Календарно-тематичне планування з математики за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
за підручником «Математика»
(Автор: Листопад Н.П.)
3 клас І семестр (5 год на тиждень)
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
|
|
|
|
Тема «Повторення вивченого в 2 класі» |
|
|
1. |
Повторення. Додавання і віднімання чисел частинами. (№1-10, с.3-5) |
01.09 |
|
2. |
Повторення. Додавання і віднімання чисел частинами. . (№11-18, с.5-6) |
04.09 |
|
3. |
Повторення. Компоненти додавання. (№19-27, с.6-7) |
05.09 |
|
4 |
Повторення. Компоненти віднімання. (№28-36, с.7-8) |
06.09 |
|
5. |
Повторення. Знаходження невідомого зменшуваного. (№37-45, с.8-9) |
07.09 |
|
6. |
Повторення. Задачі на знаходження суми і остачі. (№46-52, с.10-11) |
08.09 |
|
7. |
Повторення. Вирази з дужками. (№53-60, с.11-12) |
11.09 |
|
8. |
Повторення. Переставний закон множення. (№61-73, с.12-14) |
12.09 |
|
9. |
Повторення. Приклади на множення, порівняння виразів. (№74-83, с.14-15) |
13.09 |
|
10. |
Повторення. Складання виразів до задач. (№84-91, с.15-16). Підготовка до діагностувальної роботи |
14.09 |
|
11. |
Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого у 2 класі» |
15.09 |
|
11. |
Аналіз діагностувальної роботи. Короткий запис умови задачі. Розв’язування задач. Побудова відрізків і прямокутника. (№92-100, с.16-18) |
18.09 |
|
12. |
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. (№101-112, с.18-19) |
19.09 |
|
13. |
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. (№113-121, с19-21) |
20.09 |
|
14. |
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. (№122-130, с.21-22) |
21.09 |
|
15. |
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (№131-139, с.22-23) |
22.09 |
|
16. |
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. (№140-149, с.23-24) |
|
|
17. |
Діагностувальна робота. |
25.09 |
|
|
Тема «Табличне множення і ділення» |
|
|
18. |
Аналіз діагностувальної роботи.Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. (№150-160, с.25-26) |
26.09 |
|
19. |
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. (№161-169, с.26-28) |
27.09 |
|
20. |
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. (№170-179, с.28-29) |
28.09 |
|
21. |
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. (№180-188, с.29-31) |
29.09 |
|
22. |
Обчислення виразів на дві і три дії. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач . (№189-199, с.31-32) |
02.10 |
|
23. |
Четвертина. Визначення часу за годинником. Квартал. Розв’язування задач . (№200-212, с.32-34) |
03.10 |
|
24. |
Таблиця множення і ділення числа 5. П’ята частина від числа. Дії з іменованими числами. (№213-224, с.34-37) |
04.10 |
|
25. |
Визначення тривалості подій. Обчислення значень виразів на дві дії.(№225-233, с.37-38) |
05.10 |
|
26. |
Закріплення множення числа 5 та ділення на 5.визначення часу за годинником.(№234-244, с.38-40) |
06.10 |
|
27. |
Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач . (№245-255, с.40-42) |
09.10 |
|
28. |
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. (№256-265, с.42-43) |
10.10 |
|
29. |
Складання і розв’язування задач за поданою умовою і запитаннями. Блок-схеми. (№266-274, с.43-45) |
11.10 |
|
30. |
Шоста частина від числа. Розв’язування задач і рівнянь. (№275-283, с.45-47) |
12.10 |
|
31. |
Числовий відрізок. Обчислення значень виразів із буквами. (№284-294, с.47-48) |
13.10 |
|
32. |
Множення числа 7 та ділення на 7. Сьома частина від числа. Діаграма. Розв’язування задач . (№295-305, с.48-50 |
16.10 |
|
33. |
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. (№306-314, с.51-52) |
17.10 |
|
34. |
Діагностувальна робота. |
18.10 |
|
35. |
Аналіз діагностувальної роботи. Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом.Задачі на вміщення. (№315-332, с.53-56) |
19.10 |
|
36. |
Множення числа 8 та ділення на 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. (№333-341, с.57-58) |
20.10 |
|
37. |
Застосування таблиць множення і ділення. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. (№342-351, с.58-60) |
30.10 |
|
38. |
Складання і розв’язування задачі за малюнком і запитаннями. Периметр трикутника. (№№352-360, с.60-62) |
31.10 |
|
39. |
Множення числа 9 і ділення на 9. Робота з таблицею Піфагора. Порівняння виразів. (№361-371, с.62-64) |
01.11 |
|
40. |
Блок-схеми до задачі. Дії з іменованими числами. (№372-381, с.64-66) |
02.11 |
|
41. |
Складання і обчислення виразів за схемами.Робота з геометричним матеріалом. (№382-390, с.67-68) |
03.11 |
|
42. |
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№391-399, с.68-70) |
06.11 |
|
43. |
Частини. Таблиця множення і ділення числа 10. Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. (№400-409, с.70-71) |
07.11 |
|
44. |
Закріплення множення і ділення чисел на 10. Складання і обчислення виразів. (№410-418, с.72-73) |
08.11 |
|
45. |
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. (№419-427, с.73-75) |
09.11 |
|
46. |
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№428-437, с.75-77) |
10.11 |
|
47. |
Задачі на знаходження частини від числа і числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. (№438-447, с.77-79) |
13.11 |
|
48. |
Задачі на знаходження частини від числа і числа за його частиною. Обчислення значень виразів. (№448-456, с.79-80) |
14.11 |
|
49. |
Розв’язування задач, використовуючи малюнок. Побудова відрізків. (№457-465, с.80-82) |
15.11 |
|
50. |
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. (№466-474, с.82-83) |
16.11 |
|
51. |
Діагностувальна робота. |
17.11 |
|
52. |
Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язування задач. Обчислення значень виразів |
20.11 |
|
53. |
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. (№475-487, с.84-86) |
21.11 |
|
54. |
Читання і записування трицифрових чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. (№488-501, с.87-89) |
22.11 |
|
55. |
Утворення чисел до 200. Назви розрядів. Буквені вирази. (№502-511, с.89-91) |
23.11 |
|
56. |
Грошові купюри України. Дії з іменованими числами. Круглі числа третього розряду. (№512-523, с.91-94) |
24.11 |
|
57. |
Одиниці вимірювання довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами. (№524-535, с.94-96) |
27.11 |
|
58. |
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. (№536-547, с.96-98) |
28.11 |
|
59. |
Одиниці вимірювання маси. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Розв’язування задач. (№548-557, с.98-100) |
29.11 |
|
60. |
Лічба сотнями. Розкладання чисел на розрядні доданки. Задачі геометричного змісту. (№558-569, с.100-102) |
30.11 |
|
61.
|
Утворення і записування трицифрових чисел. Обчислення значень виразів.(№570-579, с.102-103) |
01.12 |
|
62. |
Лічба десятками і сотнями. Додавання і віднімання сотень.Складені сюжетні задачі. (№580-589, с.103-105) |
04.12 |
|
63. |
Одиниці вимірювання часу. Рік. Декада. Доба. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№590-597, с.105-108) |
05.12 |
|
64. |
Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Розв’язування рівнянь і задач. (№598-606, с.108-110) |
06.12 |
|
65. |
Порівняння трицифрових чисел. Округлення чисел до десятків, сотень, тисяч. Розв’язування задач. (№607-617, с.110-112) |
07.12 |
|
66. |
Округлення чисел до десятків, сотень, тисяч. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. (№618-627, с.112-113) |
08.12 |
|
67. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач. (№628-637, с.114-115) |
11.12 |
|
68. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата. (№638-646, с.115-116) |
12.12 |
|
69. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Коло. Радіус кола. Побудова кола. Розв’язування рівнянь. (№647-657, с.116-118) |
13.12 |
|
70. |
Утворення і записування трицифрових чисел. Порівняння виразів. Побудова кола. (№658-667, с.118-119) Утворення малюнків із декількох кіл. Побудова фігур за допомогою циркуля.(№668-674, с.119-121) |
14.12 |
|
71. |
Діагностувальна робота. |
15.12 |
|
72. |
Аналіз діагностувальної роботи. |
18.12 |
|
73. |
Повторення вивченого матеріалу (№1-5, с.122). |
19.12 |
|
74. |
Повторення вивченого матеріалу (№6-10, с.122-123). |
20.12 |
|
75. |
Повторення вивченого матеріалу (№11-15, с.123-124). |
21.12 |
|
76. |
Повторення вивченого матеріалу (№16-19, с.124). |
22.12 |
|