Календарно-тематичне планування з математики 5 клас НУШ, Бевз

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 5 класу на 2022-23 навчальний рік, НУШ, для підручника Бевз
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з математики для 5 класу

за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова)

5 годин на тиждень

Дата

Корекція дати

Тема

Примітка

І СЕМЕСТР

ТЕМА 1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ І ОПОРНИХ ЗНАНЬ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ

Наводить приклади: натуральних чисел до мільйону; об’єктів довкілля, що мають форму

геометричних фігур, вказаних у змісті.

Має уявлення про: геометричні фігури, вказані у змісті;довжину, час, швидкість, масу,

температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо;  взаємозв’язок місткості та об’єму.

Розрізняє: плоскі і об’ємні геометричні фігури; числові і буквені вирази. рівняння і

нерівності. величини та одиниці величин.

Конструює геометричні фігури.

Будує у зошиті плоскі геометричні фігури.

Виконує дії з натуральними числами в межах мільйону.

Розв’язує найпростіші рівняння;

Складає вирази для розв’язування задач життєвого змісту.

Помічає закономірності, утворює та доповнює числові послідовності.

Знаходить значення числових і буквених виразів.

Оперує терезами чи їх малюнками як моделлю розв’язування рівнянь і нерівностей.

Вимірює величин у довкіллі стандартними і нестандартними одиницями.

1

 

 

Геометричні фігури. Конструювання геометричних фігур.

 

2

 

 

Натуральні числа. Розв’язування та складання магічних квадратів.

 

3

 

 

Числові і буквені вирази. Складання і розв’язування задач життєвого змісту.

 

4

 

 

Рівняння і нерівності. Терези як модель розв’язування рівнянь і нерівностей.

 

5

 

 

Величини. Вимірювання величин.

 

ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, ВЕЛИЧИНИ, РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ

Наводить приклад та має уявлення про: цифри; натуральні числа; число 0; шкалу; координатний промінь; числовий та буквений вираз; парні і непарні числа;  умови, за яких сума, різниця чи добуток чисел буде парним; прості і складені числа; степінь числа з натуральним показником; рівняння; нерівності; комбінаторні задачі.

Розпізнає числа, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

Розрізняє: цифри і числа; мільйон та мільярд; числові і буквені вирази; прості і складені числа; квадрат і куб натурального числа; рівняння і нерівності.

Читає і записує:  натуральні числа в межах мільярда; числові і буквені вирази; координати точок на координатному

промені; степінь числа з натуральним показником.

Знає: назви розрядів і класів натуральних чисел в межах мільярда; правила порівняння і округлення натуральних чисел; властивості арифметичних дій з натуральними числами; як знайти невідомі компоненти дій.

Формулює ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.

Зображує: координатний промінь, натуральні числа на координатному промені.

Вміє: додавати, віднімати, множити, ділити, порівнювати натуральні числа; виконувати ділення з остачею; округлювати натуральні числа; встановлювати правильний порядок дій у виразах; підставляти у формули відомі

значення величин; розв’язувати рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; розв’язувати текстові задачі, зокрема комбінаторні; перевірити чи є розв’язком нерівності задане число; підібрати декілька розв’язків нерівності; розв’язувати комбінаторні задачі на основі логічних міркувань.

Розв’язує завдання, що передбачають:  запис числа у вигляді суми розрядних доданків;  піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником;  обчислення значень числових і буквених виразів,  використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; застосування відомих формул (периметр і площа прямокутника і квадрата, швидкість-відстань-час тощо).

Інтерпретує розв’язок абстрактної задачі відповідно до умови прикладної

 

ТЕМА 2.1 ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ

6

 

 

Натуральні числа і цифри. Мільйон.

 

7

 

 

Нуль і мільярд.

 

8

 

 

Порівняння натуральних чисел. Нерівності.

 

9

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

10

 

 

Додавання натуральних чисел.

 

11

 

 

Додавання натуральних чисел. Закони додавання.

 

12

 

 

Віднімання натуральних чисел.

 

13

 

 

Віднімання натуральних чисел.

 

14

 

 

Округлення чисел.

 

15

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

16

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань.

 

17

 

 

Контрольна робота.

 

18

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 2.2.МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. КООРДИНАТНІ ПРОМЕНІ І ШКАЛИ

19

 

 

Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини.

 

20

 

 

Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини.

 

21

 

 

Координатні промені і шкали.

 

22

 

 

Координатні промені і шкали.

 

23

 

 

Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів.

 

24

 

 

Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів.

 

25

 

 

Взаємне розміщення прямих.

 

26

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

27

 

 

Множення натуральних чисел.

 

28

 

 

Множення натуральних чисел.

 

29

 

 

Закони множення.

 

30

 

 

Розв’язування комбінаторних задач.

 

31

 

 

Розв’язування комбінаторних задач.

 

32

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

33

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань.

 

34

 

 

Контрольна робота.

 

35

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 2.3. ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ОЗНАКИ ПОДІЛЬНОСТІ. СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ

36

 

 

Ділення натуральних чисел.

 

37

 

 

Ділення натуральних чисел.

 

38

 

 

Ділення з остачею.

 

39

 

 

Ділення з остачею.

 

40

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

41

 

 

Ознаки подільності на 2, 5, 10.

 

42

 

 

Ознаки подільності на 3 і 9.

 

43

 

 

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники.

 

44

 

 

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники.

 

45

 

 

Квадрат і куб числа. Степінь числа з натуральним показником.

 

46

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

47

 

 

Числові й буквені вирази. Порядок дій у виразах. Формули.

 

48

 

 

Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

49

 

 

Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

50

 

 

Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

51

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

52

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань.

 

53

 

 

Контрольна робота.

 

54

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 3. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ВЕЛИЧИНИ

Наводить приклади: об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті; об’єктів довкілля, що мають вісь симетрії чи центр симетрії.

Має уявлення: на наочно-оперативному рівні про вказані у змісті фігури та їх властивості; про рівні фігури; про градусну міру кута;  про нерівність трикутника; про суму кутів трикутника; нерівність чотирикутника; суму кутів чотирикутника; про різні форми запису одиниць

швидкості (м/с, м, с); взаємозв’язок між дм3 і л.; про різні види симетрії; центр симетрії та вісь симетрії геометричної фігури.

Розрізняє: замкнуті на незамкнуті ламані; паралельні і перпендикулярні прямі; гострі, прямі, тупі і розгорнуті кути; різносторонні і рівнобедрені трикутники; величини та їх одиниці.

Знаходить на малюнках:  відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; фігури, що мають вісь симетрії чи

центр симетрії.

Знає:  назви геометричних фігур, вказаних у змісті, та їх основних елементів; види кутів; види трикутників; такі величини як довжина, міра кута, швидкість, час, маса, вартість, периметр, площа, об’єм та відповідні їм

одиниці; формули периметра і площі для прямокутника і квадрата.

Вміє:  розпізнавати зазначені у змісті геометричні фігури; вимірювати і порівнювати довжини

відрізків; вимірювати і порівнювати градусні міри кутів; знаходити периметр многокутника; знаходити площу прямокутника і квадрата; вміє застосовувати формули до розв’язування прикладних задач; розпізнавати чи є фігура симетричною відносно прямої чи точки.

Класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів.

Будує: паралельні і перпендикулярні прямі;  геометричні фігури за допомогою лінійки і косинця; відрізок даної довжини; кут даної градусної міри за допомогою транспортиру.

Розв’язує завдання, що передбачають: створення моделей у вигляді геометричних фігур; текстові задачі, зокрема задачі, в яких фігурують такі величини як довжина, маса, вартість, температура, швидкість, час, площа тощо

55

 

 

Многокутники. Трикутники і чотирикутники.

 

56

 

 

Многокутники. Трикутники і чотирикутники.

 

57

 

 

Кути трикутника і чотирикутника.

 

58

 

 

Кути трикутника і чотирикутника.

 

59

 

 

Рівні фігури. Симетрія.

 

60

 

 

Величини та їх значення.

 

61

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

62

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань.

 

63

 

 

Контрольна робота.

 

64

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 4. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ

Наводить приклади:  звичайних дробів (правильних і неправильних; скоротних і нескоротних); мішаних чисел.

Розрізняє:  правильні і неправильні дроби; скоротні і нескоротні дробів; задачі на дріб від числа та числа за значенням його дробу.

Пояснює, що таке:  чисельник і знаменник дробу; мішане число.

Читає і записує: звичайні дроби; мішані числа.

Формулює означення правильного і неправильного дробу;  основну властивість дробу.

Розв’язує завдання, що передбачають:  порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;  перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; скорочення дробів знаходження дробу від числа та числа за його дробом (на основі означення дробу).

65

 

 

Дробові числа і звичайні дроби.

 

66

 

 

Порівняння звичайних дробів.

 

67

 

 

Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу.

 

68

 

 

Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу

 

69

 

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

70

 

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

71

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

72

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

73

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

74

 

 

Контрольна робота.

 

75

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 5. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ

Розв’язує: текстові задачі, моделями до яких є геометричні фігури; задачі на перегинання і розрізання геометричних фігур; текстові задачі на подільність чисел текстові задачі, в яких фігурують звичайні дроби; задачі на знаходження дробу від числа та на знаходження числа за значенням його дробу (на основі означення дробу ).

Створює моделі для ілюстрації звичайних дробів.

Складає свої власні задачі.

76

 

 

Створення моделей до задач та життєвих ситуацій. Розв’язування цікавих задач.

 

77

 

 

Робота в групах над проектами.

 

78

 

 

Робота в групах над проектами.

 

79

 

 

Робота в групах над проектами .

Захист проектів.

 

80

 

 

Робота в групах над проектами .

Захист проектів.

 

ІІ СЕМЕСТР

ТЕМА 6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МАТЕРІАЛУ, ВИВЧЕНОГО В І СЕМЕСТРІ

81

 

 

Натуральні числа і дії з ними.

 

82

 

 

Найпростіші геометричні фігури у задачах.

 

83

 

 

Многокутники. Задачі на перегинання і розрізання геометричних фігур. Симетрія у побуті і природі.

 

84

 

 

Числові і буквені вирази. Нерівності. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

85

 

 

Звичайні дроби. Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів. Скорочення дробів.

Порівняння. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковим знаменниками. Задачі на дроби.

 

ТЕМА 7. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ

Має уявлення та наводить приклад десяткових дробів.

Читає і записує десяткові дроби.

Знає: назви розрядів десяткових знаків у запису десяткового дробу; взаємозв’язок деяких звичайних дробів і десяткових дробів.

Розрізняє: звичайні і десяткові дроби задачі на знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням

його десяткового дробу.

Розв’язує завдання, що передбачають: порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів;  знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу.

Інтерпретує розв’язок абстрактної задачі відповідно до умови прикладної (округлення з надлишком і з недостачею).

ТЕМА 7.1 ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ

86

 

 

Десяткові дроби.

 

87

 

 

Десяткові дроби.

 

88

 

 

Порівняння десяткових дробів.

 

89

 

 

Порівняння десяткових дробів.

 

90

 

 

Додавання десяткових дробів.

 

91

 

 

Додавання десяткових дробів.

 

92

 

 

Віднімання десяткових дробів.

 

93

 

 

Віднімання десяткових дробів.

 

94

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

95

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

96

 

 

Контрольна робота.

 

97

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 7.2 МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ

98

 

 

Множення десяткових дробів.

 

99

 

 

Множення десяткових дробів.

 

100

 

 

Окремі випадки множення.

 

101

 

 

Окремі випадки множення.

 

102

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

103

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

104

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

105

 

 

Контрольна робота.

 

106

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 7.3 ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ

107

 

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число.

 

108

 

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число.

 

109

 

 

Ділення натуральних чисел і дробів.

 

110

 

 

Ділення натуральних чисел і дробів.

 

111

 

 

Ділення на десятковий дріб.

 

112

 

 

Ділення на десятковий дріб.

 

113

 

 

Ділення на десятковий дріб.

 

114

 

 

Ділення на десятковий дріб.

 

115

 

 

Округлення чисел.

 

116

 

 

Задачі на дроби (знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу.

 

117

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

118

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

119

 

 

Контрольна робота.

 

120

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 8. ОБ’ЄМНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ

Розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, призму, піраміду.

Має уявлення про: вершини; грані і ребра призми, піраміди, прямокутного паралелепіпеда, куба; розгортки прямокутного паралелепіпеда і куба.

