Математика
5 клас
5 години на тиждень, всього 155 годин.
Підручник: Математика : підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К. : Генеза, 2013. – 368 с. : іл..
Номер уроку |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата проведення уроку |
Зміни |
І. Повторення вивченого в початковій школі (6) |
||||
|
Додавання та віднімання натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Множення і ділення натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь і задач |
1 |
|
|
|
Метрична система мір |
1 |
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
ІІ. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини. (69) |
||||
1. Додавання, віднімання і порівняння натуральних чисел (11) |
||||
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
1 |
|
|
|
Порівняння натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
Віднімання натуральних чисел |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація і корекція знань і умінь |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
2. Множення і ділення натуральних чисел.(14) |
||||
|
Множення натуральних чисел. |
1 |
|
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. |
1 |
|
|
|
Розподільна властивість множення |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Степінь числа з натуральним показником |
1 |
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
2 |
|
|
|
Ділення з остачею |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація і корекція знань і умінь |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
3. Рівняння. Вирази. Формули.(13) |
||||
|
Числові вирази. Буквені вирази їх значення. Формули. |
1 |
|
|
|
Рівняння. |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Текстові задачі. |
2 |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
2 |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація і корекція знань і умінь. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
4.Відрізок. Промінь. Пряма. (13) |
||||
|
Комбінаторні задачі |
2 |
|
|
|
Приклади та задачі на всі дії з натуральними числами |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Відрізок та його довжина |
1 |
|
|
|
Промінь, пряма, площина |
1 |
|
|
|
Координатний промінь. Шкала. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація і корекція знань і умінь. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
5. Кути. Многокутники. Площі та об’єми фігур. (18) |
||||
|
Кут. Види кутів. |
1 |
|
|
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Многокутник та його периметр. Трикутник. Види трикутників. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. |
1 |
|
|
|
Рівні фігури |
1 |
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда |
1 |
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач.Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація та корекція знань і умінь. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
|
||||
|
Повторення вивченого в І семестрі. Розв’язування вправ і задач. |
4 |
|
|
|
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Номер уроку |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата проведення уроку |
Зміни |
|
ІІІ. Дробові числа |
64 |
|
|
|
1. Звичайні дроби. |
15 |
|
|
|
Звичайні дроби. |
1 |
|
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
1 |
|
|
|
Правильні та неправильні дроби |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Мішані числа |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
2 |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел
|
2 |
|
|
|
Розв’язування задач на звичайні дроби |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 6 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
|
2. Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів |
15 |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис і читання десяткових дробів |
2 |
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Округлення натуральних чисел та десяткових дробів |
2 |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
2 |
|
|
|
Розв’язування задач на десяткові дроби |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація та корекція знань і умінь. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №7 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
|
3. Множення і ділення десяткових дробів. |
17 |
|
|
|
Множення десяткових дробів. |
2 |
|
|
|
Окремі випадки множення. |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
2 |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб. |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами. Самостійна робота. |
3 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація та корекція знань і умінь. |
2 |
|
|
|
Контрольна робота №8 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
|
4. Відсотки. Середнє арифметичне |
16 |
|
|
|
Відсотки. |
1 |
|
|
|
Знаходження відсотків від даного числа |
2 |
|
|
|
Знаходження числа за його відсотками |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
Розв’язування задач на відсотки |
2 |
|
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Систематизація та корекція знань і умінь |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №9 |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
|
ІV. Повторення вивченого за рік. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на всі дії з натуральними числами |
2 |
|
|
|
Розв’язування задач комбінаторного характеру |
2 |
|
|
|
Розв’язування задач геометричного змісту. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на звичайні дроби |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами. |
1 |
|
|
|
Задачі на рух |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
Вирази і рівняння. Задачі, що зводяться до простих рівнянь. |
1 |
|
|
|
Відсоткові розрахунки. |
1 |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік
|
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач підвищеної складності. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач. Повторення вивченого за рік. |
2 |
|
|
|
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
Резерв навчального часу |
|
|
|