Навчальна програма з математики для 5 класу, розроблена на основі модельної навчальної програми "Математика. 5-6класи" для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.),затвердженої наказом Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795).
Складено до підручника "Математика"( підручник для 5 класу ЗЗСО/О.С.Істер 2022р.)
Погоджено Затверджено
Заступник директора ЗЗСО Директор ЗЗСО
___________ (ПІБ) ___________ (ПІБ)
(підпис) (підпис)
«____» ______________ 2022р. «____» ______________ 2022р.
Календарно-тематичне планування
з математики
у 5 класі
на 20___ / 20___ н. р.
______________________________________________________________________
(ПІБ учителя)
Складено відповідно до програми:
Математика. 5-6класи. Модельна навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затверджена наказом Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795).
Календарне планування з математики
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год, всього - 175год)
№ |
Дата |
Тема |
Кількість год |
Очікувані результати (результати оцінювання)
|
Види навчальної діяльності |
|||
Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год) |
||||||||
1 |
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
1 |
Відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики знань та повторення матеріалу за курс початкової школи результатів навчання Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Наприклад: Пошук раціональних способів обчислень числових виразів Встановлення залежності між різними одиницями однієї величини Розв’язування математичних ребусів Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів Визначення периметра та (або) площі многокутника дослідницьким шляхом Користування вимірювальними приладами:лінійка, годинник,терези, секундомір, термометр |
|||
2 |
|
Арифметичні дії з натуральними числами |
1 |
Володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона; застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками |
||||
3 |
|
Поняття дробу. Порівняння дробів |
1 |
Читає і записує дроби; розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу
|
||||
4 |
|
Знаходження дробу від числа Знаходження числа за значенням його дробу |
1 |
Застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу |
||||
5 |
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
1 |
Знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки; виконує арифметичні дії з іменованими числами |
||||
6 |
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
1 |
|||||
7 |
|
Числові та буквені вирази |
1 |
Записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви |
||||
8 |
|
Числові та буквені вирази |
1 |
|||||
9 |
|
Рівняння |
1 |
Розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння |
||||
10 |
|
Геометричні фігури на площині |
1 |
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
||||
11 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
Визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їхню повноту; презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово |
Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання
|
|||
12 |
|
Тематична контрольна робота №1. Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи |
1 |
читає та розуміє тексти математичного змісту; володіє математичними термінами та символами, доцільно використовує їх виконує операції з математичними об’єктами та використовує різні форми подання інформації; приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання |
||||
Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (68 год ) Тема 2.1.Натуральні числа. Додавання та віднімання натуральних чисел(15год) |
||||||||
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. Натуральні числа. Число нуль. |
1 |
Наводить приклади: натуральних чисел; пояснює, що таке: натуральне число |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Практична робота на вимірювання та побудову
|
|||
14 |
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
1 |
Розрізняє: цифри і числа; читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків |
||||
15 |
|
Порівняння натуральних чисел |
1 |
Пояснює правила: порівняння натуральних чисел |
||||
16 |
|
Порівняння натуральних чисел.Числові нерівності |
1 |
|||||
17
|
|
Округлення натуральних чисел |
1
|
Читає і записує числові нерівності Пояснює правила: округлення натуральних чисел Пояснює правила: додавання натуральних чисел Пояснює правила: додавання натуральних чисел Пояснює правила: додавання натуральних чисел Пояснює правила: віднімання натуральних чисел Використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами Використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами |
||||
18 |
|
Округлення натуральних чисел |
1 |
|||||
19 |
|
Округлення натуральних чисел. Самостійна робота 1 |
|
|||||
20 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
|||||
21 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
|||||
22 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
|||||
23 |
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
1 |
|||||
24 |
|
Додавання і віднімання натуральних чисел. |
1 |
|||||
25 |
|
Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота 2 |
1 |
|||||
26 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|||||
27 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2. Натуральні числа. Додавання та віднімання натуральних чисел |
1 |
|||||
Тема 2.2.Множення і ділення натуральних чисел(13год) |
||||||||
28 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел |
1 |
Пояснює правила: множення натуральних чисел |
Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті Короткі усні/письмові відповіді на запитання
Усний рахунок Дидактичні ігри: квести
Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт
Інтерактивна форма роботи |
|||
29 |
|
Множення натуральних чисел |
1 |
Пояснює правила: множення натуральних чисел |
||||
30
|
|
Властивості множення. |
1 |
Застосовує прийоми раціональних обчислень |
||||
31 |
|
Властивості множення. |
1 |
Застосовує прийоми раціональних обчислень |
||||
32 |
|
Множення натуральних чисел.Самостійна робота 3 |
1 |
Застосовує прийоми раціональних обчислень |
||||
33 |
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
1 |
Пояснює, що таке: степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа |
||||
34 |
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
1 |
Пояснює, що таке: степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа |
||||
35 |
|
Ділення натуральних чисел |
1 |
Пояснює правила: ділення натуральних чисел |
||||
36 |
|
Ділення натуральних чисел |
1 |
Пояснює правила: ділення натуральних чисел |
||||
37 |
|
Ділення з остачею. |
1 |
Пояснює правила: виконання ділення з остачею |
||||
38 |
|
Ділення з остачею.Самостійна робота 4 |
1 |
Пояснює правила: виконання ділення з остачею |
||||
39 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
||||
40 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 3. Множення та ділення натуральних чисел |
1 |
|||||
Тема 2.3. Числові та буквені вирази.Текстові задачі (14год) |
||||||||
41
|
|
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули |
1 |
Наводить приклади: числових і буквених виразів, формул |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій
Виконання інтерактивних вправ
|
|||
42 |
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
1 |
Передбачають: обчислення значень числових і буквених виразів |
||||
43 |
|
Рівняння |
1 |
Наводить приклади: рівнянь |
||||
44 |
|
Рівняння |
1 |
Пояснює, що таке розв’язання рівняння |
||||
45 |
|
Рівняння. Самостійна робота 5 |
1 |
Застосовує прийоми раціональних обчислень |
||||
46 |
|
Текстові задачі на рух |
1 |
Розв’язує: текстові задачі на рух |
||||
47 |
|
Текстові задачі на рух |
1 |
|||||
48 |
|
Текстові задачі на рух |
1 |
Розв’язує: текстові задачі на рух |
||||
49 |
|
Текстові задачі економічного змісту |
1 |
Розв’язує: роботу та пов’язані з купівлею-продажем арифметичним способом |
||||
50 |
|
Текстові задачі економічного змісту |
.1 |
Розв’язує: роботу та пов’язані з купівлею-продажем арифметичним способом обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами |
||||
51 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
1 |
Використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами |
||||
52 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
1 |
Використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами |
||||
53 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами.Самостійна робота 6 |
1 |
Використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами |
||||
54 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
||||
55 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4. Числові та буквені вирази
|
1 |
|||||
Тема 2.4.Геометричні фігури на площині (21год) |
||||||||
56 |
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
1 |
Знаходить на малюнках: відрізок даної довжини, зображує: відрізок даної довжини; знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними; вимірює та обчислює: довжину відрізка; пояснює пояснює, що таке: відрізок |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Само- та взаємоперевірка Пошук додаткової інформації в інтернеті Виконання тестів онлайн Групове обговорення проблемних ситуацій Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність. Наприклад:
реальними даними
Визначення площі плоских фігур дослідницьким шляхом
|
|||
57 |
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
1 |
|||||
58 |
|
Промінь, пряма |
1 |
Пояснює пояснює, що таке: пряма; промінь; координатний промінь; шкала; Зображує: промінь, пряму, координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; |
||||
59 |
|
Промінь, пряма. |
1 |
|||||
60 |
|
Координатний промінь. Шкала |
1 |
|||||
61 |
|
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота 7 |
1 |
|||||
62
|
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
1 |
Знаходить на малюнках: стовпчасті діаграми читає таблиці, діаграми, формули, графіки записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі |
||||
63 |
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
1 |
|||||
64 |
|
Кут. Види кутів |
1 |
Знає: одиницю вимірювання величини кута; вимірює та обчислює:градусну міру кута; класифікує: кути за їхньою градусною мірою |
||||
65 |
|
Кут. Види кутів |
1 |
|||||
66 |
|
Величина кута. Вимірювання кутів |
1 |
|||||
67 |
|
Величина кута. Побудова кутів |
1 |
|||||
68 |
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
1 |
Вимірює та обчислює: периметр трикутника; класифікує: трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін; пояснює пояснює, що таке: трикутник |
||||
69 |
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота 8 |
||||||
70 |
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
1 |
Записує і пояснює формули: периметра прямокутника, квадрата пояснює пояснює, що таке: прямокутник, квадрат |
||||
71
|
|
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур |
1 |
|||||
72 |
|
Рівність фігур |
1 |
Пояснює що таке:рівні фігури |
||||
73 |
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
1 |
Розуміє та записує: співвідношення між одиницями вимірювання площі; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення периметра і площі прямокутника і квадрата; записує і пояснює формули: площі прямокутника, квадрата
|
||||
74 |
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
1 |
|||||
75 |
|
Площа прямокутника і квадрата. Самостійна робота 9 |
1 |
|||||
76 |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
1 |
|
||||
77 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
1 |
|||||
78 |
|
Аналіз контрольної роботи.
|
1
|
Розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати |
||||
79 |
|
Узагальнення та систематизація знань учнів |
1 |
|||||
80 |
|
Підбиття підсумків першого семестру
|
1 |
|||||
II СЕМЕСТР |
||||||||
Тема 3. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13год) |
||||||||
81 |
|
Дільники та кратні натурального числа |
1 |
Формулює означення понять: дільник, кратне; розрізняє: дільники і кратні |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Наприклад:
Знаходження простих чисел-близнюків |
|||
82 |
|
Дільники та кратні натурального числа |
1 |
|||||
83 |
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
1 |
Розуміє зміст терміну «ознака»; формулює ознаки подільності на 2,5,10; наводить приклади: чисел, що діляться націло на 2, 5, 10 |
||||
84
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
1 |
Формулює ознаки подільності на 3, 9; наводить приклади: чисел, що діляться націло на 3, 9 |
||||
85 |
|
Прості та складені числа |
1 |
Розрізняє: прості і складені числа; наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; формулює означення понять: просте число, складене число |
||||
86 |
|
Прості та складені числа. Самостійна робота 10 |
1 |
|||||
87 |
|
Розкладання чисел на прості множники |
1 |
|
||||
88 |
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
Формулює означення понять: спільний дільник, взаємно прості числа, НСД |
||||
89 |
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
|||||
90 |
|
Найменше спільне кратне |
1 |
Формулює означення поняття: НСК |
||||
91 |
|
Найменше спільне кратне. Самостійна робота 11 |
|
|||||
92 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
||||
93 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6.Подільність чисел |
1 |
|||||
|
||||||||
|
||||||||
Тема 4. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год) Тема 4.1.Звичайні дроби (19год) |
||||||||
94 |
|
Аналіз контрольної роботи. Звичайні дроби |
1 |
Наводить приклади: звичайних дробів; розрізняє: звичайні дроби; правильні і неправильні дроби; пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу; мішане число; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету; прогнозує очікуваний результат. |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання з використанням методики Блума Усний рахунок Дидактичні ігри Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та Інтернеті
|
|||
95 |
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
|||||
96 |
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
|||||
97 |
|
Дріб як частка двох натуральних чисел |
1 |
|||||
98 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|||||
99 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|||||
100 |
|
Правильні і неправильні дроби |
1 |
|||||
101 |
|
Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота12 |
1 |
|||||
102 |
|
Мішані числа |
1 |
|||||
103 |
|
Мішані числа |
1 |
|||||
104 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|||||
105 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|||||
106 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність
десяткових дробів у повсякденному житті та навколишньому середовищі
Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів Інтерактивна форма роботи |
||||
107 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|||||
108 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|||||
109 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|||||
110 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел.Самостійна робота13 |
1
|
|||||
111 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|||||
112 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 7.Заичайні дроби
|
|
|||||
Тема 4.2. Десяткові дроби. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів (13год) |
||||||||
113 |
|
Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
1 |
Наводить приклади: десяткових дробів; розрізняє: десяткові дроби; правильні і неправильні дроби; називає розрядні одиниці цілої та дробової частини десяткового дробу; читає і записує:десяткові дроби; знає, розуміє та застосовує правила: округлення десяткових дробів, розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, округлення, додавання, десяткових дробів розв’язує вправи, що застосовує прийоми раціональних обчислень
|
Короткі усні/письмові відповіді на запитання
Усний рахунок Дидактичні ігри
Робота з підручником
Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті
Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Наприклад:
|
|||
114 |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
1 |
|||||
115 |
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
|||||
116 |
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
|||||
117 |
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
|||||
118 |
|
Самостійна робота. Округлення десяткових дробів 14 |
1 |
|||||
119 |
|
Округлення десяткових дробів |
1 |
|||||
120 |
|
Округлення десяткових дробів |
1 |
|||||
121 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|||||
122 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
1 |
|||||
123 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів.Самостійна робота 15
|
1 |
|||||
124 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|||
125 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 8 |
1 |
|
Письмовий контроль на виявлення рівня знань та умінь з порівняння, округлення, додавання та віднімання десяткових дробів |
|||
Тема 4.3.Множення та ділення десяткових дробів (20 год) |
||||||||
126 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів |
1 |
розв’язує вправи, що передбачають: множення, ділення, ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету,можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань; прогнозує очікуваний результат. |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та Інтернеті Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Наприклад:
десяткових дробів у повсякденному житті та навколишньому середовищі |
|||
127 |
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|||||
128 |
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
1 |
|||||
129 |
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
1 |
|||||
130 |
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
1 |
|||||
131 |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів. |
1 |
|||||
132 |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів. Самостійна робота16 |
1 |
|||||
133 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
1 |
|||||
134 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
1 |
|||||
135 |
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, .. |
1 |
|||||
136 |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|||||
137 |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|||||
138 |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|||||
139 |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|||||
140 |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|||||
141 |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|||||
142 |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|||||
143 |
|
Самостійна робота 17
|
1 |
|
||||
144 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|||||
145 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 9. Множення та ділення десяткових дробів |
1
|
|
||||
Тема 4.4.Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами(12год) |
||||||||
146 |
|
Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне
|
1 |
Формулює означення: середнього арифметичного; знає, розуміє та застосовує правила: знаходження середнього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають: додавання, множення ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження середнього значення величини; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету,можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань; прогнозує очікуваний результат.
|
Короткі усні/письмові відповіді на запитання з використанням методики Блума Усний рахунок Дидактичні ігри Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та Інтернеті Інтерактивна форма роботи |
|||
147 |
|
Середнє арифметичне |
1 |
|||||
148 |
|
Середнє значення величини |
1 |
|||||
149 |
|
Середнє значення величини |
1 |
|||||
150 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
|||||
151 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
|||||
152 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
|||||
153 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
|||||
154 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
|||||
155 |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота № 18 |
1 |
|||||
156 |
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|||||
157 |
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 10. Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
|
1 |
|||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
||||||||
158 |
|
Аналіз контрольної роботи Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. |
1 |
розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження середнього арифметичного кількох чисел;використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного в межах ста; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника і квадрата; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету,можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань; прогнозує очікуваний результат. |
Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті |
|||
159 |
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
1 |
|||||
160 |
|
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
1 |
|||||
161 |
|
Текстові задачі .Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь. |
1 |
|||||
162 |
|
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
1 |
|||||
163 |
|
Подільність натуральних чисел |
1 |
|||||
164 |
|
Подільність натуральних чисел |
1 |
|||||
165 |
|
Звичайні дроби |
11 |
|||||
166 |
|
Звичайні дроби |
1 |
|||||
167 |
|
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів |
1 |
|||||
168 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
1 |
|||||
169 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
1 |
|||||
170 |
|
ДР№11. Річна дагностична контрольна робота |
1 |
|||||
171 |
|
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|||||
172 |
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
1 |
|||||
173 |
|
Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. Логічні задачі |
1 |
|||||
174 |
|
Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі |
1 |
|||||
175
|
|
Підсумковий урок |
1 |
|||||