Знає: формули об’єму прямокутного паралелепіпеда і куба; одиниці об’єму.

Вміє обчислювати: об’єм прямокутного паралелепіпеда й куба; суму довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда й куба. площу поверхні прямокутного паралелепіпеда й куба.

Розв’язує текстові задачі, моделями до яких є геометричні фігури описані у змісті.

121

 

 

Об’ємні фігури. Види об’ємних фігур (призма, піраміда, прямокутний паралелепіпед, куб). Елементи об’ємних фігур.

 

122

 

 

Прямокутний паралелепіпед. Його зображення. Об’єм прямокутного паралелепіпеда.

 

123

 

 

Розгортка прямокутного паралелепіпеда. Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда.

 

124

 

 

Куб. Його зображення. Об’єм куба.

 

125

 

 

Розгортка куба. Площа поверхні куба.

 

126

 

 

Розв’язування текстових задач (з врахуванням округлення значень величин відповідно до прикладної задачі).

 

127

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

128

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

129

 

 

Контрольна робота.

 

130

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 9. ЗАСТОСУВАННЯ МАТЕМАТИКИ

Має уявлення про: відсоток;  масштаб; середнє арифметичне; середнє значення величини; діаграму.

Розрізняє: різні види масштабу; середнє арифметичне та середнє значення величини; лінійні і стовпчасті діаграми.

Вміє: користуватися масштабом; записувати відсотки у вигляді десяткового дробу; записувати десятковий дріб у вигляді відсотку; знаходити середнє арифметичне кількох чисел; знаходити середнє значення величин.

Читає і будує стовпчасті та лінійні діаграми.

Розв’язує текстові задачі, що передбачають знаходження:  відсотка від числа та числа за його відсотком;  середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини

ТЕМА 9.1 ВІДСОТКИ

131

 

 

Відсотки.

 

132

 

 

Відсотки.

 

133

 

 

Задачі на знаходження відсотку від числа.

 

134

 

 

Задачі на знаходження числа за його відсотком.

 

135

 

 

Задачі на відсотки.

 

136

 

 

Задачі на відсотки. Задачі на рух.

 

137

 

 

Задачі на відсотки. Задачі на рух.

 

138

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

139

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

140

 

 

Контрольна робота.

 

141

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 9.2 МАСШТАБ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ДІАГРАМИ

142

 

 

Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті.

 

143

 

 

Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті.

 

144

 

 

Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті.

 

145

 

 

Середнє арифметичне. Його використання для розв’язування задач.

 

146

 

 

Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

 

147

 

 

Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

 

148

 

 

Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

 

149

 

 

Діаграми та їх види. Лінійні і стовпчасті діаграми. Їх читання.

 

150

 

 

Побудова лінійних і стовпчастих діаграм.

 

151

 

 

Побудова лінійних і стовпчастих діаграм.

 

152

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

153

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

154

 

 

Контрольна робота.

 

155

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 10. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

156

 

 

Натуральні числа. Дії з натуральними числами. Ознаки подільності.

 

157

 

 

Дробові числа

 

158

 

 

Розв’язування задач з дробами.

 

159

 

 

Розв’язування задач з дробами.

 

160

 

 

Задачі геометричного змісту (плоскі фігури).

 

161

 

 

Задачі геометричного змісту (об’ємні фігури).

 

162

 

 

Рівняння. Задачі, що зводяться до простіших рівнянь.

 

163

 

 

Відсоткові розрахунки.

 

164

 

 

Величини. Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

 

165

 

 

Масштаб. Діаграми.

 

166

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

167

 

 

Урок узагальнення і систематизації.

 

168

 

 

Контрольна робота.

 

169

 

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ТЕМА 11. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ

170

 

 

Створення моделей до задач та життєвих ситуацій.

 

171

 

 

Розв’язування цікавих задач.

 

172

 

 

Робота над проєктами у групах.

 

173

 

 

Робота над проєктами у групах. Захист проектів.

 

174

 

 

Робота над проєктами у групах. Захист проектів.

 

175

 

 

Захист проектів. Підсумковий урок.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kalynyuk Svitlana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
15 серпня 2022
Переглядів
4525
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку