Календарно-тематичне планування з математики для 2 класу, 1 семестр (за підручником Н.П. Листопад)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 2 класу, 1 семестр.. ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743 ПІДРУЧНИК. «Математика, 2 клас», Н. П. Листопад
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК.   «Математика, 2 клас»,  Н. П. Листопад

  4 години на тиждень

I семестр

 

з/п

 

Тема уроку

Дата

Примітки

(№ завдань)

Повторення вивченого в 1 класі

  1.  

Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур

 

1–7

  1.  

Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур

 

8–14

  1.  

Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта

 

15–21

 

  1.  

Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа

 

22–28

  1.  

Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення  числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка

 

29–37

  1.  

Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння  чисел

 

38–44

  1.  

Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка

 

45–51

  1.  

Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка

 

52–62

  1.  

Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка

 

63–70

  1.  

Діагностувальна робота №1

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

  1.  

Додавання виду 45+3, віднімання виду 48-5.

 

 

  1.  

Додавання виду 24+35, віднімання виду 65-24.

 

 

  1.  

Додавання числа частинами. Додавання виду 9 + 2. Порівняння задач.

 

71–79

  1.  

Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач

 

80–87

  1.  

Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння задач

 

88–94

  1.  

Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка

 

95–100

  1.  

Додавання виду 7 + 4. Задачі на знаходження невідомого від’ємника

 

101–110

  1.  

Додавання виду 6 + 5. Дослідження таблиці  додавання одноцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника

 

111–118

  1.  

Склад чисел 11, 12, 13. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

 

119–126

  1.  

Склад чисел 14, 15, 16, 17. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

 

127–133

  1.  

Обчислення. Задачі, які розв’язуються послідовно

 

134–140

  1.  

Діагностувальна робота №2

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

  1.  

Віднімання чисел частинами. Віднімання виду 11–  2. Задача з двома запитаннями

 

141–149

  1.  

Спосіб віднімання від круглого числа. Задача із двома запитаннями

 

150–158

  1.  

Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі

 

159–168

  1.  

Обчислення 12 – 3 іншим способом. Задачі на дві дії

 

169–175

  1.  

Віднімання виду 13 – 4. Задача на дві дії

 

176–186

  1.  

Віднімання виду 14 – 5. Задача на дві дії на додавання суми до числа

 

187–196

  1.  

Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми

 

197–206

  1.  

Віднімання виду 16 – 7. Задача на дві дії на віднімання суми від числа

 

207–213

  1.  

Віднімання виду 17 – 8. Обчислення різними способами. Дії з величинами

 

214–223

  1.  

Віднімання виду 18 – 9. Складені задачі на знаходження суми

 

224–232

  1.  

Обчислення в межах 20. Задачі на дві дії

 

 

  1.  

Діагностувальна робота №3

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

  1.  

Обчислення на основі нумерації. Складені задачі

 

240–249

  1.  

Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1.  Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника

 

250–261

  1.  

Обчислення значень виразів. Складені задачі.  Периметр багатокутника

 

262–270

  1.  

Дужки. Обчислення значень виразів. Складені задачі

 

271–277

  1.  

Обчислення значень виразів, що містять дужки. Складені задачі

 

278–284

 

  1.  

Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5. Складання задач 

 

285–292

42.

Обчислення виду 65 – 20. Робота з даними (таблиці)

 

301–308

43.

Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Робота з даними (таблиці)

 

309–316

 

44.

Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. Календар.

 

 

317–324

45.

Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником

 

325–334

46.

Обчислення виду 26 + 4. Складання задач

 

 

47.

Обчислення виду 40 – 3. Складені задачі

 

344–352

48.

Обчислення значень виразів. Складені задачі

 

353–360

49.

Обчислення виду 38 + 4. Складені задачі

 

361–369

50.

Обчислення різними способами. Задачі на знаходження суми трьох доданків

 

370–378

51.

Міліметр. Вимірювання довжини об’єктів. Складання задач

 

379–387

52.

Обчислення виду 34 – 6. Аналіз задачі та її розв’язання

 

388–399

53.

Діагностувальна робота №4

 

 

54.

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Обчислення значень виразів. Складання задач

 

400–407

56.

Обчислення виду 38 + 25. Робота над задачею

 

408–416

57.

Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми

 

417–425

58.

Обчислення значень виразів 43+27. Складені задачі на знаходження суми

 

426–432

59.

Прямий кут. Обчислення значень виразів. Робота над задачею

 

442 –458

60.

Обчислення значень виразів. Складання задач. Узагальнення і систематизація отриманих знань та вмінь учнів

 

 

61

Підсумковий урок за 1 семестр

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
15 серпня 2023
Переглядів
3121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку