МАТЕМАТИКА
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Математика, 2 клас», Н. П. Листопад
4 години на тиждень
I семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки (№ завдань) |
Повторення вивченого в 1 класі |
|||
|
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур |
|
1–7 |
|
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур |
|
8–14 |
|
Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта |
|
15–21
|
|
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа |
|
22–28 |
|
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка |
|
29–37 |
|
Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння чисел |
|
38–44 |
|
Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
45–51 |
|
Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
52–62 |
|
Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка |
|
63–70 |
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|||
|
Додавання виду 45+3, віднімання виду 48-5. |
|
|
|
Додавання виду 24+35, віднімання виду 65-24. |
|
|
|
Додавання числа частинами. Додавання виду 9 + 2. Порівняння задач. |
|
71–79 |
|
Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач |
|
80–87 |
|
Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння задач |
|
88–94 |
|
Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
95–100 |
|
Додавання виду 7 + 4. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
|
101–110 |
|
Додавання виду 6 + 5. Дослідження таблиці додавання одноцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
|
111–118 |
|
Склад чисел 11, 12, 13. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
|
119–126 |
|
Склад чисел 14, 15, 16, 17. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
|
127–133 |
|
Обчислення. Задачі, які розв’язуються послідовно |
|
134–140 |
|
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|
|
Віднімання чисел частинами. Віднімання виду 11– 2. Задача з двома запитаннями |
|
141–149 |
|
Спосіб віднімання від круглого числа. Задача із двома запитаннями |
|
150–158 |
|
Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі |
|
159–168 |
|
Обчислення 12 – 3 іншим способом. Задачі на дві дії |
|
169–175 |
|
Віднімання виду 13 – 4. Задача на дві дії |
|
176–186 |
|
Віднімання виду 14 – 5. Задача на дві дії на додавання суми до числа |
|
187–196 |
|
Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми |
|
197–206 |
|
Віднімання виду 16 – 7. Задача на дві дії на віднімання суми від числа |
|
207–213 |
|
Віднімання виду 17 – 8. Обчислення різними способами. Дії з величинами |
|
214–223 |
|
Віднімання виду 18 – 9. Складені задачі на знаходження суми |
|
224–232 |
|
Обчислення в межах 20. Задачі на дві дії |
|
|
|
Діагностувальна робота №3 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|||
|
Обчислення на основі нумерації. Складені задачі |
|
240–249 |
|
Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1. Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника |
|
250–261 |
|
Обчислення значень виразів. Складені задачі. Периметр багатокутника |
|
262–270 |
|
Дужки. Обчислення значень виразів. Складені задачі |
|
271–277 |
|
Обчислення значень виразів, що містять дужки. Складені задачі |
|
278–284
|
|
Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5. Складання задач |
|
285–292 |
42. |
Обчислення виду 65 – 20. Робота з даними (таблиці) |
|
301–308 |
43. |
Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Робота з даними (таблиці) |
|
309–316
|
44. |
Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. Календар. |
|
317–324 |
45. |
Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником |
|
325–334 |
46. |
Обчислення виду 26 + 4. Складання задач |
|
|
47. |
Обчислення виду 40 – 3. Складені задачі |
|
344–352 |
48. |
Обчислення значень виразів. Складені задачі |
|
353–360 |
49. |
Обчислення виду 38 + 4. Складені задачі |
|
361–369 |
50. |
Обчислення різними способами. Задачі на знаходження суми трьох доданків |
|
370–378 |
51. |
Міліметр. Вимірювання довжини об’єктів. Складання задач |
|
379–387 |
52. |
Обчислення виду 34 – 6. Аналіз задачі та її розв’язання |
|
388–399 |
53. |
Діагностувальна робота №4 |
|
|
54. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Обчислення значень виразів. Складання задач |
|
400–407 |
56. |
Обчислення виду 38 + 25. Робота над задачею |
|
408–416 |
57. |
Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми |
|
417–425 |
58. |
Обчислення значень виразів 43+27. Складені задачі на знаходження суми |
|
426–432 |
59. |
Прямий кут. Обчислення значень виразів. Робота над задачею |
|
442 –458 |
60. |
Обчислення значень виразів. Складання задач. Узагальнення і систематизація отриманих знань та вмінь учнів |
|
|
61 |
Підсумковий урок за 1 семестр
|
|
|