальний рік
№ |
Тема уроку |
К-сть уроків |
Дата |
Словник |
1-5. |
Повторення вивченого в 1 класі |
5 |
|
|
6. 7. |
Утворення і запис чисел першого десятка |
2 |
|
Цифра, число, десяток |
8. 9. |
Лічба пряма і зворотна одиницями, двійками, трійками. Пряма лінія |
2 |
|
Лічба, одиниці, двійки, трійки, пряма лінія |
10. 11. |
Порівняння чисел. Знаки >, <, =. Порядкова лічба |
2 |
|
Порівняння. Більше, менше |
12. 13.
|
Склад чисел першого десятка |
2 |
|
Склад числа, десяток |
14. |
Комбінована діагностувальна робота |
1 |
|
|
15. 16. |
Переставний закон додавання |
2 |
|
Додавання |
17. 18. 19. |
Додавання у межах 10 |
3 |
|
Додавання, цифри, плюс |
20. 21. 22. |
Віднімання у межах 10 |
3 |
|
Віднімання, цифри, мінус |
23. 24. |
Нуль як компонент дій додавання і віднімання |
2 |
|
Нуль, дія, додавання, віднімання |
25. 26. |
Одиниця вартості – копійка |
2 |
|
Одиниця вартості, копійка |
27. 28.
|
10 одиниць – 1 десяток. Додавання і віднімання у межах 10 |
2 |
|
Одиниці, десяток, додавання, віднімання, мінус, плюс |
29. |
Комбінована діагностувальна робота |
1 |
|
|
30. 31. 32. |
Утворення і склад числа 11. Відрізок |
3 |
|
Склад числа, число 11, відрізок |
33. 34. |
Утворення і склад числа 12 |
2 |
|
Склад числа, число 12 |
35. 36. |
Утворення і склад числа 13 |
2 |
|
Склад числа, число 13 |
37. 38. |
Утворення і склад числа 14 |
2 |
|
Склад числа, число 14 |
39. 40. |
Утворення і склад числа 15 |
2 |
|
Склад числа, число 15 |
41. |
Комбінована діагностувальна робота |
1 |
|
|
42. 43. 44. |
Утворення і склад числа 16. Порівняння відрізків |
3 |
|
Склад числа, число 16, порівняння |
45. 46. 47. |
Утворення і склад числа 17 |
3 |
|
Склад числа, число 17 |
48. 49. 50. |
Утворення і склад числа 18 |
3 |
|
Склад числа, число 18 |
51. 52. 53. |
Утворення і склад числа 19 |
3 |
|
Склад числа, число 19 |
54. 55. 56. |
Утворення і склад числа 20 |
3 |
|
Склад числа, число 20 |
57. 58. |
Числовий ряд 1 – 20. Місце числа в числовому ряді |
2 |
|
Числовий ряд, число |
59. 60. |
Одноцифрові та двоцифрові числа |
2 |
|
Число, одноцифрове, двоцифрове |
61. |
Комбінована діагностувальна робота |
1 |
|
|
62. 63. 64. |
Корекційно – рефлексійні уроки для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
3 |
|
|
65. 66. |
Порівняння чисел |
2 |
|
Числа, порівняння |
67. 68. |
Додавання і віднімання одиниці |
2 |
|
Додвання, віднімання, одиниці |
69. 70. 71. |
Додавання одноцифрового числа до 10 |
3 |
|
Число, одноцифрове, додавання, віднімання |
72. 73. |
Віднімання від двоцифрового числа одиниць |
2 |
|
Число, одиниця, віднімання, мінус |
74. 75. 76. |
Віднімання від двоцифрового числа 10. Доба |
3 |
|
Віднімання, число, двоцифрове, доба |
77. 78. 79. |
Додавання і віднімання в межах 20. Приклади на дві дії |
3 |
|
Приклад, дві дії, віднімання, додавання, плюс, мінус |
80. |
Комбінована діагностувальна робота |
1 |
|
|
81. 82. |
Тиждень – сім діб. Дні тижня |
2 |
|
Тиждень, дні тижня, доба |
83. 84. 85. |
Збільшення числа на кілька одиниць |
3 |
|
Число, збільшити, одиниці |
86. 87. |
Зменшення числа на кілька одиниць |
2 |
|
Число, зменшити, одиниці |
88. 89. 90. |
Поняття «збільшення на», «зменшення на» |
3 |
|
Збільшити, зменшити |
91. 92. |
Дециметр |
2 |
|
Дециметр, сантиметр, відрізок |
93. 94. 95. |
Додавання і віднімання чисел, одержаних при вимірюванні однією мірою |
3 |
|
Додавання, віднімання, плюс, мінус, міри вимірювання, сантиметр, дециметр |
96. 97. 98. |
Додавання одно- та двоцифрового чисел, коли сума дорівнює 20. Прямий кут |
3 |
|
Одноцифрове, двоцифрове, сума, прямий кут |
99. 100. |
Нуль як компонент дії додавання. Прямий кут. Креслення |
2 |
|
Нуль, додавання, прямий кут, креслення, плюс |
101. 102. 103. |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового |
3 |
|
Одноцифрове, двоцифрове число, плюс, мінус |
104. 105. 106. |
Віднімання одноцифрового числа від 20. Гострий кут |
3 |
|
Віднімання, одноцифрове, кут, гострий кут, вершина, сторона |
107. 108. |
Нуль як компонент дії віднімання |
2 |
|
Нуль, компоненти, дія, віднімання |
109. 110. 111. |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання одно- та двоцифрових чисел. Приклади на дві дії |
3 |
|
Додавання, віднімання, дві дії, плюс, мінус |
112. |
Комбінована діагностувальна робота |
1 |
|
|
113. 114. 115. |
Віднімання двоцифрових чисел. Тупий кут |
3 |
|
Віднімання, кут, тупий кут, сторона, вершина |
116. 117. 118. |
Віднімання двоцифрового числа від 20 |
3 |
|
Віднімання, число, двоцифрове |
119. 120. 121. |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання в межах 20. Прямокутник |
3 |
|
Додавання. Віднімання, відрізок, кути, прямокутник |
122. 123. 124. |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Назви компонентів і результату дії віднімання. Квадрат |
3 |
|
Доданок, доданок, сума, зменшуване, від’ємник, різниця |
125. 126. |
Віднімання одноцифрового числа від 20. Квадрат |
2 |
|
Віднімання, мінус, квадрат |
127. 128. |
Маса. Одиниця маси – кілограм |
2 |
|
Маса, кілограм, одиниця виміру |
129. 130. 131. |
Віднімання двоцифрового числа від 20. Трикутник. Усні обчислення |
3 |
|
Зменшуване, від’ємник, різниця, трикутник |
132. 133. |
Час. Одиниця часу – доба. 7 діб – тиждень. Дні тижня |
2 |
|
Час, доба, тиждень, дні тижня |
134. 135. |
Одиниця часу – година. Позначення на письмі. Визначення часу за годинником |
2 |
|
Година, годинник, хвилина, секунда |
136. |
Комбінована діагностувальна робота |
1 |
|
|
137. 138. 139. |
Корекційно – рефлексійні уроки для подолання розбіжностей у навчальних досягненнях учнів |
3 |
|
|
140. |
Повторення вивченого за рік |
1 |
|
|