Календарно-тематичне планування з математики 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики за програмою О. Я. Савченко до підручника Н. П. Листопад.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

МАТЕМАТИКА

За підручником Н. П. Листопад

(5 годин на тиждень)

Дата

Тема уроку

Примітки

I семестр

Повторення вивченого матеріалу у 2 класі, опрацьованого за період карантину у 2019-2020 н.р

 

 

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.  (№1-10)

 

 

 

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№11-18)

 

 

 

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. (№19-27)

 

 

 

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№28-36)

 

 

 

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. (№37-45)

 

 

 

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. (№46-52)

 

 

 

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. (№53-60)

 

 

 

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення.(№61-73)

 

 

 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. (№74-83)

 

 

 

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. (№84-91)

 

 

 

Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. (№92-100)

 

 

 

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. (№101-112)

 

 

 

Зв’язок дій множення і ділення. Правила множення та ділення на 0. Обернені задачі. (№113-121)

 

 

 

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. (№122-130)

 

 

 

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (№131-139)

 

 

 

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. (№140-149)

 

 

 

Діагностична робота 2. Повторення вивченого у 2 класі.

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань.

 

Табличне множення і ділення

 

 

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. (№150-160)

 

 

 

Ціле, половина та одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. (№161-169)

 

 

 

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. (№170-179)

 

 

 

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування. (№180-188)

 

 

 

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. (№189-199)

 

 

 

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. (№200-212)

 

 

 

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. (№213-224)

 

 

 

Робота з даними. Величини та одиниці, їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. (№225-233)

 

 

 

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. . Задачі на визначення тривалості подій. (№234-244)

 

 

 

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. (№245-255)

 

 

 

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. (№256-265)

 

 

 

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі з третім запитанням. Блок-схеми. (№266-274)

 

 

 

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. (№275-283)

 

 

 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. (№284-294)

 

 

 

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. (№295-305)

 

 

 

Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. (№306-314)

 

 

 

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. (№315-322)

 

 

 

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. (№323-332)

 

 

 

Діагностична робота 3. Таблиця множення та ділення чисел 6 і 7.

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань.

 

 

 

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. (№333-341)

 

 

 

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. (№342-351)

 

 

 

Творча робота над задачами. Периметр трикутника. (№352-360)

 

 

 

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. (№361-371)

 

 

 

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. (№372-381)

 

 

 

Числовий відрізок. Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№382-399)

 

 

 

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. (№400-409)

 

 

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. (№410-418)

 

 

 

Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. (№419-427)

 

 

 

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№428-437)

 

 

 

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. (№438-447)

 

 

 

Знаходження частини від числа та числа за його частиною. (№448-456)

 

 

 

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. (№457-465)

 

 

 

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. (№466-474)

 

 

 

Діагностична робота 4. Таблиця множення та ділення чисел 8 і 9.

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Нумерація трицифрових чисел

 

 

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. (№475-487)

 

 

 

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. (№488-501)

 

 

 

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази. (№502-511)

 

 

 

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. (№512-523)

 

 

 

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. (№524-535)

 

 

 

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. (№536-547)

 

 

 

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№548-557)

 

 

 

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. (№558-569)

 

 

 

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. (№570-579)

 

 

 

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. (№580-589)

 

 

 

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№590-597)

 

 

 

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№598-606)

 

 

 

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. (№607-617)

 

 

 

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. (№618-627)

 

 

 

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№628-637)

 

 

 

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№638-646)

 

 

 

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. (№647-657)

 

 

 

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. (№658-667)

 

 

 

Діагностична робота 5. Нумерація трицифрових чисел.

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

Задачі геометричного змісту. (№668-674)

 

 

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№1-7, с.122)

 

 

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№8-14, с.123)

 

 

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№15-19, с.124)

 

 

 

Міцні горішки під ялинку (задачі з логічним навантаженням) (№1-7, с. 125-126)

 

IІ семестр

Додавання і віднімання в межах 100

Усне додавання і віднімання

 

 

Усне додавання і віднімання. Розкладання на розрядні доданки. Розв’язування задач.  (№1-11)

 

 

 

Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною. (№12-24)

 

 

 

Додавання виду 430+260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач. (№25-36)

 

 

 

Різні способи додавання чисел виду 420+230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач. (№37-46)

 

 

 

Віднімання виду 960-420. Розв’язування задач за допомогою блок-схем. Розв’язування рівнянь. (№47-58)

 

 

 

Різні способи віднімання чисел виду 970-230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами (№59-66)

 

 

 

Додавання виду 450+50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№67-78)

 

 

 

Віднімання виду 400-80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№79-89)

 

 

 

Самостійна робота. Усне додавання і віднімання в межах 1000

 

 

 

Додавання виду 260+370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою. (№90-101)

 

 

 

Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами.  (№102-110)

 

 

 

Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складанням виразу (№111-121)

 

 

 

Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані. (№122-130)

 

 

 

Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь і задач. (№131-141)

 

 

 

Діагностична робота 5. Усне додавання і віднімання в межах 1000

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Письмове додавання і віднімання

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 124+222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа. (№142-152)

 

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач. (№153-162)

 

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач. (№163-172)

 

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 137+256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач. (№173-182)

 

 

 

Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач. (№183-191)

 

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 268+295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№192-202)

 

 

 

Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником. (№203-212)

 

 

 

Самостійна робота. Письмове додавання і віднімання в межах 1000. (№213-222)

 

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354-138. Розв’язування рівнянь і задач. (№213-222)

 

 

 

Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач. (№223-231)

 

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623-347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач. (№232-240)

 

 

 

Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстані (№241-250)

 

 

 

Діагностична робота 6. Письмове додавання і віднімання в межах 1000

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Множення і ділення в межах 1000

 

 

Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (№251-262)

 

 

 

Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач. (№263-276)

 

 

 

Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач. (№277-285)

 

 

 

Множення круглих чисел. Множення виду 2.50. Розв’язування задач із зайвими даними. (№286-297)

 

 

 

Ділення круглих чисел виду 60:3, 600:3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач. (№298-309)

 

 

 

Ділення круглих чисел виду 60:30, 600:300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом. (№031-318)

 

 

 

Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№319-329)

 

 

 

Ділення круглих чисел виду 800:200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач.  (№330-339)

 

 

 

Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою. (№340-351)

 

 

 

Множення чисел виду 15.3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою. (№352-362)

 

 

 

Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою. (№363-372)

 

 

 

Множення чисел виду 4.16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№373-383)

 

 

 

Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач. (№384-392)

 

 

 

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач.  (№393-400)

 

 

 

Самостійна робота. Множення і ділення в межах 1000

 

 

 

Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами. (№401-409)

 

 

 

Ділення чисел виду 36:3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№410-419)

 

 

 

Складання і обчислення виразів Рік. Календар. Розв’язування задач. (№420-431)

 

 

 

Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач. (№432-443)

 

 

 

Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач. (№444-453)

 

 

 

Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач. (№454-463)

 

 

 

Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. (№464-473)

 

 

 

Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею. (№474-483)

 

 

 

Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач. (№484-494)

 

 

 

Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач. (№495-504)

 

 

 

Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач. (№505-514)

 

 

 

Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач.  (№515-523)

 

 

 

Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач. (№524-533)

 

 

 

Діагностична робота 7. Множення і ділення в межах 1000

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

 

 

Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач. (№534-542)

 

 

 

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. (№543-551)

 

 

 

Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задач з буквеними даними. (№552-559)

 

 

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач. (560-573)

 

 

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач з буквеними даними. (№574-585)

 

 

 

Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне число виду 13.60. Розв’язування нерівностей. (№586-596)

 

 

 

Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач. (№597-609)

 

 

 

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92:4. Розв’язування рівнянь і задач. (№610-619)

 

 

 

Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628:4. Розв’язування рівнянь і задач. (№620-630)

 

 

 

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141:3. Обчислення периметри прямокутника. Розв’язування задач. (№631-641)

 

 

 

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника. (№642-650)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач. (№651-658)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач із двома запитанням. (№659-667)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота з календарем. (№668-675)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задач.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування рівнянь і задач.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значення виразів. Розв’язування нерівностей і задач.

 

 

 

Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу.Розв’язування задач із двома запитаннями.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Складання задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

Діагностична робота 8. Множення і ділення в межах 1000

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№1-4, с. 124)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№5-7, с. 125)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№8-12, с. 126)

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№13-17, с. 127)

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

docx
Додано
8 квітня 2021
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку