КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
МАТЕМАТИКА
За підручником Н. П. Листопад
(5 годин на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
||||
I семестр |
|||||||
Повторення вивченого матеріалу у 2 класі, опрацьованого за період карантину у 2019-2020 н.р |
|||||||
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. (№1-10) |
|
||||
|
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№11-18) |
|
||||
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. (№19-27) |
|
||||
|
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№28-36) |
|
||||
|
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. (№37-45) |
|
||||
|
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. (№46-52) |
|
||||
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. (№53-60) |
|
||||
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення.(№61-73) |
|
||||
|
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. (№74-83) |
|
||||
|
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. (№84-91) |
|
||||
|
|
Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. (№92-100) |
|
||||
|
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. (№101-112) |
|
||||
|
|
Зв’язок дій множення і ділення. Правила множення та ділення на 0. Обернені задачі. (№113-121) |
|
||||
|
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. (№122-130) |
|
||||
|
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (№131-139) |
|
||||
|
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. (№140-149) |
|
||||
|
|
Діагностична робота 2. Повторення вивченого у 2 класі. |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
|
||||
Табличне множення і ділення |
|||||||
|
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. (№150-160) |
|
||||
|
|
Ціле, половина та одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. (№161-169) |
|
||||
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. (№170-179) |
|
||||
|
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування. (№180-188) |
|
||||
|
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. (№189-199) |
|
||||
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. (№200-212) |
|
||||
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. (№213-224) |
|
||||
|
|
Робота з даними. Величини та одиниці, їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. (№225-233) |
|
||||
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. . Задачі на визначення тривалості подій. (№234-244) |
|
||||
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. (№245-255) |
|
||||
|
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. (№256-265) |
|
||||
|
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі з третім запитанням. Блок-схеми. (№266-274) |
|
||||
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. (№275-283) |
|
||||
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. (№284-294) |
|
||||
|
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. (№295-305) |
|
||||
|
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. (№306-314) |
|
||||
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. (№315-322) |
|
||||
|
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. (№323-332) |
|
||||
|
|
Діагностична робота 3. Таблиця множення та ділення чисел 6 і 7. |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
|
||||
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. (№333-341) |
|
||||
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. (№342-351) |
|
||||
|
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. (№352-360) |
|
||||
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. (№361-371) |
|
||||
|
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. (№372-381) |
|
||||
|
|
Числовий відрізок. Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№382-399) |
|
||||
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. (№400-409) |
|
||||
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. (№410-418) |
|
||||
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. (№419-427) |
|
||||
|
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№428-437) |
|
||||
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. (№438-447) |
|
||||
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. (№448-456) |
|
||||
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. (№457-465) |
|
||||
|
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. (№466-474) |
|
||||
|
|
Діагностична робота 4. Таблиця множення та ділення чисел 8 і 9. |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||||
Нумерація трицифрових чисел |
|||||||
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. (№475-487) |
|
||||
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. (№488-501) |
|
||||
|
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази. (№502-511) |
|
||||
|
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. (№512-523) |
|
||||
|
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. (№524-535) |
|
||||
|
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. (№536-547) |
|
||||
|
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№548-557) |
|
||||
|
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. (№558-569) |
|
||||
|
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. (№570-579) |
|
||||
|
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. (№580-589) |
|
||||
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№590-597) |
|
||||
|
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№598-606) |
|
||||
|
|
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. (№607-617) |
|
||||
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. (№618-627) |
|
||||
|
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№628-637) |
|
||||
|
|
Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№638-646) |
|
||||
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. (№647-657) |
|
||||
|
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. (№658-667) |
|
||||
|
|
Діагностична робота 5. Нумерація трицифрових чисел. |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||||
|
|
Задачі геометричного змісту. (№668-674) |
|
||||
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№1-7, с.122) |
|
||||
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№8-14, с.123) |
|
||||
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№15-19, с.124) |
|
||||
|
|
Міцні горішки під ялинку (задачі з логічним навантаженням) (№1-7, с. 125-126) |
|
||||
IІ семестр |
|||||||
Додавання і віднімання в межах 100 Усне додавання і віднімання |
|||||||
|
|
Усне додавання і віднімання. Розкладання на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№1-11) |
|
||||
|
|
Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною. (№12-24) |
|
||||
|
|
Додавання виду 430+260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач. (№25-36) |
|
||||
|
|
Різні способи додавання чисел виду 420+230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач. (№37-46) |
|
||||
|
|
Віднімання виду 960-420. Розв’язування задач за допомогою блок-схем. Розв’язування рівнянь. (№47-58) |
|
||||
|
|
Різні способи віднімання чисел виду 970-230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами (№59-66) |
|
||||
|
|
Додавання виду 450+50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№67-78) |
|
||||
|
|
Віднімання виду 400-80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№79-89) |
|
||||
|
|
Самостійна робота. Усне додавання і віднімання в межах 1000 |
|
||||
|
|
Додавання виду 260+370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою. (№90-101) |
|
||||
|
|
Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. (№102-110) |
|
||||
|
|
Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складанням виразу (№111-121) |
|
||||
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані. (№122-130) |
|
||||
|
|
Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь і задач. (№131-141) |
|
||||
|
|
Діагностична робота 5. Усне додавання і віднімання в межах 1000 |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||||
Письмове додавання і віднімання |
|||||||
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 124+222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа. (№142-152) |
|
||||
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач. (№153-162) |
|
||||
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач. (№163-172) |
|
||||
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137+256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач. (№173-182) |
|
||||
|
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач. (№183-191) |
|
||||
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268+295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№192-202) |
|
||||
|
|
Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником. (№203-212) |
|
||||
|
|
Самостійна робота. Письмове додавання і віднімання в межах 1000. (№213-222) |
|
||||
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354-138. Розв’язування рівнянь і задач. (№213-222) |
|
||||
|
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач. (№223-231) |
|
||||
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623-347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач. (№232-240) |
|
||||
|
|
Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстані (№241-250) |
|
||||
|
|
Діагностична робота 6. Письмове додавання і віднімання в межах 1000 |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||||
Множення і ділення в межах 1000 |
|||||||
|
|
Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач. (№251-262) |
|
||||
|
|
Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач. (№263-276) |
|
||||
|
|
Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач. (№277-285) |
|
||||
|
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2.50. Розв’язування задач із зайвими даними. (№286-297) |
|
||||
|
|
Ділення круглих чисел виду 60:3, 600:3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач. (№298-309) |
|
||||
|
|
Ділення круглих чисел виду 60:30, 600:300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом. (№031-318) |
|
||||
|
|
Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№319-329) |
|
||||
|
|
Ділення круглих чисел виду 800:200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач. (№330-339) |
|
||||
|
|
Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою. (№340-351) |
|
||||
|
|
Множення чисел виду 15.3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою. (№352-362) |
|
||||
|
|
Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою. (№363-372) |
|
||||
|
|
Множення чисел виду 4.16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№373-383) |
|
||||
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач. (№384-392) |
|
||||
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. (№393-400) |
|
||||
|
|
Самостійна робота. Множення і ділення в межах 1000 |
|
||||
|
|
Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами. (№401-409) |
|
||||
|
|
Ділення чисел виду 36:3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№410-419) |
|
||||
|
|
Складання і обчислення виразів Рік. Календар. Розв’язування задач. (№420-431) |
|
||||
|
|
Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач. (№432-443) |
|
||||
|
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач. (№444-453) |
|
||||
|
|
Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач. (№454-463) |
|
||||
|
|
Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. (№464-473) |
|
||||
|
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею. (№474-483) |
|
||||
|
|
Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач. (№484-494) |
|
||||
|
|
Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач. (№495-504) |
|
||||
|
|
Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач. (№505-514) |
|
||||
|
|
Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач. (№515-523) |
|
||||
|
|
Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач. (№524-533) |
|
||||
|
|
Діагностична робота 7. Множення і ділення в межах 1000 |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||||
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
|||||||
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач. (№534-542) |
|
||||
|
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. (№543-551) |
|
||||
|
|
Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задач з буквеними даними. (№552-559) |
|
||||
|
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач. (560-573) |
|
||||
|
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач з буквеними даними. (№574-585) |
|
||||
|
|
Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне число виду 13.60. Розв’язування нерівностей. (№586-596) |
|
||||
|
|
Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач. (№597-609) |
|
||||
|
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92:4. Розв’язування рівнянь і задач. (№610-619) |
|
||||
|
|
Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628:4. Розв’язування рівнянь і задач. (№620-630) |
|
||||
|
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141:3. Обчислення периметри прямокутника. Розв’язування задач. (№631-641) |
|
||||
|
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника. (№642-650) |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач. (№651-658) |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач із двома запитанням. (№659-667) |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота з календарем. (№668-675) |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задач. |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування рівнянь і задач. |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значення виразів. Розв’язування нерівностей і задач. |
|
||||
|
|
Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач. |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу.Розв’язування задач із двома запитаннями. |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
||||
|
|
Діагностична робота 8. Множення і ділення в межах 1000 |
|
||||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого матеріалу. |
|
||||
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№1-4, с. 124) |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№5-7, с. 125) |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№8-12, с. 126) |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. (№13-17, с. 127) |
|
||||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
||||