Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу, 2 семестр (за підручником Наталії Листопад)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу, 2 семестр (за підручником Наталії Листопад)

Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК.   «Математика, 3 клас»,  Н. П. Листопад

  5 годин на тиждень

II семестр

 

№ п/п

Дата

 

Тема уроку

Примітка

Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання

78

 

Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на розря­дні доданки. Розв’язування задач

(№ 1-11)

79

 

Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною

(№ 12-24)

80

 

Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач

(№ 25-36)

81

 

Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач

(№ 37-46)

82

 

Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач

 

83

 

Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомо­гою блок-схеми. Розв’язування рівнянь

(№ 47-58)

84

 

Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними спо­собами

(№ 59-66)

85

 

Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією дода­вання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

(№ 67-78)

86

 

Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

(№ 79-89)

87

 

Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

 

88

 

Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою

(№ 90-101)

89

 

Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома спосо­бами

(№ 102-110)

90

 

Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складан­ням виразу

(№ 111-121)

91

 

Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані

(№ 122-130)

92

 

 Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані

 

93

 

Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змін­ною. Розв’язування рівнянь і задач

(№ 131-141)

94

 

Діагностувальна робота

 

95

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення знань та вмінь

 

Письмове додавання і віднімання

96

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа

(№ 142-152)

98

 

Письмове додавання трицифрових чисел. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа

 

99

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач

(№ 153-162)

100

 

Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач

(№ 163-172)

101

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач

(№ 173—182)

102

 

Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометрич­ним матеріалом. Розв’язування задач

(№ 183-191)

103

 

Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометрич­ним матеріалом. Розв’язування задач

 

104

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинни­ком. Розв’язування задач

(№ 192-202)

105

 

Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівнос­тей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визна­чення часу за годинником

(№ 203-212)

106

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач

(№ 213-222)

107

 

Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач

(№ 223-231)

108

 

Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач

 

109

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач

(№ 232-240)

110

 

Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней

(№ 241-250)

111

 

Діагностувальна робота

 

112

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

113

 

Узагальнення і систематизація знань та вмінь

 

Множення і ділення в межах 1000

114

 

Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач

(№ 251-262)

115

 

Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач

(№ 263-276)

116

 

Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач

(№277-285)

117

 

Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними

(№ 286-297)

118

 

Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними

 

119

 

Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач

(№ 298-309)

120

 

Ділення круглих чисел виду 60 : ЗО, 900 : 300. Знаходжен­ня частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом

(№ 310-318)

121

 

Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(№ 319-329)

122

 

Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими оди­ницями. Розв’язування і порівняння задач

(№ 330-339)

123

 

Ділення круглих чисел. Розв’язування і порівняння задач

 

124

 

Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою

(№ 340-351)

125

 

Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і за­дач. Робота з діаграмою

(№ 352-362)

126

 

Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою

(№ 363-372)

127

 

Множення чисел виду 4• 16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею

(№ 373-383)

128

 

Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею

 

129

 

Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач

(№ 384-392)

130

 

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач

(№ 393-400)

131

 

Діагностувальна робота

 

132

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

133

 

Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами

(№ 401-409)

134

 

Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зруч­ним способом. Розв’язування рівнянь і задач

(№ 410-419)

135

 

Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.

Розв’язування задач

(№.420-431)

136

 

Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із бук­вою. Розв’язування задач

(№ 432-443)

137

 

Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач

(№ 444-453)

138

 

Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач

 

139

 

Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач

(№ 454-463)

140

 

Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач

(№ 464-473)

141

 

Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею

(№ 474-483)

142

 

Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач

 

(№ 484-494)

Нумерація трицифрових чисел

 

 

143

 

Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач

(№ 505-514)

144

 

Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач

(№ 515-523)

145

 

Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач

(№ 524—533)

146

 

Діагностувальна робота. Усні обчислення

 

147

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

148

 

Узагальнення і систематизація знань та вмінь

 

Повторення вивченого за рік.

Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

149

 

Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач

(№ 534-542)

150

 

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач

(№543-551)

151

 

Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними

(№ 552-559)

152

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число. Розв’язування задач

(№ 560-573)

153

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число. Розв’язування задач

 

154

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними

(№ 574-585)

155

 

Повторення множення на розрядні числа. Письмове мно­ження на розрядне число виду 13 • 60. Розв’язування нері­вностей

(№ 586-596)

156

03.05

Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годин­ником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач

(№ 597-609)

157

04.05

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач

(№ 610- 619)

158

05.05

Повторення вивчених випадків ділення. Розв’язування рівнянь і задач

 

159

08.05

Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рів­нянь і задач

(№ 620-630)

160

09.05

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач

(№ 631-641)

161

10.05

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника

(№ 642-650)

162

11.05

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач

(№ 651-658)

163

12.05

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей

 

164

15.05

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими чис­лами. Розв’язування задачі із двома запитаннями

(№ 659-667)

165

16.05

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими чис­лами. Складання і розв’язування задач. Робота з календа­рем

(№ 668-675)

166

17.05

Діагностувальна робота

 

167

18.05

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

168

19.05

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням

(с. 124)

169

22.05

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням   

( с. 125)

170

23.05

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням  

( с. 126)

171

24.05

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням

(с. 127)

172

25.05

Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи

( с. 95)

173

26.05

Математичні вузлики. Цікава математика

 

174

29.05

Математичні вузлики. Цікава математика

 

175

30.05

Узагальнення і систематизація знань та вмінь учнів

 

176

31.05

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку