МАТЕМАТИКА
за підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко
(4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка (с. 68). |
|
|
|
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками (с. 69). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 70). |
|
|
|
Вимірюємо довжини відрізків (с. 71). |
|
|
|
Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 72). |
|
|
|
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 73). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 74). |
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком (с. 75). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків (с. 76). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 77). |
|
|
|
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії (с. 78). |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 79). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 80). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами (с. 81). |
|
|
|
Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами (с. 82). |
|
|
|
Дізнаємося про складові задачі (с. 83). |
|
|
|
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком (с. 84). |
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів (с. 85). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач (с. 86) |
|
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с. 87). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням (с. 88). |
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів (с. 89). |
|
|
|
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків (с. 90). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач (с. 91). |
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 92). |
|
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6„ 7. 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач (с. 93). |
|
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач (с. 94). |
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії (с. 95). |
|
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8} 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею (с. 96). |
|
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 97). |
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач (с- 98). |
|
|
|
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач (с. 99). |
|
|
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею (с. 100). |
|
|
|
Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач (с. 101). |
|
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа (с. 102). |
|
|
|
Порівнюємо число і математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с. 103). |
|
|
|
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею (с. 104). |
|
|
|
Вимірюємо масу предметів. Кілограм (с. 105). |
|
|
|
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач (с. 106). |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 107). |
|
|
|
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі (с. 108). |
|
|
|
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач (с. 109). |
|
|
|
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня (с. 110). |
|
|
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами (с. 111). |
|
|
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел (с. 112). |
|
|
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини (с. 113). |
|
|
|
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа (с. 114). |
|
|
|
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів (с. 115). |
|
|
|
Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач (с. 116) |
|
|
|
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у. таблицю розрядів (с. 117). |
|
|
|
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем (с. 118). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами (с. 119). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні Обчислення виразів за схемами (с. 120). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею (с. 121). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач (с. 122). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею (с. 123). |
|
|
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 124). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів (с. 125). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини (с. 126). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини (с. 127). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач (с. 128). |
|
|
|
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами (с. 129). |
|
|
|
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач (с. 130). |
|
|
|
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів (с. 131). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач (с. 132). |
|
|
|
Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини (с. 133). |
|
|
|
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами (с. 134). |
|
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 135). |
|
|
|
Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 136). |
|
|
|
Дізнаємося про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 137). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником (с. 138) |
|
|
|
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (с. 139). |
|
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач (с. 140). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. .Повторюємо вивчене (с. 141). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене (с. 142). |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 143). |
|
|