Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу, 2 семестр (за підручником Наталії Листопад)
МАТЕМАТИКА
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Математика, 3 клас», Н. П. Листопад
5 годин на тиждень
II семестр
№ п/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
||||
Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання |
|||||||
78 |
|
Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на розрядні доданки. Розв’язування задач |
(№ 1-11) |
||||
79 |
|
Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною |
(№ 12-24) |
||||
80 |
|
Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач |
(№ 25-36) |
||||
81 |
|
Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач |
(№ 37-46) |
||||
82 |
|
Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач |
|
||||
83 |
|
Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь |
(№ 47-58) |
||||
84 |
|
Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами |
(№ 59-66) |
||||
85 |
|
Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
(№ 67-78) |
||||
86 |
|
Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
(№ 79-89) |
||||
87 |
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
|
||||
88 |
|
Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою |
(№ 90-101) |
||||
89 |
|
Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами |
(№ 102-110) |
||||
90 |
|
Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складанням виразу |
(№ 111-121) |
||||
91 |
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані |
(№ 122-130) |
||||
92 |
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані |
|
||||
93 |
|
Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь і задач |
(№ 131-141) |
||||
94 |
|
Діагностувальна робота |
|
||||
95 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення знань та вмінь |
|
||||
Письмове додавання і віднімання |
|||||||
96 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа |
(№ 142-152) |
||||
98 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа |
|
||||
99 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач |
(№ 153-162) |
||||
100 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач |
(№ 163-172) |
||||
101 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач |
(№ 173—182) |
||||
102 |
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач |
(№ 183-191) |
||||
103 |
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач |
|
||||
104 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач |
(№ 192-202) |
||||
105 |
|
Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником |
(№ 203-212) |
||||
106 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач |
(№ 213-222) |
||||
107 |
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач |
(№ 223-231) |
||||
108 |
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач |
|
||||
109 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач |
(№ 232-240) |
||||
110 |
|
Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней |
(№ 241-250) |
||||
111 |
|
Діагностувальна робота |
|
||||
112 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
||||
113 |
|
Узагальнення і систематизація знань та вмінь |
|
||||
Множення і ділення в межах 1000 |
|||||||
114 |
|
Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач |
(№ 251-262) |
||||
115 |
|
Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач |
(№ 263-276) |
||||
116 |
|
Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач |
(№277-285) |
||||
117 |
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними |
(№ 286-297) |
||||
118 |
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними |
|
||||
119 |
|
Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач |
(№ 298-309) |
||||
120 |
|
Ділення круглих чисел виду 60 : ЗО, 900 : 300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом |
(№ 310-318) |
||||
121 |
|
Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
(№ 319-329) |
||||
122 |
|
Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач |
(№ 330-339) |
||||
123 |
|
Ділення круглих чисел. Розв’язування і порівняння задач |
|
||||
124 |
|
Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою |
(№ 340-351) |
||||
125 |
|
Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою |
(№ 352-362) |
||||
126 |
|
Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою |
(№ 363-372) |
||||
127 |
|
Множення чисел виду 4• 16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею |
(№ 373-383) |
||||
128 |
|
Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею |
|
||||
129 |
|
Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач |
(№ 384-392) |
||||
130 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач |
(№ 393-400) |
||||
131 |
|
Діагностувальна робота |
|
||||
132 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
||||
133 |
|
Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами |
(№ 401-409) |
||||
134 |
|
Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач |
(№ 410-419) |
||||
135 |
|
Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розв’язування задач |
(№.420-431) |
||||
136 |
|
Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач |
(№ 432-443) |
||||
137 |
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач |
(№ 444-453) |
||||
138 |
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач |
|
||||
139 |
|
Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач |
(№ 454-463) |
||||
140 |
|
Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач |
(№ 464-473) |
||||
141 |
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею |
(№ 474-483) |
||||
142 |
|
Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач
|
(№ 484-494) |
||||
Нумерація трицифрових чисел |
|
|
|||||
143 |
|
Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач |
(№ 505-514) |
||||
144 |
|
Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач |
(№ 515-523) |
||||
145 |
|
Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
(№ 524—533) |
||||
146 |
|
Діагностувальна робота. Усні обчислення |
|
||||
147 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
||||
148 |
|
Узагальнення і систематизація знань та вмінь |
|
||||
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
|||||||
149 |
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач |
(№ 534-542) |
||||
150 |
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач |
(№543-551) |
||||
151 |
|
Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними |
(№ 552-559) |
||||
152 |
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач |
(№ 560-573) |
||||
153 |
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач |
|
||||
154 |
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними |
(№ 574-585) |
||||
155 |
|
Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне число виду 13 • 60. Розв’язування нерівностей |
(№ 586-596) |
||||
156 |
03.05 |
Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач |
(№ 597-609) |
||||
157 |
04.05 |
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач |
(№ 610- 619) |
||||
158 |
05.05 |
Повторення вивчених випадків ділення. Розв’язування рівнянь і задач |
|
||||
159 |
08.05 |
Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рівнянь і задач |
(№ 620-630) |
||||
160 |
09.05 |
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
(№ 631-641) |
||||
161 |
10.05 |
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника |
(№ 642-650) |
||||
162 |
11.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач |
(№ 651-658) |
||||
163 |
12.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей |
|
||||
164 |
15.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задачі із двома запитаннями |
(№ 659-667) |
||||
165 |
16.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота з календарем |
(№ 668-675) |
||||
166 |
17.05 |
Діагностувальна робота |
|
||||
167 |
18.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
||||
168 |
19.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
(с. 124) |
||||
169 |
22.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
( с. 125) |
||||
170 |
23.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
( с. 126) |
||||
171 |
24.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
(с. 127) |
||||
172 |
25.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи |
( с. 95) |
||||
173 |
26.05 |
Математичні вузлики. Цікава математика |
|
||||
174 |
29.05 |
Математичні вузлики. Цікава математика |
|
||||
175 |
30.05 |
Узагальнення і систематизація знань та вмінь учнів |
|
||||
176 |
31.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
||||