Календарно – тематичне планування з математики для 1 класу (ІІ семестр)

Про матеріал
Пропоную календарно-тематичне планування уроків з математики 1 клас (4 години на тиждень), на ІІ семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником С. Скворцової
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

за підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко

(4 години на тиждень)

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

  1.  

Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка (с. 68).

 

 

  1.  

Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками (с. 69).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 70).

 

 

  1.  

Вимірюємо довжини відрізків (с. 71).

 

 

  1.  

Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 72).

 

 

  1.  

Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 73).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення вира­зів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 74).

 

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком (с. 75).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків (с. 76).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 77).

 

 

  1.  

Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії (с. 78).

 

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 79).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 80).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами (с. 81).

 

 

  1.  

Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами (с. 82).

 

 

  1.  

Дізнаємося про складові задачі (с. 83).

 

 

  1.  

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком (с. 84).

 

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів (с. 85).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач (с. 86)

 

 

  1.  

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Скла­дання рівностей за схемами. Розв’язування задач   (с. 87).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням  (с. 88).

 

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів (с. 89).

 

 

  1.  

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимі­рювання і записування довжин відрізків (с. 90).

 

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо вели­чини. Розв’язування задач (с. 91).

 

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 92).

 

 

  1.  

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6„ 7. 8, 9. Допов­нення умови задачі запитанням. Розв’язування задач (с. 93).

 

 

  1.  

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач                      (с. 94).

 

 

  1.  

Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії (с. 95).

 

 

  1.  

Віднімаємо числа 6, 7, 8} 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею (с. 96).

 

 

  1.  

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 97).

 

 

  1.  

Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач (с- 98).

 

 

  1.  

Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач (с. 99).

 

 

  1.  

Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею (с. 100).

 

 

  1.  

Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач (с. 101).

 

 

  1.  

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа (с. 102).

 

 

  1.  

Порівнюємо число і математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с. 103).

 

 

  1.  

Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над зада­чею (с. 104).

 

 

  1.  

Вимірюємо масу предметів. Кілограм (с. 105).

 

 

  1.                   

Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач (с. 106).

 

 

  1.                   

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 107).

 

 

  1.                   

Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі (с. 108).

 

 

  1.                   

Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач                            (с. 109).

 

 

  1.                   

Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня (с. 110).

 

 

  1.                   

Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами (с. 111).

 

 

  1.                   

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел (с. 112).

 

 

  1.                   

Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. Перетворення оди­ниць вимірювання довжини                          (с. 113).

 

 

  1.                   

Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа (с. 114).

 

 

  1.                   

Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів (с. 115).

 

 

  1.                   

Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач (с. 116)

 

 

  1.                   

Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у. таблицю розрядів   (с. 117).

 

 

  1.                   

Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем (с. 118).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами (с. 119).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні Обчислення виразів за схемами (с. 120).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею (с. 121).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач (с. 122).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею (с. 123).

 

 

  1.                   

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач                    (с. 124).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів (с. 125).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимі­рювання довжини (с. 126).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини (с. 127).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач                   (с. 128).

 

 

  1.                   

Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменовани­ми числами (с. 129).

 

 

  1.                   

Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач (с. 130).

 

 

  1.                   

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого змен­шуваного або від’ємника. Обчислення виразів    (с. 131).

 

 

  1.                   

Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач                 (с. 132).

 

 

  1.                   

Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини                 (с. 133).

 

 

  1.                   

Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами (с. 134).

 

 

  1.                   

Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач         (с. 135).

 

 

  1.                   

Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 136).

 

 

  1.                   

Дізнаємося про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 137).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником (с. 138)

 

 

  1.                   

Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (с. 139).

 

 

  1.                   

Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач (с. 140).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо числа. .Повторюємо вивчене                            (с. 141).

 

 

  1.                   

Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене                          (с. 142).

 

 

  1.                   

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 143).

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
5125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку